Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Neejoh. We kunnen elkaar tips geven enzo. Misschien komen we elkaar wel tegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meets ben ik altijd wel voor in, maar een meet om te gaan zitten tinderen met een groep vind ik wat suf.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
Of word er hier een orgy georganiseerd
smalltalk is wat anders dan een saaie grijze muts zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon direct dat je niet van small talk houdt of zet het zoals ik in je bio
Wat we doen is gewoon alle telefoons op een rij leggen. Vervolgens besluiten we met z'n allen wat naar wie wordt gechat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neejoh. We kunnen elkaar tips geven enzo. Misschien komen we elkaar wel tegen
En als de lol er vanaf is gaan we in het echte leven hosselen en alle openingszinnen testen
jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat we doen is gewoon alle telefoons op een rij leggen. Vervolgens besluiten we met z'n allen wat naar wie wordt gechat.
vrouwen krijgen sowieso meer likes als mannen toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben zo content deze week met tinderheb de afgelopen paar dagen echt al 35 matches erbij
Lijkt alsof er ineens meer mensen zijn gaan tinderen ofzo
dan* Ligt eraan wat je liked en hoe kieskeurig je bentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Basxt het volgende:
[..]
vrouwen krijgen sowieso meer likes als mannen toch?
Ik vind 't prima. Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En als de lol er vanaf is gaan we in het echte leven hosselen en alle openingszinnen testen
quote:
Ja, tips van hier zit ik op te wachten. Ik sla wel over.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kwam ik net nog een paar van tegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik weet nog wel die periode dat iedereen zei 'ik ben best bereid te liegen over hoe we elkaar ontmoet hebben'
Aad de mosquote:
Jij mag ook wel thuis blijven hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, tips van hier zit ik op te wachten. Ik sla wel over.
nee oke, maar het vrouw/man verhouding zegmaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan* Ligt eraan wat je liked en hoe kieskeurig je bent
Soms. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef Jurrgirl het volgende:
De app is bij mij vastgelopen. Hoe vaak loopt ie bij jullie vast?
Als ik tussen 12 en 16 heb gepraat loopt ie altijd vastquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef Jurrgirl het volgende:
Momenteel gaat het niet helemaal lekker, inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef Jurrgirl het volgende:
Wat voor een drankspel?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaof we maken er een drankspel van
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als ik tussen 12 en 16 heb gepraat loopt ie altijd vast
Nee, je kan ze ook disliken. En momenten van personen verbergen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
die 'momenten' zijn echt vervelend
kan je die echt alleen 'weghalen' boven de chats door ze te liken?
iig wel een makkelijke opener
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat voor een drankspel?
Wat krijgt degene die het lukt om een chick/man naar de meet toe te krijgen?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als ik tussen 12 en 16 heb gepraat loopt ie altijd vast
Soms 1 minuutquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Hoe lang en hoe vaak praten jullie met matches?
Ligt er aan, meestal ben ik op mijn werk of in de auto. In de avond kunnen het wel eens lange gesprekken wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Tot het gesprek doodloopt en/of er dates zijn geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Jurrgirl het volgende:
killquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Heb je al met die 2 van sept gedate?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Soms 1 minuut
soms 4 week
Ik ken nog maar 2 personen sinds September eigenlijk..
Ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Heb je al met die 2 van sept gedate?
Hoe lang en hoe vaak heb je gepraat met de voormalige dates?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot het gesprek doodloopt en/of er dates zijn geweest
ik wil je er wel vanaf helpen?quote:
Van een dag tot een maandquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Hoe lang en hoe vaak heb je gepraat met de voormalige dates?
Van de jaloezie?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik spuugde een stuk ananas uit
wowquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef Godshand het volgende:
Dromenvangertje die gaat freaken omdat ze GeGoogled is
Blog dan niet, sufkut!
Schijnt volkomen 2014 te zijn, potentiele dates Googlen. Op datingsite OKCupid kan je je profiel laten vullen met beantwoorde meerkeuzevragen. 1 ervan is: "Do you Google someone from OKCupid when you are interested?" Een hoop vrouwen beantwoorden deze vraag met het antwoord "Off Course, knowledge is power!"
Ik ben uiteraard nauwelijks Google-baar
nou je bent er iig vroeg bij!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef Godshand het volgende:
Dromenvangertje die gaat freaken omdat ze GeGoogled is
Blog dan niet, sufkut!
Schijnt volkomen 2014 te zijn, potentiele dates Googlen. Op datingsite OKCupid kan je je profiel laten vullen met beantwoorde meerkeuzevragen. 1 ervan is: "Do you Google someone from OKCupid when you are interested?" Een hoop vrouwen beantwoorden deze vraag met het antwoord "Off Course, knowledge is power!"
Ik ben uiteraard nauwelijks Google-baar
Natuurlijk niet. Soms een halve week niet ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Elke dag met elkaar gesproken? Of soms weleens niet?
Continu eigenlijk. Als het opeens een uur stil is kan je d'r van uit gaan dat het klaar isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Elke dag met elkaar gesproken? Of soms weleens niet?
..?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Continu eigenlijk. Als het opeens een uur stil is kan je d'r van uit gaan dat het klaar is
In Lelystad jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]jij was toch ook bij de mono meet?
..ik was toen nog 17 manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Jammer dat er toen nog geen Tinder wasIk had je geliked hoor
Hoe oud ben je nu dan?quote:
Uiteraard. En wat staat er in je paspoort?quote:
Uhm nou ik ik ben niet blijven slapen, dus dacht een uur of 11...quote:
Dat kan ik toch niet ruikenquote:
28-03-1995quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uiteraard. En wat staat er in je paspoort?
Dan zie je er een stuk ouder volwassener uit op je foto's dan ik je geschat hadquote:
Ah koetsjiekoeeequote:
Smooth hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zie je er een stuk ouder volwassener uit op je foto's dan ik je geschat had
Je zult me toch echt moeten overtuigen dat je geen koetsjiekoe gehalte hebtquote:
Ja, ik weet wel hoe ik de dames aan 't soppen krijg.quote:
En dat zonder emmer en sponsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe ik de dames aan 't soppen krijg.
Mijn tumblrquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je zult me toch echt moeten overtuigen dat je geen koetsjiekoe gehalte hebt
Jaja, het is allemaal wat.quote:
Nee alles op het internet is een leugen, ik bedoel face to facequote:
Ik zit niet de hele dag op mijn zolder dus moest even terug lezenquote:
Lekker hoor. Met jou dan? Nog lepelaar geweest?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaja, het is allemaal wat.![]()
Hoe gaat 't met jou?
We moeten een keer met z'n 3en gaan zuipen, we zijn toch regiogenoten. Ik dacht tenminste dat stevenmac ook 075 was. *graaft in dm geschiedenis*quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaja, het is allemaal wat.![]()
Hoe gaat 't met jou?
tsja daar kom je maar op 1 manier achterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee alles op het internet is een leugen, ik bedoel face to face
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats and Jurrgirl sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You jelly?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
dit idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zie je er een stuk ouder volwassener uit op je foto's dan ik je geschat had
642 representquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
We moeten een keer met z'n 3en gaan zuipen, we zijn toch regiogenoten. Ik dacht tenminste dat stevenmac ook 075 was. *graaft in dm geschiedenis*
Ja, maandag effe. Jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Met jou dan? Nog lepelaar geweest?
Dat kan hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
We moeten een keer met z'n 3en gaan zuipen, we zijn toch regiogenoten. Ik dacht tenminste dat stevenmac ook 075 was. *graaft in dm geschiedenis*
Ditquote:
Daten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tsja daar kom je maar op 1 manier achter
Nee wou zondag gaan maar werd Wapen en zat daar prima eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maandag effe. Jij?
[..]
Dat kan hoor.
Wapen is een beetje een kansloze bende imo. Zit je daar vaker?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee wou zondag gaan maar werd Wapen en zat daar prima eigenlijk
1x per 3 jaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wapen is een beetje een kansloze bende imo. Zit je daar vaker?
Ik ook zoiets. Laatste keer was 5 jaar terug ofzo dus ik zal er dit jaar nog wel een keer belanden.quote:
Verzameling Boeren in dit topic dusquote:
quote:
quote:
Jazeker.quote:
Het is op loop afstand en daar is alles mee gezegdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Laatste keer was 5 jaar terug ofzo dus ik zal er dit jaar nog wel een keer belanden.
Gister lekker bij de sportclub gezeten, vrienden van me gingen nog naar de kermis maar ik nie.
Ik was zondag dus op de kermis.
641 en 642 zullen je wel niks zeggenquote:
heldquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Met jou dan? Nog lepelaar geweest?
quote:
Er is/was een heuse 642 posse. De stoere jongens uit 't dorpquote:
WinkelcentrumPosse represent!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is/was een heuse 642 posse. De stoere jongens uit 't dorp
Wij waren de Polderboys, maar daar was ook inmenging met 072. 641 is niet echt groot en ik denk dat er maar 4 gasten van mijn leeftijd zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is/was een heuse 642 posse. De stoere jongens uit 't dorp
Jou 071, 015, 010, 079 en 020 ook niet. De plaatsen waar ik kom of gewoond hebquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
WinkelcentrumPosse represent!
Ooit stond ik er ook bij
Beetje met hooivorken gooien en hooibalen in de fik steken?quote:
Wie kent 010 en 020 nou niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jou 071, 015, 010, 079 en 020 ook niet. De plaatsen waar ik kom of gewoond heb
Ik weet nooit iets. Ik ontken ook altijd alles. Dat moet van mijn advocaat...Ow wacht...quote:
Noordwijk, geen idee, rotterdam, sweet lake city en amsterdam?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jou 071, 015, 010, 079 en 020 ook niet. De plaatsen waar ik kom of gewoond heb
De mod is weg nu kunnen we rellenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef weekendalex het volgende:
Van die mensen die alleen maar groepsfoto's geplaatst hebben en je dus niet kan zien wie je nou liket of wegswipet
Verschrikkelijk ja. Wat denken die mensen vraag ik me dan afquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of alleen zonnebrillen dragen of foto's van ver wegof dezelfde foto en dan 5x
Klinkt als een pareltje van een boek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik kwam dus op hot or not en tinder echt aldoor dezelfde jongen tegen, alsof hij iedere keer zijn profiel verwijderde en opnieuw aanmaakte. Na 3x begon ik er wat van te zeggen en tot de 17e keer aan toe zei hij pas wat terug. Hij vertelde dat hij een boek schreef over z'n leven tot nu toe en dat ik hem iedere keer weel likede ondanks dat het mij ontzettend frustreerde.
Om die reden besloot hij mij te noemen in het tinder hoofdstuk
Jij? Mag ook per dmquote:
Jij wil de scheten van een Eenhoorn in je huis ruiken?quote:
Je kunt ook gewoon Googlen op tietenquote:
Eenhoornruftenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wil de scheten van een Eenhoorn in je huis ruiken?
Zeg, mag ik na een lange fysieke werkdag (8-21) ook wat gemak?quote:
Dat zou een nieuwe ervaring zijn. Maar ach, daar ben ik deze week toch al vanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je een bepaalde reactie krijgt op een vraag moet je drinken, of als je iemand tegenkomt die achmed heet moet je drinken, of als je iemand tegenkomt in een groen shirt of of of
jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef Godshand het volgende:
Even tussendoor, ik ben een ouwe viespeuk die net vrijgezel is. Nu heb ik mijn leeftijdsrange gezet op 21-36 (zelf 38 :p) en ik zie inderdaad af en toe knappe 21jarige dames langszeilen op Tinder. Hebben die dames hun leeftijdsrange ook zo gezet dat 38 jaar erbij staat?
Goede vraag. Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef Godshand het volgende:
Even tussendoor, ik ben een ouwe viespeuk die net vrijgezel is. Nu heb ik mijn leeftijdsrange gezet op 21-36 (zelf 38 :p) en ik zie inderdaad af en toe knappe 21jarige dames langszeilen op Tinder. Hebben die dames hun leeftijdsrange ook zo gezet dat 38 jaar erbij staat?
Top!quote:
ik heb 'm op 22-35 en ben zelf 19quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Unicorn farts! Which smell like spearmint and pink cotton candy, everybody knows that.
Als een vrouw zoiets zou zeggen, zou je meteen verongelijkt doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
Als ik zou moeten drinken op elk lomp wijf dat er tussen staat zou ik zo bij de AA kunnenEn dan ben ik nog niet eens zo'n moeilijke met liken
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een vrouw zoiets zou zeggen, zou je meteen verongelijkt doen.
Mij te jong, net kinderenquote:
Heel veel haat richting jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 18 jarigen die volwassener zijn dan 25 plussers....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mij te jong, net kinderen![]()
Ik heb de wetenschap aan mijn zijde, het is bewezen dat 21+ers volgroeide frontaalkwabben hebben en dus weloverwogen beslissingen kunnen nemen.
De 18jarigen klagen je geheid aan voor verkrachting met het argument dat jij mooie praatjes hield :p
Maar ja, dan moet er dus geen drank in het spel zijn he. Hou je hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mij te jong, net kinderen![]()
Ik heb de wetenschap aan mijn zijde, het is bewezen dat 21+ers volgroeide frontaalkwabben hebben en dus weloverwogen beslissingen kunnen nemen.
De 18jarigen klagen je geheid aan voor verkrachting met het argument dat jij mooie praatjes hield :p
Dat is mij te jong.quote:
Als 21 jarigen gaan zuipen was dat weloverwogen geweest. Dus mevrouw de Rechter ze wist wat er kan gaan gebeurenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet er dus geen drank in het spel zijn he. Hou je hetzelfde probleem.
Man, jij bent 28, dan mag het...quote:
Nee, dat klopt niet. Als jij iemand liket en hij jou niet in zijn range heeft staan, kom je alsnog bij hem binnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 'm op 22-35 en ben zelf 19
en dan gaan ze klagen dat ik te jong benverander je instellingen dan, aap
Ik deed zelf eerst van 20 tot 36. Later werd het 23 tot 32.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat is voor de oudere mannen de min en de max dan? 19 wel maar 18 weer niet.. vind daar zo weinig verschil in zitten
In de kroeg werkt dat zeker zo...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Als jij iemand liket en hij jou niet in zijn range heeft staan, kom je alsnog bij hem binnen.
Uhh neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Als jij iemand liket en hij jou niet in zijn range heeft staan, kom je alsnog bij hem binnen.
Is het niet andersom, hihaho?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik deed zelf eerst van 20 tot 36. Later werd het 23 tot 32.
En je bent zelf?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik deed zelf eerst van 20 tot 36. Later werd het 23 tot 32.
Was ik het nog maarquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als 21 jarigen gaan zuipen was dat weloverwogen geweest. Dus mevrouw de Rechter ze wist wat er kan gaan gebeuren
Mevrouw de Rechter, na de zitting even biertje doen?
Wie zijn de 'oudere mannen'?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat is voor de oudere mannen de min en de max dan? 19 wel maar 18 weer niet.. vind daar zo weinig verschil in zitten
Weet ik, maar ik merk aan mezelf dat ik ze toch liever vanaf een jaar of 20 heb.quote:
Jij hebt weer andere dingen waar fax vast jaloers op isquote:
Ah gelukkig, daar val ik nog buiten.quote:
Aandacht van vrouwen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere dingen waar fax vast jaloers op is
Ja eerst nog wel dus, maar daar ben ik mee gestopt. Ik kon de eierstokken vanaf hier horen rinkelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Geen oudere vrouwen dus? Je ziet vaak dat mannen ook nog weleens 5 jaar erboven zitten.
Nee joh, veel van die jonge wijfjes geil op mannen van eind dertig/begin veertig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat het alleen nog maar erger worden?
Oei, dat belooft niet veel goeds
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja eerst nog wel dus, maar daar ben ik mee gestopt. Ik kon de eierstokken vanaf hier horen rinkelen.
Ik hoop het dan maarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, veel van die jonge wijfjes geil op mannen van eind dertig/begin veertig.
Zo snel al wtfquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
woei, door jullie 'peptalk' van zonet heb ik de ballen gekregen om ook de personen die buiten mijn league zijn te likenen ik heb een goed gesprek met een 10/10 damn
Eh, daar doelde ik niet op. Maar godshand heeft volgens mij niet te klagen qua vrouwelijk schoonquote:
En dan beginnen ze ook serieus rimpelkoppen te krijgenquote:
Gewoon 18-jarigen blijven neuken dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan beginnen ze ook serieus rimpelkoppen te krijgenEn ze stralen saaiheid uit, of geforceerde hipheid
Nah niet mijn ding.
Eh...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon 18-jarigen blijven neuken dan.
Qua conditie wel.. Potje pogoen zonder half gekneusd te zijn, zit er op Lowlands niet meer inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat het alleen nog maar erger worden?
Oei, dat belooft niet veel goeds
Hallo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef Grielen het volgende:
Ben ik nu weer het guppie van dit topic met mijn 23 jaar en 15 dagen?
Moeten ze me wel likenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon 18-jarigen blijven neuken dan.
Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Qua conditie wel.. Potje pogoen zonder half gekneusd te zijn, zit er op Lowlands niet meer in
Qua aantrekkelijkheid ga je er alleen maar op vooruit![]()
![]()
Van de mannen bedoelde ikquote:
Hoi, zeg het eens?quote:
Sorry, dat is 1 deur verder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja doe maar een mcchicken menu met een aardbeien milkshake
Je bent 14 of zo, toch?quote:
Klopt, mijn jongste match is 24 jaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, veel van die jonge wijfjes geil op mannen van eind dertig/begin veertig.
Ik kook een stuk beter dan de mac, maar dat word hier nooit aan me gevraagdquote:
Kan me niet voorstellen dat iemand met alleen maar groepsfoto's echt serieus op zoek is...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt, mijn jongste match is 24 jaar
Wel staan veel 21/22 jarige wijfies met hele vriendinnenclubs erop...
Die like ik alleen als van de club ze allemaal doable zijn. Dan kan ik nooit spijt krijgenDe rest gaat naar links, moet je maar betere foto's erop zetten, kutjes...
omdat je wordt verkeerd typtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kook een stuk beter dan de mac, maar dat word hier nooit aan me gevraagd
Wow, verbeterd worden door een dertienjarige.quote:
Heb je ook niets aan, je kan beter een Grizzly beer in 1 klap dood slaan. De beer koken doet de vrouw dan wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kook een stuk beter dan de mac, maar dat word hier nooit aan me gevraagd
Ik ben 19 trouwensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, verbeterd worden door een dertienjarige.
Dan niet, your lossquote:
Ik heb vandaag wel een mug dood geslagen, maar daar zit niet zoveel vlees aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je ook niets aan, je kan beter een Grizzly beer in 1 klap dood slaan. De beer koken doet de vrouw dan wel.
Heerlijk, met een honingsausje
Dat had ik wel door, sweet cheeks.quote:
kusjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat had ik wel door, sweet cheeks.
Je leest het, pas het nu dus ook maar toequote:
ja doe maar jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Je leest het, pas het nu dus ook maar toe
19?quote:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef habitue het volgende:
[..]
19?![]()
Nu wil ik je in je wangetjes knijpen ipv je titties.
Ik doe niets. Ja, dadelijk mijn bed in duiken. Ik bedoelde dat je het bij jezelf toe kunt passen. Voor vragen, mijn woordvoerder schijnt hier ook ergens rond te lopen.quote:
Niets mis met 19 die kan je nog wat aanleren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef habitue het volgende:
[..]
19?![]()
Nu wil ik je in je wangetjes knijpen ipv je titties.
jahoor yatsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe niets. Ja, dadelijk mijn bed in duiken. Ik bedoelde dat je het bij jezelf toe kunt passen. Voor vragen, mijn woordvoerder schijnt hier ook ergens rond te lopen.
HAquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Niets mis met 19 die kan je nog wat aanleren.
Jij kan beter de schoolbanken nog even in gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HA
Ik kan je inderdaad nog wel wat aanleren
En dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Jij kan beter de schoolbanken nog even in gaan
Nou ik zou zeggen, sla je slag kerel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Niets mis met 19 die kan je nog wat aanleren.
Ik ben bloedserieus. Ik denk dat ik te lang niet echt serieus op fok geweest ben, nu gelooft niemand me als ik serieus doe.quote:
Zit die mongool ook al in jouw dm?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Godshand het volgende:
IsaacCuena, bok es op met je gehuil in mijn DM over het aantal sekspartners van Dromenvangertje.
Ga ergens anders rukken man!
Die gastquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Godshand het volgende:
IsaacCuena, bok es op met je gehuil in mijn DM over het aantal sekspartners van Dromenvangertje.
Nu is niet de juiste tijd om serieus te gaan doen lieverdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Ik denk dat ik te lang niet echt serieus op fok geweest ben, nu gelooft niemand me als ik serieus doe.
Hier ook alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Zit die mongool ook al in jouw dm?Wie de fuck is die kneus.
Wat is dit dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Godshand het volgende:
Dan niet, whatever.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu is niet de juiste tijd om serieus te gaan doen lieverd
Zal wel een lurker van dit topic zijn...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Zit die mongool ook al in jouw dm?Wie de fuck is die kneus.
Een jaloerse ex?quote:
Roep daarna maar een keer, als je al niet met een onvoldoende het bed moet verlaten.quote:
Waar heb jij het over mafklapperquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Roep daarna maar een keer, als je al niet met een onvoldoende het bed moet verlaten.
Nu ben ik de klosquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee geen idee, hij DM'de mij en wou ineens van alles weten
??
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar heb jij het over mafklapperik doe momenteel gewoon een opleiding
Plaatjes zijn banbaar, wat sufquote:
Ik wil je er wel een sturen hoorquote:
Ik kreeg allemaal vragen wat ik op tinder deed, hoe t werkte etcquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef habitue het volgende:
Hij dmde mij. De wijven in het tindertopic zijn kk sletten![]()
Wou je net dm'enquote:
Hoe block je een user dan?quote:
Domste vraag ooit, iedere FOK!ker heeft 30+ cmquote:
Niet waar, ik niet. Ik ben daar eerlijk in, het is helaas minder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Domste vraag ooit, iedere FOK!ker heeft 30+ cm
Die van mij is 30".quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Iedereen weet datquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Bewijs mag per DM.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar doen met een schamele 20 cm zal ik dan ook maar toegeven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Niet waar, ik niet. Ik ben daar eerlijk in, het is helaas minder.
Er is hoop; op haar blog zitten er ook wel een paar minder grote tussen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar doen met een schamele 20 cm zal ik dan ook maar toegeven.
Nu wil DV me helemaal niet meer
Eindelijk word je verstandigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Jeetje allemaal seksgoden hier met enorme piemels.
Tinder gaat de deur uit, ik ga fokkers doen!.
Ja potloden hebben we niks aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
hey het gaat allemaal om de breedte toch?
Niks DM, je komt hem maar in je hand l...quote:
Kelder kan ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niks DM, je komt hem maar in je hand l...
Laat maar, te voorspelbare FOK reactie ook. Daarbij mag ik pas reageren als ik een zolder heb
Je appelwangetjesgehalte daalt behoorlijkquote:
Nee, dat ben je nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef Grielen het volgende:
Ben ik nu weer het guppie van dit topic met mijn 23 jaar en 15 dagen?
Ik kom ze amper tegen hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:02 schreef Godshand het volgende:
Nog een hoop vrouwelijke watersporters op Tinder
Er is nog hoop voor Fax
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom ze amper tegen hoor.
Owja ik kwam een leuke tegen 1 keer. Die's gestrikt door een andere kitesurfer die vlak bij haar woonde ondertussen![]()
Hij weer wel hoorEn die kwam al uit een jarenlange relatie
Hoppaa, gelijk weer een ander. Pfff
Dank je, nu ben ik weer depri
Goede lengte hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Net een jongen van 1m73 die vroeg hoe lang ik was.
Ik zo van ja 1m68, vind je het vervelend als vrouwen langer zijn dan?
Heeft ie me gebloktLag zeker gevoelig.
Zal hij wel heel veel gehoord hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Net een jongen van 1m73 die vroeg hoe lang ik was.
Ik zo van ja 1m68, vind je het vervelend als vrouwen langer zijn dan?
Heeft ie me gebloktLag zeker gevoelig.
Je bent ook wel extreem onaantrekkelijk als je maar 1m73 bent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar met hakken houdt het voor een onzekere manlet van 1m73 blijkbaar op.
Als een vrouw niet normaal Nederlands kan gebruiken, dan is het tijd om te rennen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal hij wel heel veel gehoord hebben
Lange mannen
Ik heb dat probleem nooit gelukkig. Als een man kleiner is als ik, is het tijd om te rennen.
Mannen met oorbellenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Knappe mannen met een diamant oorbelletje.Zo jammer.
Als je username ''helemaalnaardemavo'' is en je gaat zitten zeiken op het al dan niet correcte gebruik van als/dan, dan verdien je een enkeltje greppel inclusief nekschot.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:23 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als een vrouw niet normaal Nederlands kan gebruiken, dan is het tijd om te rennen.
Kun je me uitleggen wat mijn gebruikersnaam te maken heeft met mijn recht tot het zeiken over het al dan niet correcte gebruik van als/dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je username ''helemaalnaardemavo'' is en je gaat zitten zeiken op het al dan niet correcte gebruik van als/dan, dan verdien je een enkeltje greppel inclusief nekschot.
Nou, alleen maar het feit dat helemaalnaardemavo een FUCKING GAYE KUTUSERNAME is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen wat mijn gebruikersnaam te maken heeft met mijn recht tot het zeiken over het al dan niet correcte gebruik van als/dan?
Het was geen frustratie, maar een poging om aandacht en quotes te krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:31 schreef UnicornFarts het volgende:
Mavo, je hebt helemaal gelijk, het is dat je nog diep in de pampers zit anders had je mij stokslagen mogen geven.
Met andere woorden, reageer je frustratie ergens anders af. Wij kunnen er ook niets aan doen dat je geen matches krijgt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, alleen maar het feit dat helemaalnaardemavo een FUCKING GAYE KUTUSERNAME is.
De Wijsheer van het Oosten heeft gesproken.
Vraag aan je moeder of ze je wil kroelen achter je oor en instopt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het was geen frustratie, maar een poging om aandacht en quotes te krijgen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het was geen frustratie, maar een poging om aandacht en quotes te krijgen.
Moeders zijn tegenwoordig veel te lui om dat soort dingen te doen. Daarom zit ik hier.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vraag aan je moeder of ze je wil kroelen achter je oor en instopt.
Je zou toch slapen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Knappe mannen met een diamant oorbelletje.Zo jammer.
Maar goed dat ik niet bij je ben, want dan zou het nog een stuk heter zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lukt toch niet in deze hitte.
Net een match met hele mooie ogen.
Avances afslaan is inderdaad een erg verhitte bezigheid.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet bij je ben, want dan zou het nog een stuk heter zijn.
Waar heb jij het nou over? Ik bedoelde dat mijn lichaamstemperatuur rond de 37°C ligt, wat warmer is dan jouw kamer. Daardoor zou ik de kamer alleen maar opwarmen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Avances afslaan is inderdaad een erg verhitte bezigheid.
-
Overigens, Fax. Mijn max leeftijd heb ik op 30 staan. Wij komen elkaar dus sowieso niet tegen.
Dit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:56 schreef Stink-ui het volgende:
Topic vol met maffe mensen laatste tijd
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit.
Nog erger dan wanneer je onze usernames kruist
Dan zou hij toch wel overnachten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel vunzige dingen gedaan of was het niets?
Het zal dan niet zoveel zijn ben ik bang voorquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan zou hij toch wel overnachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |