quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook door geslooptheid?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring door vermoeidheid heen kan spelen hoor
Jij mag dus nooit meer raden, want het antwoord is goed en ik moet het je dus moeilijker maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Stoffa het volgende:
[..]
O boy o boy o boy deze weet ik!!
Het antwoord is:
Van
....
(Tromgeroffel)
DOPINGGEBRUIK!!!!!!
Ja, klopt, vind ik ook onsportief.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nadal doet dat ook wel eens heb ik het idee. Dan doet er een lichaamsdeel enorm zeer, speelt hij even super slap en dan komt er ineens een geweldige set achteraan.
Norrage houdt ons wel scherp vandaag.quote:
Waar was ik voor Nadal?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef Norrage het volgende:
Jezus dit is nu ff de beste rafa ooit![]()
Dan mag ie wel winnen
Je schreef eerder iets als "Als Nadal zo geweldig speelt, mag hij van mij winnen."quote:
Mjah, ik zeg dat ie mag winnen. Maar dat ik wil dat ie wint is wat andersquote:
Pas maar op, als jij toestemming geeft gaat hij het straks nog doen ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg dat ie mag winnen. Maar dat ik wil dat ie wint is wat anders
Zo'n warme dag en zo veel nuance.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg dat ie mag winnen. Maar dat ik wil dat ie wint is wat anders
Rafa is al een paar jaar de GOAT natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
Is Rafa na de winst van vandaag wel GOAT?![]()
Kwartfinales Wimbledon kunnen mooi worden met Murray. En dan semi tegen Wawa.
Hij is al GOAT> Zo'n sissie als Fed heeft daar geen recht op. Die liet zich gewoon inpakken op zo'n grand slam waar hij heerst, door zijn rivaal. Zie Rafa hier. Keer op keer opnieuw. Rafaquote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
Is Rafa na de winst van vandaag wel GOAT?![]()
Kwartfinales Wimbledon kunnen mooi worden met Murray. En dan semi tegen Wawa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |