You got mailquote:
Links is meest recentquote:
Ik heb je al toegevoegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
You got mail
Nou ja, meer een telegrammetje
Ik zie hetquote:
Potje doen?quote:
Ga net aan mijn avondeten beginnenquote:
Ik heb er drie (HDMI althans, maar dat bedoel je vast).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
luxe problemen... Ik heb te weinig HDM-poorten op mijn tv voor de apparaten die ik heb.. zucht
Ik had er 3 en dat paste precies, maar ja laatst een nieuw apparaat erbij gekocht en nou dus 1 poort te weinig...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb er drie (HDMI althans, maar dat bedoel je vast).
Blu-Ray, (regiovrije)DVD en Chromecast. Voor iemand zonder spelcomputers precies genoeg.
Misschien wie weet...quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef hornage het volgende:
Afgelopen zondag was de Cineville Filmquiz in Rotterdam.
Er is nog een derde editie op 14 september in Utrecht. Mensen geinteresseerd om erheen te gaan? Ik kan niet, ik ben dan aan het bijkomen van mijn trouwfeest
[ afbeelding ]
Ik wacht wel tot een quiz in Amsterdamquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef hornage het volgende:
Afgelopen zondag was de Cineville Filmquiz in Rotterdam.
Er is nog een derde editie op 14 september in Utrecht. Mensen geinteresseerd om erheen te gaan? Ik kan niet, ik ben dan aan het bijkomen van mijn trouwfeest
[ afbeelding ]
Typisch 020. Niet verder kijken dan hun stadje groot isquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot een quiz in Amsterdam
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Typisch 020. Niet verder kijken dan hun stadje groot is
Klein maar fijn. Moet er niet aan denken om een in stad als A'dam te wonen... maar FF, jij woont toch in Amstelveenquote:
Ja, maar Amsterdam is mijn stadquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klein maar fijn. Moet er niet aan denken om een in stad als A'dam te wonen... maar FF, jij woont toch in Amstelveen
Nee, deze wereld is te slecht voor jou.quote:
Dan moet ik maar de nieuwe jezus worden en de wereld goed maken...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, deze wereld is te slecht voor jou.
Waarom krijg ik daar dit gevoel bij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik maar de nieuwe jezus worden en de wereld goed maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |