Ik? Ja... jij? I dunno...quote:
Ja, lekker was dat toen hè.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Robby heeft wel graag anale seks, dan weet je het wel.
ontvangen of geven?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Robby heeft wel graag anale seks, dan weet je het wel.
Daar geeft ie dan weer geen antwoord op...quote:
Waar sta jij dan?en dommige uitslgen waren gewoon niet te voorspellen...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon, je staat wel een beetje laag in het klassement van de WK pool
Nu speelt het in je nadeel dat je een voetbalkenner bent, met deze onverwachte uitslagen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 04:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar sta jij dan?en dommige uitslgen waren gewoon niet te voorspellen...
Laat maar, heb het al gezien...
Wie had verwacht dat Argentinie pas in de 92ste minuut zou scoren.. Iran was in de 2de helft zoveel beter en had gewoon moeten winnen. En wat heb ik ingevuld.... 4-0quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu speelt het in je nadeel dat je een voetbalkenner bent, met deze onverwachte uitslagen.
Kun je beter willekeurig wat invullen zoals ik
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat Argentinie pas in de 92ste minuut zou scoren.. Iran was in de 2de helft zoveel beter en had gewoon moeten winnen. En wat heb ik ingevuld.... 4-0
Alles of dat wat op netflix staat? In het eerste seizoen is louis echt k*tquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb alles deze week gekeken.![]()
Louis is een baas
Eerst Netflix en daarna de rest van usenet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alles of dat wat op netflix staat? In het eerste seizoen is louis echt k*t
quote:Uw abonnement wordt uitgebreid
Om u meer te kunnen bieden, breiden we de diensten in uw bestaande abonnement uit. Zo heeft u een abonnement dat weer helemaal bij de tijd is. Per 1 augustus 2014 geniet u naast uw bestaande diensten ook van:
200 Mb/s internet.
Ideaal om met meerdere mensen optimaal gebruik te maken van het internet.
MyPrime
Genieten van duizenden gratis films en series.
Wat voor abbo heb je dat het veranderd word?quote:
Een oude alles in 1 met 150MB internet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat voor abbo heb je dat het veranderd word?
Ik heb "maar" 120 mb...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Een oude alles in 1 met 150MB internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |