te vroeg gejuichtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind Ronaldo deze wedstrijd bij lange na niet zo irritant als ik hem meestal vind.
Dat doet hij wel over 10 dagen als Portugal uit het toernooi ligt.quote:
En zonder doelpunten te hebben gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat doet hij wel over 10 dagen als Portugal uit het toernooi ligt.
In ieder geval speelt Nederland vandaag niet. Die spelen woensdag pas weer.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef drakin het volgende:
Dus vanavond naar de film gaan hoeft niet meer? Het blijft stil op straat?
Nee, ik zei woensdag en maandagquote:Op maandag 16 juni 2014 21:02 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat ze vanavond en woensdag speelden, tenminste dat zei Dyon vorige week.
Jawohl!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef drakin het volgende:
Het is maandag, en ik onthoud dus wel de dagen die je noemt en niet in welke volgorde, dan kun je beter een datum erbij noemen of zeggen de week daarna.
Brave Dyonquote:
Het was sarcasme mevrouw Führerquote:
Je bent zo lief als je terugkerend sarcasme niet herkendquote:
Niet alleen dan, ik ben altijd liefquote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent zo lief als je terugkerend sarcasme niet herkend
Je bent een schatjequote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet alleen dan, ik ben altijd lief
Wanneer geef je je naam nou eens door? Of wil je niet fifa spelen tegen me?quote:
FMTers zijn ook eng.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef drakin het volgende:
FMT-ers zijn stiekem best lief![]()
En dan te bedenken dat ik een jaar geleden zei jullie eng te vinden.
Hoeveel heb jij er dan al ontmoet?quote:
Jezelf in een spiegel zien telt nietquote:
Naast jezelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |