quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik ben ook bang voor dat soort mensen... Laat ik nou in een wijk wonen waar zo goed als alleen maar van dat gepeupel (quote:
Neh, het waren roma's.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dan denk ik aan dit soort lui
[ afbeelding ]
Je kent het gezegde: "if you think everyone around you is an asshole, than you're probably the asshole?"quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor dat soort mensen... Laat ik nou in een wijk wonen waar zo goed als alleen maar van dat gepeupel () woont...
Nee, ze zijn geen klootzakken. Ze zijn (die gene die ik ken) allemaal erg aardig. Maar dan nog voel ik me wel "beter" dan hunquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je kent het gezegde: "if you think everyone around you is an asshole, than you're probably the asshole?"
quote:Couldn't afford a car so she named her daughter Alexus (a Lexus)
quote:If your stripper name "Porscha" and you get tipsAnnotate from many men
Then your fat friend, her nickname is "Minivan"
die lyricsquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ze zijn geen klootzakken. Ze zijn (die gene die ik ken) allemaal erg aardig. Maar dan nog voel ik me wel "beter" dan hun(wat heel slecht is)
Uit lyrics van Kanye:
[..]
[..]
Toen maakte die nog goede muziek...quote:
Jij bent nou de laatste persoon waarvan ik verwacht had dat jij dat zou wetenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:24 schreef wyccie het volgende:
Honey Boo Boo heet eigenlijk gewoon Alana. Dat dan weer wel.
Ik kan hier weinig mee. Maar ik kan niet ontkennen dat Kanye West binnen de hip hop nieuwe dingen uitprobeert. En zolang hij multimiljonair is met zijn muziek en ik al blij ben als ik gratis drink, kan ik moeilijk neerkijken. Maar ik persoonlijk vind hem niet zo goed als hij zichzelf vindt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:23 schreef dyonvbaal het volgende:
DF, jij bent muzikant. Wat vind jij hier nou van?
Ik vind dat hij met dit nummer iets te ver door geslagen is in het uitproberen van nieuwe dingenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan hier weinig mee. Maar ik kan niet ontkennen dat Kanye West binnen de hip hop nieuwe dingen uitprobeert. En zolang hij multimiljonair is met zijn muziek en ik al blij ben als ik gratis drink, kan ik moeilijk neerkijken. Maar ik persoonlijk vind hem niet zo goed als hij zichzelf vindt.
Geef maar toe, je hebt alle afleveringen van dat programma gekekenquote:
dat sowieso.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind dat hij met dit nummer iets te ver door geslagen is in het uitproberen van nieuwe dingen
En hij was nog wel zo goed met zijn eerste 3 albumsquote:
Ooit een halve aflevering gezien, denk ik. Ik kan er niet naar kijken, erger me eraan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt alle afleveringen van dat programma gekeken
Welk? God level? Wel zo psychedelisch jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ooit een halve aflevering gezien, denk ik. Ik kan er niet naar kijken, erger me eraan.
Moet zeggen dat ik dat muziekclipje best ok vind. Het is niet echt rap of hiphop. Had zo in de film Pi gepast.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
Na 21 dagen zonder werk te hebben gezeten heb ik weer een baan!
Precies hetzelfde wat ik hiervoor deedquote:
Bedanktquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
(Alweer 1000 dagen hier, zonder vaste baan!)
En dat was?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde wat ik hiervoor deedMaar dan bij een ander bedrijf
Lijkt me leuk om te doenquote:
Is het ook. Heb inmiddels zo'n 70% van Nederland gezienquote:
Dat red ik nog lang nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het ook. Heb inmiddels zo'n 70% van Nederland gezien
Ga je nog ergens naar toe?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:00 schreef picodealion het volgende:
Jup, weekje Bretagne. lekker aan zee liggen
Daar heb ik nog nooit gestaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:32 schreef picodealion het volgende:
Eens. Volgende keer gewoon Centraal pakken
Dat moet dan een saai stukje Bretagne zijn, merendeel bestaat toch wel uit aardige woeste kliffen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:00 schreef picodealion het volgende:
Jup, weekje Bretagne. lekker aan zee liggen
Dit stukje strand:quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat moet dan een saai stukje Bretagne zijn, merendeel bestaat toch wel uit aardige woeste kliffen.
Welk deel is het waar je naartoe gaat?
Dat is/was waarschijnlijk leuker dan de wedstrijdquote:
Matige pot, eerste helft was nog wel aardig. Had Kroatië wel een gelijkspelletje gegundquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Is iedereen voetbal aan het kijken? Tis zo rustig...
Seks was nog beterquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is/was waarschijnlijk leuker dan de wedstrijd
Idd, veel voorkomende naam in het Spaans. Komt van Maria.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:41 schreef illusions het volgende:
Antwoord op topictitel: Spaanstalige mensen, heel normaal.
Dat is enigzins te hopen, maar je weet het niet hequote:
quote:
Magneto & Gandalf having a partyquote:
Xavier & Magneto/Gandalf bedoel je.quote:
Oh ja. Ze lijken een beetje op elkaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Xavier & Magneto/Gandalf bedoel je.
Magneto en Gandalf lijken idd wel heel erg op elkaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja. Ze lijken een beetje op elkaar
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Magneto en Gandalf lijken idd wel heel erg op elkaar
Was beter dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Slimmerikken.
Heeft iemand de Birdman trailer gezien, heb em net gekeken, niet wat ik me erbij had voorgesteld
Ik had meer een kinderfilm verwacht, maar vond dit zeker niet slechtquote:
Dat is wel de beste omschrijving jaquote:
Wat is daar zo verkeerd aan dan?quote:
Ik keek voetbal met 18 liefhebbers. Wat een feestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef picodealion het volgende:
Protip: kijk geen voetbal met je stiefmoeder
Wie nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben nu al aan het verliezen in de wk pool.
Volgens mij zijn er maar 3 kaarten gegeven in de wedstrijd. Maar ja maakt ook niet uit. Op naar de laatste wedstrijd van deze avondquote:
Nee wel meer hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar 3 kaarten gegeven in de wedstrijd.
Good night mensen
Dan heb ik daarom 25 punten bij dei wedstrijd, had het aantal kaarten daar goed...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee wel meer hoor.
Geloof wel een stuk of 5, in elk geval 3 aan NL kant.
Herstel, het zijn er 4 in totaal, 1 van Spaanse kant
Ik zal ook te denken aan d'r vrijwilligerswerk plekquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Op een plek waar je naar die film kunt kijken denk ik.
Onze goals waren sowieso mooierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Chili is hard onderweg om onze monsterscore te verbeteren en ze zijn pas een kwartier bezig...
In de bios hier.quote:
Gewonnen zelfs, niks van gemerkt gisteren?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:11 schreef drakin het volgende:
Gatver is het nou nog steeds oranje hier? Heeft NL niet verloren?
Nee goeie bios hier, kermis recht voor de deur van de bioscoopzaal en het gevoetbal helemaal niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewonnen zelfs, niks van gemerkt gisteren?
Wat zie ik daarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef Robby87 het volgende:
Zo'n heerlijke goal, die van Robben. Zet alle k*t Spanjaarden zo te kijk. HEERLIJK
Woensdag en maandagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee goeie bios hier, kermis recht voor de deur van de bioscoopzaal en het gevoetbal helemaal niks van gemerkt.![]()
Ik ga er zeker vaker naartoe, wanneer moeten ze weer spelen dan kijk ik even welke film er dan draait
18.00 uur.quote:
ok dank lief, maar beide avonden 18.00 uur? Stomme tijd, want dan begint geen film.quote:
De 24 uur van Le Mans is er ook nog.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar is iedereen... zulke voetballiefhebbers hebben we hier toch niet
Maar autosportfans zijn er ook niet veel hier volgens mijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De 24 uur van Le Mans is er ook nog.
Niet veel, maar wel een paar. Ik gok LeMans24 ook (gezien zijn naam).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar autosportfans zijn er ook niet veel hier volgens mij
Examensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar is iedereen... zulke voetballiefhebbers hebben we hier toch niet
Ik vind het niet bij hem passen als het zo zou zijn...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet veel, maar wel een paar. Ik gok LeMans24 ook (gezien zijn naam).
True story zou Barney zeggenquote:
Ik ben er de afgelopen tien jaar acht keer geweest. Dit jaar dus niet en ook niet gevolgd op TV, had het te druk met andere dingen. Maar idd een groot fan!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet veel, maar wel een paar. Ik gok LeMans24 ook (gezien zijn naam).
Omdat ik zelf geen auto rij?quote:Op zondag 15 juni 2014 05:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet bij hem passen als het zo zou zijn...
Nee, omdat het te plebs is voor jou.quote:
Je beeld van mij klopt van geen kanten.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, omdat het te plebs is voor jou.
Ik vind Ronaldo deze wedstrijd bij lange na niet zo irritant als ik hem meestal vind. Pepe daarentegen...quote:
Okquote:Op maandag 16 juni 2014 11:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je beeld van mij klopt van geen kanten.
te vroeg gejuichtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind Ronaldo deze wedstrijd bij lange na niet zo irritant als ik hem meestal vind.
Dat doet hij wel over 10 dagen als Portugal uit het toernooi ligt.quote:
En zonder doelpunten te hebben gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat doet hij wel over 10 dagen als Portugal uit het toernooi ligt.
In ieder geval speelt Nederland vandaag niet. Die spelen woensdag pas weer.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef drakin het volgende:
Dus vanavond naar de film gaan hoeft niet meer? Het blijft stil op straat?
Nee, ik zei woensdag en maandagquote:Op maandag 16 juni 2014 21:02 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat ze vanavond en woensdag speelden, tenminste dat zei Dyon vorige week.
Jawohl!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef drakin het volgende:
Het is maandag, en ik onthoud dus wel de dagen die je noemt en niet in welke volgorde, dan kun je beter een datum erbij noemen of zeggen de week daarna.
Brave Dyonquote:
Het was sarcasme mevrouw Führerquote:
Je bent zo lief als je terugkerend sarcasme niet herkendquote:
Niet alleen dan, ik ben altijd liefquote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent zo lief als je terugkerend sarcasme niet herkend
Je bent een schatjequote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet alleen dan, ik ben altijd lief
Wanneer geef je je naam nou eens door? Of wil je niet fifa spelen tegen me?quote:
FMTers zijn ook eng.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef drakin het volgende:
FMT-ers zijn stiekem best lief![]()
En dan te bedenken dat ik een jaar geleden zei jullie eng te vinden.
Hoeveel heb jij er dan al ontmoet?quote:
Jezelf in een spiegel zien telt nietquote:
Naast jezelf?quote:
En op basis van je zelfkennis kun je dus bevestigen dat FMT-ers eng zijn?quote:
Jupquote:Op maandag 16 juni 2014 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En op basis van je zelfkennis kun je dus bevestigen dat FMT-ers eng zijn?
Misschien wil Robby wel langskomenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet zo gaan werken en ze hebben de weg voor het pompstation helemaal afgesloten wegens werkzaamheden... er zal vannacht dus niemand komen... dit word een k*tdienst...
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jezelf in een spiegel zien telt niet
Ik zou dan niet meer teveel in de spiegel kijkenquote:
Dan heb ik toch liever Wyccie die een kopje thee komt drinkenquote:
Die probeer ik dan ook te ontwijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dan niet meer teveel in de spiegel kijken
Oh ja, vergeten...quote:Op maandag 16 juni 2014 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wanneer geef je je naam nou eens door? Of wil je niet fifa spelen tegen me?
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Wyccie die een kopje thee komt drinken, of is dat niet aardig voor Robby om te zeggen
Je kent ons toch?quote:
Ik moet soms mijn legitimatie laten zien bij de AH als ik sigaretten of alcohol koopquote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben 37 en als iemand zegt; dat is oud genoeg, dan ben ik ook nog eens flink beledigd.
Nee nog maar 3~ jaar dan ben je oud genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben 37 en als iemand zegt; dat is oud genoeg, dan ben ik ook nog eens flink beledigd.
Rustige nachtjes zijn ook fijn. Maar er word hier verwacht dat je niet niks doet, dat je geen boeken leest, geen telefoon bij je hebt. Dus eigenlijk dat je alleen maar aan het werk bent...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:42 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ze mijn ID zouden vragen als ik alcohol of sigaretten zou kopen.
Dyon, ik ben zelf ook aan het werk, ik drink mijn thee hier. En een rustige nacht vind ik juist wel zo fijn.
You got mailquote:
Links is meest recentquote:
Ik heb je al toegevoegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
You got mail
Nou ja, meer een telegrammetje
Ik zie hetquote:
Potje doen?quote:
Ga net aan mijn avondeten beginnenquote:
Ik heb er drie (HDMI althans, maar dat bedoel je vast).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
luxe problemen... Ik heb te weinig HDM-poorten op mijn tv voor de apparaten die ik heb.. zucht
Ik had er 3 en dat paste precies, maar ja laatst een nieuw apparaat erbij gekocht en nou dus 1 poort te weinig...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb er drie (HDMI althans, maar dat bedoel je vast).
Blu-Ray, (regiovrije)DVD en Chromecast. Voor iemand zonder spelcomputers precies genoeg.
Misschien wie weet...quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef hornage het volgende:
Afgelopen zondag was de Cineville Filmquiz in Rotterdam.
Er is nog een derde editie op 14 september in Utrecht. Mensen geinteresseerd om erheen te gaan? Ik kan niet, ik ben dan aan het bijkomen van mijn trouwfeest
[ afbeelding ]
Ik wacht wel tot een quiz in Amsterdamquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef hornage het volgende:
Afgelopen zondag was de Cineville Filmquiz in Rotterdam.
Er is nog een derde editie op 14 september in Utrecht. Mensen geinteresseerd om erheen te gaan? Ik kan niet, ik ben dan aan het bijkomen van mijn trouwfeest
[ afbeelding ]
Typisch 020. Niet verder kijken dan hun stadje groot isquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot een quiz in Amsterdam
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Typisch 020. Niet verder kijken dan hun stadje groot is
Klein maar fijn. Moet er niet aan denken om een in stad als A'dam te wonen... maar FF, jij woont toch in Amstelveenquote:
Ja, maar Amsterdam is mijn stadquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klein maar fijn. Moet er niet aan denken om een in stad als A'dam te wonen... maar FF, jij woont toch in Amstelveen
Nee, deze wereld is te slecht voor jou.quote:
Dan moet ik maar de nieuwe jezus worden en de wereld goed maken...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, deze wereld is te slecht voor jou.
Waarom krijg ik daar dit gevoel bij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik maar de nieuwe jezus worden en de wereld goed maken...
Groeten terugquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef picodealion het volgende:
Groetjes uit Camaret! Spannende wedstrijd.
O ze hebben er tegenwoordig ook internet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef picodealion het volgende:
Groetjes uit Camaret! Spannende wedstrijd.
En hoe is het daar? zonnig?quote:
Waarmee? Met nachtdienst of op de bank zittenquote:
Precies. De laatste nachtdiensten heb ik heel veel moeite om wakker te blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef sasquatsch het volgende:
Klaar met nachtdienst en op de bank zitten denk ik.
Hoeveel heb je er op rij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. De laatste nachtdiensten heb ik heel veel moeite om wakker te blijven.
quote:Oh, let's see. On the first Indiana Jones movie, I tore an ACL in one of my knees, can't remember which knee, the scene in which I was fighting the big German mechanic on an airplane called a flying wing, I was run over by the landing gear and injured my knee, but I can't remember which one it was. Lots of bumps and injuries along the way.
Funny stories? We were shooting in Tunisia, and the script had a scene in which I fight a swordsman, an expert swordsman, it was meant to be the ultimate duel between sword and whip. And I was suffering from dysentery, really, found it inconvenient to be out of my trailer for more than 10 minutes at a time. We'd done a brief rehearsal of the scene the night before we were meant to shoot it, and both Steve and I realized it would take 2 or 3 days to shoot this. And it was the last thing we were meant to shoot in Tunisia before we left to shoot in England. And the scene before this in the film included a whip fight against 5 bad guys that were trying to kidnap Marian, so I thought it was a bit redundant. I was puzzling how to get out of this 3 days of shooting, so when I got to set I proposed to Steven that we just shoot the son a bitch and Steve said "I was thinking that as well." So he drew his sword, the poor guy was a wonderful British stuntman who had practiced his sword skills for months in order to do this job, and was quite surprised by the idea that we would dispatch him in 5 minutes. But he flourished his sword, I pulled out my gun and shot him, and then we went back to England.
leuk... maar in plaats van dit had je ook een vraag kunnen stellen, waar al vanaf 6 uur op gewacht wordquote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:26 schreef FireFox1 het volgende:
Leuk weetje van Harrison Ford. Geschreven door de man himself.
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
leuk... maar in plaats van dit had je ook een vraag kunnen stellen, waar al vanaf 6 uur op gewacht word
Ja. Je brengt het zo droog.quote:
Ik heb zo mijn geniale momentenquote:
Vanochtend om 6minuten over half 8quote:
Wat was er mee gebeurd?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
O yeah! De lens van mijn telefoons camera is weer schoon! 17 Euro well spend
Er zat aardig wat stof achter...quote:
Je krijgt er van die wazige foto's van... maar het is weer schoonquote:
Nee jij trekt volle zalen knurftquote:
Mega, dat klinkt lekker 90's.quote:
Die zie jij dan weer alleen... wil je ons iets vertellen?quote:
Ik had em dus in Arnhem gezien toen ik min of meer verdwaald daar rondliep. Maar nou zie ik op de site van die winkel dat er ook een filiaal in Nijmegen zit... zucht, ik kom te weinig in mijn eigen stadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:05 schreef Waaghals het volgende:
Haha die kende ik nog niet.
Vroeger was er wel een winkeltje in Maastricht dat Waaghals heette, daar heb ik de naam van.
.nl is een vega restaurant, maar ik bedoelde toch echt een platenwinkel. Dus even gekeken wat .com was en dat is de platenwinkelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:06 schreef Waaghals het volgende:
ik zag eerst vegetarisch restaurant en nu platenwinkel
Die platenwinkel had pico het eerst ook over bij de meet, maar die kende ik niet
Helaas, hij is al bezet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zie jij dan weer alleen... wil je ons iets vertellen?
Nou... misschien moet je dat dan maar eens herzien als hij echt die gedachten heeft... en als hij die heeft, kan die het beste naar Robby denk ik...quote:
Robby is niet echt mijn type, lekker dingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou... misschien moet je dat dan maar eens herzien als hij echt die gedachten heeft... en als hij die heeft, kan die het beste naar Robby denk ik...
Das nou jammer voor die jonge. Zitten er nog meer met homo-erotische gedachten hier? Pico?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Robby is niet echt mijn type, lekker ding![]()
Hetero, toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou... misschien moet je dat dan maar eens herzien als hij echt die gedachten heeft... en als hij die heeft, kan die het beste naar Robby denk ik...
Ik? Ja... jij? I dunno...quote:
Ja, lekker was dat toen hč.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Robby heeft wel graag anale seks, dan weet je het wel.
ontvangen of geven?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Robby heeft wel graag anale seks, dan weet je het wel.
Daar geeft ie dan weer geen antwoord op...quote:
Waar sta jij dan?en dommige uitslgen waren gewoon niet te voorspellen...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon, je staat wel een beetje laag in het klassement van de WK pool
Nu speelt het in je nadeel dat je een voetbalkenner bent, met deze onverwachte uitslagen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 04:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar sta jij dan?en dommige uitslgen waren gewoon niet te voorspellen...
Laat maar, heb het al gezien...
Wie had verwacht dat Argentinie pas in de 92ste minuut zou scoren.. Iran was in de 2de helft zoveel beter en had gewoon moeten winnen. En wat heb ik ingevuld.... 4-0quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu speelt het in je nadeel dat je een voetbalkenner bent, met deze onverwachte uitslagen.
Kun je beter willekeurig wat invullen zoals ik
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat Argentinie pas in de 92ste minuut zou scoren.. Iran was in de 2de helft zoveel beter en had gewoon moeten winnen. En wat heb ik ingevuld.... 4-0
Alles of dat wat op netflix staat? In het eerste seizoen is louis echt k*tquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb alles deze week gekeken.![]()
Louis is een baas
Eerst Netflix en daarna de rest van usenet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alles of dat wat op netflix staat? In het eerste seizoen is louis echt k*t
quote:Uw abonnement wordt uitgebreid
Om u meer te kunnen bieden, breiden we de diensten in uw bestaande abonnement uit. Zo heeft u een abonnement dat weer helemaal bij de tijd is. Per 1 augustus 2014 geniet u naast uw bestaande diensten ook van:
200 Mb/s internet.
Ideaal om met meerdere mensen optimaal gebruik te maken van het internet.
MyPrime
Genieten van duizenden gratis films en series.
Wat voor abbo heb je dat het veranderd word?quote:
Een oude alles in 1 met 150MB internet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat voor abbo heb je dat het veranderd word?
Ik heb "maar" 120 mb...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Een oude alles in 1 met 150MB internet.
Met mijn nieuwe laptop en een draadje haal ik die jaquote:
Ja bij de grotere supermarkten blijkbaar. Maar ik heb het zoveel mogelijk ontweken, ik ben inmiddels weer terug.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O ze hebben er tegenwoordig ook internet?
Ik googelde net even op Camaret en ben daar zelf ook geweest bij o.a. de nepmenhirs.
Dan ben je maar kort weggeweestquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja bij de grotere supermarkten blijkbaar. Maar ik heb het zoveel mogelijk ontweken, ik ben inmiddels weer terug.
Alleen?quote:
Dan is hij nog wel even bezig, al die topics die er door heen zijn gegaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:27 schreef Robby87 het volgende:
Welkom pico, neem gerust de tijd om e.e.a. terug te lezen, gekkigheid de laatste tijd.
Mooi hequote:Op zondag 22 juni 2014 01:37 schreef Robby87 het volgende:
Blegh Dyon, The Secret Life of Walter Mitty... begon veelbelovend, maar damn wat een cheesy voorspelbare zoetsappige brij van een gekut was dat zeg.
Dan ben je echt vlak bij mijn huis geweest. Ik loop dagelijks langs de waaghals op weg naar mijn auto.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had em dus in Arnhem gezien toen ik min of meer verdwaald daar rondliep. Maar nou zie ik op de site van die winkel dat er ook een filiaal in Nijmegen zit... zucht, ik kom te weinig in mijn eigen stad
Ik had wel langs willen komen... maar je was er toch nietquote:Op zondag 22 juni 2014 12:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan ben je echt vlak bij mijn huis geweest. Ik loop dagelijks langs de waaghals op weg naar mijn auto.
Nee.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Formule 1 opgenomen... thuis gekomen van het werk, formule 1 aangezet en zojuist weer wakker geworden en hooguit 10 ronden van de hele race gezien...![]()
@robby, heb je die ook gekocht voor op je hipster kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |