Verzameling Boeren in dit topic dusquote:
quote:
quote:
Jazeker.quote:
Het is op loop afstand en daar is alles mee gezegdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Laatste keer was 5 jaar terug ofzo dus ik zal er dit jaar nog wel een keer belanden.
Gister lekker bij de sportclub gezeten, vrienden van me gingen nog naar de kermis maar ik nie.
Ik was zondag dus op de kermis.
641 en 642 zullen je wel niks zeggenquote:
heldquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Met jou dan? Nog lepelaar geweest?
quote:
Er is/was een heuse 642 posse. De stoere jongens uit 't dorpquote:
WinkelcentrumPosse represent!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is/was een heuse 642 posse. De stoere jongens uit 't dorp
Wij waren de Polderboys, maar daar was ook inmenging met 072. 641 is niet echt groot en ik denk dat er maar 4 gasten van mijn leeftijd zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is/was een heuse 642 posse. De stoere jongens uit 't dorp
Jou 071, 015, 010, 079 en 020 ook niet. De plaatsen waar ik kom of gewoond hebquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
WinkelcentrumPosse represent!
Ooit stond ik er ook bij
Beetje met hooivorken gooien en hooibalen in de fik steken?quote:
Wie kent 010 en 020 nou niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jou 071, 015, 010, 079 en 020 ook niet. De plaatsen waar ik kom of gewoond heb
Ik weet nooit iets. Ik ontken ook altijd alles. Dat moet van mijn advocaat...Ow wacht...quote:
Noordwijk, geen idee, rotterdam, sweet lake city en amsterdam?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jou 071, 015, 010, 079 en 020 ook niet. De plaatsen waar ik kom of gewoond heb
De mod is weg nu kunnen we rellenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef weekendalex het volgende:
Van die mensen die alleen maar groepsfoto's geplaatst hebben en je dus niet kan zien wie je nou liket of wegswipet
Verschrikkelijk ja. Wat denken die mensen vraag ik me dan afquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of alleen zonnebrillen dragen of foto's van ver wegof dezelfde foto en dan 5x
Klinkt als een pareltje van een boek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik kwam dus op hot or not en tinder echt aldoor dezelfde jongen tegen, alsof hij iedere keer zijn profiel verwijderde en opnieuw aanmaakte. Na 3x begon ik er wat van te zeggen en tot de 17e keer aan toe zei hij pas wat terug. Hij vertelde dat hij een boek schreef over z'n leven tot nu toe en dat ik hem iedere keer weel likede ondanks dat het mij ontzettend frustreerde.
Om die reden besloot hij mij te noemen in het tinder hoofdstuk
Jij? Mag ook per dmquote:
Jij wil de scheten van een Eenhoorn in je huis ruiken?quote:
Je kunt ook gewoon Googlen op tietenquote:
Eenhoornruftenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wil de scheten van een Eenhoorn in je huis ruiken?
Zeg, mag ik na een lange fysieke werkdag (8-21) ook wat gemak?quote:
Dat zou een nieuwe ervaring zijn. Maar ach, daar ben ik deze week toch al vanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je een bepaalde reactie krijgt op een vraag moet je drinken, of als je iemand tegenkomt die achmed heet moet je drinken, of als je iemand tegenkomt in een groen shirt of of of
jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef Godshand het volgende:
Even tussendoor, ik ben een ouwe viespeuk die net vrijgezel is. Nu heb ik mijn leeftijdsrange gezet op 21-36 (zelf 38 :p) en ik zie inderdaad af en toe knappe 21jarige dames langszeilen op Tinder. Hebben die dames hun leeftijdsrange ook zo gezet dat 38 jaar erbij staat?
Goede vraag. Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef Godshand het volgende:
Even tussendoor, ik ben een ouwe viespeuk die net vrijgezel is. Nu heb ik mijn leeftijdsrange gezet op 21-36 (zelf 38 :p) en ik zie inderdaad af en toe knappe 21jarige dames langszeilen op Tinder. Hebben die dames hun leeftijdsrange ook zo gezet dat 38 jaar erbij staat?
Top!quote:
ik heb 'm op 22-35 en ben zelf 19quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Unicorn farts! Which smell like spearmint and pink cotton candy, everybody knows that.
Als een vrouw zoiets zou zeggen, zou je meteen verongelijkt doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
Als ik zou moeten drinken op elk lomp wijf dat er tussen staat zou ik zo bij de AA kunnenEn dan ben ik nog niet eens zo'n moeilijke met liken
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een vrouw zoiets zou zeggen, zou je meteen verongelijkt doen.
Mij te jong, net kinderenquote:
Heel veel haat richting jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 18 jarigen die volwassener zijn dan 25 plussers....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mij te jong, net kinderen![]()
Ik heb de wetenschap aan mijn zijde, het is bewezen dat 21+ers volgroeide frontaalkwabben hebben en dus weloverwogen beslissingen kunnen nemen.
De 18jarigen klagen je geheid aan voor verkrachting met het argument dat jij mooie praatjes hield :p
Maar ja, dan moet er dus geen drank in het spel zijn he. Hou je hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mij te jong, net kinderen![]()
Ik heb de wetenschap aan mijn zijde, het is bewezen dat 21+ers volgroeide frontaalkwabben hebben en dus weloverwogen beslissingen kunnen nemen.
De 18jarigen klagen je geheid aan voor verkrachting met het argument dat jij mooie praatjes hield :p
Dat is mij te jong.quote:
Als 21 jarigen gaan zuipen was dat weloverwogen geweest. Dus mevrouw de Rechter ze wist wat er kan gaan gebeurenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet er dus geen drank in het spel zijn he. Hou je hetzelfde probleem.
Man, jij bent 28, dan mag het...quote:
Nee, dat klopt niet. Als jij iemand liket en hij jou niet in zijn range heeft staan, kom je alsnog bij hem binnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 'm op 22-35 en ben zelf 19
en dan gaan ze klagen dat ik te jong benverander je instellingen dan, aap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |