Ik heb vandaag wel een mug dood geslagen, maar daar zit niet zoveel vlees aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je ook niets aan, je kan beter een Grizzly beer in 1 klap dood slaan. De beer koken doet de vrouw dan wel.
Heerlijk, met een honingsausje
Dat had ik wel door, sweet cheeks.quote:
kusjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat had ik wel door, sweet cheeks.
Je leest het, pas het nu dus ook maar toequote:
ja doe maar jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Je leest het, pas het nu dus ook maar toe
19?quote:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef habitue het volgende:
[..]
19?![]()
Nu wil ik je in je wangetjes knijpen ipv je titties.
Ik doe niets. Ja, dadelijk mijn bed in duiken. Ik bedoelde dat je het bij jezelf toe kunt passen. Voor vragen, mijn woordvoerder schijnt hier ook ergens rond te lopen.quote:
Niets mis met 19 die kan je nog wat aanleren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef habitue het volgende:
[..]
19?![]()
Nu wil ik je in je wangetjes knijpen ipv je titties.
jahoor yatsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe niets. Ja, dadelijk mijn bed in duiken. Ik bedoelde dat je het bij jezelf toe kunt passen. Voor vragen, mijn woordvoerder schijnt hier ook ergens rond te lopen.
HAquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Niets mis met 19 die kan je nog wat aanleren.
Jij kan beter de schoolbanken nog even in gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HA
Ik kan je inderdaad nog wel wat aanleren
En dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Jij kan beter de schoolbanken nog even in gaan
Nou ik zou zeggen, sla je slag kerel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Niets mis met 19 die kan je nog wat aanleren.
Ik ben bloedserieus. Ik denk dat ik te lang niet echt serieus op fok geweest ben, nu gelooft niemand me als ik serieus doe.quote:
Zit die mongool ook al in jouw dm?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Godshand het volgende:
IsaacCuena, bok es op met je gehuil in mijn DM over het aantal sekspartners van Dromenvangertje.
Ga ergens anders rukken man!
Die gastquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Godshand het volgende:
IsaacCuena, bok es op met je gehuil in mijn DM over het aantal sekspartners van Dromenvangertje.
Nu is niet de juiste tijd om serieus te gaan doen lieverdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Ik denk dat ik te lang niet echt serieus op fok geweest ben, nu gelooft niemand me als ik serieus doe.
Hier ook alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Zit die mongool ook al in jouw dm?Wie de fuck is die kneus.
Wat is dit dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Godshand het volgende:
Dan niet, whatever.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu is niet de juiste tijd om serieus te gaan doen lieverd
Zal wel een lurker van dit topic zijn...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Zit die mongool ook al in jouw dm?Wie de fuck is die kneus.
Een jaloerse ex?quote:
Roep daarna maar een keer, als je al niet met een onvoldoende het bed moet verlaten.quote:
Waar heb jij het over mafklapperquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Roep daarna maar een keer, als je al niet met een onvoldoende het bed moet verlaten.
Nu ben ik de klosquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee geen idee, hij DM'de mij en wou ineens van alles weten
??
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar heb jij het over mafklapperik doe momenteel gewoon een opleiding
Plaatjes zijn banbaar, wat sufquote:
Ik wil je er wel een sturen hoorquote:
Ik kreeg allemaal vragen wat ik op tinder deed, hoe t werkte etcquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef habitue het volgende:
Hij dmde mij. De wijven in het tindertopic zijn kk sletten![]()
Wou je net dm'enquote:
Hoe block je een user dan?quote:
Domste vraag ooit, iedere FOK!ker heeft 30+ cmquote:
Niet waar, ik niet. Ik ben daar eerlijk in, het is helaas minder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Domste vraag ooit, iedere FOK!ker heeft 30+ cm
Die van mij is 30".quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Iedereen weet datquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Bewijs mag per DM.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar doen met een schamele 20 cm zal ik dan ook maar toegeven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Niet waar, ik niet. Ik ben daar eerlijk in, het is helaas minder.
Er is hoop; op haar blog zitten er ook wel een paar minder grote tussen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar doen met een schamele 20 cm zal ik dan ook maar toegeven.
Nu wil DV me helemaal niet meer
Eindelijk word je verstandigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Jeetje allemaal seksgoden hier met enorme piemels.
Tinder gaat de deur uit, ik ga fokkers doen!.
Ja potloden hebben we niks aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
hey het gaat allemaal om de breedte toch?
Niks DM, je komt hem maar in je hand l...quote:
Kelder kan ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niks DM, je komt hem maar in je hand l...
Laat maar, te voorspelbare FOK reactie ook. Daarbij mag ik pas reageren als ik een zolder heb
Je appelwangetjesgehalte daalt behoorlijkquote:
Nee, dat ben je nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef Grielen het volgende:
Ben ik nu weer het guppie van dit topic met mijn 23 jaar en 15 dagen?
Ik kom ze amper tegen hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:02 schreef Godshand het volgende:
Nog een hoop vrouwelijke watersporters op Tinder
Er is nog hoop voor Fax
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom ze amper tegen hoor.
Owja ik kwam een leuke tegen 1 keer. Die's gestrikt door een andere kitesurfer die vlak bij haar woonde ondertussen![]()
Hij weer wel hoorEn die kwam al uit een jarenlange relatie
Hoppaa, gelijk weer een ander. Pfff
Dank je, nu ben ik weer depri
Goede lengte hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Net een jongen van 1m73 die vroeg hoe lang ik was.
Ik zo van ja 1m68, vind je het vervelend als vrouwen langer zijn dan?
Heeft ie me gebloktLag zeker gevoelig.
Zal hij wel heel veel gehoord hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Net een jongen van 1m73 die vroeg hoe lang ik was.
Ik zo van ja 1m68, vind je het vervelend als vrouwen langer zijn dan?
Heeft ie me gebloktLag zeker gevoelig.
Je bent ook wel extreem onaantrekkelijk als je maar 1m73 bent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar met hakken houdt het voor een onzekere manlet van 1m73 blijkbaar op.
Als een vrouw niet normaal Nederlands kan gebruiken, dan is het tijd om te rennen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal hij wel heel veel gehoord hebben
Lange mannen
Ik heb dat probleem nooit gelukkig. Als een man kleiner is als ik, is het tijd om te rennen.
Mannen met oorbellenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Knappe mannen met een diamant oorbelletje.Zo jammer.
Als je username ''helemaalnaardemavo'' is en je gaat zitten zeiken op het al dan niet correcte gebruik van als/dan, dan verdien je een enkeltje greppel inclusief nekschot.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:23 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als een vrouw niet normaal Nederlands kan gebruiken, dan is het tijd om te rennen.
Kun je me uitleggen wat mijn gebruikersnaam te maken heeft met mijn recht tot het zeiken over het al dan niet correcte gebruik van als/dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je username ''helemaalnaardemavo'' is en je gaat zitten zeiken op het al dan niet correcte gebruik van als/dan, dan verdien je een enkeltje greppel inclusief nekschot.
Nou, alleen maar het feit dat helemaalnaardemavo een FUCKING GAYE KUTUSERNAME is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen wat mijn gebruikersnaam te maken heeft met mijn recht tot het zeiken over het al dan niet correcte gebruik van als/dan?
Het was geen frustratie, maar een poging om aandacht en quotes te krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:31 schreef UnicornFarts het volgende:
Mavo, je hebt helemaal gelijk, het is dat je nog diep in de pampers zit anders had je mij stokslagen mogen geven.
Met andere woorden, reageer je frustratie ergens anders af. Wij kunnen er ook niets aan doen dat je geen matches krijgt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, alleen maar het feit dat helemaalnaardemavo een FUCKING GAYE KUTUSERNAME is.
De Wijsheer van het Oosten heeft gesproken.
Vraag aan je moeder of ze je wil kroelen achter je oor en instopt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het was geen frustratie, maar een poging om aandacht en quotes te krijgen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het was geen frustratie, maar een poging om aandacht en quotes te krijgen.
Moeders zijn tegenwoordig veel te lui om dat soort dingen te doen. Daarom zit ik hier.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vraag aan je moeder of ze je wil kroelen achter je oor en instopt.
Je zou toch slapen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Knappe mannen met een diamant oorbelletje.Zo jammer.
Maar goed dat ik niet bij je ben, want dan zou het nog een stuk heter zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lukt toch niet in deze hitte.
Net een match met hele mooie ogen.
Avances afslaan is inderdaad een erg verhitte bezigheid.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet bij je ben, want dan zou het nog een stuk heter zijn.
Waar heb jij het nou over? Ik bedoelde dat mijn lichaamstemperatuur rond de 37°C ligt, wat warmer is dan jouw kamer. Daardoor zou ik de kamer alleen maar opwarmen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Avances afslaan is inderdaad een erg verhitte bezigheid.
-
Overigens, Fax. Mijn max leeftijd heb ik op 30 staan. Wij komen elkaar dus sowieso niet tegen.
Dit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:56 schreef Stink-ui het volgende:
Topic vol met maffe mensen laatste tijd
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit.
Nog erger dan wanneer je onze usernames kruist
Dan zou hij toch wel overnachten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel vunzige dingen gedaan of was het niets?
Het zal dan niet zoveel zijn ben ik bang voorquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan zou hij toch wel overnachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |