Weet je waar dat een indicatie van is?quote:
Je weet bij deze 2 nooit inderdaad. Vorig jaar was djoko ook dead and buried in de 4e setquote:
Nah, deze set misschien niet. Maar volgende set beginnen ze gewoon weer op 0-0. Djokovic kan er makkelijk een vijfde set uit slepen en die ook winnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nadal gaat dit niet meer weg geven.
De bal is rond.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nah, deze set misschien niet. Maar volgende set beginnen ze gewoon weer op 0-0. Djokovic kan er makkelijk een vijfde set uit slepen en die ook winnen.
Ik vind dat wel een beetje onsportief van Dokovic, als hij doet alsof hij veel vermoeider is dan hij daadwerkelijk is.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet bij deze 2 nooit inderdaad. Vorig jaar was djoko ook dead and buried in de 4e set
Deed Armstrong ook altijd bij Ullrichquote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje onsportief van Dokovic, als hij doet alsof hij veel vermoeider is dan hij daadwerkelijk is.
Ik vind het hetzelfde als doen alsof je een blessure hebt.quote:
Ik weet uit eigen ervaring door vermoeidheid heen kan spelen hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje onsportief van Dokovic, als hij doet alsof hij veel vermoeider is dan hij daadwerkelijk is.
O boy o boy o boy deze weet ik!!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je waar dat een indicatie van is?
Nadal doet dat ook wel eens heb ik het idee. Dan doet er een lichaamsdeel enorm zeer, speelt hij even super slap en dan komt er ineens een geweldige set achteraan.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |