Beetje met dubbelloops jachtgeweer op de lege blikjes schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
Al moet ik trouwens zeggen dat ik de radiozender die country draait in GTA San Andreas altijd wel goed kon waarderen.

Nee, is gewoon boerenleven, om aan de eisen van redneck te voldoen mag je IQ niet hoger dan 80 liggen en moet je overdreven vaderlandslievend zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat voederbietel net beschreef is wel het redneckleven.

Oh ja. En je vader moet tevens je broer zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, is gewoon boerenleven, om aan de eisen van redneck te voldoen mag je IQ niet hoger dan 80 liggen en moet je overdreven vaderlandslievend zijn.

Vrije liefdes alles.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja. En je vader moet tevens je broer zijn.

Is dat de hoes van dat album? Heb dat plaatje jaren als achtergrond gehad, nooit geweten waar het vandaan kwamquote:

Waarom die Hitlergroet?quote:

Ja. Waarom had je dat als achtergrond eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat de hoes van dat album? Heb dat plaatje jaren als achtergrond gehad, nooit geweten waar het vandaan kwam.

Mooi plaatje ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja. Waarom had je dat als achtergrond eigenlijk?

Leuk nummer wel. Lijkt een beetje op Alkaline Trio.quote:

Niks mis mee nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leuk nummer wel. Lijkt een beetje op Alkaline Trio.

Wat is daar mee?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
US / Pimp hier met je buik (navel)! #4
Die laatste foto

Die foto van jochienegentienhonderd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind dat geforceerde grappig.

Dit ja.quote:

Al die user foto topic's hebben beetje zelfde motief geloof ik.quote:

Dat klinkt prachtig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon dat gevoel niet man, bietje rondcrossen in de pickup met een sigaret op je lip, smerige spijkerbroek en een wit hemd, light bier drinken, dat is het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |