http://www.3fm.nl/livequote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef sperzieboontjes het volgende:
Doe eens een link naar jullie livestream. Ik zie nu alleen maar een dj praten.
Ja, wat een graf muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het sarcastisch is.
Zwarte Cross broeder, kermis zoals god het bedoeld heeft.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
Man man man wat een aidsfestival is het toch ook. Groezrock voor de ekten.
Alle festivals zijn stom geworden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik zou graag eens naar Lowlands willen maar ik lees en hoor overal dat het echt stom is geworden.
Ga je dit jaar ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zwarte Cross broeder, kermis zoals god het bedoeld heeft.
Lijkt mij op zich ook wel tof, vooral omdat er ook een hele hoop andere shit te doen is dan alleen bandjes kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik zou graag eens naar Lowlands willen maar ik lees en hoor overal dat het echt stom is geworden.
Nou en.quote:
Nee.quote:
Waarom niet?quote:
Ik ging altijd maar één dag omdat het altijd kut uitkwam met werken. Die jongens waar ik mee ga doen dat werk nog.quote:
Oh zo.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ging altijd maar één dag omdat het altijd kut uitkwam met werken. Die jongens waar ik mee ga doen dat werk nog.
En ik krijg altijd moker last van m'n rug als ik een dag rond aan het sjokken benquote:
Dat moet je ook bij geen enkel festival doen en al helemaal niet bij de zwarte cross.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef sperzieboontjes het volgende:
en ik had mijn mooiste schoenen en jurkje aan.
De pijn gewoon wegzuipen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En ik krijg altijd moker last van m'n rug als ik een dag rond aan het sjokken ben.
Daarom is de ZC dus minder leuk aan het worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef sperzieboontjes het volgende:
Vorig jaar ging ik voor de eerste keer naar Zwarte Cross en ik had mijn mooiste schoenen en jurkje aan. Eenmaal daar, was er alleen maar modder. Toen ging ik met blote voeten en dat was leuk.
Beter dan een festival vol lompe boerinnen, lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom is de ZC dus minder leuk aan het worden.
Er is wel een enorm verschil tussen de eerste keer dat ik heen ging en vorig jaar qua publiek.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter dan een festival vol lompe boerinnen, lijkt me.
Ja maar het jurkje had ik nét gemaakt en dan wil je het aandoen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat moet je ook bij geen enkel festival doen en al helemaal niet bij de zwarte cross.
Net als thuis zeg maar?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
Op zich lijkt de ZC me wel cool, lekker zuipen en snuiven 4 (3?) dagen lang.
Ze schenken wel super smerige Monster energyquote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
Op zich lijkt de ZC me wel cool, lekker zuipen en snuiven 4 (3?) dagen lang.
wat een kneuzengedoequote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
Op Pukkelpop moest ik de laatste keer om één uur 's nachts mijn muziek uitzetten van de security, omdat er mensen waren die wilden slapen.kkrflikkers
En alle consumpties zijn echt belachelijk duur geworden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ze schenken wel super smerige Monster energy
Op de ZC mag je niet eens meer je caravan in de brand steken als je 'em zat bentquote:
Nogal ja.quote:
Het is wel zo dat er meer op je gelet wordt, dan ik had verwacht. Ik bedoel als je een beetje gek doet, kijken er wel veel mensen naar je. Maar wat wil je, heel Lichtenvoorde komt daar en daar wonen ook een boel dreuge types.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is wel een enorm verschil tussen de eerste keer dat ik heen ging en vorig jaar qua publiek.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de ZC mag je niet eens meer je caravan in de brand steken als je 'em zat bent.
Er heerste vorig jaar wel een beetje een sfeer alsof de stadters het feestje voor de boeren wat verpest hadden vond ik. Maar ik denk dat het festival anzich te groot geworden is voor het concept. Zie je wel vaker.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Het is wel zo dat er meer op je gelet wordt, dan ik had verwacht. Ik bedoel als je een beetje gek doet, kijken er wel veel mensen naar je. Maar wat wil je, heel Lichtenvoorde komt daar en daar wonen ook een boel dreuge types.
Wat doe je hier nog?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Gridlok het volgende:
Festivals in algemeen,
Ik kan een midweek berlijn doen voor 1x lowlands.
De prijzen zijn wel een beetje uit de hand gelopen ja, maar op zich zijn festivals altijd wel leuk vind ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Gridlok het volgende:
Festivals in algemeen,
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Gridlok het volgende:
Festivals in algemeen,
Ik heb niet zo veel vergelijkingsmateriaal, want vorig jaar was mijn eerste keer. Op welk terreintje was jij het meest te vinden?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er heerste vorig jaar wel een beetje een sfeer alsof de stadters het feestje voor de boeren wat verpest hadden vond ik. Maar ik denk dat het festival anzich te groot geworden is voor het concept. Zie je wel vaker.
Lekker met je tentje in de modder en regen, was toen tegelijk met dat festival in België waar toen mensen onder stalen constructies beland waren.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
De prijzen zijn wel een beetje uit de hand gelopen ja, maar op zich zijn festivals altijd wel leuk vind ik.
De cross zelf en die plek waar al die country bandjes speelde.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel vergelijkingsmateriaal, want vorig jaar was mijn eerste keer. Op welk terreintje was jij het meest te vinden?
Berlijn is een gave stad andersquote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wat moet je überhaupt in Berlijn?
Nog nooit in Berlijn geweest? Smerig harde techno, en alles goedkoop.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wat moet je überhaupt in Berlijn?
Er zijn ook zo veel niet-alternatieve festivals.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Salatrel het volgende:
zunne hele meute ongewassen paupers die met zn allen lekker alternatief gaan doen
Ergens ben jij best een zure kerel heh.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker met je tentje in de modder en regen, was toen tegelijk met dat festival in België waar toen mensen onder stalen constructies beland waren.
Dat was ook een knus plekje. De reggaeweide was stom.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De cross zelf en die plek waar al die country bandjes speelde.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Berlijn is een gave stad anders.
Een keer, met school.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nog nooit in Berlijn geweest? Smerig harde techno, en alles goedkoop.
Beetje boven op dat jodenmonument zitten chillen, fuck de polizei.quote:
Ja hehehe echt, ik ben echt zuur, had dat natuurlijk kei leuk moeten vinden, cool vet gaaf, mensen in noodweer op festivals.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ergens ben jij best een zure kerel heh.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
.
Wat voor een muziek vind jij eigenlijk leuk?
Vraag dat nou niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
.
Beetje respect he!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje boven op dat jodenmonument zitten chillen, fuck de polizei.
Hardsttyle/rawstyle/hardcore/house.. beetje eclectic en techno op zijn tijd is ook wel okequote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
.
pls don'tquote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
.
Haha wow, en mij zuur noemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje boven op dat jodenmonument zitten chillen, fuck de polizei.
Wow niet zo mad hee,quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Gridlok het volgende:
hehe echt, ik ben echt zuur, had dat natuurlijk kei leuk moeten vinden, cool vet gaaf, mensen in noodweer op festivals. 10.gif14.gif
Het is allemaal kut.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet zo goed dat je in hardstyle ook verschillende emoties hebt.
Emoties maak je toch zelf?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet zo goed dat je in hardstyle ook verschillende emoties hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de ZC mag je niet eens meer je caravan in de brand steken als je 'em zat bent.
Punk en rap voornamelijk.quote:
Ik bedoel meer:quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja hehehe echt, ik ben echt zuur, had dat natuurlijk kei leuk moeten vinden, cool vet gaaf, mensen in noodweer op festivals. [ afbeelding ][ afbeelding ]
watquote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik bedoel meer:
boem-boem-boem-boem - boos
boem-bliep-bliep-boem-piep-boem - verdrietig
boem-boem-krgrgrgr-boem-boem - blij
Dat klinkt als een bijzondere combinatie. Wat voor een punk vind je leuk? Er zijn toch heel veel soorten in punk?quote:
je zei ook niks, behalve nu danquote:Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb het al een uur lang niet over borsten gehad...![]()
![]()
Feit dat het belgen waren sure.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar kon je toch wel een klein beetje om glimlachen?
Ik zei genoeg man.quote:
Valt volgens mij wel mee. Van alles, van mierzoete pop punk tot chaos uk en dat soort bands.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Dat klinkt als een bijzondere combinatie. Wat voor een punk vind je leuk? Er zijn toch heel veel soorten in de punk?
Nee, punk is dood.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef sperzieboontjes het volgende:
Er zijn toch heel veel soorten in punk?
Ik heb even de moeite genomen om te luisteren. Word je hier ook echt rustig van?quote:
Ik word er niet onrustig vanquote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb even de moeite genomen om te luisteren. Word je hier ook echt rustig van?
Dat ziet er niet uit als iets dat ik wil kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef sperzieboontjes het volgende:
Dit gesprek doet me denken aan dit filmpje. (Vanaf 2:46)
Ik vind het filmpje echt grappig. Elke keer weer als ik het kijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als iets dat ik wil kijken.
Hilarisch.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef BlauweTijger het volgende:
ROERBAK EI ROERBAK EI HEROÏNE DEALEN OP EEN KINDERBOERDERIJ.
Wordt er niet aantrekkelijker op zo.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik vind het filmpje echt grappig. Elke keer weer als ik het kijk.
SNELKOOK PAN SNELKOOK PAN VROUWEN MET EEN DIKKE KOP DAAR HOU IK NIET ZO VAN.quote:
Het begint hier net weer een beetje op te klaren.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
Het is trouwens wel ontzettend donker hier maar er gebeurt niets.
Same here.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
That's what she said.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
hardopquote:
Bij jouw username denk ik altijd aan Volbeat.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wordt er niet aantrekkelijker op zo.
Nee, bovendien ben ik geen maagd, regel iedere donderdag chick in da club weet je.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Like a virgin (of werkt 'ie nu niet meer).
Doe niet elke keer zo sarcastischquote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, bovendien ben ik geen maagd, regel iedere donderdag chick in da club weet je.
Geloof ik ni.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, bovendien ben ik geen maagd, regel iedere donderdag chick in da club weet je.
Bij de jouwe denk ik altijd aan mijn... ach laat ook maar.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Bij jouw username denk ik altijd aan Volbeat.
Voederbietel is bloedserieus.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe niet elke keer zo sarcastisch
Hoor je echt zo veel verschil tussen al die liedjes?quote:
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Hoor je echt zo veel verschil tussen al die liedjes?
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij de jouwe denk ik altijd aan mijn... ach laat ook maar.
Ik zal je een keer serieus nemenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kwetsen hoor als mensen je niet serieus nemen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kwetsend hoor als mensen je niet serieus nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je met echt kan begrijpen.
Vrijen tijdens een onweersbuiquote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik ben 's nachts wel echt bang voor onweer.
Wow, die flits op het einde links.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Salatrel het volgende:
http://nos.nl/video/65887(...)gen-komen-eraan.html
deze man kan maar beter geen weerman worden
Nee, ik val niet op jongens, sorry.quote:
De sfeer, de spanning en dat je elkaar even ziet bij de flits.quote:
Michiel Veenstra is wel baas hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Salatrel het volgende:
http://nos.nl/video/65887(...)gen-komen-eraan.html
deze man kan maar beter geen weerman worden
Waarom doe je altijd het licht uit tijdens het vrijen? Schaam je je voor iets?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op jongens, sorry.
[..]
De sfeer, de spanning en dat je elkaar even ziet bij de flits.
Ja, de flashlight die ik in een paspop heb geplakt is erg confronterend.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd het licht uit tijdens het vrijen? Schaam je je voor iets?
goede tip, bedankt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, de flashlight die ik in een paspop heb geplakt is erg confronterend.
Wat moet je met een zaklamp als je hem toch niet gebruikt?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, de flashlight die ik in een paspop heb geplakt is erg confronterend.
Meestal laat ik google translate topics van brummetje voorlezen, dan is het net echt met dat oeverloze gezeik.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meestal laat ik google translate topics van brummetje voorlezen, dan is het net echt met dat oeverloze gezeik.
[..]
Meestal laat ik google translate topics van brummetje voorlezen, dan is het net echt met dat oeverloze gezeik.
[..]
Altijd fijner.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd het licht uit tijdens het vrijen? Schaam je je voor iets?
inb4 zaktabak.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
Er was een meisje op de livestream met alleen een bh aan en ze had bewegende borsten.
Godverdomme dat heb ik gemist.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
Er was een meisje op de livestream met alleen een bh aan en ze had bewegende borsten.
Wat moeten we met deze informatie?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
Kwam jij nog niet klaar dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat moeten we met deze informatie?
Had je op moeten letten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat moeten we met deze informatie?
Ja gvd ik lette niet op.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
Hoe nat?quote:
te oud, duh.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Waarom? Zag er nog goed uit (het hoofdje).
Godverdomme dat accent.quote:
Stom.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
Haha Metallica wil niet dat hun concert live uitgezonden wordt.
Stelletje marionetten van het fascistische systeem zijn hetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
Zijn gewoon bang dat ze fouten maken of dat het publiek niet enthousiast genoeg is waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stelletje marionetten van het fascistische systeem zijn het.
Ik snap dat nooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
Fancy shit hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb morgenavond gala. Ik hoop dat het wel een beetje mooi is dan. Ook al ben ik pas als laatste, om half 11 's avonds () ingepland op de rode loper.
Denk dat het ze eerder om de auteurs rechten te doen is eigenlijk, ik bedoel, ze krijgen maar 2,5 ton om daar te spelen en het is niet alsof het voor de rest zo'n vetpot is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn gewoon bang dat ze fouten maken of dat het publiek niet enthousiast genoeg is waarschijnlijk.
Ja hoorde het ook al.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef Zaktabak het volgende:
Metallica geeft geen toestemming aan de NPO (3voor12, 3FM, NPOCultura) voor concertregistratie.
Nou lekker. Zendt 3FM dan maar Metallica @ Pinkpop uit. Pinkpop 2008!
Luisteraars worden doodgemaakt met een blije mus nu.
Oh wauw, wat voor een kleur jurk ga je aan doen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb morgenavond gala. Ik hoop dat het wel een beetje mooi is dan. Ook al ben ik pas als laatste, om half 11 's avonds () ingepland op de rode loper.
Wel cool dat je je eigen kleding maakt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Nee ik wil eigenlijk niet gaan maar ik moet wel want ik heb een mooie jurk gemaakt.
Ik knip altijd de pijpen van m'n spijkerbroek af als het echt warm is, telt dat ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel cool dat je je eigen kleding maakt.
Een zwarte met witte hartjes. Is echt mooi geworden (al zeg ik het zelf). Met lange mouwtjes, tot op de knie en tule aan de onderkant. Andere meisjes komen zeker in een lelijke glimmende zak.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh wauw, wat voor een kleur jurk ga je aan doen?
ekte DIY shit jatoch.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik knip altijd de pijpen van m'n spijkerbroek af als het echt warm is, telt dat ook?
Wauw.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Een zwarte met witte hartjes. Is echt mooi geworden (al zeg ik het zelf). Met lange mouwtjes, tot op de knie en tule aan de onderkant. Andere meisjes komen zeker in een lelijke glimmende zak.
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
doodgemaakt met een blije mus was expres hoop ik
Ja tuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
doodgemaakt met een blije mus was expres hoop ik
Ik moet wel. Bij de H&M is alles flurkwaliteit en/of te kort. En zelf maken is wel veel leuker, eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel cool dat je je eigen kleding maakt.
Ik heb ook heel veel tule.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Een zwarte met witte hartjes. Is echt mooi geworden (al zeg ik het zelf). Met lange mouwtjes, tot op de knie en tule aan de onderkant. Andere meisjes komen zeker in een lelijke glimmende zak.
Ja maar je kan je er vast niets bij voorstellen!!!! Eigenlijk moet je een foto zien. Maar die heb ik nu niet.quote:
Ja voederbietel, draag jij dat?quote:
Oh, laat dan je kut maar zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja maar je kan je er vast niets bij voorstellen!!!! Eigenlijk moet je een foto zien. Maar die heb ik nu niet.
Borsten, gezien de policy.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, laat dan je kut maar zien.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nehhhhhhhhquote:
smooth as fuckquote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
gvdquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoop het, zo'n bos haar kriebelt maar aan je neus.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoop het, zo'n bos haar kriebelt maar aan je neus.
Ik ben sperzieboontjes.rar al aan het maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet al pics van Sperzieboontje hebben gehad in dm
Alleen die van voederbietel heb ik al gezien, verder nog niks.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik wou compressen maar borsten hebben te groot volume.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben sperzieboontjes.rar al aan het maken.
Jij bent goed op dreef vanavond.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wou compressen maar borsten hebben te groot volume.
Stop maar.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wou compressen maar borsten hebben te groot volume.
En wat vind je nou van borsthaar?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Alleen die van voederbietel heb ik al gezien, verder nog niks.
mooiquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En wat vind je nou van borsthaar?
Je doet verkeerde dingen vermoeden.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef BlauweTijger het volgende:
wtfquote:
Ze snappen het welquote:Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Je doet verkeerde dingen vermoeden.
bazentrackquote:
Ik weet niet of als jongens zeggen dat je schattig bent, of dat nou iets goeds of slechts is.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze snappen het welOh, en ze zijn veilig bij mij.
Haal jij al die fb plaatjes eigenlijk van je newsfeed af of zo?quote:
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haal jij al die fb plaatjes eigenlijk van je newsfeed af of zo?.
Zij is toch christen?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef Zaktabak het volgende:
Is die vrouw die nu presenteert niet wat voor jou voeder?![]()
quote:
Wie? Roosmarijn Reijmer? Nee.quote:
Ik weet niet wie er nu presenteert. Bovendien ben ik al voorzien.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef Zaktabak het volgende:
Is die vrouw die nu presenteert niet wat voor jou voeder?![]()
ECHT SINDS WANNEER?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er nu presenteert. Bovendien ben ik al voorzien.
dit ja.quote:
spermavlekje in het haarquote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt wat voor mij inderdaad.
Zat je te trollen joh.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt wat voor mij inderdaad.
Mwauh. Ze is vrij fors en ook niet persé knap.quote:
Dikke vrouwen hebben ook liefde nodig.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mwauh. Ze is vrij fors en ook niet persé knap.
Maar het is niet dat zij een hele hoop vet mee loopt te zeulen. Haar bouw is fors, maar niet dik. En ze zat daar ook niet geheel onverzorgd.
Ik vind haar ook niet gigantisch afzichtelijk ofzo.
That's what she said.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik droog hier zowaar op. En ik wil ook nog eens met deken slapen.
Hehequote:
Neuken voor de maatschappijquote:Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dikke vrouwen hebben ook liefde nodig.
Dit kan ik niet dik noemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dikke vrouwen hebben ook liefde nodig.
Sup mattie.quote:
Dat is niet mooi bij zo'n biggenkoppie.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar het is niet dat zij een hele hoop vet mee loopt te zeulen. Haar bouw is fors, maar niet dik. En ze zat daar ook niet geheel onverzorgd.
he die laarzen heb ik ookquote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit kan ik niet dik noemen.
[ afbeelding ]
Zeg ook niet dat ze een ideaal figuur heeft. Verre van, maar voor haar bouw is zij ook niet bepaald lelijk hoor.
Die foto is 2,4 gigquote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit kan ik niet dik noemen.
[ afbeelding ]
Zeg ook niet dat ze een ideaal figuur heeft. Verre van, maar voor haar bouw is zij ook niet bepaald lelijk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2014 22:28:32 ]
Is sowieso net een man, brede schouders en alles.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef Chai het volgende:
Gegoogled en biggenkop neem ik terug. Vind haar gezicht wel te mannelijk.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jeetje wat hebben we hoge eisen
Als ze heel lief is maakt het toch ook allemaal niet zo heel veel uit.quote:
Oquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze heel lief is maakt het toch ook allemaal niet zo heel veel uit.
Één pot nat volgens Mortaxxquote:Op maandag 9 juni 2014 22:31 schreef eend112 het volgende:
hebben jullie de sc gekaapt of zijn jullie geïntegreerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |