ik kan een tulp draaienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef anti-loper het volgende:
Hallo
Ik doe zelf aan pottenbakken! en jullie?
Wel beetje geleerd? Dan kun je het gewoon vlekkeloos doen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef anti-loper het volgende:
Morgen tentamen.
Heulemaal geen zijn in. Oja en Nederland gaat verliezen
Ik doe aan creatief flesjes bier openquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef anti-loper het volgende:
Hallo
Ik doe zelf aan pottenbakken! en jullie?
Ja theorie een beetje gelezen. Het is een SPSS toets. Best kutjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel beetje geleerd? Dan kun je het gewoon vlekkeloos doen ja.
Heb ik laatst ook gehad. Is makkelijk man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja theorie een beetje gelezen. Het is een SPSS toets. Best kutje
O arme jonge, ik heb die ook een heel aantal keer moeten doen. Wat een dom klote programma is dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja theorie een beetje gelezen. Het is een SPSS toets. Best kutje
Van jouw kant komen binnenkort vragen als 'waar ligt Arnhem eigenlijk' en 'wat is de tafel van twee', dus bitch please.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:10 schreef deadprez het volgende:
waar hebben jullie het allemaal over a nerdjes
Ik bak er zelf helemaal niks van joquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gehad. Is makkelijk man.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van jouw kant komen binnenkort vragen als 'waar ligt Arnhem eigenlijk' en 'wat is de tafel van twee', dus bitch please.
Independent samples t-test met systeem invloedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bak er zelf helemaal niks van jo
Met chikwadraat en al die andere toetsen
Geen idee wat chikwadraat ook alweer is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bak er zelf helemaal niks van jo
Met chikwadraat en al die andere toetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |