Een jaloerse ex?quote:
Roep daarna maar een keer, als je al niet met een onvoldoende het bed moet verlaten.quote:
Waar heb jij het over mafklapperquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Roep daarna maar een keer, als je al niet met een onvoldoende het bed moet verlaten.
Nu ben ik de klosquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee geen idee, hij DM'de mij en wou ineens van alles weten
??
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar heb jij het over mafklapperik doe momenteel gewoon een opleiding
Plaatjes zijn banbaar, wat sufquote:
Ik wil je er wel een sturen hoorquote:
Ik kreeg allemaal vragen wat ik op tinder deed, hoe t werkte etcquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef habitue het volgende:
Hij dmde mij. De wijven in het tindertopic zijn kk sletten![]()
Wou je net dm'enquote:
Hoe block je een user dan?quote:
Domste vraag ooit, iedere FOK!ker heeft 30+ cmquote:
Niet waar, ik niet. Ik ben daar eerlijk in, het is helaas minder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Domste vraag ooit, iedere FOK!ker heeft 30+ cm
Die van mij is 30".quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Iedereen weet datquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Bewijs mag per DM.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar doen met een schamele 20 cm zal ik dan ook maar toegeven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Niet waar, ik niet. Ik ben daar eerlijk in, het is helaas minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |