En op basis van je zelfkennis kun je dus bevestigen dat FMT-ers eng zijn?quote:
Jupquote:Op maandag 16 juni 2014 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En op basis van je zelfkennis kun je dus bevestigen dat FMT-ers eng zijn?
Misschien wil Robby wel langskomenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet zo gaan werken en ze hebben de weg voor het pompstation helemaal afgesloten wegens werkzaamheden... er zal vannacht dus niemand komen... dit word een k*tdienst...
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jezelf in een spiegel zien telt niet
Ik zou dan niet meer teveel in de spiegel kijkenquote:
Dan heb ik toch liever Wyccie die een kopje thee komt drinkenquote:
Die probeer ik dan ook te ontwijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dan niet meer teveel in de spiegel kijken
Oh ja, vergeten...quote:Op maandag 16 juni 2014 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wanneer geef je je naam nou eens door? Of wil je niet fifa spelen tegen me?
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Wyccie die een kopje thee komt drinken, of is dat niet aardig voor Robby om te zeggen
Je kent ons toch?quote:
Ik moet soms mijn legitimatie laten zien bij de AH als ik sigaretten of alcohol koopquote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben 37 en als iemand zegt; dat is oud genoeg, dan ben ik ook nog eens flink beledigd.
Nee nog maar 3~ jaar dan ben je oud genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben 37 en als iemand zegt; dat is oud genoeg, dan ben ik ook nog eens flink beledigd.
Rustige nachtjes zijn ook fijn. Maar er word hier verwacht dat je niet niks doet, dat je geen boeken leest, geen telefoon bij je hebt. Dus eigenlijk dat je alleen maar aan het werk bent...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:42 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ze mijn ID zouden vragen als ik alcohol of sigaretten zou kopen.
Dyon, ik ben zelf ook aan het werk, ik drink mijn thee hier. En een rustige nacht vind ik juist wel zo fijn.
You got mailquote:
Links is meest recentquote:
Ik heb je al toegevoegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
You got mail
Nou ja, meer een telegrammetje
Ik zie hetquote:
Potje doen?quote:
Ga net aan mijn avondeten beginnenquote:
Ik heb er drie (HDMI althans, maar dat bedoel je vast).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
luxe problemen... Ik heb te weinig HDM-poorten op mijn tv voor de apparaten die ik heb.. zucht
Ik had er 3 en dat paste precies, maar ja laatst een nieuw apparaat erbij gekocht en nou dus 1 poort te weinig...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb er drie (HDMI althans, maar dat bedoel je vast).
Blu-Ray, (regiovrije)DVD en Chromecast. Voor iemand zonder spelcomputers precies genoeg.
Misschien wie weet...quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef hornage het volgende:
Afgelopen zondag was de Cineville Filmquiz in Rotterdam.
Er is nog een derde editie op 14 september in Utrecht. Mensen geinteresseerd om erheen te gaan? Ik kan niet, ik ben dan aan het bijkomen van mijn trouwfeest
[ afbeelding ]
Ik wacht wel tot een quiz in Amsterdamquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef hornage het volgende:
Afgelopen zondag was de Cineville Filmquiz in Rotterdam.
Er is nog een derde editie op 14 september in Utrecht. Mensen geinteresseerd om erheen te gaan? Ik kan niet, ik ben dan aan het bijkomen van mijn trouwfeest
[ afbeelding ]
Typisch 020. Niet verder kijken dan hun stadje groot isquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot een quiz in Amsterdam
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Typisch 020. Niet verder kijken dan hun stadje groot is
Klein maar fijn. Moet er niet aan denken om een in stad als A'dam te wonen... maar FF, jij woont toch in Amstelveenquote:
Ja, maar Amsterdam is mijn stadquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klein maar fijn. Moet er niet aan denken om een in stad als A'dam te wonen... maar FF, jij woont toch in Amstelveen
Nee, deze wereld is te slecht voor jou.quote:
Dan moet ik maar de nieuwe jezus worden en de wereld goed maken...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, deze wereld is te slecht voor jou.
Waarom krijg ik daar dit gevoel bij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik maar de nieuwe jezus worden en de wereld goed maken...
Groeten terugquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef picodealion het volgende:
Groetjes uit Camaret! Spannende wedstrijd.
O ze hebben er tegenwoordig ook internet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef picodealion het volgende:
Groetjes uit Camaret! Spannende wedstrijd.
En hoe is het daar? zonnig?quote:
Waarmee? Met nachtdienst of op de bank zittenquote:
Precies. De laatste nachtdiensten heb ik heel veel moeite om wakker te blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef sasquatsch het volgende:
Klaar met nachtdienst en op de bank zitten denk ik.
Hoeveel heb je er op rij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. De laatste nachtdiensten heb ik heel veel moeite om wakker te blijven.
quote:Oh, let's see. On the first Indiana Jones movie, I tore an ACL in one of my knees, can't remember which knee, the scene in which I was fighting the big German mechanic on an airplane called a flying wing, I was run over by the landing gear and injured my knee, but I can't remember which one it was. Lots of bumps and injuries along the way.
Funny stories? We were shooting in Tunisia, and the script had a scene in which I fight a swordsman, an expert swordsman, it was meant to be the ultimate duel between sword and whip. And I was suffering from dysentery, really, found it inconvenient to be out of my trailer for more than 10 minutes at a time. We'd done a brief rehearsal of the scene the night before we were meant to shoot it, and both Steve and I realized it would take 2 or 3 days to shoot this. And it was the last thing we were meant to shoot in Tunisia before we left to shoot in England. And the scene before this in the film included a whip fight against 5 bad guys that were trying to kidnap Marian, so I thought it was a bit redundant. I was puzzling how to get out of this 3 days of shooting, so when I got to set I proposed to Steven that we just shoot the son a bitch and Steve said "I was thinking that as well." So he drew his sword, the poor guy was a wonderful British stuntman who had practiced his sword skills for months in order to do this job, and was quite surprised by the idea that we would dispatch him in 5 minutes. But he flourished his sword, I pulled out my gun and shot him, and then we went back to England.
leuk... maar in plaats van dit had je ook een vraag kunnen stellen, waar al vanaf 6 uur op gewacht wordquote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:26 schreef FireFox1 het volgende:
Leuk weetje van Harrison Ford. Geschreven door de man himself.
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
leuk... maar in plaats van dit had je ook een vraag kunnen stellen, waar al vanaf 6 uur op gewacht word
Ja. Je brengt het zo droog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |