Oh zo.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ging altijd maar één dag omdat het altijd kut uitkwam met werken. Die jongens waar ik mee ga doen dat werk nog.
En ik krijg altijd moker last van m'n rug als ik een dag rond aan het sjokken benquote:
Dat moet je ook bij geen enkel festival doen en al helemaal niet bij de zwarte cross.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef sperzieboontjes het volgende:
en ik had mijn mooiste schoenen en jurkje aan.
De pijn gewoon wegzuipen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En ik krijg altijd moker last van m'n rug als ik een dag rond aan het sjokken ben.
Daarom is de ZC dus minder leuk aan het worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef sperzieboontjes het volgende:
Vorig jaar ging ik voor de eerste keer naar Zwarte Cross en ik had mijn mooiste schoenen en jurkje aan. Eenmaal daar, was er alleen maar modder. Toen ging ik met blote voeten en dat was leuk.
Beter dan een festival vol lompe boerinnen, lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom is de ZC dus minder leuk aan het worden.
Er is wel een enorm verschil tussen de eerste keer dat ik heen ging en vorig jaar qua publiek.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter dan een festival vol lompe boerinnen, lijkt me.
Ja maar het jurkje had ik nét gemaakt en dan wil je het aandoen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat moet je ook bij geen enkel festival doen en al helemaal niet bij de zwarte cross.
Net als thuis zeg maar?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
Op zich lijkt de ZC me wel cool, lekker zuipen en snuiven 4 (3?) dagen lang.
Ze schenken wel super smerige Monster energyquote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
Op zich lijkt de ZC me wel cool, lekker zuipen en snuiven 4 (3?) dagen lang.
wat een kneuzengedoequote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
Op Pukkelpop moest ik de laatste keer om één uur 's nachts mijn muziek uitzetten van de security, omdat er mensen waren die wilden slapen.kkrflikkers
En alle consumpties zijn echt belachelijk duur geworden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ze schenken wel super smerige Monster energy
Op de ZC mag je niet eens meer je caravan in de brand steken als je 'em zat bentquote:
Nogal ja.quote:
Het is wel zo dat er meer op je gelet wordt, dan ik had verwacht. Ik bedoel als je een beetje gek doet, kijken er wel veel mensen naar je. Maar wat wil je, heel Lichtenvoorde komt daar en daar wonen ook een boel dreuge types.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is wel een enorm verschil tussen de eerste keer dat ik heen ging en vorig jaar qua publiek.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de ZC mag je niet eens meer je caravan in de brand steken als je 'em zat bent.
Er heerste vorig jaar wel een beetje een sfeer alsof de stadters het feestje voor de boeren wat verpest hadden vond ik. Maar ik denk dat het festival anzich te groot geworden is voor het concept. Zie je wel vaker.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Het is wel zo dat er meer op je gelet wordt, dan ik had verwacht. Ik bedoel als je een beetje gek doet, kijken er wel veel mensen naar je. Maar wat wil je, heel Lichtenvoorde komt daar en daar wonen ook een boel dreuge types.
Wat doe je hier nog?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Gridlok het volgende:
Festivals in algemeen,
Ik kan een midweek berlijn doen voor 1x lowlands.
De prijzen zijn wel een beetje uit de hand gelopen ja, maar op zich zijn festivals altijd wel leuk vind ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Gridlok het volgende:
Festivals in algemeen,
Ik kan een midweek berlijn doen voor 1x lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |