Er is hoop; op haar blog zitten er ook wel een paar minder grote tussen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar doen met een schamele 20 cm zal ik dan ook maar toegeven.
Nu wil DV me helemaal niet meer
Eindelijk word je verstandigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Jeetje allemaal seksgoden hier met enorme piemels.
Tinder gaat de deur uit, ik ga fokkers doen!.
Ja potloden hebben we niks aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
hey het gaat allemaal om de breedte toch?
Niks DM, je komt hem maar in je hand l...quote:
Kelder kan ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niks DM, je komt hem maar in je hand l...
Laat maar, te voorspelbare FOK reactie ook. Daarbij mag ik pas reageren als ik een zolder heb
Je appelwangetjesgehalte daalt behoorlijkquote:
Nee, dat ben je nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef Grielen het volgende:
Ben ik nu weer het guppie van dit topic met mijn 23 jaar en 15 dagen?
Ik kom ze amper tegen hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:02 schreef Godshand het volgende:
Nog een hoop vrouwelijke watersporters op Tinder
Er is nog hoop voor Fax
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom ze amper tegen hoor.
Owja ik kwam een leuke tegen 1 keer. Die's gestrikt door een andere kitesurfer die vlak bij haar woonde ondertussen![]()
Hij weer wel hoorEn die kwam al uit een jarenlange relatie
Hoppaa, gelijk weer een ander. Pfff
Dank je, nu ben ik weer depri
Goede lengte hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Net een jongen van 1m73 die vroeg hoe lang ik was.
Ik zo van ja 1m68, vind je het vervelend als vrouwen langer zijn dan?
Heeft ie me gebloktLag zeker gevoelig.
Zal hij wel heel veel gehoord hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Net een jongen van 1m73 die vroeg hoe lang ik was.
Ik zo van ja 1m68, vind je het vervelend als vrouwen langer zijn dan?
Heeft ie me gebloktLag zeker gevoelig.
Je bent ook wel extreem onaantrekkelijk als je maar 1m73 bent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar met hakken houdt het voor een onzekere manlet van 1m73 blijkbaar op.
Als een vrouw niet normaal Nederlands kan gebruiken, dan is het tijd om te rennen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal hij wel heel veel gehoord hebben
Lange mannen
Ik heb dat probleem nooit gelukkig. Als een man kleiner is als ik, is het tijd om te rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |