Een zwarte met witte hartjes. Is echt mooi geworden (al zeg ik het zelf). Met lange mouwtjes, tot op de knie en tule aan de onderkant. Andere meisjes komen zeker in een lelijke glimmende zak.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh wauw, wat voor een kleur jurk ga je aan doen?
ekte DIY shit jatoch.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik knip altijd de pijpen van m'n spijkerbroek af als het echt warm is, telt dat ook?
Wauw.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Een zwarte met witte hartjes. Is echt mooi geworden (al zeg ik het zelf). Met lange mouwtjes, tot op de knie en tule aan de onderkant. Andere meisjes komen zeker in een lelijke glimmende zak.
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
doodgemaakt met een blije mus was expres hoop ik
Ja tuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
doodgemaakt met een blije mus was expres hoop ik
Ik moet wel. Bij de H&M is alles flurkwaliteit en/of te kort. En zelf maken is wel veel leuker, eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel cool dat je je eigen kleding maakt.
Ik heb ook heel veel tule.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Een zwarte met witte hartjes. Is echt mooi geworden (al zeg ik het zelf). Met lange mouwtjes, tot op de knie en tule aan de onderkant. Andere meisjes komen zeker in een lelijke glimmende zak.
Ja maar je kan je er vast niets bij voorstellen!!!! Eigenlijk moet je een foto zien. Maar die heb ik nu niet.quote:
Ja voederbietel, draag jij dat?quote:
Oh, laat dan je kut maar zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja maar je kan je er vast niets bij voorstellen!!!! Eigenlijk moet je een foto zien. Maar die heb ik nu niet.
Borsten, gezien de policy.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, laat dan je kut maar zien.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nehhhhhhhhquote:
smooth as fuckquote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
gvdquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoop het, zo'n bos haar kriebelt maar aan je neus.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoop het, zo'n bos haar kriebelt maar aan je neus.
Ik ben sperzieboontjes.rar al aan het maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet al pics van Sperzieboontje hebben gehad in dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |