quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat voor een drankspel?
Wat krijgt degene die het lukt om een chick/man naar de meet toe te krijgen?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als ik tussen 12 en 16 heb gepraat loopt ie altijd vast
Soms 1 minuutquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Hoe lang en hoe vaak praten jullie met matches?
Ligt er aan, meestal ben ik op mijn werk of in de auto. In de avond kunnen het wel eens lange gesprekken wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Tot het gesprek doodloopt en/of er dates zijn geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Jurrgirl het volgende:
killquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Heb je al met die 2 van sept gedate?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Soms 1 minuut
soms 4 week
Ik ken nog maar 2 personen sinds September eigenlijk..
Ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Heb je al met die 2 van sept gedate?
Hoe lang en hoe vaak heb je gepraat met de voormalige dates?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot het gesprek doodloopt en/of er dates zijn geweest
ik wil je er wel vanaf helpen?quote:
Van een dag tot een maandquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Hoe lang en hoe vaak heb je gepraat met de voormalige dates?
Van de jaloezie?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik spuugde een stuk ananas uit
wowquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef Godshand het volgende:
Dromenvangertje die gaat freaken omdat ze GeGoogled is
Blog dan niet, sufkut!
Schijnt volkomen 2014 te zijn, potentiele dates Googlen. Op datingsite OKCupid kan je je profiel laten vullen met beantwoorde meerkeuzevragen. 1 ervan is: "Do you Google someone from OKCupid when you are interested?" Een hoop vrouwen beantwoorden deze vraag met het antwoord "Off Course, knowledge is power!"
Ik ben uiteraard nauwelijks Google-baar
nou je bent er iig vroeg bij!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef Godshand het volgende:
Dromenvangertje die gaat freaken omdat ze GeGoogled is
Blog dan niet, sufkut!
Schijnt volkomen 2014 te zijn, potentiele dates Googlen. Op datingsite OKCupid kan je je profiel laten vullen met beantwoorde meerkeuzevragen. 1 ervan is: "Do you Google someone from OKCupid when you are interested?" Een hoop vrouwen beantwoorden deze vraag met het antwoord "Off Course, knowledge is power!"
Ik ben uiteraard nauwelijks Google-baar
Natuurlijk niet. Soms een halve week niet ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Elke dag met elkaar gesproken? Of soms weleens niet?
Continu eigenlijk. Als het opeens een uur stil is kan je d'r van uit gaan dat het klaar isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Elke dag met elkaar gesproken? Of soms weleens niet?
..?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Continu eigenlijk. Als het opeens een uur stil is kan je d'r van uit gaan dat het klaar is
In Lelystad jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]jij was toch ook bij de mono meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |