Nee goeie bios hier, kermis recht voor de deur van de bioscoopzaal en het gevoetbal helemaal niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewonnen zelfs, niks van gemerkt gisteren?
Wat zie ik daarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef Robby87 het volgende:
Zo'n heerlijke goal, die van Robben. Zet alle k*t Spanjaarden zo te kijk. HEERLIJK
Woensdag en maandagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee goeie bios hier, kermis recht voor de deur van de bioscoopzaal en het gevoetbal helemaal niks van gemerkt.![]()
Ik ga er zeker vaker naartoe, wanneer moeten ze weer spelen dan kijk ik even welke film er dan draait
18.00 uur.quote:
ok dank lief, maar beide avonden 18.00 uur? Stomme tijd, want dan begint geen film.quote:
De 24 uur van Le Mans is er ook nog.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar is iedereen... zulke voetballiefhebbers hebben we hier toch niet
Maar autosportfans zijn er ook niet veel hier volgens mijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De 24 uur van Le Mans is er ook nog.
Niet veel, maar wel een paar. Ik gok LeMans24 ook (gezien zijn naam).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar autosportfans zijn er ook niet veel hier volgens mij
Examensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar is iedereen... zulke voetballiefhebbers hebben we hier toch niet
Ik vind het niet bij hem passen als het zo zou zijn...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet veel, maar wel een paar. Ik gok LeMans24 ook (gezien zijn naam).
True story zou Barney zeggenquote:
Ik ben er de afgelopen tien jaar acht keer geweest. Dit jaar dus niet en ook niet gevolgd op TV, had het te druk met andere dingen. Maar idd een groot fan!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet veel, maar wel een paar. Ik gok LeMans24 ook (gezien zijn naam).
Omdat ik zelf geen auto rij?quote:Op zondag 15 juni 2014 05:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet bij hem passen als het zo zou zijn...
Nee, omdat het te plebs is voor jou.quote:
Je beeld van mij klopt van geen kanten.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, omdat het te plebs is voor jou.
Ik vind Ronaldo deze wedstrijd bij lange na niet zo irritant als ik hem meestal vind. Pepe daarentegen...quote:
Okquote:Op maandag 16 juni 2014 11:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je beeld van mij klopt van geen kanten.
te vroeg gejuichtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind Ronaldo deze wedstrijd bij lange na niet zo irritant als ik hem meestal vind.
Dat doet hij wel over 10 dagen als Portugal uit het toernooi ligt.quote:
En zonder doelpunten te hebben gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat doet hij wel over 10 dagen als Portugal uit het toernooi ligt.
In ieder geval speelt Nederland vandaag niet. Die spelen woensdag pas weer.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef drakin het volgende:
Dus vanavond naar de film gaan hoeft niet meer? Het blijft stil op straat?
Nee, ik zei woensdag en maandagquote:Op maandag 16 juni 2014 21:02 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat ze vanavond en woensdag speelden, tenminste dat zei Dyon vorige week.
Jawohl!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef drakin het volgende:
Het is maandag, en ik onthoud dus wel de dagen die je noemt en niet in welke volgorde, dan kun je beter een datum erbij noemen of zeggen de week daarna.
Brave Dyonquote:
Het was sarcasme mevrouw Führerquote:
Je bent zo lief als je terugkerend sarcasme niet herkendquote:
Niet alleen dan, ik ben altijd liefquote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent zo lief als je terugkerend sarcasme niet herkend
Je bent een schatjequote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet alleen dan, ik ben altijd lief
Wanneer geef je je naam nou eens door? Of wil je niet fifa spelen tegen me?quote:
FMTers zijn ook eng.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef drakin het volgende:
FMT-ers zijn stiekem best lief![]()
En dan te bedenken dat ik een jaar geleden zei jullie eng te vinden.
Hoeveel heb jij er dan al ontmoet?quote:
Jezelf in een spiegel zien telt nietquote:
Naast jezelf?quote:
En op basis van je zelfkennis kun je dus bevestigen dat FMT-ers eng zijn?quote:
Jupquote:Op maandag 16 juni 2014 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En op basis van je zelfkennis kun je dus bevestigen dat FMT-ers eng zijn?
Misschien wil Robby wel langskomenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet zo gaan werken en ze hebben de weg voor het pompstation helemaal afgesloten wegens werkzaamheden... er zal vannacht dus niemand komen... dit word een k*tdienst...
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jezelf in een spiegel zien telt niet
Ik zou dan niet meer teveel in de spiegel kijkenquote:
Dan heb ik toch liever Wyccie die een kopje thee komt drinkenquote:
Die probeer ik dan ook te ontwijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dan niet meer teveel in de spiegel kijken
Oh ja, vergeten...quote:Op maandag 16 juni 2014 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wanneer geef je je naam nou eens door? Of wil je niet fifa spelen tegen me?
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Wyccie die een kopje thee komt drinken, of is dat niet aardig voor Robby om te zeggen
Je kent ons toch?quote:
Ik moet soms mijn legitimatie laten zien bij de AH als ik sigaretten of alcohol koopquote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben 37 en als iemand zegt; dat is oud genoeg, dan ben ik ook nog eens flink beledigd.
Nee nog maar 3~ jaar dan ben je oud genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben 37 en als iemand zegt; dat is oud genoeg, dan ben ik ook nog eens flink beledigd.
Rustige nachtjes zijn ook fijn. Maar er word hier verwacht dat je niet niks doet, dat je geen boeken leest, geen telefoon bij je hebt. Dus eigenlijk dat je alleen maar aan het werk bent...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:42 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ze mijn ID zouden vragen als ik alcohol of sigaretten zou kopen.
Dyon, ik ben zelf ook aan het werk, ik drink mijn thee hier. En een rustige nacht vind ik juist wel zo fijn.
You got mailquote:
Links is meest recentquote:
Ik heb je al toegevoegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
You got mail
Nou ja, meer een telegrammetje
Ik zie hetquote:
Potje doen?quote:
Ga net aan mijn avondeten beginnenquote:
Ik heb er drie (HDMI althans, maar dat bedoel je vast).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
luxe problemen... Ik heb te weinig HDM-poorten op mijn tv voor de apparaten die ik heb.. zucht
Ik had er 3 en dat paste precies, maar ja laatst een nieuw apparaat erbij gekocht en nou dus 1 poort te weinig...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb er drie (HDMI althans, maar dat bedoel je vast).
Blu-Ray, (regiovrije)DVD en Chromecast. Voor iemand zonder spelcomputers precies genoeg.
Misschien wie weet...quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef hornage het volgende:
Afgelopen zondag was de Cineville Filmquiz in Rotterdam.
Er is nog een derde editie op 14 september in Utrecht. Mensen geinteresseerd om erheen te gaan? Ik kan niet, ik ben dan aan het bijkomen van mijn trouwfeest
[ afbeelding ]
Ik wacht wel tot een quiz in Amsterdamquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef hornage het volgende:
Afgelopen zondag was de Cineville Filmquiz in Rotterdam.
Er is nog een derde editie op 14 september in Utrecht. Mensen geinteresseerd om erheen te gaan? Ik kan niet, ik ben dan aan het bijkomen van mijn trouwfeest
[ afbeelding ]
Typisch 020. Niet verder kijken dan hun stadje groot isquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot een quiz in Amsterdam
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Typisch 020. Niet verder kijken dan hun stadje groot is
Klein maar fijn. Moet er niet aan denken om een in stad als A'dam te wonen... maar FF, jij woont toch in Amstelveenquote:
Ja, maar Amsterdam is mijn stadquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klein maar fijn. Moet er niet aan denken om een in stad als A'dam te wonen... maar FF, jij woont toch in Amstelveen
Nee, deze wereld is te slecht voor jou.quote:
Dan moet ik maar de nieuwe jezus worden en de wereld goed maken...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, deze wereld is te slecht voor jou.
Waarom krijg ik daar dit gevoel bij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik maar de nieuwe jezus worden en de wereld goed maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |