Al wint Nadal de volgende twintig slams, dan nog zullen veel mensen hem niet de GOAT vinden.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
Is Rafa na de winst van vandaag wel GOAT?![]()
[...]
GOAT status wordt afgemeten aan aantal GS'. En Federer is de gewonnen slams God aka GOAT aka de beste.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al wint Nadal de volgende twintig slams, dan nog zullen veel mensen hem niet de GOAT vinden.
Ja, zou kunnen. Ben dan benieuwd of het nogdat van vrijdag is of dat het iets anders is.quote:
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 8 juni 2014 17:54 schreef Stoffa het volgende:
Ik hoop dat er zo een dopingcommissie de baan betreedt en Rafa ter plekke inrekent.
Ja, maar er is geen officieel criterium voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:57 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
GOAT status wordt afgemeten aan aantal GS'. En Federer is de gewonnen slams God aka GOAT aka de beste.
neequote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
Is Rafa na de winst van vandaag wel GOAT?![]()
Kwartfinales Wimbledon kunnen mooi worden met Murray. En dan semi tegen Wawa.
alleen al op onderlinge ontmoetingen met fed kun je nadal goat noemen..quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al wint Nadal de volgende twintig slams, dan nog zullen veel mensen hem niet de GOAT vinden.
Karlovic is de giraffe.quote:
moet altijd aan bert van bert en ernie denken als ik hem ziequote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
moet altijd aan bert van bert en ernie denken als ik hem zie
Laten we dat niet doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:09 schreef grrrrg het volgende:
Kunnen we niet alvast maar weer beginnen over het vermeende dopinggebruik van Nadal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |