Ik houd van het nieuwe album van Boris genaamd Noise.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:32 schreef ranja het volgende:
indie noise? sinds wanneer houdt men hier van indie noise
Het weer is op Pinkpop ook on Fire.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Noise is toch wel wat me in eerste instantie aantrok tot indie.
trouwens ken je ook deze versie, van de Goo Demosquote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Noise is toch wel wat me in eerste instantie aantrok tot indie.
Wtf? Kon vroeger altijd erg lachen om The Young Ones en Bottom,quote:
Kende het niet best wel tof. Maar de laatste 4 minuten kan net zo goed een ander nummer zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef ranja het volgende:
[..]
trouwens ken je ook deze versie, van de Goo Demos
Had dat niet verwacht.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef DO2 het volgende:
Ben wat laat, maar wil toch nog even gemeld hebben dat Lost in The Dream een wonderschoon plaatje is.
Dat jullie niet denken dat die DO2 dat helemaal niks vindt, en daar dan van wakker liggen in jullie klamme bedjes.
De rest heb ik ook gemist, maar ben zeker jaloers op de mensen die morgen gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beste wat ik gezien heb vandaag
Bombay Bicycle Club is ook aardig nuquote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef neohu het volgende:
[..]
De rest heb ik ook gemist, maar ben zeker jaloers op de mensen die morgen gaan
Wel erg braafjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bombay Bicycle Club is ook aardig nuIn de herhaling
Kan even niet sensen of dit een pure grap is over het genre of niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef DO2 het volgende:
Kerft gaat aan de vaporwave! Mensen! Kerft gaat aan de vaporwave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |