Wow, die flits op het einde links.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Salatrel het volgende:
http://nos.nl/video/65887(...)gen-komen-eraan.html
deze man kan maar beter geen weerman worden
Nee, ik val niet op jongens, sorry.quote:
De sfeer, de spanning en dat je elkaar even ziet bij de flits.quote:
Michiel Veenstra is wel baas hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Salatrel het volgende:
http://nos.nl/video/65887(...)gen-komen-eraan.html
deze man kan maar beter geen weerman worden
Waarom doe je altijd het licht uit tijdens het vrijen? Schaam je je voor iets?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op jongens, sorry.
[..]
De sfeer, de spanning en dat je elkaar even ziet bij de flits.
Ja, de flashlight die ik in een paspop heb geplakt is erg confronterend.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd het licht uit tijdens het vrijen? Schaam je je voor iets?
goede tip, bedankt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, de flashlight die ik in een paspop heb geplakt is erg confronterend.
Wat moet je met een zaklamp als je hem toch niet gebruikt?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, de flashlight die ik in een paspop heb geplakt is erg confronterend.
Meestal laat ik google translate topics van brummetje voorlezen, dan is het net echt met dat oeverloze gezeik.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meestal laat ik google translate topics van brummetje voorlezen, dan is het net echt met dat oeverloze gezeik.
[..]
Meestal laat ik google translate topics van brummetje voorlezen, dan is het net echt met dat oeverloze gezeik.
[..]
Altijd fijner.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd het licht uit tijdens het vrijen? Schaam je je voor iets?
inb4 zaktabak.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
Er was een meisje op de livestream met alleen een bh aan en ze had bewegende borsten.
Godverdomme dat heb ik gemist.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
Er was een meisje op de livestream met alleen een bh aan en ze had bewegende borsten.
Wat moeten we met deze informatie?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
Kwam jij nog niet klaar dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat moeten we met deze informatie?
Had je op moeten letten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat moeten we met deze informatie?
Ja gvd ik lette niet op.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |