Ja bij de grotere supermarkten blijkbaar. Maar ik heb het zoveel mogelijk ontweken, ik ben inmiddels weer terug.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O ze hebben er tegenwoordig ook internet?
Ik googelde net even op Camaret en ben daar zelf ook geweest bij o.a. de nepmenhirs.
Dan ben je maar kort weggeweestquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja bij de grotere supermarkten blijkbaar. Maar ik heb het zoveel mogelijk ontweken, ik ben inmiddels weer terug.
Alleen?quote:
Dan is hij nog wel even bezig, al die topics die er door heen zijn gegaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:27 schreef Robby87 het volgende:
Welkom pico, neem gerust de tijd om e.e.a. terug te lezen, gekkigheid de laatste tijd.
Mooi hequote:Op zondag 22 juni 2014 01:37 schreef Robby87 het volgende:
Blegh Dyon, The Secret Life of Walter Mitty... begon veelbelovend, maar damn wat een cheesy voorspelbare zoetsappige brij van een gekut was dat zeg.
Dan ben je echt vlak bij mijn huis geweest. Ik loop dagelijks langs de waaghals op weg naar mijn auto.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had em dus in Arnhem gezien toen ik min of meer verdwaald daar rondliep. Maar nou zie ik op de site van die winkel dat er ook een filiaal in Nijmegen zit... zucht, ik kom te weinig in mijn eigen stad
Ik had wel langs willen komen... maar je was er toch nietquote:Op zondag 22 juni 2014 12:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan ben je echt vlak bij mijn huis geweest. Ik loop dagelijks langs de waaghals op weg naar mijn auto.
Nee.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Formule 1 opgenomen... thuis gekomen van het werk, formule 1 aangezet en zojuist weer wakker geworden en hooguit 10 ronden van de hele race gezien...![]()
@robby, heb je die ook gekocht voor op je hipster kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |