Nee goeie bios hier, kermis recht voor de deur van de bioscoopzaal en het gevoetbal helemaal niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewonnen zelfs, niks van gemerkt gisteren?
Wat zie ik daarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef Robby87 het volgende:
Zo'n heerlijke goal, die van Robben. Zet alle k*t Spanjaarden zo te kijk. HEERLIJK
Woensdag en maandagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee goeie bios hier, kermis recht voor de deur van de bioscoopzaal en het gevoetbal helemaal niks van gemerkt.![]()
Ik ga er zeker vaker naartoe, wanneer moeten ze weer spelen dan kijk ik even welke film er dan draait
18.00 uur.quote:
ok dank lief, maar beide avonden 18.00 uur? Stomme tijd, want dan begint geen film.quote:
De 24 uur van Le Mans is er ook nog.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar is iedereen... zulke voetballiefhebbers hebben we hier toch niet
Maar autosportfans zijn er ook niet veel hier volgens mijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De 24 uur van Le Mans is er ook nog.
Niet veel, maar wel een paar. Ik gok LeMans24 ook (gezien zijn naam).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar autosportfans zijn er ook niet veel hier volgens mij
Examensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar is iedereen... zulke voetballiefhebbers hebben we hier toch niet
Ik vind het niet bij hem passen als het zo zou zijn...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet veel, maar wel een paar. Ik gok LeMans24 ook (gezien zijn naam).
True story zou Barney zeggenquote:
Ik ben er de afgelopen tien jaar acht keer geweest. Dit jaar dus niet en ook niet gevolgd op TV, had het te druk met andere dingen. Maar idd een groot fan!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet veel, maar wel een paar. Ik gok LeMans24 ook (gezien zijn naam).
Omdat ik zelf geen auto rij?quote:Op zondag 15 juni 2014 05:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet bij hem passen als het zo zou zijn...
Nee, omdat het te plebs is voor jou.quote:
Je beeld van mij klopt van geen kanten.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, omdat het te plebs is voor jou.
Ik vind Ronaldo deze wedstrijd bij lange na niet zo irritant als ik hem meestal vind. Pepe daarentegen...quote:
Okquote:Op maandag 16 juni 2014 11:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je beeld van mij klopt van geen kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |