quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dus eigenlijk te goed voor de sport?
Op wat voor manier bedoel je dan dat ze de sport verziek(t)en?quote:
Oh ja, beetje "ogen dicht, vingers in m'n oren en na-na-na-na roepen als een klein kind" hèquote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef DeeBee het volgende:
Alle pijntjes en problemen bij Rafa weer magisch verdwenen.
Mwah, als je van een beetje spanning houdt in de sport is het meestal frustrerend als er een met kop en schouders bovenuit steekt. Het meeste volk is dan automatisch voor de underdog en gaat dan automaties dieper op de persoonlijkheid van die sporters die domineren ingaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
[..]
Op wat voor manier bedoel je dan dat ze de sport verziek(t)en?
Lekker op de persoonlijke boeg varen, ga zo door Ambroquote:Op zondag 8 juni 2014 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh ja, beetje "ogen dicht, vingers in m'n oren en na-na-na-na roepen als een klein kind" hè.
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, als je van een beetje spanning houdt in de sport is het meestal frustrerend als er een met kop en schouders bovenuit steekt. Het meeste volk is dan automatisch voor de underdog en gaat dan automaties dieper op de persoonlijkheid van die sporters die domineren ingaan.
Blijkbaar heb je dit jaar nauwelijks tennis gevolgd, want Nadal steekt er dit jaar nou niet bepaald met kop en schouders bovenuitquote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, als je van een beetje spanning houdt in de sport is het meestal frustrerend als er een met kop en schouders bovenuit steekt. Het meeste volk is dan automatisch voor de underdog en gaat dan automaties dieper op de persoonlijkheid van die sporters die domineren ingaan.
Maar dikgedrukte komt dan toch redelijk overeen met de conclusie die ik uit je woorden trok, of praten we nu langs elkaar heen?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gravel.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar heb je dit jaar nauwelijks tennis gevolgd, want Nadal steekt er dit jaar nou niet bepaald met kop en schouders bovenuit.
Ik ben blij dat Rafa z'n flesjes nu gewoon eindelijk weer goed staan, want daar had hij de eerste twee sets toch duidelijk problemen mee!quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Maar dikgedrukte komt dan toch redelijk overeen met de conclusie die ik uit je woorden trok, of praten we nu langs elkaar heen?
In dit geval had ik het niet per se over je leeftijd hoor, gewoon de manier waarop je een valide argument negeert. Laat verder maar.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker op de persoonlijke boeg varen, ga zo door Ambro.
Enige belangrijke graveltoernooi wat hij gewonnen heeft dit jaar was Madrid (en hoe..), Rome verloor die kansloos, Monte Carlo ook ongeveer en in Barcelona van (fucking) Almagro verloren. Ik vind het wel meevallen.quote:
Oké man.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In dit geval had ik het niet per se over je leeftijd hoor, gewoon de manier waarop je een valide argument negeert. Laat verder maar.
Maar je had het ook over pijntjes. Nam aan dat je zijn fitheid bedoelde.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Rafa z'n flesjes nu gewoon eindelijk weer goed staan, want daar had hij de eerste twee sets toch duidelijk problemen mee!
[...]
Op Roland Garros bedoel ik dan, de dominantie van Nadal al jaren.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Enige belangrijke graveltoernooi wat hij gewonnen heeft dit jaar was Madrid (en hoe..), Rome verloor die kansloos, Monte Carlo ook ongeveer en in Barcelona van (fucking) Almagro verloren. Ik vind het wel meevallen.
Nadal sowieso natuurlijk 1 van de meest sympathieke en sportieve spelers op het Circuit. Al kan je Djokovic daar zeker ook bij zettenquote:
dan welquote:Op zondag 8 juni 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Roland Garros bedoel ik dan, de dominantie van Nadal al jaren.
Hij bedoelt dat Nadal weer uitstekend geprepareerd is om te gaan beesten op RG.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar je had het ook over pijntjes. Nam aan dat je zijn fitheid bedoelde.
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal sowieso natuurlijk 1 van de meest sympathieke en sportieve spelers op het Circuit.
Qua kwaliteit of camerapositie? Ik kijk alleen de Belg.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:13 schreef matthijst het volgende:
Wat een kutbeeld joh, op, Ned 2 HD, vergeleken met de Belg.
De positie is gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Qua kwaliteit of camerapositie? Ik kijk alleen de Belg.
Wat wil je zeggen met die emoticon? Als je het hier niet mee een bent heb je een plaat voor je kop.quote:
I rest my case.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met die emoticon? Als je het hier niet mee een bent heb je een plaat voor je kop.
Sportief hoor. Je bent zo ongeveer de enige die zijn sympathie midden in de wedstrijd wisselt.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef Norrage het volgende:
Jezus dit is nu ff de beste rafa ooit![]()
Dan mag ie wel winnen
Ik snap het niet. In Australië heeft hij er toch nooit last van? Of is dat wegens de luchtvochtigheid?quote:
Zijn ook niet de weersomstandigheden. Tegenwoordig kan hij daar juist super goed mee omgaan. Hij is gewoon niet helemaal top vandaag. En Nadal is dat ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het niet. In Australië heeft hij er toch nooit last van? Of is dat wegens de luchtvochtigheid?
Vraag me af of het nog de naweeën zijn van vrijdag.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn ook niet de weersomstandigheden. Tegenwoordig kan hij daar juist super goed mee omgaan. Hij is gewoon niet helemaal top vandaag.
Nee, maar bij hem leken/lijken het vooral zenuwen te zijn.quote:En Nadal is dat ook niet.
Jawel hoor. Maar ik denk dat ie gewoon mentaal kapot zit ook wel. Tegen gulbis was ook vreemd. Maar alle hulde voor Rafa hoor, zo weergaloos als die speelt nu.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het niet. In Australië heeft hij er toch nooit last van? Of is dat wegens de luchtvochtigheid?
Waarom dat?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik denk dat ie gewoon mentaal kapot zit ook wel. [...]
Ja, en Nadal die niet helemaal top is, zie ik op gravel wel winnen tegen een Djoko die niet helemaal top is, maar andersom zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn ook niet de weersomstandigheden. Tegenwoordig kan hij daar juist super goed mee omgaan. Hij is gewoon niet helemaal top vandaag. En Nadal is dat ook niet.
Niet misselijk om tegen rafa een 5 setter te spelen.quote:
Nee, dat is zo.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet misselijk om tegen rafa een 5 setter te spelen.
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:23 schreef grrrrg het volgende:
Misschien dat Djokovic nu eindelijk van de zenuwen verlost is bij deze stand.
Haha, gefeliciteerd! Jouw dag kan al niet meer stuk meer.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ik speelde vanochtend tegen een tennisvriend met wie ik al tien jaar meerdere keren per week speel. Vandaag won ik voor de eerste keer in vijf jaar, met 0-6 6-0 7-5.
Kwaliteit.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Qua kwaliteit of camerapositie? Ik kijk alleen de Belg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |