Mijn tumblrquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je zult me toch echt moeten overtuigen dat je geen koetsjiekoe gehalte hebt
Jaja, het is allemaal wat.quote:
Nee alles op het internet is een leugen, ik bedoel face to facequote:
Ik zit niet de hele dag op mijn zolder dus moest even terug lezenquote:
Lekker hoor. Met jou dan? Nog lepelaar geweest?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaja, het is allemaal wat.![]()
Hoe gaat 't met jou?
We moeten een keer met z'n 3en gaan zuipen, we zijn toch regiogenoten. Ik dacht tenminste dat stevenmac ook 075 was. *graaft in dm geschiedenis*quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaja, het is allemaal wat.![]()
Hoe gaat 't met jou?
tsja daar kom je maar op 1 manier achterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee alles op het internet is een leugen, ik bedoel face to face
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats and Jurrgirl sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You jelly?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
dit idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zie je er een stuk ouder volwassener uit op je foto's dan ik je geschat had
642 representquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
We moeten een keer met z'n 3en gaan zuipen, we zijn toch regiogenoten. Ik dacht tenminste dat stevenmac ook 075 was. *graaft in dm geschiedenis*
Ja, maandag effe. Jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Met jou dan? Nog lepelaar geweest?
Dat kan hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
We moeten een keer met z'n 3en gaan zuipen, we zijn toch regiogenoten. Ik dacht tenminste dat stevenmac ook 075 was. *graaft in dm geschiedenis*
Ditquote:
Daten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tsja daar kom je maar op 1 manier achter
Nee wou zondag gaan maar werd Wapen en zat daar prima eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maandag effe. Jij?
[..]
Dat kan hoor.
Wapen is een beetje een kansloze bende imo. Zit je daar vaker?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee wou zondag gaan maar werd Wapen en zat daar prima eigenlijk
1x per 3 jaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wapen is een beetje een kansloze bende imo. Zit je daar vaker?
Ik ook zoiets. Laatste keer was 5 jaar terug ofzo dus ik zal er dit jaar nog wel een keer belanden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |