http://www.3fm.nl/livequote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef sperzieboontjes het volgende:
Doe eens een link naar jullie livestream. Ik zie nu alleen maar een dj praten.
Ja, wat een graf muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het sarcastisch is.
Zwarte Cross broeder, kermis zoals god het bedoeld heeft.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
Man man man wat een aidsfestival is het toch ook. Groezrock voor de ekten.
Alle festivals zijn stom geworden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik zou graag eens naar Lowlands willen maar ik lees en hoor overal dat het echt stom is geworden.
Ga je dit jaar ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zwarte Cross broeder, kermis zoals god het bedoeld heeft.
Lijkt mij op zich ook wel tof, vooral omdat er ook een hele hoop andere shit te doen is dan alleen bandjes kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik zou graag eens naar Lowlands willen maar ik lees en hoor overal dat het echt stom is geworden.
Nou en.quote:
Nee.quote:
Waarom niet?quote:
Ik ging altijd maar één dag omdat het altijd kut uitkwam met werken. Die jongens waar ik mee ga doen dat werk nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |