Ik vind dat wel meevallen. Djokovic is er samen met Nadal wel een meester in om dit soort matige/slechte fases te overleven.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mentaal kapot, zenuwachtig. Het is maar hoe je het wilt noemen
Eens, allebei rond de 30 UE's is vrij hoog.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze staan beide vrij matig te spelen voor hun doen
Ja, ik was te vroeg.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
Djokovic gedraagt zich even als een kleuter. Daar kijken dan tientallen miljoenen mensen naar![]()
Komend weekend op de tennisclub doen honderden kinderen hem na
Gelukkig kijken er geen tientallen miljoenen naar Haasequote:Op zondag 8 juni 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
Djokovic gedraagt zich even als een kleuter. Daar kijken dan tientallen miljoenen mensen naar![]()
Komend weekend op de tennisclub doen honderden kinderen hem na
Voor Nadal is het maar goed dat hij net na 2003 op kwam zetten.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Moya in de box van Nadal, die heeft natuurlijk wat ervaringen hoe het niet moet tegen Hem.
Beetje jinxen hequote:Op zondag 8 juni 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal wel heel snel verklaren wanneer Djokovic kapot of op is. Tijger in het nauw maakt rare sprongen.
Weet je waar dat een indicatie van is?quote:
Je weet bij deze 2 nooit inderdaad. Vorig jaar was djoko ook dead and buried in de 4e setquote:
Nah, deze set misschien niet. Maar volgende set beginnen ze gewoon weer op 0-0. Djokovic kan er makkelijk een vijfde set uit slepen en die ook winnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nadal gaat dit niet meer weg geven.
De bal is rond.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nah, deze set misschien niet. Maar volgende set beginnen ze gewoon weer op 0-0. Djokovic kan er makkelijk een vijfde set uit slepen en die ook winnen.
Ik vind dat wel een beetje onsportief van Dokovic, als hij doet alsof hij veel vermoeider is dan hij daadwerkelijk is.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet bij deze 2 nooit inderdaad. Vorig jaar was djoko ook dead and buried in de 4e set
Deed Armstrong ook altijd bij Ullrichquote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje onsportief van Dokovic, als hij doet alsof hij veel vermoeider is dan hij daadwerkelijk is.
Ik vind het hetzelfde als doen alsof je een blessure hebt.quote:
Ik weet uit eigen ervaring door vermoeidheid heen kan spelen hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje onsportief van Dokovic, als hij doet alsof hij veel vermoeider is dan hij daadwerkelijk is.
O boy o boy o boy deze weet ik!!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je waar dat een indicatie van is?
Nadal doet dat ook wel eens heb ik het idee. Dan doet er een lichaamsdeel enorm zeer, speelt hij even super slap en dan komt er ineens een geweldige set achteraan.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lars Ulrich natuurlijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook door geslooptheid?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring door vermoeidheid heen kan spelen hoor
Jij mag dus nooit meer raden, want het antwoord is goed en ik moet het je dus moeilijker maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Stoffa het volgende:
[..]
O boy o boy o boy deze weet ik!!
Het antwoord is:
Van
....
(Tromgeroffel)
DOPINGGEBRUIK!!!!!!
Ja, klopt, vind ik ook onsportief.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nadal doet dat ook wel eens heb ik het idee. Dan doet er een lichaamsdeel enorm zeer, speelt hij even super slap en dan komt er ineens een geweldige set achteraan.
Norrage houdt ons wel scherp vandaag.quote:
Waar was ik voor Nadal?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef Norrage het volgende:
Jezus dit is nu ff de beste rafa ooit![]()
Dan mag ie wel winnen
Je schreef eerder iets als "Als Nadal zo geweldig speelt, mag hij van mij winnen."quote:
Mjah, ik zeg dat ie mag winnen. Maar dat ik wil dat ie wint is wat andersquote:
Pas maar op, als jij toestemming geeft gaat hij het straks nog doen ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg dat ie mag winnen. Maar dat ik wil dat ie wint is wat anders
Zo'n warme dag en zo veel nuance.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg dat ie mag winnen. Maar dat ik wil dat ie wint is wat anders
Rafa is al een paar jaar de GOAT natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
Is Rafa na de winst van vandaag wel GOAT?![]()
Kwartfinales Wimbledon kunnen mooi worden met Murray. En dan semi tegen Wawa.
Hij is al GOAT> Zo'n sissie als Fed heeft daar geen recht op. Die liet zich gewoon inpakken op zo'n grand slam waar hij heerst, door zijn rivaal. Zie Rafa hier. Keer op keer opnieuw. Rafaquote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
Al wint Nadal de volgende twintig slams, dan nog zullen veel mensen hem niet de GOAT vinden.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
[...]
GOAT status wordt afgemeten aan aantal GS'. En Federer is de gewonnen slams God aka GOAT aka de beste.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al wint Nadal de volgende twintig slams, dan nog zullen veel mensen hem niet de GOAT vinden.
Ja, zou kunnen. Ben dan benieuwd of het nogdat van vrijdag is of dat het iets anders is.quote:
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 8 juni 2014 17:54 schreef Stoffa het volgende:
Ik hoop dat er zo een dopingcommissie de baan betreedt en Rafa ter plekke inrekent.
Ja, maar er is geen officieel criterium voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:57 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
GOAT status wordt afgemeten aan aantal GS'. En Federer is de gewonnen slams God aka GOAT aka de beste.
neequote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
alleen al op onderlinge ontmoetingen met fed kun je nadal goat noemen..quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al wint Nadal de volgende twintig slams, dan nog zullen veel mensen hem niet de GOAT vinden.
Karlovic is de giraffe.quote:
moet altijd aan bert van bert en ernie denken als ik hem ziequote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
moet altijd aan bert van bert en ernie denken als ik hem zie
Laten we dat niet doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:09 schreef grrrrg het volgende:
Kunnen we niet alvast maar weer beginnen over het vermeende dopinggebruik van Nadal?
wel goeie odds voor djokovic nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |