9gag is toch niet voor nerds?quote:

quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kende die hond wel maar ik snapte de grap alsnog niet

Wij hebben een fictieve hond die we Berry noemen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:30 schreef Sands het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat sommige mensen rare namen kiezen voor hun huisdieren.

Ik zag vandaag:quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wij hebben een fictieve hond die we Berry noemen.

En dan te bedenken dat er bij de meeste ook ouders zijn geweest die hun kinderen van die stomme namen hebben gegeven.. en dan nog, het zijn maar dierenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag vandaag:
Don Vito Corleone
Armin van Buuren
Joe Cocker
Dinges
Pussy
voorbijkomen![]()

Ik had verwacht dat je em Fritz had genoemd...quote:

Ja ik ben al veel vreemde namen tegen gekomen. Zoals Dropke voor een babyquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er bij de meeste ook ouders zijn geweest die hun kinderen van die stomme namen hebben gegeven.. en dan nog, het zijn maar dieren

quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja ik ben al veel vreemde namen tegen gekomen. Zoals Dropke voor een baby![]()

En wat zeiden ze toen hun kind hen door de kinderbescherming afgepakt werd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja ik ben al veel vreemde namen tegen gekomen. Zoals Dropke voor een baby![]()

racist...quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hond heeft een Arabische naam. Hij is ook zwart.

Toen riepen ze de hulp in van een andere baby die Xavier Charles heet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En wat zeiden ze toen hun kind hen door de kinderbescherming afgepakt werd?

dan denk ik aan dit soort luiquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Laatst een moeder met twee dochters gezien; Mercedes en Ferrari

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |