quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Gridlok het volgende:
Festivals in algemeen,
Ik kan een midweek berlijn doen voor 1x lowlands.
Ik heb niet zo veel vergelijkingsmateriaal, want vorig jaar was mijn eerste keer. Op welk terreintje was jij het meest te vinden?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er heerste vorig jaar wel een beetje een sfeer alsof de stadters het feestje voor de boeren wat verpest hadden vond ik. Maar ik denk dat het festival anzich te groot geworden is voor het concept. Zie je wel vaker.
Lekker met je tentje in de modder en regen, was toen tegelijk met dat festival in België waar toen mensen onder stalen constructies beland waren.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
De prijzen zijn wel een beetje uit de hand gelopen ja, maar op zich zijn festivals altijd wel leuk vind ik.
De cross zelf en die plek waar al die country bandjes speelde.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel vergelijkingsmateriaal, want vorig jaar was mijn eerste keer. Op welk terreintje was jij het meest te vinden?
Berlijn is een gave stad andersquote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wat moet je überhaupt in Berlijn?
Nog nooit in Berlijn geweest? Smerig harde techno, en alles goedkoop.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wat moet je überhaupt in Berlijn?
Er zijn ook zo veel niet-alternatieve festivals.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Salatrel het volgende:
zunne hele meute ongewassen paupers die met zn allen lekker alternatief gaan doen
Ergens ben jij best een zure kerel heh.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker met je tentje in de modder en regen, was toen tegelijk met dat festival in België waar toen mensen onder stalen constructies beland waren.
Dat was ook een knus plekje. De reggaeweide was stom.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De cross zelf en die plek waar al die country bandjes speelde.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Berlijn is een gave stad anders.
Een keer, met school.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nog nooit in Berlijn geweest? Smerig harde techno, en alles goedkoop.
Beetje boven op dat jodenmonument zitten chillen, fuck de polizei.quote:
Ja hehehe echt, ik ben echt zuur, had dat natuurlijk kei leuk moeten vinden, cool vet gaaf, mensen in noodweer op festivals.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ergens ben jij best een zure kerel heh.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
.
Wat voor een muziek vind jij eigenlijk leuk?
Vraag dat nou niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
.
Beetje respect he!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje boven op dat jodenmonument zitten chillen, fuck de polizei.
Hardsttyle/rawstyle/hardcore/house.. beetje eclectic en techno op zijn tijd is ook wel okequote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
.
pls don'tquote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
.
Haha wow, en mij zuur noemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje boven op dat jodenmonument zitten chillen, fuck de polizei.
Wow niet zo mad hee,quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Gridlok het volgende:
hehe echt, ik ben echt zuur, had dat natuurlijk kei leuk moeten vinden, cool vet gaaf, mensen in noodweer op festivals. 10.gif14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |