Ja, hij slaat alles terug, de klootzak!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:10 schreef Stoffa het volgende:
Ja dat kunnen we: die gozer is een vieze valsspeler.
jij gelooft zeker ook dat 9/11 een inside job wasquote:Op zondag 8 juni 2014 18:10 schreef Stoffa het volgende:
Ja dat kunnen we: die gozer is een vieze valsspeler.
Nah, ik geloofde echter wel dat Armstrong dopete lang voordat hij werd gepakt.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jij gelooft zeker ook dat 9/11 een inside job was
Ik weet niet of je fan van GoT bent, maar die laatste aflevering, die ogen van prins Oberon, dat is niet normaal. Die van Djokovic zien er nog redelijk uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, die ogen van djoko niet normaal!
Zoals de rest van het wielrengebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Nah, ik geloofde echter wel dat Armstrong dopete lang voordat hij werd gepakt.
Ah, we hebben een ziener in ons midden mensen! Luistert en huivert!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Dan heeft die iig nog een beetje lol, op het veld hoeft hij het niet te zoeken.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Djokovic verlaat het veld steeds voor een lijntje coke. Open je ogen mensen
net als iedereen behalve mart smeetsquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Helaas niet gezienquote:Op zondag 8 juni 2014 18:13 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik weet niet of je fan van GoT bent, maar die laatste aflevering, die ogen van prins Oberon, dat is niet normaal. Die van Djokovic zien er nog redelijk uit.
Ik heb voorspeld dat Federer zeven keer Wimbledon zou winnen.... Toen hij drie jaar oud wasquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Onmogelijk, Wimbledon wordt maar één keer per jaar gespeeld.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb voorspeld dat Federer zeven keer Wimbledon zou winnen.... Toen hij drie jaar oud was
Ja, maar je kan wel 7 keer winnen, als je mee doet in de single, HD, GD, boys single, boys HD, boys GD en rolstoeltennisquote:Op zondag 8 juni 2014 18:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onmogelijk, Wimbledon wordt maar één keer per jaar gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |