Ik deed zelf eerst van 20 tot 36. Later werd het 23 tot 32.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat is voor de oudere mannen de min en de max dan? 19 wel maar 18 weer niet.. vind daar zo weinig verschil in zitten
In de kroeg werkt dat zeker zo...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Als jij iemand liket en hij jou niet in zijn range heeft staan, kom je alsnog bij hem binnen.
Uhh neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Als jij iemand liket en hij jou niet in zijn range heeft staan, kom je alsnog bij hem binnen.
Is het niet andersom, hihaho?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik deed zelf eerst van 20 tot 36. Later werd het 23 tot 32.
En je bent zelf?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik deed zelf eerst van 20 tot 36. Later werd het 23 tot 32.
Was ik het nog maarquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als 21 jarigen gaan zuipen was dat weloverwogen geweest. Dus mevrouw de Rechter ze wist wat er kan gaan gebeuren
Mevrouw de Rechter, na de zitting even biertje doen?
Wie zijn de 'oudere mannen'?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat is voor de oudere mannen de min en de max dan? 19 wel maar 18 weer niet.. vind daar zo weinig verschil in zitten
Weet ik, maar ik merk aan mezelf dat ik ze toch liever vanaf een jaar of 20 heb.quote:
Jij hebt weer andere dingen waar fax vast jaloers op isquote:
Ah gelukkig, daar val ik nog buiten.quote:
Aandacht van vrouwen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere dingen waar fax vast jaloers op is
Ja eerst nog wel dus, maar daar ben ik mee gestopt. Ik kon de eierstokken vanaf hier horen rinkelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Geen oudere vrouwen dus? Je ziet vaak dat mannen ook nog weleens 5 jaar erboven zitten.
Nee joh, veel van die jonge wijfjes geil op mannen van eind dertig/begin veertig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat het alleen nog maar erger worden?
Oei, dat belooft niet veel goeds
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja eerst nog wel dus, maar daar ben ik mee gestopt. Ik kon de eierstokken vanaf hier horen rinkelen.
Ik hoop het dan maarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, veel van die jonge wijfjes geil op mannen van eind dertig/begin veertig.
Zo snel al wtfquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
woei, door jullie 'peptalk' van zonet heb ik de ballen gekregen om ook de personen die buiten mijn league zijn te likenen ik heb een goed gesprek met een 10/10 damn
Eh, daar doelde ik niet op. Maar godshand heeft volgens mij niet te klagen qua vrouwelijk schoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |