Ja, had paar losse pdf's gemaakt met goede nummering en die weer gemerged en weet ik het allemaal. Binnenkort tot maar eens proberen of Pages wat dat betreft makkelijker werkt, met Word loop ik op het einde altijd weer te kutten.quote:
Wat is Pages?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, had paar losse pdf's gemaakt met goede nummering en die weer gemerged en weet ik het allemaal. Binnenkort tot maar eens proberen of Pages wat dat betreft makkelijker werkt, met Word loop ik op het einde altijd weer te kutten.
macquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat tekstverwerkprogramma van mac.
Omdat we opeens een sc starten in een forum waar we (ik in ieder geval) nog nooit gepost hebben?quote:
Hier niet dagelijks postenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat we opeens een sc starten in een forum waar we (ik in ieder geval) nog nooit gepost hebben?
Is toch niet tegen de regels?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat we opeens een sc starten in een forum waar we (ik in ieder geval) nog nooit gepost hebben?
Neuh, dat niet denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is toch niet tegen de regels?
Dit telt niet mee voor mijn postcount in klb.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef voederbietel het volgende:
Bovendien sluit dit topic goed bij ons aan. Zak doet iets met tekenen op de computer, Hoink ook zo iets, DP doet iets met bierdopjes, zappa is met muziek bezig, N_t_ heeft z'n ui een kwartslag gedraaid (super arty fuck) en ik ben een redelijk dromer. Zie het probleem niet zo DP.
Dat is ook een voordeel ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit telt niet mee voor mijn postcount in klb.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef voederbietel het volgende:
Bovendien sluit dit topic goed bij ons aan. Zak doet iets met tekenen op de computer, Hoink ook zo iets, DP doet iets met bierdopjes, zappa is met muziek bezig, N_t_ heeft z'n ui een kwartslag gedraaid (super arty fuck) en ik ben een redelijk dromer. Zie het probleem niet zo DP.
quote:
Hoe kon ik houses nou vergeten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
en houses is ook heel filosofisch en een vrije geest en zo
Nee echt niet hoor, is leugen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Expres zeker, net doen alsof je niet de hele dag aan haar denkt.
Jammer dat 'ie niet serieus is wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
spambot is gay, die zijn ook altijd creatief, bozehaas blowt veel en dat stimuleert de creativiteit, blauwetijger creëert mooie poëzie over leeuwen
Dat hoort bij zijn absurdistische thematiek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie niet serieus is wel.
Thematiekquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dat hoort bij zijn absurdistische thematiek.
Tja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Thematiek. Heb dat woord sinds m'n mondeling Nederlands niet meer gehoord. Waar is de tijd bleven.
Stiekem is ie wel grappig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dreigt je moeder uit het raam te springen?
Moest lachen wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dreigt je moeder uit het raam te springen?
Ik ken hem en een aantal andere van dat soort filmpjes als jonge kerels. Was vorig jaar met m'n pa naar een concert van één, bleek dat die filmpjes al een jaar of 30 oud zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mooi wel, al had dat accent iets minder gemogen.
Jij hebt gewoon dat gevoel niet man, bietje rondcrossen in de pickup met een sigaret op je lip, smerige spijkerbroek en een wit hemd, light bier drinken, dat is het leven.quote:
Dat had je niet door?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken hem en een aantal andere van dat soort filmpjes als jonge kerels. Was vorig jaar met m'n pa naar een concert van één, bleek dat die filmpjes al een jaar of 30 oud zijn.
Leuk man, het redneckleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon dat gevoel niet man, bietje rondcrossen in de pickup met een sigaret op je lip, smerige spijkerbroek en een wit hemd, light bier drinken, dat is het leven.
Nee, viel tegen dat er een kerel van in de 60 op het podium stond.quote:
Maar wat voederbietel net beschreef is wel het redneckleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Niet alle country is redneckcountry hè.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat voederbietel net beschreef is wel het redneckleven.
Beetje met dubbelloops jachtgeweer op de lege blikjes schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
Al moet ik trouwens zeggen dat ik de radiozender die country draait in GTA San Andreas altijd wel goed kon waarderen.
Nee, is gewoon boerenleven, om aan de eisen van redneck te voldoen mag je IQ niet hoger dan 80 liggen en moet je overdreven vaderlandslievend zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat voederbietel net beschreef is wel het redneckleven.
Oh ja. En je vader moet tevens je broer zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, is gewoon boerenleven, om aan de eisen van redneck te voldoen mag je IQ niet hoger dan 80 liggen en moet je overdreven vaderlandslievend zijn.
Vrije liefdes alles.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja. En je vader moet tevens je broer zijn.
Is dat de hoes van dat album? Heb dat plaatje jaren als achtergrond gehad, nooit geweten waar het vandaan kwamquote:
Waarom die Hitlergroet?quote:
Ja. Waarom had je dat als achtergrond eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat de hoes van dat album? Heb dat plaatje jaren als achtergrond gehad, nooit geweten waar het vandaan kwam.
Mooi plaatje ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja. Waarom had je dat als achtergrond eigenlijk?
Leuk nummer wel. Lijkt een beetje op Alkaline Trio.quote:
Niks mis mee nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leuk nummer wel. Lijkt een beetje op Alkaline Trio.
Wat is daar mee?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
US / Pimp hier met je buik (navel)! #4
Die laatste foto
Die foto van jochienegentienhonderd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind dat geforceerde grappig.
Dit ja.quote:
Al die user foto topic's hebben beetje zelfde motief geloof ik.quote:
Dat klinkt prachtig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon dat gevoel niet man, bietje rondcrossen in de pickup met een sigaret op je lip, smerige spijkerbroek en een wit hemd, light bier drinken, dat is het leven.
Wat denk je zelf?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die user foto topic's hebben beetje zelfde motief geloof ik.
Hahah kkr grote piemooollll xdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar lijkt inderdaad wel een beetje alsof je daar een erectie had.
Natuurlijk niet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat oranje kleurtje staat je wel goed trouwens
Verschrikkelijk is het, mijn autisme kan die verandering heul niet hendelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat oranje kleurtje staat je wel goed trouwens
Zou me ook niks verbazen als expres semi hard voor de foto.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar lijkt inderdaad wel een beetje alsof je daar een erectie had.
gvdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen als expres semi hard voor de foto.
Dit ja, zodat hijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen als expres semi hard voor de foto.
kan zeggen.quote:
Beetje overschreeuwen zodat je achteraf nog kan zeggen ja toch grapje hahah.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit ja, zodat hij
[..]
kan zeggen.
Pervert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |