Hoe nat?quote:
te oud, duh.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Waarom? Zag er nog goed uit (het hoofdje).
Godverdomme dat accent.quote:
Stom.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
Haha Metallica wil niet dat hun concert live uitgezonden wordt.
Stelletje marionetten van het fascistische systeem zijn hetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
Zijn gewoon bang dat ze fouten maken of dat het publiek niet enthousiast genoeg is waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stelletje marionetten van het fascistische systeem zijn het.
Ik snap dat nooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
Fancy shit hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb morgenavond gala. Ik hoop dat het wel een beetje mooi is dan. Ook al ben ik pas als laatste, om half 11 's avonds () ingepland op de rode loper.
Denk dat het ze eerder om de auteurs rechten te doen is eigenlijk, ik bedoel, ze krijgen maar 2,5 ton om daar te spelen en het is niet alsof het voor de rest zo'n vetpot is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn gewoon bang dat ze fouten maken of dat het publiek niet enthousiast genoeg is waarschijnlijk.
Ja hoorde het ook al.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef Zaktabak het volgende:
Metallica geeft geen toestemming aan de NPO (3voor12, 3FM, NPOCultura) voor concertregistratie.
Nou lekker. Zendt 3FM dan maar Metallica @ Pinkpop uit. Pinkpop 2008!
Luisteraars worden doodgemaakt met een blije mus nu.
Oh wauw, wat voor een kleur jurk ga je aan doen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb morgenavond gala. Ik hoop dat het wel een beetje mooi is dan. Ook al ben ik pas als laatste, om half 11 's avonds () ingepland op de rode loper.
Wel cool dat je je eigen kleding maakt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Nee ik wil eigenlijk niet gaan maar ik moet wel want ik heb een mooie jurk gemaakt.
Ik knip altijd de pijpen van m'n spijkerbroek af als het echt warm is, telt dat ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel cool dat je je eigen kleding maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |