That's what she said.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
Het is trouwens wel ontzettend donker hier maar er gebeurt niets.
hardopquote:
Bij jouw username denk ik altijd aan Volbeat.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wordt er niet aantrekkelijker op zo.
Nee, bovendien ben ik geen maagd, regel iedere donderdag chick in da club weet je.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Like a virgin (of werkt 'ie nu niet meer).
Doe niet elke keer zo sarcastischquote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, bovendien ben ik geen maagd, regel iedere donderdag chick in da club weet je.
Geloof ik ni.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, bovendien ben ik geen maagd, regel iedere donderdag chick in da club weet je.
Bij de jouwe denk ik altijd aan mijn... ach laat ook maar.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Bij jouw username denk ik altijd aan Volbeat.
Voederbietel is bloedserieus.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe niet elke keer zo sarcastisch
Hoor je echt zo veel verschil tussen al die liedjes?quote:
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Hoor je echt zo veel verschil tussen al die liedjes?
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij de jouwe denk ik altijd aan mijn... ach laat ook maar.
Ik zal je een keer serieus nemenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kwetsen hoor als mensen je niet serieus nemen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kwetsend hoor als mensen je niet serieus nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je met echt kan begrijpen.
Vrijen tijdens een onweersbuiquote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik ben 's nachts wel echt bang voor onweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |