Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Ik speelde vanochtend tegen een tennisvriend met wie ik al tien jaar meerdere keren per week speel. Vandaag won ik voor de eerste keer in vijf jaar, met 0-6 6-0 7-5.
Dank je wel. Is wel frustrerend om altijd te verliezen. En ja, inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Haha, gefeliciteerd! Jouw dag kan al niet meer stuk meer.
Misschien verstandig om vaker met dit warme weer tegen hem te spelen
Bedankt. Beetje offtopic maar het is zo zeldzaam dat ik het aandurfde om het te posten.quote:
Haha, hou ons op de hoogte als je weer een keertje mocht winnenquote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Beetje offtopic maar het is zo zeldzaam dat ik het aandurfde om het te posten.
Nadal is gewoon beter dan 3 weken geleden.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef suus21 het volgende:
Wat doet djoko nou fout anders dan toen in rome?
Toen was zijn fitheid geen probleem volgens mij.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef suus21 het volgende:
Retourneert zwak. Dat vooral.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef suus21 het volgende:
Ja, tot over 5 jaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Haha, hou ons op de hoogte als je weer een keertje mocht winnen
Om de ziekte van Pfeiffer op te lopen?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:30 schreef suus21 het volgende:
Waarom neemt djoko niet soderling mee in zijn team..
vind ik ook maar hij speelt wel heel goed op de goede momenten.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Iedereen roept dat Nadal zo goed speelt. Hij slaat prachtige ballen maar hij mist nog steeds veel vind ik.
Mentaal kapot, zenuwachtig. Het is maar hoe je het wilt noemenquote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef Szura het volgende:
Waarom tikken mensen hier dat Djoko mentaal kapot is?
Weten dat je gaat verliezen heet dat.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mentaal kapot, zenuwachtig. Het is maar hoe je het wilt noemen
Ze staan beide vrij matig te spelen voor hun doenquote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Iedereen roept dat Nadal zo goed speelt. Hij slaat prachtige ballen maar hij mist nog steeds veel vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |