En op basis van je zelfkennis kun je dus bevestigen dat FMT-ers eng zijn?quote:
Jupquote:Op maandag 16 juni 2014 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En op basis van je zelfkennis kun je dus bevestigen dat FMT-ers eng zijn?
Misschien wil Robby wel langskomenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet zo gaan werken en ze hebben de weg voor het pompstation helemaal afgesloten wegens werkzaamheden... er zal vannacht dus niemand komen... dit word een k*tdienst...
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jezelf in een spiegel zien telt niet
Ik zou dan niet meer teveel in de spiegel kijkenquote:
Dan heb ik toch liever Wyccie die een kopje thee komt drinkenquote:
Die probeer ik dan ook te ontwijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dan niet meer teveel in de spiegel kijken
Oh ja, vergeten...quote:Op maandag 16 juni 2014 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wanneer geef je je naam nou eens door? Of wil je niet fifa spelen tegen me?
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Wyccie die een kopje thee komt drinken, of is dat niet aardig voor Robby om te zeggen
Je kent ons toch?quote:
Ik moet soms mijn legitimatie laten zien bij de AH als ik sigaretten of alcohol koopquote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben 37 en als iemand zegt; dat is oud genoeg, dan ben ik ook nog eens flink beledigd.
Nee nog maar 3~ jaar dan ben je oud genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben 37 en als iemand zegt; dat is oud genoeg, dan ben ik ook nog eens flink beledigd.
Rustige nachtjes zijn ook fijn. Maar er word hier verwacht dat je niet niks doet, dat je geen boeken leest, geen telefoon bij je hebt. Dus eigenlijk dat je alleen maar aan het werk bent...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:42 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ze mijn ID zouden vragen als ik alcohol of sigaretten zou kopen.
Dyon, ik ben zelf ook aan het werk, ik drink mijn thee hier. En een rustige nacht vind ik juist wel zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |