Ik houd van het nieuwe album van Boris genaamd Noise.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:32 schreef ranja het volgende:
indie noise? sinds wanneer houdt men hier van indie noise
Het weer is op Pinkpop ook on Fire.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Noise is toch wel wat me in eerste instantie aantrok tot indie.
trouwens ken je ook deze versie, van de Goo Demosquote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Noise is toch wel wat me in eerste instantie aantrok tot indie.
Wtf? Kon vroeger altijd erg lachen om The Young Ones en Bottom,quote:
Kende het niet best wel tof. Maar de laatste 4 minuten kan net zo goed een ander nummer zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef ranja het volgende:
[..]
trouwens ken je ook deze versie, van de Goo Demos
Had dat niet verwacht.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef DO2 het volgende:
Ben wat laat, maar wil toch nog even gemeld hebben dat Lost in The Dream een wonderschoon plaatje is.
Dat jullie niet denken dat die DO2 dat helemaal niks vindt, en daar dan van wakker liggen in jullie klamme bedjes.
De rest heb ik ook gemist, maar ben zeker jaloers op de mensen die morgen gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beste wat ik gezien heb vandaag
Bombay Bicycle Club is ook aardig nuquote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef neohu het volgende:
[..]
De rest heb ik ook gemist, maar ben zeker jaloers op de mensen die morgen gaan
Wel erg braafjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bombay Bicycle Club is ook aardig nuIn de herhaling
Kan even niet sensen of dit een pure grap is over het genre of niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef DO2 het volgende:
Kerft gaat aan de vaporwave! Mensen! Kerft gaat aan de vaporwave.
Echt he.. Jesus and the mary chain zowiezo geweldig..quote:
Mazzy Star hadden we een keer hier in de luistersessie gehad, de nieuwste plaat. Was wel aardig, maar hoorde dat het oudere werk veel beter is. De vocaliste verzorgt de vocalen op Paradise Circus van Massive Attack en dat vind ik wel een erg sterk nummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Echt he.. Jesus and the mary chain zowiezo geweldig..
Mazzy star kende ik niet maar ook super nice..
Ja, kende het eigenlijk helemaal nog niet sinds vanochtend. Ben wat gaan luisteren van hun oudere werk. Fijne stem wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mazzy Star hadden we een keer hier in de luistersessie gehad, de nieuwste plaat. Was wel aardig, maar hoorde dat het oudere werk veel beter is. De vocaliste verzorgt de vocalen op Paradise Circus van Massive Attack en dat vind ik wel een erg sterk nummer.
Het oudere werk moet ik ook nog luisteren.
en van JAMC in elk geval Psychocandy, dat is een classicquote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Kerftminister het volgende:
Dat is nog een band die ik moet proberen, ken alleen van naam.
Ik ga binnenkort naar the brian jonestown massacre in de melkweg. Ken je dat?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef ranja het volgende:
Van Mazzy Star heb ik alleen het eerste album, verreweg het best ook.
Deze blijft geweldig
Ik ben amper bekend met de term, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan even niet sensen of dit een pure grap is over het genre of niet?
Vind het overigens een beetje tegenvallen, heel erg choppy en chaotisch. Zitten overigens zeker vette stukjes tussen, maar als geheel kan het me niet bekoren.
O kwam er een tijdje geleden op dankzij allerlei van die vage Hip-Hop acts, vind het wel lachen op zijn tijd, maar de goede/slechte muziek verhouding is nog wel erg laag, geen idee of dat ooit verandert.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik ben amper bekend met de term, om eerlijk te zijn.
Het verbaast me dus 'n beetje dat juist jij - de man die zelden naar electronische muziek luistert - daar nu mee aan komt zetten.
Tja, dat is smaak. Ook slechte smaak is smaak.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O kwam er een tijdje geleden op dankzij allerlei van die vage Hip-Hop acts, vind het wel lachen op zijn tijd, maar de goede/slechte muziek verhouding is nog wel erg laag, geen idee of dat ooit verandert.
ik ken ze alleen van naam en van de - al dan niet geregiseerde - vete met de Dandy Warhols.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:35 schreef SlugGuts het volgende:
Ik ga binnenkort naar the brian jonestown massacre in de melkweg. Ken je dat?
Dit is zo'n vet nummer van hun.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef ranja het volgende:
[..]
ik ken ze alleen van naam en van de - al dan niet geregiseerde - vete met de Dandy Warhols.
Dit nummer klinkt wel aardig maar denk niet dat ik het langer dan een minuut of 20 zou hoeven horen
Komt vanzelf nog wel aan de beurt, maar ik bedoel ik zie Eccojams vaak opduiken, dus dan moet ik het van mezelf luisteren om een beeld te kunnen schetsen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef DO2 het volgende:
Als je een degelijk album van OPN wil luisteren zou ik toch voor een ander gaan, Kerft.
Maar daar was het je niet om te doen, begrijp ik.
Deze twee albums zijn allebeiquote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef ranja het volgende:
[..]
ik ken ze alleen van naam en van de - al dan niet geregiseerde - vete met de Dandy Warhols.
Dit nummer klinkt wel aardig maar denk niet dat ik het langer dan een minuut of 20 zou hoeven horen
Ga je ook naar de melkweg 26 juni?quote:
Norrage waar was je vanavond?quote:
Zo vervelend die mensen zoals Kerf. 'Hey Nor. jij weer dingen van het weer, ga daar eens wat van zeggen'.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Norrage waar was je vanavond?
Je had even wat ramptoeristen en paniekzaaiers in het Pinkpop topic op hun plaats kunnen zetten met betrekking tot het weer.
Beter dan die mensen die er niks van weten en dan op Twitter allemaal paniek gaan lopen zaaien en de modelburger gaan lopen uithangen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo vervelend die mensen zoals Kerf. 'Hey Nor. jij weer dingen van het weer, ga daar eens wat van zeggen'.
Bob, de raaskal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Norrage het volgende:
Huh wat??
En Wake Up is geniaal hoor. Wie beweerde dat ik dat kut vind?Arcade Fire
Zo'n zin in morgen
Mexi en ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Norrage het volgende:
Huh wat??
Zo'n zin in morgen
Ik begrijp er geen hout vanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Melt banana was wel jammer afgelopen vrijdag ze waren maar met zn 2en
De wonderful world cover was wel vermakelijk.
Dyse en ni waren tof!
ik ben afgelopen vrijdag naar een concertje geweest waar 3 bandjes speeldenquote:
Ik kan me herinneren dat je een hekel had aan dat koortjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Norrage het volgende:
Huh wat??
Zo'n zin in morgen
Dat doen ze altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat wel super vermakelijk was aan melt-banana was dat een sectie in hun show hadden met korten nummers waarin ze achter elkaar zo'n 10~20 ultra korte liedjes speelden
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd![]()
Maar met z'n 2en? Dat is wel zondewelke 2, zangeres en gitarist-met-mondkapje gok ik?
Ja, ik heb ze denk ik 4x gezien waarvan 3x geweldig. Maar als ze met z'n 2en zijn is dat wel erg jammer. Die bassiste was ook best leuk, piepklein meisje en enorme bas en een enorme bak herriequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
dat was wel wat karig eigenlijk. Maar best ok om ze een keer gezien te hebben, had er alleen meer van verwacht...
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:15 schreef ranja het volgende:
Die korte liedjes zijn echt uit hun begintijd. Wordt inderdaad netjes aangekondigd en dan van
'first song' rag rag rag
'thank you. next song' rag rag rag
'thank you. next song' rag rag rag
etc blijft leuk hoe vaak je het ook hoort
Vind Melt-Banana wel geinig, maar niet voor te lang. Die hoge stem wordt na een tijdje wat irritant, maar voor af en toe tussendoor is het hele leuke originele muziek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat was wel wat karig eigenlijk. Maar best ok om ze een keer gezien te hebben, had er alleen meer van verwacht...
af en toe een nummertje á 23 secondenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind Melt-Banana wel geinig, maar niet voor te lang. Die hoge stem wordt na een tijdje wat irritant, maar voor af en toe tussendoor is het hele leuke originele muziek.
Of deze:quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef ranja het volgende:
Van Mazzy Star heb ik alleen het eerste album, verreweg het best ook.
Deze blijft geweldig
(en dan ineens bedenken dat deze op hun 2e album staat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
At your service.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je een hekel had aan dat koortje
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb bij Funeral altijd een probleempje: Wake Up. Wat een grafnummer vind ik dat, zeg.
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, dat wooohooooo is echt een 'love it or hate it'-gevalletje. In mijn geval gaan de nekharen er van overeind staan, helaas. Ik heb net de formidabele beslissing gemaakt om de naald weer 's op Ágætis Byrjun te leggen. Die komt op vinyl zo ontzettend goed tot zijn recht.![]()
Later, als ze net zo groot zijn als Coldplay, gaan al die hipsters nog zeggen 'weet je nog dat optreden op Pinkpop, toen Nederland ze nog niet zo goede kende'quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef kciR het volgende:
Net Arcade Fire terug gekeken, was wel echt een gave show.![]()
En dan te bedenken dat ik een crappy YouTube video heb zitten bekijken. Nu maar hopen dat ze snel een normale show geven in Nederland, maar dat zal nog wel een paar jaar duren..
Dan kan ik zeggen dat ik ze in 2007 op Lowlands heb gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Later, als ze net zo groot zijn als Coldplay, gaan al die hipsters nog zeggen 'weet je nog dat optreden op Pinkpop, toen Nederland ze nog niet zo goede kende'
oh dat was jijquote:
Nee, ik woon in Londen, dus vond het een beetje teveel van het goede om daarvoor terug naar Nederland te reizen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben je nog op bks te vinden eigenlijk?
...ik hield je weer voor iemand anders want dit wist ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Londen, dus vond het een beetje teveel van het goede om daarvoor terug naar Nederland te reizen.
Een weekendje Barcelona is dan weer geen probleemquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Londen, dus vond het een beetje teveel van het goede om daarvoor terug naar Nederland te reizen.
Primavera en ATP zijn dan ook gewoon beter dan BKSquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef kciR het volgende:
[..]
Een weekendje Barcelona is dan weer geen probleem
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog meer mensen issued met last.fm?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe J Mascis:Wel geinig hoor, al is J Mascis solo natuurlijk wel minder spannend dan met band. Wel schitterende hoes weer, doet me denken aan Farm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Wat is eigenlijk de reden dat je in Rome woont?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Vielen me wel wat tegen ja..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef kciR het volgende:
Ik zit nu Portugal. The Man terug te kijken op Pinkpop.
Hoewel mijn voorliefde voor deze band hier (denk ik) wel bekend is, ben ik er nu voor het eerst negatief over. Dit optreden is inderdaad niet al te best.. Hier hebben ze geen nieuwe zieltjes mee gewonnen.
Rome? Ik weet even niet of ik een grap mis. Woon in ieder geval in Londen omdat ik daar een master studeer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat je in Rome woont?
Zo rol ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef kciR het volgende:
[..]
Een weekendje Barcelona is dan weer geen probleem
Londen, godver haalde het door elkaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:24 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Rome? Ik weet even niet of ik een grap mis. Woon in ieder geval in Londen omdat ik daar een master studeer.
waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooi Ranjaliedje (waarschijnlijk heb ik hem ook gevonden dankzij Ranja ooit).
Medelijden met de mensen die AF in 2004/2005 hebben gemist, toen ze nog wel goed waren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef BoerBert het volgende:
Medelijden met de mensen die AF gemist hebben.
LL 2007 waren ze echt fantastischquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef kciR het volgende:
[..]
Dan kan ik zeggen dat ik ze in 2007 op Lowlands heb gezien
(Helaas kende ik ze nog niet in 2005, dat optreden was epischer, maar ja, dat is allemaal weer achteraf)
Ze zouden gewoon eens Reflektor, Funeral en Neon Bible integraal moeten doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
LL 2007 waren ze echt fantastisch![]()
toen nog wel..
Fixed, laten we het wel leuk houdenquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon eens Reflektor, Funeral en Neon Bible integraal moeten doen.
neon bible mogen ze ook wel achterwege latenquote:
Eigenlijk is alleen dat eerste EP'tje van hun echt leukquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neon bible mogen ze ook wel achterwege laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Was fantastisch manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef kciR het volgende:
Ik zit nu Portugal. The Man terug te kijken op Pinkpop.
Hoewel mijn voorliefde voor deze band hier (denk ik) wel bekend is, ben ik er nu voor het eerst negatief over. Dit optreden is inderdaad niet al te best.. Hier hebben ze geen nieuwe zieltjes mee gewonnen.
Lees mijn mening maar in het Arcade Fire topicquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:06 schreef Tchock het volgende:
Arcade Fire was ZO VET. Wat een fenomenale band liveNu nog twee uur naar huis maar dat boeit me geen fuck. Wauw.
Dit dus inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:06 schreef Tchock het volgende:
Arcade Fire was ZO VET. Wat een fenomenale band liveNu nog twee uur naar huis maar dat boeit me geen fuck. Wauw.
Geluid weer niet goed, Nor?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lees mijn mening maar in het Arcade Fire topic
Verschrikkelijkquote:
Nee...ik moet me eens aan mijn eigen beloftes houdenquote:
Tijdens Radiohead toen was ik volgens mij echt de enige van het hele concert dat ontevreden was over het geluid (dus ligt het aan mezelf en mijn ultiem kritische blik???). Maar nu op twitter lees ik wel veel negatieve reacties over het geluid van gisteravond....quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:06 schreef DO2 het volgende:
Tja. Ergens mag je natuurlijk wel verwachten dat het geluid gewoon in orde is.
Zonde.
Volgens mij echt al vele keren gepost, of was jij het die de plaat elke keer aan het pluggen was?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:06 schreef DO2 het volgende:
Tja. Ergens mag je natuurlijk wel verwachten dat het geluid gewoon in orde is.
Zonde.
Erbarmelijk jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef DO2 het volgende:
Dat was mijn erbarmelijke poging tot het maken van een grapje, Nor.
Klopt, gisteren was het gewoon niet zo heel chill. Laat alleen mijn avond er niet door verpestenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tijdens Radiohead toen was ik volgens mij echt de enige van het hele concert dat ontevreden was over het geluid (dus ligt het aan mezelf en mijn ultiem kritische blik???). Maar nu op twitter lees ik wel veel negatieve reacties over het geluid van gisteravond....
Ik ook niet hoor. Ik heb genoten. De verwachtingen waren wellicht gewoon te hooggespannenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:46 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt, gisteren was het gewoon niet zo heel chill. Laat alleen mijn avond er niet door verpesten
Ga je er uberhaupt niet meer heen? Moody toch.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef Moody het volgende:
Wil hier iemand naar BKS? Ik heb 2 weekendkaarten te koop. Ze mogen weg voor ¤190,- (ipv ¤245,-)
Pak die kans, pak die kans
Ik vond het geluid geweldigquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lees mijn mening maar in het Arcade Fire topic
Dat was nog wel het goede ja. Kon de stemmen allemaal goed verstaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het geluid geweldigHad me voorbereid op het ergste aangezien ik nogal wat slechte verhalen had gehoord over het Sportpaleis, waardeloze plekken had en omdat de buren bij de Lotto Arena inderdaad verschrikkelijk geluid hebben,maar ik heb me volledig voor niets zorgen gemaakt. De bassen waren laag, het hoog was helder, teksten waren moeiteloos verstaanbaar. Alleen de finale van Reflektor werd een wollige rommel.
Ik snapte hem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef DO2 het volgende:
Dat was mijn erbarmelijke poging tot het maken van een grapje, Nor.
Is natuurlijk ook niet erg hoogstaand, maar wel erg vermakelijke goed geschreven muziek die lekker blijft hangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:09 schreef DO2 het volgende:
Luister nu naar het olijke zussenbandje HAIM. Ik begrijp de hype niet helemaal, geloof ik.
Het is niet echt aan mij besteed, iig.
deze?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:17 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar ik mis de oomph! Als je begrijpt wat ik bedoel. Denk er anders een gebalde vuist bij.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:17 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar ik mis de oomph! Als je begrijpt wat ik bedoel. Denk er anders een gebalde vuist bij.
Nee maar serieus nu, je bedoelt een soort wauwfactor? Dat het allemaal een beetje voortkabbelt? Is namelijk wel redelijk het geval.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:17 schreef DO2 het volgende:
Dit. En live uitstekend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet erg hoogstaand, maar wel erg vermakelijke goed geschreven muziek die lekker blijft hangen.
Pioniers man. Wat luister je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:49 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu voor het eerst Beastie Boys, niet mijn ding. Matige teksten en die schreeuwerige delivery doet me weinig.
Paul's Boutique. en ja ik hoor wel dat het influentieel is, maar het kan me niet boeien, verre van. Het is allemaal zo overdreven jeugderig en schreeuwerig en heuj edgy en er gebeurt qua teksten echt helemaal niks interessants. Kan overigens wel begrijpen waarom anderen het vet vinden hoor. Dat kan ik met Eminem veel minder bijvoorbeeld. Dan vind ik rond die tijd een NWA, Juice Crew, Rakim veel interessanter.quote:
Moet je eens hun instrumentale albums proberen die zijn ook boeiend...quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Paul's Boutique. en ja ik hoor wel dat het influentieel is, maar het kan me niet boeien, verre van. Het is allemaal zo overdreven jeugderig en schreeuwerig en heuj edgy en er gebeurt qua teksten echt helemaal niks interessants. Kan overigens wel begrijpen waarom anderen het vet vinden hoor. Dat kan ik met Eminem veel minder bijvoorbeeld. Dan vind ik rond die tijd een NWA, Juice Crew, Rakim veel interessanter.
Voor die afgekeurde goal viel wel wat voor te zeggen. Maar die penalty was ronduit beschamend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef DO2 het volgende:
2 cruciale fouten van de scheids, in het voordeel van Brazilie.
1 onterechte penalty voor Brazilie en 1 onterecht afgekeurde goal voor Kroatie.
Ik zag er geen overtreding in, hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor die afgekeurde goal viel wel wat voor te zeggen.
Ik zag de scheidsrechter wel een paar lijnen trekken. flauw dezequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Er zat echt totaal geen lijn in 't spel.
Alle ballen op Neymar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Zouden ze bij Brazilië überhaupt een tactische bespreking hebben gehad? Er zat echt totaal geen lijn in 't spel.
Hij sprong tegen de keeper aan, was alleen niet in alle hoeken even goed te zien. Daarnaast is het natuurlijk de vraag of het een goal was geweest als de scheidsrechter niet had gefloten.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:41 schreef Gehenna het volgende:
Neeeee, gaat het hier nu ook al over voetbal?
Op mijn werk hangen vandaag ook ineens van die lullige oranje-vlagjes op het kantoor
Je ontkomt er niet aan. Zitten ook wel een paar mensen uit dit topic op WZV volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:41 schreef Gehenna het volgende:
Neeeee, gaat het hier nu ook al over voetbal?
Op mijn werk hangen vandaag ook ineens van die lullige oranje-vlagjes op het kantoor
WZV?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan. Zitten ook wel een paar mensen uit dit topic op WZV volgens mij.
Wij Zijn Voetbal.quote:
Ach het is volwassener dan wat je hier in het Voetbalforum tegenkomt volgens mijquote:
En daar mag je je best voor schamen.quote:
Hoezo? Het ligt buiten mijn comfort zone, die ligt nu eenmaal op FOK!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En daar mag je je best voor schamen.
Wat een hoes zeg:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:23 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Mastodon gelekt, nu mee bezig.
Hmm ja en we zijn sowieso niet zo aardig voor PSV'ers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Het ligt buiten mijn comfort zone, die ligt nu eenmaal op FOK!
Dat is hier ook niemand dus dat ben ik gewendquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm ja en we zijn sowieso niet zo aardig voor PSV'ers.
Vind hem wel vet juist, lekker kitscherig.quote:
Ik dacht ze niet lelijker konden worden dan die vorige, maar ik had 't misquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind hem wel vet juist, lekker kitscherig.
Wel hun minste hoes tot nu toe.
Ik had 5-1 eerder verwacht.quote:
Net als andere sporten hoor. Blijft mensenwerk. Iedereen kan in principe van iedereen winnen.quote:
Louis van Gaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:11 schreef Moody het volgende:
Wat is de overtreffende trap van arrogantie
Louis Van Gaalst.quote:
Ik niet, ik had 0-0 ingevuld. Dat Spanje is al jaren een enorm matig en slaapverwekkende ploeg, had echter niet verwacht dat ze zó hard afgemaakt zouden worden. Enorm genoten, helemaal omdat ik zo'n hekel aan Spanje heb.quote:
Ja, 0-0. Dat kan prima.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik niet, ik had 0-0 ingevuld. Dat Spanje is al jaren een enorm matig en slaapverwekkende ploeg, had echter niet verwacht dat ze zó hard afgemaakt zouden worden. Enorm genoten, helemaal omdat ik zo'n hekel aan Spanje heb.
Hmm geen idee, denk het wel ja, maar dat was sowieso al een hele vreemde uitslag geweest dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:40 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, 0-0. Dat kan prima.
Maar stel dat je niets van de wedstrijd had meegekregen en iemand had je verteld dat 1 van de 2 teams met 5 - 1 gewonnen heeft. En stel vervolgens dat je 100 euro kan winnen wanneer je weet te vertellen welk team met die uitslag gewonnen heeft.
Dan moet je toch wel 'n beetje gek zijn om voor Nederland te kiezen, niet?
Denk dat dat inderdaad beslissend was. Goed dat je het aanhaalt, ik was het vergeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Leuk partijtje gister. Lekkere faal ook van Del Bosque om Xabi Alonso van 't veld te halen.
Inderdaad. Spanje - Brazilië. Leuk affiche.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat dat inderdaad beslissend was. Goed dat je het aanhaalt, ik was het vergeten.
Hij had busquets eraf moeten halen. Wat zeg ik die had ie gewoon thuis moeten laten.
Wat een lul is dat. En nu hopen dat spanje nog 2e wordt
Wat een nuchtere kijk op de wedstrijd, Max.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Leuk partijtje gister. Lekkere faal ook van Del Bosque om Xabi Alonso van 't veld te halen.
Als spanje dat dan maar wint.. Ik moet mn kansen nu eenmaal spreidenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad. Spanje - Brazilië. Leuk affiche.
O, ik heb me gisteren in de pub gewoon als een volstrekte debiel gedragen, hoor, dus ik wil 't heus niet bagatelliseren, maar het was natuurlijk pas na die wissel van Xabi Alonso dat we Spanje compleet van de mat speelden. Nog steeds een bizarre prestatie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wat een nuchtere kijk op de wedstrijd, Max.
Zag het ook niet als 'bagatellisatie', maar als een analyse op een moment dat ik niet had verwachtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
O, ik heb me gisteren in de pub gewoon als een volstrekte debiel gedragen, hoor, dus ik wil 't heus niet bagatelliseren, maar het was natuurlijk pas na die wissel van Xabi Alonso dat we Spanje compleet van de mat speelden. Nog steeds een bizarre prestatie.
Ohh, gaan jullie allebei naar de opening van Tivoli? Ik ben er ook, maar dacht dat iedereen op Best Kept Secret zatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:55 schreef kciR het volgende:
(Ze staan ook op de opening van Tivoli volgende week. Mocht er niks anders zijn kunnen we daar wel even kijken, Norrage)
Gezelligquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ohh, gaan jullie allebei naar de opening van Tivoli? Ik ben er ook, maar dacht dat iedereen op Best Kept Secret zat
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:05 schreef neohu het volgende:
De euforie verdoofde me gister kennelijk dusdanig, dat ik de tv niet heb uitgezet toen Milow begon te spelen
Toch wel een domme tackle. Hoe ver ie er ook naast zit ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:58 schreef DO2 het volgende:
Hoe een penalty te versieren, voor gevorderden. Hup, even het voetje erop en je overtuigend laten vallen.
Echt, hoe vaker je hiernaar kijkt, hoe smeriger het wordt:
[ afbeelding ]
Zit er gelukkig wel aan te komen. Denk dat de afgang van de arbitrage in de 1e en 2e wedstrijd daar nog wel aan bijdraagt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:15 schreef DO2 het volgende:
Het is natuurlijk ook volstrekt bezopen dat bij de meest bekeken sport ter wereld - waar zoveel belangen mee gemoeid zijn - vandaag de dag nog altijd geen beelden worden gebruikt bij dat soort cruciale momenten. Zeker op een EK of WK.
Nou... bij die strafschop lieten ze toch nog even de hawk-eye zien dat het echt een doelpunt wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:15 schreef DO2 het volgende:
Het is natuurlijk ook volstrekt bezopen dat bij de meest bekeken sport ter wereld - waar zoveel belangen mee gemoeid zijn - vandaag de dag nog altijd geen beelden worden gebruikt bij dat soort cruciale momenten. Zeker op een EK of WK.
Dat is iets nieuws op dit WK, waarschijnlijk willen ze er mee pronken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou... bij die strafschop lieten ze toch nog even de hawk-eye zien dat het echt een doelpunt was
Op het moment dat zijn voet word meegenomen is hij los van de grond, dan ben je natuurlijk veel gemakkelijker uit je evenwicht te halen dan wanneer je op de grond staat. Gewoon een ontzettend domme en wilde sliding, terechte penalty. Dat die dan bij het vallen vrij snel zijn rechter been intrekt geeft wel aan dat die wat overdreven valt, maar het is gewoon een terechte penalty.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:58 schreef DO2 het volgende:
Hoe een penalty te versieren, voor gevorderden. Hup, even het voetje erop en je overtuigend laten vallen.
Echt, hoe vaker je hiernaar kijkt, hoe smeriger het wordt:
[ afbeelding ]
Meeten dan maar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ohh, gaan jullie allebei naar de opening van Tivoli? Ik ben er ook, maar dacht dat iedereen op Best Kept Secret zat
Dit, maar dat kan zon scheidsrechter eigenlijk nooit zien. Gewoon een systeem ala hockey invoeren. Daar krijgt een team geloof ik 3 mogelijkheden om van de video scheids gebruik te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef DO2 het volgende:
Zijn voet wordt helemaal niet meegenomen. Die 'wilde' sliding van S. de Vrij gaat compleet voorlangs.
Alonso moet zelfs zijn been strekken om zijn voet op het been van S. de Vrij te planten,
zodat het lijkt alsof ie wordt meegenomen. Dat maken die beelden toch heel duidelijk.
Is Diego Costa he.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef DO2 het volgende:
Zijn voet wordt helemaal niet meegenomen. Die 'wilde' sliding van S. de Vrij gaat compleet voorlangs.
Alonso moet zelfs zijn been strekken om zijn voet op het been van S. de Vrij te planten,
zodat het lijkt alsof ie wordt meegenomen. Dat maken die beelden toch heel duidelijk.
als je pech hebt hoor je ook van buiten als er gescoord wordt als je wel kijkt maar bij jou de voorzet nog gegeven moet wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:21 schreef sperzieboontjes het volgende:
Je hoeft niet eens te kijken naar voetbal, je hoort buiten wel wanneer er gescoord wordt.
Ja! Was gisteren leuk met de buurjongetjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:21 schreef sperzieboontjes het volgende:
Je hoeft niet eens te kijken naar voetbal, je hoort buiten wel wanneer er gescoord wordt.
Waarom?quote:
Ja, ik weet niet. Soms zijn er gewoon dagen die niet zo fijn aanvoelen, zonder dat er iets specifieks is gebeurd.quote:
Had je deze al gehoord?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Soms zijn er gewoon dagen die niet zo fijn aanvoelen, zonder dat er iets specifieks is gebeurd.
quote:Op zondag 15 juni 2014 10:55 schreef sperzieboontjes het volgende:
Het nieuwe album van Arcade Fire vind ik toch wel heel leuk.
Vooral ook omdat toen ik Pinkpop aan het kijken was, een van de kittens naast mij lag te slapen (ze waren toen 4 weken, dus dat is extra schattig).quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 11:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Vooral ook omdat toen ik Pinkpop aan het kijken was, een van de kittens naast mij lag te slapen (ze waren toen 4 weken, dus dat is extra schattig).
Oh, dat wist ik niet. Ik ben hier een tijdje niet meer geweest. Wel positief, toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 11:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het nieuwe album van Arcade Fire misschien wel het meeste besproken album van het jaar is(in dit topic dan)
Voornamelijk positief ja. Alhoewel er ook enkele lieden zijn die andere albums van hun veel beter vinden.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:39 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik ben hier een tijdje niet meer geweest. Wel positief, toch?
Het was ook een heel mooi decor en de kleding was ook mooi om te zien. En vooral de twee blije mannen op de trommels die steeds in beeld kwamen, ja, dat was ook leuk om te zien!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voornamelijk positief ja. Alhoewel er ook enkele lieden zijn die andere albums van hun veel beter vinden.
Optreden op pinkpop was wel nice inderdaad, van wat ik er van gezien heb. Had totaal niet verwacht dat het zo goed uit zou pakken met de muziek de ze maken.
Als ik ergens nog een keer bij wil zijn is het misschien wel Arcade Firequote:Op zondag 15 juni 2014 11:43 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Het was ook een heel mooi decor en de kleding was ook mooi om te zien. En vooral de twee blije mannen op de trommels die steeds in beeld kwamen, ja, dat was ook leuk om te zien!
in de zomer is dit wel erg lekker gok ikquote:Op zondag 15 juni 2014 10:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit hier de plaat van Taylor McFerrin te luisteren, en sodeju, wat een prachtplaat is dat. Ben echt onder de indruk. Ik hoor een vleugje Flying Lotus, en vooral heel veel elektronische jazz waar ik heel blij van word.![]()
Dat je haar kennelijk nu pas ontdekt, zal ik je dan maar vergeven. Het is al mooi dat je Jolie noemt. Al had je er al heel veel over kunnen lezen hier, maar die posts zijn wellicht weggevaagd tussen alle verhalen die niet over muziek gingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:59 schreef Norrage het volgende:
Ben Jolie![]()
HOLLAND
![]()
aan het luisteren. Lekkere alt-country mensen
Goed zo Maxi, weer een goede artiest ontdektquote:Op zondag 15 juni 2014 10:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Imma drownin' in a river of smooth mothafuckin' chocolate here, yo. Willy Wonka greatness, boom.
Ik kende haar al hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 15:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat je haar kennelijk nu pas ontdekt, zal ik je dan maar vergeven. Het is al mooi dat je Jolie noemt. Al had je er al heel veel over kunnen lezen hier, maar die posts zijn wellicht weggevaagd tussen alle verhalen die niet over muziek gingen.
Wist je dat Jolie Holland zelfs een eigen topic heeft hier? Overigens zou ik het niet als alt. country willen betitelen, gezien de ook zeker aanwezige invloeden uit folk, blues, jazz en zelfs rock en haar bijzondere zangstijl, die de muziek sowieso iets ongrijpbaars geeft.
Ik stel me zo voor dat ze aan het eind van elk optreden de gitaren tegen de muren kapotslaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Ze zijn live wel echt te saai voor woorden. Wat een dood stel, niet normaal.
Leuk plaatje overigens, dat zeker.
Okee, was verrast doordat je er plots mee kwam. Daarom dacht ik dat je haar niet kende. Heb het album hier bij verschijnen vorige maand immers al een paar keer genoemd. Ik vind de laatste plaat juist vooral meer 'rock' bevatten dan ooit.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kende haar al hoor
Maar die laatste plaat is echt alt-country, mijns inziens, en bij vlagen ook zeer Tom Waitsiaans
Ik hoor er ook niet zoveel alt.country inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, was verrast doordat je er plots mee kwam. Daarom dacht ik dat je haar niet kende. Heb het album hier bij verschijnen vorige maand immers al een paar keer genoemd. Ik vind de laatste plaat juist vooral meer 'rock' bevatten dan ooit.
Zonde. Toch wel een beetje een groeiplaatje. Met name het middelste deel vind ik erg sterk. Al moet je wel tegen haar zangstijl kunnen uiteraard, dat is een voorwaarde.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hoor er ook niet zoveel alt.country inderdaad.
Die gitaarpartijen doen me meer denken aan Jessica Lea Mayfield zoals ik gister ofzo al zei. Maar toch is het niet helemaal vergelijkbaar van Jessica Lea staat heel hoog in m;n voorlopige jaarlijst en Jolie Holland ben ik toch na een half album wel wat klaar mee.
Ik voel me nu wel baas dat ik al weer over wie het ging, vooral ik teruglasquote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Ze zijn live wel echt te saai voor woorden. Wat een dood stel, niet normaal.
Leuk plaatje overigens, dat zeker.
Volgens mij hadden we vorig jaar bij die plaat van Eleanor Friedberger dezelfde discussie. Kennelijk heb ik een andere definitie van alt-countryquote:Op zondag 15 juni 2014 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, was verrast doordat je er plots mee kwam. Daarom dacht ik dat je haar niet kende. Heb het album hier bij verschijnen vorige maand immers al een paar keer genoemd. Ik vind de laatste plaat juist vooral meer 'rock' bevatten dan ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |