quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dus eigenlijk te goed voor de sport?
Op wat voor manier bedoel je dan dat ze de sport verziek(t)en?quote:
Oh ja, beetje "ogen dicht, vingers in m'n oren en na-na-na-na roepen als een klein kind" hèquote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef DeeBee het volgende:
Alle pijntjes en problemen bij Rafa weer magisch verdwenen.
Mwah, als je van een beetje spanning houdt in de sport is het meestal frustrerend als er een met kop en schouders bovenuit steekt. Het meeste volk is dan automatisch voor de underdog en gaat dan automaties dieper op de persoonlijkheid van die sporters die domineren ingaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
[..]
Op wat voor manier bedoel je dan dat ze de sport verziek(t)en?
Lekker op de persoonlijke boeg varen, ga zo door Ambroquote:Op zondag 8 juni 2014 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh ja, beetje "ogen dicht, vingers in m'n oren en na-na-na-na roepen als een klein kind" hè.
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, als je van een beetje spanning houdt in de sport is het meestal frustrerend als er een met kop en schouders bovenuit steekt. Het meeste volk is dan automatisch voor de underdog en gaat dan automaties dieper op de persoonlijkheid van die sporters die domineren ingaan.
Blijkbaar heb je dit jaar nauwelijks tennis gevolgd, want Nadal steekt er dit jaar nou niet bepaald met kop en schouders bovenuitquote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, als je van een beetje spanning houdt in de sport is het meestal frustrerend als er een met kop en schouders bovenuit steekt. Het meeste volk is dan automatisch voor de underdog en gaat dan automaties dieper op de persoonlijkheid van die sporters die domineren ingaan.
Maar dikgedrukte komt dan toch redelijk overeen met de conclusie die ik uit je woorden trok, of praten we nu langs elkaar heen?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gravel.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar heb je dit jaar nauwelijks tennis gevolgd, want Nadal steekt er dit jaar nou niet bepaald met kop en schouders bovenuit.
Ik ben blij dat Rafa z'n flesjes nu gewoon eindelijk weer goed staan, want daar had hij de eerste twee sets toch duidelijk problemen mee!quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Maar dikgedrukte komt dan toch redelijk overeen met de conclusie die ik uit je woorden trok, of praten we nu langs elkaar heen?
In dit geval had ik het niet per se over je leeftijd hoor, gewoon de manier waarop je een valide argument negeert. Laat verder maar.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker op de persoonlijke boeg varen, ga zo door Ambro.
Enige belangrijke graveltoernooi wat hij gewonnen heeft dit jaar was Madrid (en hoe..), Rome verloor die kansloos, Monte Carlo ook ongeveer en in Barcelona van (fucking) Almagro verloren. Ik vind het wel meevallen.quote:
Oké man.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In dit geval had ik het niet per se over je leeftijd hoor, gewoon de manier waarop je een valide argument negeert. Laat verder maar.
Maar je had het ook over pijntjes. Nam aan dat je zijn fitheid bedoelde.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Rafa z'n flesjes nu gewoon eindelijk weer goed staan, want daar had hij de eerste twee sets toch duidelijk problemen mee!
[...]
Op Roland Garros bedoel ik dan, de dominantie van Nadal al jaren.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Enige belangrijke graveltoernooi wat hij gewonnen heeft dit jaar was Madrid (en hoe..), Rome verloor die kansloos, Monte Carlo ook ongeveer en in Barcelona van (fucking) Almagro verloren. Ik vind het wel meevallen.
Nadal sowieso natuurlijk 1 van de meest sympathieke en sportieve spelers op het Circuit. Al kan je Djokovic daar zeker ook bij zettenquote:
dan welquote:Op zondag 8 juni 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Roland Garros bedoel ik dan, de dominantie van Nadal al jaren.
Hij bedoelt dat Nadal weer uitstekend geprepareerd is om te gaan beesten op RG.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar je had het ook over pijntjes. Nam aan dat je zijn fitheid bedoelde.
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal sowieso natuurlijk 1 van de meest sympathieke en sportieve spelers op het Circuit.
Qua kwaliteit of camerapositie? Ik kijk alleen de Belg.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:13 schreef matthijst het volgende:
Wat een kutbeeld joh, op, Ned 2 HD, vergeleken met de Belg.
De positie is gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Qua kwaliteit of camerapositie? Ik kijk alleen de Belg.
Wat wil je zeggen met die emoticon? Als je het hier niet mee een bent heb je een plaat voor je kop.quote:
I rest my case.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met die emoticon? Als je het hier niet mee een bent heb je een plaat voor je kop.
Sportief hoor. Je bent zo ongeveer de enige die zijn sympathie midden in de wedstrijd wisselt.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef Norrage het volgende:
Jezus dit is nu ff de beste rafa ooit![]()
Dan mag ie wel winnen
Ik snap het niet. In Australië heeft hij er toch nooit last van? Of is dat wegens de luchtvochtigheid?quote:
Zijn ook niet de weersomstandigheden. Tegenwoordig kan hij daar juist super goed mee omgaan. Hij is gewoon niet helemaal top vandaag. En Nadal is dat ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het niet. In Australië heeft hij er toch nooit last van? Of is dat wegens de luchtvochtigheid?
Vraag me af of het nog de naweeën zijn van vrijdag.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn ook niet de weersomstandigheden. Tegenwoordig kan hij daar juist super goed mee omgaan. Hij is gewoon niet helemaal top vandaag.
Nee, maar bij hem leken/lijken het vooral zenuwen te zijn.quote:En Nadal is dat ook niet.
Jawel hoor. Maar ik denk dat ie gewoon mentaal kapot zit ook wel. Tegen gulbis was ook vreemd. Maar alle hulde voor Rafa hoor, zo weergaloos als die speelt nu.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het niet. In Australië heeft hij er toch nooit last van? Of is dat wegens de luchtvochtigheid?
Waarom dat?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik denk dat ie gewoon mentaal kapot zit ook wel. [...]
Ja, en Nadal die niet helemaal top is, zie ik op gravel wel winnen tegen een Djoko die niet helemaal top is, maar andersom zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn ook niet de weersomstandigheden. Tegenwoordig kan hij daar juist super goed mee omgaan. Hij is gewoon niet helemaal top vandaag. En Nadal is dat ook niet.
Niet misselijk om tegen rafa een 5 setter te spelen.quote:
Nee, dat is zo.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet misselijk om tegen rafa een 5 setter te spelen.
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:23 schreef grrrrg het volgende:
Misschien dat Djokovic nu eindelijk van de zenuwen verlost is bij deze stand.
Haha, gefeliciteerd! Jouw dag kan al niet meer stuk meer.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ik speelde vanochtend tegen een tennisvriend met wie ik al tien jaar meerdere keren per week speel. Vandaag won ik voor de eerste keer in vijf jaar, met 0-6 6-0 7-5.
Kwaliteit.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Qua kwaliteit of camerapositie? Ik kijk alleen de Belg.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Ik speelde vanochtend tegen een tennisvriend met wie ik al tien jaar meerdere keren per week speel. Vandaag won ik voor de eerste keer in vijf jaar, met 0-6 6-0 7-5.
Dank je wel. Is wel frustrerend om altijd te verliezen. En ja, inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Haha, gefeliciteerd! Jouw dag kan al niet meer stuk meer.
Misschien verstandig om vaker met dit warme weer tegen hem te spelen
Bedankt. Beetje offtopic maar het is zo zeldzaam dat ik het aandurfde om het te posten.quote:
Haha, hou ons op de hoogte als je weer een keertje mocht winnenquote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Beetje offtopic maar het is zo zeldzaam dat ik het aandurfde om het te posten.
Nadal is gewoon beter dan 3 weken geleden.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef suus21 het volgende:
Wat doet djoko nou fout anders dan toen in rome?
Toen was zijn fitheid geen probleem volgens mij.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef suus21 het volgende:
Retourneert zwak. Dat vooral.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef suus21 het volgende:
Ja, tot over 5 jaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Haha, hou ons op de hoogte als je weer een keertje mocht winnen
Om de ziekte van Pfeiffer op te lopen?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:30 schreef suus21 het volgende:
Waarom neemt djoko niet soderling mee in zijn team..
vind ik ook maar hij speelt wel heel goed op de goede momenten.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Iedereen roept dat Nadal zo goed speelt. Hij slaat prachtige ballen maar hij mist nog steeds veel vind ik.
Mentaal kapot, zenuwachtig. Het is maar hoe je het wilt noemenquote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef Szura het volgende:
Waarom tikken mensen hier dat Djoko mentaal kapot is?
Weten dat je gaat verliezen heet dat.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mentaal kapot, zenuwachtig. Het is maar hoe je het wilt noemen
Ze staan beide vrij matig te spelen voor hun doenquote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Iedereen roept dat Nadal zo goed speelt. Hij slaat prachtige ballen maar hij mist nog steeds veel vind ik.
Ik vind dat wel meevallen. Djokovic is er samen met Nadal wel een meester in om dit soort matige/slechte fases te overleven.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mentaal kapot, zenuwachtig. Het is maar hoe je het wilt noemen
Eens, allebei rond de 30 UE's is vrij hoog.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze staan beide vrij matig te spelen voor hun doen
Ja, ik was te vroeg.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
Djokovic gedraagt zich even als een kleuter. Daar kijken dan tientallen miljoenen mensen naar![]()
Komend weekend op de tennisclub doen honderden kinderen hem na
Gelukkig kijken er geen tientallen miljoenen naar Haasequote:Op zondag 8 juni 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
Djokovic gedraagt zich even als een kleuter. Daar kijken dan tientallen miljoenen mensen naar![]()
Komend weekend op de tennisclub doen honderden kinderen hem na
Voor Nadal is het maar goed dat hij net na 2003 op kwam zetten.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Moya in de box van Nadal, die heeft natuurlijk wat ervaringen hoe het niet moet tegen Hem.
Beetje jinxen hequote:Op zondag 8 juni 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal wel heel snel verklaren wanneer Djokovic kapot of op is. Tijger in het nauw maakt rare sprongen.
Weet je waar dat een indicatie van is?quote:
Je weet bij deze 2 nooit inderdaad. Vorig jaar was djoko ook dead and buried in de 4e setquote:
Nah, deze set misschien niet. Maar volgende set beginnen ze gewoon weer op 0-0. Djokovic kan er makkelijk een vijfde set uit slepen en die ook winnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nadal gaat dit niet meer weg geven.
De bal is rond.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nah, deze set misschien niet. Maar volgende set beginnen ze gewoon weer op 0-0. Djokovic kan er makkelijk een vijfde set uit slepen en die ook winnen.
Ik vind dat wel een beetje onsportief van Dokovic, als hij doet alsof hij veel vermoeider is dan hij daadwerkelijk is.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet bij deze 2 nooit inderdaad. Vorig jaar was djoko ook dead and buried in de 4e set
Deed Armstrong ook altijd bij Ullrichquote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje onsportief van Dokovic, als hij doet alsof hij veel vermoeider is dan hij daadwerkelijk is.
Ik vind het hetzelfde als doen alsof je een blessure hebt.quote:
Ik weet uit eigen ervaring door vermoeidheid heen kan spelen hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje onsportief van Dokovic, als hij doet alsof hij veel vermoeider is dan hij daadwerkelijk is.
O boy o boy o boy deze weet ik!!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je waar dat een indicatie van is?
Nadal doet dat ook wel eens heb ik het idee. Dan doet er een lichaamsdeel enorm zeer, speelt hij even super slap en dan komt er ineens een geweldige set achteraan.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lars Ulrich natuurlijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook door geslooptheid?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring door vermoeidheid heen kan spelen hoor
Jij mag dus nooit meer raden, want het antwoord is goed en ik moet het je dus moeilijker maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Stoffa het volgende:
[..]
O boy o boy o boy deze weet ik!!
Het antwoord is:
Van
....
(Tromgeroffel)
DOPINGGEBRUIK!!!!!!
Ja, klopt, vind ik ook onsportief.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nadal doet dat ook wel eens heb ik het idee. Dan doet er een lichaamsdeel enorm zeer, speelt hij even super slap en dan komt er ineens een geweldige set achteraan.
Norrage houdt ons wel scherp vandaag.quote:
Waar was ik voor Nadal?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef Norrage het volgende:
Jezus dit is nu ff de beste rafa ooit![]()
Dan mag ie wel winnen
Je schreef eerder iets als "Als Nadal zo geweldig speelt, mag hij van mij winnen."quote:
Mjah, ik zeg dat ie mag winnen. Maar dat ik wil dat ie wint is wat andersquote:
Pas maar op, als jij toestemming geeft gaat hij het straks nog doen ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg dat ie mag winnen. Maar dat ik wil dat ie wint is wat anders
Zo'n warme dag en zo veel nuance.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg dat ie mag winnen. Maar dat ik wil dat ie wint is wat anders
Rafa is al een paar jaar de GOAT natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
Is Rafa na de winst van vandaag wel GOAT?![]()
Kwartfinales Wimbledon kunnen mooi worden met Murray. En dan semi tegen Wawa.
Hij is al GOAT> Zo'n sissie als Fed heeft daar geen recht op. Die liet zich gewoon inpakken op zo'n grand slam waar hij heerst, door zijn rivaal. Zie Rafa hier. Keer op keer opnieuw. Rafaquote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
Al wint Nadal de volgende twintig slams, dan nog zullen veel mensen hem niet de GOAT vinden.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
[...]
GOAT status wordt afgemeten aan aantal GS'. En Federer is de gewonnen slams God aka GOAT aka de beste.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al wint Nadal de volgende twintig slams, dan nog zullen veel mensen hem niet de GOAT vinden.
Ja, zou kunnen. Ben dan benieuwd of het nogdat van vrijdag is of dat het iets anders is.quote:
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 8 juni 2014 17:54 schreef Stoffa het volgende:
Ik hoop dat er zo een dopingcommissie de baan betreedt en Rafa ter plekke inrekent.
Ja, maar er is geen officieel criterium voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:57 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
GOAT status wordt afgemeten aan aantal GS'. En Federer is de gewonnen slams God aka GOAT aka de beste.
neequote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
alleen al op onderlinge ontmoetingen met fed kun je nadal goat noemen..quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al wint Nadal de volgende twintig slams, dan nog zullen veel mensen hem niet de GOAT vinden.
Karlovic is de giraffe.quote:
moet altijd aan bert van bert en ernie denken als ik hem ziequote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
moet altijd aan bert van bert en ernie denken als ik hem zie
Laten we dat niet doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:09 schreef grrrrg het volgende:
Kunnen we niet alvast maar weer beginnen over het vermeende dopinggebruik van Nadal?
wel goeie odds voor djokovic nuquote:
Ja, hij slaat alles terug, de klootzak!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:10 schreef Stoffa het volgende:
Ja dat kunnen we: die gozer is een vieze valsspeler.
jij gelooft zeker ook dat 9/11 een inside job wasquote:Op zondag 8 juni 2014 18:10 schreef Stoffa het volgende:
Ja dat kunnen we: die gozer is een vieze valsspeler.
Nah, ik geloofde echter wel dat Armstrong dopete lang voordat hij werd gepakt.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jij gelooft zeker ook dat 9/11 een inside job was
Ik weet niet of je fan van GoT bent, maar die laatste aflevering, die ogen van prins Oberon, dat is niet normaal. Die van Djokovic zien er nog redelijk uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, die ogen van djoko niet normaal!
Zoals de rest van het wielrengebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Nah, ik geloofde echter wel dat Armstrong dopete lang voordat hij werd gepakt.
Ah, we hebben een ziener in ons midden mensen! Luistert en huivert!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Dan heeft die iig nog een beetje lol, op het veld hoeft hij het niet te zoeken.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Djokovic verlaat het veld steeds voor een lijntje coke. Open je ogen mensen
net als iedereen behalve mart smeetsquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Helaas niet gezienquote:Op zondag 8 juni 2014 18:13 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik weet niet of je fan van GoT bent, maar die laatste aflevering, die ogen van prins Oberon, dat is niet normaal. Die van Djokovic zien er nog redelijk uit.
Ik heb voorspeld dat Federer zeven keer Wimbledon zou winnen.... Toen hij drie jaar oud wasquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Onmogelijk, Wimbledon wordt maar één keer per jaar gespeeld.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb voorspeld dat Federer zeven keer Wimbledon zou winnen.... Toen hij drie jaar oud was
Ja, maar je kan wel 7 keer winnen, als je mee doet in de single, HD, GD, boys single, boys HD, boys GD en rolstoeltennisquote:Op zondag 8 juni 2014 18:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onmogelijk, Wimbledon wordt maar één keer per jaar gespeeld.
Ik hoop het niet, deze wedstrijd duurt al te langquote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Nober het volgende:
Kunnen jullie voospellers mij alvast vertellen of er een vijfde set komt?
#die5desetkomterquote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Nober het volgende:
Kunnen jullie voospellers mij alvast vertellen of er een vijfde set komt?
Hoge ballen zijn ook lastig om te slaan, hoor. Heb ik ook altijd best wel moeite mee, vooral op de backhand.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die hoge ballen zijn wel echt kutjekut zeg
Heb je een enkelhandige backhand?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hoge ballen zijn ook lastig om te slaan, hoor. Heb ik ook altijd best wel moeite mee, vooral op de backhand.
En hij vaak net naastquote:Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic kan het niet geloven dat Nadal steeds maar op die lijnen slaat.
Ik een dubbelhandige. Da's dan wel makkelijker.quote:
3 setsquote:Op zondag 8 juni 2014 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe ver moet Nadal voor staan wil hij niet meer nerveus zijn?
Maurice de Hond.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:26 schreef Federer-fan het volgende:
Is er iemand bij wie ik kan inzetten op Djokovic?
Ik bedoel iemand die online wedt. Heb zelf momenteel geen actief account.quote:
Ja hoor leg maar 10tje in, bij winst djoko krijg je van mij 20 erbij :pquote:Op zondag 8 juni 2014 18:26 schreef Federer-fan het volgende:
Is er iemand bij wie ik kan inzetten op Djokovic?
En dan bdoel ik ook nog tegen de reële odds.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:27 schreef danos het volgende:
[..]
Ja hoor leg maar 10tje in, bij winst djoko krijg je van mij 20 erbij :p
Wat zijn die momenteel?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En dan bdoel ik ook nog tegen de reële odds.
Vind dit heel zwak van Nadal.
Moet Nadal maar geen dubbele fouten slaanquote:Op zondag 8 juni 2014 18:27 schreef GwaiLow het volgende:
Pfieuw ,daar kwam Djoko heel goed weg bij die hoge bal.
Layodds Nadal 1.21.quote:
50 euro tegen 1.26 layodds.quote:
Doe dit even via PM/DM ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
50 euro tegen 1.26 layodds.
Bal was in.
Oké.quote:
Banaanvraag dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Ik kan niet PM'en omdat ik een reclame blokker heb.
Daar kun je een ban voor krijgen. Dat je het even weet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Serieusquote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar kun je een ban voor krijgen. Dat je het even weet.
Ik ga straks Hearn & PDC tweeten voor een best of 5 sets dartswedstrijd tussen Nadal en Djokovic, omdat het kan.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu zal Nadal wel de 2 volgende games winnen.
quote:
quote:6. Advertenties en reclame
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
Ik denk dat Nadal dat wint.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga straks Hearn & PDC tweeten voor een best of 5 sets dartswedstrijd tussen Nadal en Djokovic, omdat het kan.
Ok.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny. Even het antwoord voor de Belgische commentator. Tegen Almagro.
Dat Djokovic met zijn racket tegen zijn hoofd sloeg.quote:
Bij ES wisten ze het welquote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny. Even het antwoord voor de Belgische commentator. Tegen Almagro.
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Ging over het slaan met je racket tegen het gezicht. Bij De Belg wisten ze niet meer wie dat toen was blijkbaar. Bij ES hadden ze het meteen over Youz - Almagro. Was alleen niet de US Open (wat ze wel zei)quote:
Omdat dat het spannendst is.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:41 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zeggen commentatoren altijd dat iedereen wil dat het een vijfde set wordt?
ja dat snap ik ook nooit..quote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal mag van mij wel wat meer risico nemen. Hij heeft weinig te verliezen in deze game en nu is het tich 30-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |