En dan bdoel ik ook nog tegen de reële odds.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:27 schreef danos het volgende:
[..]
Ja hoor leg maar 10tje in, bij winst djoko krijg je van mij 20 erbij :p
Wat zijn die momenteel?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En dan bdoel ik ook nog tegen de reële odds.
Vind dit heel zwak van Nadal.
Moet Nadal maar geen dubbele fouten slaanquote:Op zondag 8 juni 2014 18:27 schreef GwaiLow het volgende:
Pfieuw ,daar kwam Djoko heel goed weg bij die hoge bal.
Layodds Nadal 1.21.quote:
50 euro tegen 1.26 layodds.quote:
Doe dit even via PM/DM ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
50 euro tegen 1.26 layodds.
Bal was in.
Oké.quote:
Banaanvraag dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Ik kan niet PM'en omdat ik een reclame blokker heb.
Daar kun je een ban voor krijgen. Dat je het even weet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Serieusquote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar kun je een ban voor krijgen. Dat je het even weet.
Ik ga straks Hearn & PDC tweeten voor een best of 5 sets dartswedstrijd tussen Nadal en Djokovic, omdat het kan.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu zal Nadal wel de 2 volgende games winnen.
quote:
quote:6. Advertenties en reclame
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
Ik denk dat Nadal dat wint.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga straks Hearn & PDC tweeten voor een best of 5 sets dartswedstrijd tussen Nadal en Djokovic, omdat het kan.
Ok.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny. Even het antwoord voor de Belgische commentator. Tegen Almagro.
Dat Djokovic met zijn racket tegen zijn hoofd sloeg.quote:
Bij ES wisten ze het welquote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny. Even het antwoord voor de Belgische commentator. Tegen Almagro.
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Ging over het slaan met je racket tegen het gezicht. Bij De Belg wisten ze niet meer wie dat toen was blijkbaar. Bij ES hadden ze het meteen over Youz - Almagro. Was alleen niet de US Open (wat ze wel zei)quote:
Omdat dat het spannendst is.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:41 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zeggen commentatoren altijd dat iedereen wil dat het een vijfde set wordt?
ja dat snap ik ook nooit..quote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal mag van mij wel wat meer risico nemen. Hij heeft weinig te verliezen in deze game en nu is het tich 30-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |