quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
Hij is bang dat je je weer als een slet gaat gedragen.
jij kent ts?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
Kan natuurlijk goed zijn dat die gasten waar je mee afspreekt WEL andere bedoelingen hebben dan jij...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Pietiepoe het volgende:
Ja wsl wel, maar hij wil het nu dus uitmaken, terwijl ik me niet eens heb kunnen bewijzen (we hebben nu pas paar maanden), zo frustrerend!!
Ja is ook zo, maar ik ken deze vent gewoon en al heeft hij dat: pech voor hemquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kan natuurlijk goed zijn dat die gasten waar je mee afspreekt WEL andere bedoelingen hebben dan jij...
Bewijzen? Wat moet je bewijzen? Dat je te vertrouwen bent? Normaal gaat het andersom in relaties: je bent te vertrouwen totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Pietiepoe het volgende:
Ja wsl wel, maar hij wil het nu dus uitmaken, terwijl ik me niet eens heb kunnen bewijzen (we hebben nu pas paar maanden), zo frustrerend!!
Dat denk jij, maar jouw vriend weet je verleden en is uiteraard angstig dat je wellicht terugvalt in 'oude gezelligheden'. En die angst is niet geheel onterecht, want dat zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat iemand 'een impulsief foutje' maakt, waar dan later weer spijt over is...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:41 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar ik ken deze vent gewoon en al heeft hij dat: pech voor hem
Ja.. het is meer dat we er allebei anders tegenaan kijken; hij vindt het niet kunnen en ik wel. Ik ben sowieso wat losser dan hij. Maar ik vroeg me gewoon meer af of dat over het algemeen normaal te vinden is.. maar dat is natuurlijk ook weer iedereens eigen mening :p kutgedoe ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
Het ligt er allemaal enorm aan hoe het gaat als je het mij vraagt
Puur het eten met een oude vlam (waarbij geen gevoelens meer zijn) is in mijn ogen geen probleem
Maar er kan natuurlijk nogal wat meer achter dit verhaal zitten he. Dat hij bijvoorbeeld aangaf dat hij het niet fijn vind omdat hij nu nog even zit met je verleden en of je daar rekening mee wilt houden en dat jij zei 'ja jammer dan'. Dat maakt het verhaal wat anders
Nee, maar ik heb de OP gelezen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jij kent ts?
OT: je vriend moet zich niet zo aanstellen.
Het maakt ook helemaal niet uit wat wij vinden. Als jij dat soort dingen wel vindt kunnen en hij niet, en je kunt geen middenweg vinden, dan werkt het gewoon niet tussen jullie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja.. het is meer dat we er allebei anders tegenaan kijken; hij vindt het niet kunnen en ik wel. Ik ben sowieso wat losser dan hij. Maar ik vroeg me gewoon meer af of dat over het algemeen normaal te vinden is.. maar dat is natuurlijk ook weer iedereens eigen mening :p kutgedoe ook
Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Bewijzen? Wat moet je bewijzen? Dat je te vertrouwen bent? Normaal gaat het andersom in relaties: je bent te vertrouwen totdat het tegendeel bewezen is.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzen
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het maakt ook helemaal niet uit wat wij vinden. Als jij dat soort dingen wel vindt kunnen en hij niet, en je kunt geen middenweg vinden, dan werkt het gewoon niet tussen jullie.
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Maar ik weet ook dat het over is als ik zoiets doe (ik zou er zelf ook niet mee kunnen leven) dus ik heb ook echt geen reden om vreemd te gaan. Maar mijn vriend ziet dat niet bepaald in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar jouw vriend weet je verleden en is uiteraard angstig dat je wellicht terugvalt in 'oude gezelligheden'. En die angst is niet geheel onterecht, want dat zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat iemand 'een impulsief foutje' maakt, waar dan later weer spijt over is...
Ik zou het niet waarderen als mijn vriend mij dingen zou waarderenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja.. het is meer dat we er allebei anders tegenaan kijken; hij vindt het niet kunnen en ik wel. Ik ben sowieso wat losser dan hij. Maar ik vroeg me gewoon meer af of dat over het algemeen normaal te vinden is.. maar dat is natuurlijk ook weer iedereens eigen mening :p kutgedoe ook
Angstig zijn voor iets is iets anders dan iemand niet vertrouwen. Daarnaast kies jij bewust voor een situatie waar jouw vriend zich niet helemaal prettig bij voelt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzen
Ja klopt ook, maar we kunnen het zo goed vinden en we passen perfect (in mijn ogen), dus dan is het supermoeilijk om zoiets te accepteren :/quote:
Haha nee echt niet, hij is toevallig nu een buurman geworden, vandaar. Gewoon gezelligheid :pquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:45 schreef TheStranger1158 het volgende:
Je doet dat gewoon niet TS, ja het is raar.
En diep van binnen weet jij ook wel dat je die scharrel nog wel eens zou doen.
Niet echt respectvol naar je partner.
Hoe kan het nou perfect passen als je over dit soort belangrijke zaken beiden al een compleet andere mening hebt?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:46 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja klopt ook, maar we kunnen het zo goed vinden en we passen perfect (in mijn ogen), dus dan is het supermoeilijk om zoiets te accepteren :/
Begrijp ik het nou goed dat ie je buurman is geworden?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:48 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Haha nee echt niet, hij is toevallig nu een buurman geworden, vandaar. Gewoon gezelligheid :p
[..]
Haha nee echt niet, hij is nu toevallig mn buurman geworden, vandaar...
[..]
Haha no way, echt no aantrekking, hij is toevallig mn buurman geworden, vandaar, gezelligheid
Haha oeps had niet door dat ie al gepost wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat ie je buurman is geworden?
Je kan toch heel leuk met elkaar omgaan zonder dat je het over dit eens bent.. Maar in t overall plaatje werkt het dan niet, neequote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe kan het nou perfect passen als je over dit soort belangrijke zaken beiden al een compleet andere mening hebt?
Oh god,not this shit againquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:41 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Dat heet gewoon 'goede vrienden'.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:51 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Je kan toch heel leuk met elkaar omgaan zonder dat je het over dit eens bent.. Maar in t overall plaatje werkt het dan niet, nee
Het is gewoon een kennisje, verder niets, of ben ik nu heel naïef aan het zijn.. (ik zie graag het goede in mensen)quote:
quote:Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel)
(Jij niet??)quote:kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag)
Oohh jawel! ik wilde daarmee meer aangeven dat hij zelf ook een relatie wilde en met dat ''nog wel'' dat we in een fase van het uitmaken zitten:/quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:52 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat jouw vriendje het niet tof vindt dat je met een vroegere scharrel gaat eten, omdat je hier nou ook niet bepaald overkomt als iemand die heel gek is op hem. En dat voelt hij waarschijnlijk donders goed aan. O.a. hierdoor:
[..]
[..]
(Jij niet??)
Naja van een goede vriend hou ik niet zoveel als van hemquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat heet gewoon 'goede vrienden'.
Nou ja, je zei zelf in je OP dat je vóór hem 'nogal los ging met de boyzz' en dat je die gast waarmee je wat wilt eten ooit gedaan hebt. Dan is het niet zo héél gek dat hij er een pietsie twijfels bij heeft, toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja is ook zo.. Maar ik heb nu besloten dat ik niet met die kennis ga eten, zo veel boeit hij me echt niet. Maar ja, daarmee verander ik niet het feit dat mn vriend me niet echt vertrouwt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, je zei zelf in je OP dat je vóór hem 'nogal los ging met de boyzz' en dat je die gast waarmee je wat wilt eten ooit gedaan hebt. Dan is het niet zo héél gek dat hij er een pietsie twijfels bij heeft, toch?
Hij moet je geen dingen gaan verbieden, maar kan me ergens echt wel voorstellen dat hij het niet tof vindt. Waarom neem je je vriendje niet gewoon mee? Als je hem alleen nog maar als goede vriend ziet is het wel zo leuk misschien als ze elkaar leren kennen.
Hij vertrouwt de situatie niet, en hij vindt het raar dat jij jezelf in zo'n situatie wilt plaatsen terwijl je weet dat hij daar ongerust over is...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:02 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja is ook zo.. Maar ik heb nu besloten dat ik niet met die kennis ga eten, zo veel boeit hij me echt niet. Maar ja, daarmee verander ik niet het feit dat mn vriend me niet echt vertrouwt.
Misschien kan je hem daar een beetje mee helpen dan in de toekomstquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:02 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja is ook zo.. Maar ik heb nu besloten dat ik niet met die kennis ga eten, zo veel boeit hij me echt niet. Maar ja, daarmee verander ik niet het feit dat mn vriend me niet echt vertrouwt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:41 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Dat dus. Hij vertrouwt de situatie die jijzelf bewust creëert niet. Betrek het niet op jezelf, bekijk het totaalplaatje...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij vertrouwt de situatie niet, en hij vindt het raar dat jij jezelf in zo'n situatie wilt plaatsen terwijl je weet dat hij daar ongerust over is...
opgelost na 3 replies.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
Een kennisje waar je een tijd lang mee geneukt hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:52 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Het is gewoon een kennisje, verder niets, of ben ik nu heel naïef aan het zijn.. (ik zie graag het goede in mensen)
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef bosa_kaba het volgende:
studentenvereniging () + uiteten gaan met oude scharrel + sletten'verleden' = je bent nu nog steeds gewoon een onbetrouwbare slet
Misschien dat het nu niet mis gaat, maar als je die 'boyzzz' (
![]()
![]()
) blijft opzoeken gaat het natuurlijk (onder invloed van alcohol of drugs, want daar zit je vast ook wel aardig aan) een keer mis.
Dus het hele elftal is op je geklommen en nu wil je gaan uiteten met de keeper, om even een metafoor ertegenaan te gooien?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:33 schreef Pietiepoe het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik heb een situatie en ik zou graag van jullie objectieve mening gebruik willen maken.
De situatie is als volgt: Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel) en hij is wat jonger dan ik. Nu is het zo dat we op dezelfde studentenvereniging rondlopen en ik, voor dat hij daar rondliep, nogal los ging met de boyzz daar. Ik liep daar al 2 jaar rond toen hij lid werd, en toen hij een paar maanden lid was kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag). Maar hij wist niet echt van mijn 'verleden' en hij werd/is daar nogal depri van. Nu wilde ik met een vriend gaan eten en dat is toevallig ook een van mn oude scharrels (zo'n 2 jaar geleden ondertussen) en dit was voor hem de druppel. Maar is het nou zou raar om met zo'n oude scharrel te eten? Als het voor jou gewoon puur een gezellige kennis is? (Ik heb nml nog zo'n jongen waarmee ik heel goed kan maar ook een oude scharrel is en daar had mn vriend ook superveel problemen mee). Vinden jullie dat normaal? Of moet ik dat soort dingen maar laten als ik een vriend heb?
Nou weg ermeequote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Dus wanneer jij straks met 3 koters op de bank thuis zit, en je man laat weten even uit eten te gaan met een oud neukertje en daarna misschien nog een bioscoopje pakken, dan vind je dat allemaal wel OK...?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou weg ermee![]()
Hij klinkt niet super cool ofzo. En als jij er van overtuigd bent niks te gaan doen met die oude scharrels, maar gewoon het gezellig hebt, dan doe je dat toch?
Ik zou dat ook niet laten omdat mijn vriend denkt dat die mannen meer zouden willen of mij niet vertrouwt. Dan is het gauw over![]()
'Maar ik vertrouw jou wel, maar die jongens niet', is ook zijn probleem.
Ik wil geen kinderen, daarbij heb ik een andere 'visie' op relaties dan de meeste mensen dusquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus wanneer jij straks met 3 koters op de bank thuis zit, en je man laat weten even uit eten te gaan met een oud neukertje en daarna misschien nog een bioscoopje pakken, dan vind je dat allemaal wel OK...?
Even gefixed.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus wanneer jij straks alleen met 3 katten op de bank thuis zit... OK...?
Nou dat dus. Persoonlijk zou ik er problemen mee hebben. Zoiets is nergens voor nodig en ook nergens goed voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk niet dat mijn vriendin het een fijn idee zou vinden als ik met oude scharrels uit eten enzo ga, en andersom ook niet.
Noem mij maar ouderwets. Als je een ex ergens tegenkomt en je maakt er vriendelijk even een praatje mee over hoe het nu is en alles prima, daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kortom, moet kunnen tussen twee volwassen mensen.
Het zijn niet eens exen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Noem mij maar ouderwets. Als je een ex ergens tegenkomt en je maakt er vriendelijk even een praatje mee over hoe het nu is en alles prima, daar heb ik geen problemen mee.
Maar als je uitgebreid uit eten gaat met je ex vind ik een ander verhaal. Uit eten doe je met je vriend/vriendin en niet met je ex. Ik zou wel degelijk mijn ongenoegen daaromtrent uitspreken.
En mocht mijn vriendin het daarna dan alsnog echt nodig vinden om te gaan uit eten met haar ex dan krijg ik een hoop vraagtekens in mijn hoofd. Ik bedoel het is niet voor niets een ex.
Met exen hoef je niet te uit eten. Met exen maak je gewoon een oppervlakkig vriendelijk praatje als je die toevallig ergens tegenkomt.
Maargoed, misschien ben ik daar wel heel ouderwets in, geen idee
Als hij d'r niet mee om kan gaan, dan is je relatie sowieso gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Pietiepoe het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:48 schreef CaptainSushi het volgende:
TS is een zaademmertje.
Volgespoten door flink wat boyzzz () in het verleden.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als hij d'r niet mee om kan gaan, dan is je relatie sowieso gedoemd te mislukken.
Ja wat denk je zelfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kan natuurlijk goed zijn dat die gasten waar je mee afspreekt WEL andere bedoelingen hebben dan jij...
Dat heb ik ook! Ik zou het ook niet pikken als mijn vriend uitgebreid gaat tafelen met zijn ex/oude scharrel, eender wie hij heeft uitgewoond voor hij met mij was. :s Gewone vriendinnen, oké. Maar waarom in godsnaam met iemand waar hij een seksueel verleden mee heeft? Ik vind dat een beetje respectloos naar de partner toe, maar ik ben ook ouderwets blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Noem mij maar ouderwets. Als je een ex ergens tegenkomt en je maakt er vriendelijk even een praatje mee over hoe het nu is en alles prima, daar heb ik geen problemen mee.
Maar als je uitgebreid uit eten gaat met je ex vind ik een ander verhaal. Uit eten doe je met je vriend/vriendin en niet met je ex. Ik zou wel degelijk mijn ongenoegen daaromtrent uitspreken.
En mocht mijn vriendin het daarna dan alsnog echt nodig vinden om te gaan uit eten met haar ex dan krijg ik een hoop vraagtekens in mijn hoofd. Ik bedoel het is niet voor niets een ex.
Met exen hoef je niet te uit eten. Met exen maak je gewoon een oppervlakkig vriendelijk praatje als je die toevallig ergens tegenkomt.
Maargoed, misschien ben ik daar wel heel ouderwets in, geen idee
Want een seksueel verleden en vriendschap sluiten elkaar uit ? Daarnaast zijn er over het algemeen ook nog overlappende vriendenkringen etc. dus regelmatig contact heb je toch wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:38 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik zou het ook niet pikken als mijn vriend uitgebreid gaat tafelen met zijn ex/oude scharrel, eender wie hij heeft uitgewoond voor hij met mij was. :s Gewone vriendinnen, oké. Maar waarom in godsnaam met iemand waar hij een seksueel verleden mee heeft? Ik vind dat een beetje respectloos naar de partner toe, maar ik ben ook ouderwets blijkbaar.
Die vriend is een man, die weet maar al te goed dat er voor een man maar een reden is om plotseling weer eens met een vrouw gegaan eten waar je ooit mee geneukt hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou weg ermee![]()
Hij klinkt niet super cool ofzo. En als jij er van overtuigd bent niks te gaan doen met die oude scharrels, maar gewoon het gezellig hebt, dan doe je dat toch?
Ik zou dat ook niet laten omdat mijn vriend denkt dat die mannen meer zouden willen of mij niet vertrouwt. Dan is het gauw over![]()
'Maar ik vertrouw jou wel, maar die jongens niet', is ook zijn probleem.
Bij overlappende vriendenkringen ben je meestal in groep. Ik zeg ook niet dat je elkaar plots moet negeren? Maar een uitgebreid diner met zijn tweetjes terwijl de vriend thuis braaf op de bank wacht, vind ik vrij respectloos. Mijn mening.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:43 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Want een seksueel verleden en vriendschap sluiten elkaar uit ? Daarnaast zijn er over het algemeen ook nog overlappende vriendenkringen etc. dus regelmatig contact heb je toch wel.
Ooit gehoord van een vriendschap tussen man en vrouw? Vrouwen kunnen dat ja. Maar mannen zullen altijd gevoelens voor hun "vriend" creëren. Ik vind het dood normaal dat haar vriend dit niet accepteert.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:36 schreef Lovian het volgende:
Ligt aan de relatie met die scharrel vind ik. Als je echt vrienden bent met die persoon zou ik een vriendschap niet laten vallen voor een jaloers vriendje. Maar anderzijds.. Ik zou het in zijn positie ook niet als erg prettig ervaren en velen met mij denk ik. En als het alleen een kennis is, waarom dan de moeite? Wat beoog je er dan mee te bereiken behalve veel jaloezie..
Maw wat is het voor relatie met scharrel?
Dit. Waarom gaat TS niet liever met haar vriend wat eten dan met een of andere knul?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:46 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Bij overlappende vriendenkringen ben je meestal in groep. Ik zeg ook niet dat je elkaar plots moet negeren? Maar een uitgebreid diner met zijn tweetjes terwijl de vriend thuis braaf op de bank wacht, vind ik vrij respectloos. Mijn mening.
Stel jouw vriendje voor om met zijn drieen wat te gaan drinkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:33 schreef Pietiepoe het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik heb een situatie en ik zou graag van jullie objectieve mening gebruik willen maken.
De situatie is als volgt: Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel) en hij is wat jonger dan ik. Nu is het zo dat we op dezelfde studentenvereniging rondlopen en ik, voor dat hij daar rondliep, nogal los ging met de boyzz daar. Ik liep daar al 2 jaar rond toen hij lid werd, en toen hij een paar maanden lid was kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag). Maar hij wist niet echt van mijn 'verleden' en hij werd/is daar nogal depri van. Nu wilde ik met een vriend gaan eten en dat is toevallig ook een van mn oude scharrels (zo'n 2 jaar geleden ondertussen) en dit was voor hem de druppel. Maar is het nou zou raar om met zo'n oude scharrel te eten? Als het voor jou gewoon puur een gezellige kennis is? (Ik heb nml nog zo'n jongen waarmee ik heel goed kan maar ook een oude scharrel is en daar had mn vriend ook superveel problemen mee). Vinden jullie dat normaal? Of moet ik dat soort dingen maar laten als ik een vriend heb?
TS hoeft geen keuze te maken, ze kunnen met zijn drieen gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dit. Waarom gaat TS niet liever met haar vriend wat eten dan met een of andere knul?
Denk je nu echt dat haar vriend, en die oude scharrel dit zouden willen?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:55 schreef complicate het volgende:
[..]
TS hoeft geen keuze te maken, ze kunnen met zijn drieen gaan.
Blind vertrouwen is nogal achterlijk. Daarnaast zou je partner je geen reden moeten geven om dat vertrouwen in twijfel te trekken wat je wel degelijk doet door af te spreken met voormalige neukertjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, jou noem ik gewoon onzeker. En dat heeft natuurlijk alles met vertrouwen te maken, kom nu toch.
Als haar vriendje er moeilijk over doet om met zijn drieen wat te gaan drinken, tja dan heeft TS tenminste laten zien, dat ze het niet erg vindt en niks te verbergen heeft.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat haar vriend, en die oude scharrel dit zouden willen?
Waarom zou TS überhaupt met die andere jongen wat willen doen... ik snap het niet helemaal. En die andere jongen zal ook denken van "ooh ze wil me terug"?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Als haar vriendje er moeilijk over doet om met zijn drieen wat te gaan drinken, tja dan heeft TS tenminste laten zien, dat ze het niet erg vindt en niks te verbergen heeft.
Want het is ook helemaal niet ongemakkelijk en raar om wat te drinken met iemand die je niet kent, waar je helemaal niet op zit te wachten en die nog niet zo gek lang geleden je vriendin uitgewoond heeft.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Als haar vriendje er moeilijk over doet om met zijn drieen wat te gaan drinken, tja dan heeft TS tenminste laten zien, dat ze het niet erg vindt en niks te verbergen heeft.
haha ik was net op jouw andere quote aan het reagerenquote:Op zondag 8 juni 2014 11:00 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Want het is ook helemaal niet ongemakkelijk en raar om wat te drinken met iemand die je niet kent, waar je helemaal niet op zit te wachten en die nog niet zo gek lang geleden je vriendin uitgewoond heeft.
Mag TS dan geen andere vrienden hebben? Al begrijp ik wel dat het hier gaat om een ex-scharrel.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom zou TS überhaupt met die andere jongen wat willen doen... ik snap het niet helemaal. En die andere jongen zal ook denken van "ooh ze wil me terug"?
Ze heeft toch al een vriend. Als ze echt van hem hield zou ze geen aandacht van andere jongens nodig hebben?
En dit dus!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gewoon gaan dus, ts. Ik had onlangs nog een etentje met een oude date van me terwijl haar vriend thuis aan het werk was. Erg gezellige avond gehad, flink bijgekletst en de kleren zijn gewoon aangebleven hoor.Daarna haar naar huis gebracht en kennis gemaakt met 'r vriend. Relaxte gozer ook.
Kortom, moet kunnen tussen twee volwassen mensen.
Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Mag TS dan geen andere vrienden hebben? Al begrijp ik wel dat het hier gaat om een ex-scharrel.
Ze heeft zo'n beetje de hele studentenvereniging afgewerkt dus vanuit die context is het nogal dubieus dat ze een afspraak maakt, die nogal lijkt op een date denk je niet?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:01 schreef complicate het volgende:
[..]
haha ik was net op jouw andere quote aan het reageren![]()
Neen hoor maar ik begrijp jouw reactie, maar anderzijds als TS meent dat deze kerel een vriend is geworden , dan ging haar vriendje toch vroeg of laat kennis maken met haar vrienden en vriendinnen?
Mmm dan ben ik het eens met je. Ik geloof ook niet in vriendschap tussen man en vrouw, maar als het gaan om mensen die al met elkaar geneukt hebben, dan is die spanning er al niet meer, denk ik dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.
Als het in een vriendengroep is is het natuurlijk anders maar een etentje met zn tweeën... Ik zou het nooit accepteren ook al was het geen ex-scharrel.
Ja gezien haar "verleden" zeker. En het feit dat hij haar niet vertrouwt, zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:11 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n beetje de hele studentenvereniging afgewerkt dus vanuit die context is het nogal dubieus dat ze een afspraak maakt, die nogal lijkt op een date denk je niet?
Agreed, ik denk dat het tijd wordt dat hij haar dumpt en hij 1 van de vele exboyzzzzz wordt.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja gezien haar "verleden" zeker. En het feit dat hij haar niet vertrouwt, zegt eigenlijk al genoeg.
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:16 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Agreed, ik denk dat het tijd wordt dat hij haar dumpt en hij 1 van de vele exboyzzzzz wordt.
Precies. En volgens mij neemt ze haar vriendje ook niet echt serieus aangezien ze ouder is en het wil uitmaken omdat hij aangeeft dat hij iets niet leuk vind. Ohja en expliciet vermeld dat HIJ doodgraag een relatie wilde terwijl zij dat eigenlijk niet wil?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:11 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n beetje de hele studentenvereniging afgewerkt dus vanuit die context is het nogal dubieus dat ze een afspraak maakt, die nogal lijkt op een date denk je niet?
Oh ja dat stukje had ik ook gelezen en toen vond ik dat raar dat ze dus met hem een relatie is begonnen omdat HIJ het doodgraag wilden, ik dacht iets meer in genre van "ik ben verliefd op hem, hij is echt geweldig" maar nee ze begon die relatie omdat HIJ het doodgraag wilde.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Precies. En volgens mij neemt ze haar vriendje ook niet echt serieus aangezien ze ouder is en het wil uitmaken omdat hij aangeeft dat hij iets niet leuk vind. Ohja en expliciet vermeld dat HIJ doodgraag een relatie wilde terwijl zij dat eigenlijk niet wil?. Dus als iemand haar doodgraag wil neuken terwijl ze bij haar vriend is zal ze dit ook gewoon doen, denk ik dan.
Een relatie is 100% compromis dus ik ben bang dat TS nog heel wat moet lerenAls ze een relatie wil dan...
Je kan prima met iemand van het andere geslacht wat gaan eten/drinken, daar is toch niets mis mee? Ik zou er geen probleem mee hebben als m'n partner met een vriend wil gaan eten/drinken, tenzij die twee een verleden hebben (júist omdat de spanning er al af is...).quote:Op zondag 8 juni 2014 10:48 schreef dopfles1 het volgende:
Ik vind dat je vriend gelijk heeft. Hij is de man en als je gezelschap van andere mannen nodig hebt, maakt niet uit of het een oude scharrel is, dan is hij dus niet genoeg. Overigens waarom zou je met een andere jongen wat gaan eten? Wat jij doet is niet echt normaal.
Tevens hoe jij over je vriend praat is ook behoorlijk .... . Maak het gewoon uit? Kan je lekker je gang gaan en met andere jongens gezellig doen.
Ik ben ook aardig jaloers ingesteld.. Maar ik zou dat echt nooit goed vinden. Ik denk altijd van; ze kan net zo goed met mij eten/drinken? Waarom moet ze dat met een andere man doen...quote:Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan prima met iemand van het andere geslacht wat gaan eten/drinken, daar is toch niets mis mee? Ik zou er geen probleem mee hebben als m'n partner met een vriend wil gaan eten/drinken, tenzij die twee een verleden hebben (júist omdat de spanning er al af is...).
Ja ongetwijfeld, misschien weet TS dat ook wel en ik twijfel er ook niet aan dat die man stiekem toch hoopt op een extra activiteit die avond.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die vriend is een man, die weet maar al te goed dat er voor een man maar een reden is om plotseling weer eens met een vrouw gegaan eten waar je ooit mee geneukt hebt.
Want zo'n gezellige avond zal ze niet met haar vriend hebbenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, misschien weet TS dat ook wel en ik twijfel er ook niet aan dat die man stiekem toch hoopt op een extra activiteit die avond.
Maar dat betekent niet dat TS zich daar iets van aan moet trekken vind ik.
Als zij duidelijk vertelt dat er niet meer in zit en die gozer wil dan alsnog wel wat gaan doen, dan gaan ze dat toch doen en dan laat ze 'm toch lekker daar op hopende avond zal er voor haar niet minder gezellig van worden en voor hem ook niet. Zo wel dan heeft hij een duidelijk signaal genegeerd dus zn eigen probleem
Als ze een verleden hebben kan het ineens niet? Ik vind dat echt een rare gedachtegang.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan prima met iemand van het andere geslacht wat gaan eten/drinken, daar is toch niets mis mee? Ik zou er geen probleem mee hebben als m'n partner met een vriend wil gaan eten/drinken, tenzij die twee een verleden hebben (júist omdat de spanning er al af is...).
Geen idee, betekent dat dat ze maar niet meer om moet gaan met mannen?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Want zo'n gezellige avond zal ze niet met haar vriend hebben
Dat zegt hij niet, hij heeft het over mannen die haar graag nog eens diep zouden willen nemen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
Geen idee, betekent dat dat ze maar niet meer om moet gaan met mannen?wat een onzin
Dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt. Het lijkt me uitermate verstikkend om een relatie te hebben met de meesten hier. Wat een jaloezie, claimerigheid en wantrouwen van de zolderkameralpha's hier. Fok weer op zijn best.
Een date op Fok willen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dit.
En aangezien ik zelf nog steeds regelmatig met de meeste van mijn exen optrek zal ik op Fok duidelijk nooit een date vinden. Snif
Ik zou dat niet zo tof vinden nee, en zou er zeker wel iets van zeggen. Je mag het een rare gedachtegang vinden.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze een verleden hebben kan het ineens niet? Ik vind dat echt een rare gedachtegang.
Dat doe ik ook. Maar dat heeft nog nooit een date-to-be in de weg gestaan. Waarschijnlijk omdat dat vrouwen zijn die er iets minder paniekerig op reageren en niet overal direct vreemdgaan in zien.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dit.
En aangezien ik zelf nog steeds regelmatig met de meeste van mijn exen optrek zal ik op Fok duidelijk nooit een date vinden. Snif
Waar ben je precies zo bang voor?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo tof vinden nee, en zou er zeker wel iets van zeggen. Je mag het een rare gedachtegang vinden.
maar wat maakt het uit dat die mannen dat willenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, hij heeft het over mannen die haar graag nog eens diep zouden willen nemen.
Gezien haar "verleden" met met de boyzz (quote:Op zondag 8 juni 2014 12:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
maar wat maakt het uit dat die mannen dat willen
het gaat erom of zij daadwerkelijk op haar rug gaat liggen voor die mannen
nja idd dat is niet een beste basis om je relatie te beginnenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Gezien haar "verleden" met met de boyzz () zal dat lukken
. En vooral de reden waarom ze die relatie is aangegaan : omdat HIJ dat doodgraag wilde
![]()
![]()
Precies mijn punt, dan kan ze beter terug gaan scharrelen, past beter bij haar "HIJ WOU HET ZO DOODGRAAG"quote:Op zondag 8 juni 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
nja idd dat is niet een beste basis om je relatie te beginnen
Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moeilijk te omschrijven. Deels onzekerheid, denk ik...
Aldus de grootste stoere zolderkameralpha in dit topic... ik ben erg onder de indruk!quote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt. Het lijkt me uitermate verstikkend om een relatie te hebben met de meesten hier. Wat een jaloezie, claimerigheid en wantrouwen van de zolderkameralpha's hier. Fok weer op zijn best.
Dat bedoelde ik daar niet mee! Ik ben echt helemaal klaar met dat scharrelen :pquote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies mijn punt, dan kan ze beter terug gaan scharrelen, past beter bij haar "HIJ WOU HET ZO DOODGRAAG".
Ben je dan verliefd op hem of is dit gewoon iets nieuws dat je wilt uitproberen. Ik heb hier nergens gelezen hoe gek je wel op hem bent. oid.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:57 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik daar niet mee! Ik ben echt helemaal klaar met dat scharrelen :p
Graag gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Aldus de grootste stoere zolderkameralpha in dit topic... ik ben erg onder de indruk!
Hoe is het dan relevant dat je vriend recent achter je verleden is gekomen?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:
Nou: even een update:
Het is allemaal weer goedgekomen en we hebben het uitgepraat. Hij wilde mij niet beperken maar ik vond het geen beperking om niet met die kennis te gaan eten. Bovendien is hij die kennis gister tegengekomen op een afstubo en bleek hij (die kennis) echt superlullig tegen mijn vriend en zijn jaargenoot te doen. Goede keuze dus om het af te zeggen. Ook had ik door dat ik hem gewoon in een lastige situatie plaatste door zoiets te gaan doen, ik heb ook beloofd om dit soort situaties te vermijden, oftewel: beetje meer aan hem aanpassen. Die kennis was ook geen echte vriend ofzo, mijn enige echte mannelijke vriend is homoseksueel, en mijn vriend kent hem wel integendeel!
Bedankt voor jullie reacties! Hierdoor had ik alles weer even op een rijtje
P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
Ik was ten eerste een beetje terughoudend. Persoonlijk hou ik niet van die relatiepersonen die zo ontzettend klef zijn (en fotohoesjes met hen en hun vriend hebben, brrr) dus ik moest er weer even aan wennenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je dan verliefd op hem of is dit gewoon iets nieuws dat je wilt uitproberen. Ik heb hier ergens gelezen hoe gek je wel op hem bent. oid.
Tuurlijk ben ik er eerlijk over. Wat schiet ik ermee op door te liegen?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
Dat is een heel volwassen manier om er tegenaan te kijken. Maar ik denk dat de meeste jongeren het zo nog niet kunnen zien, wegens weinig ervaring, onzekerheid etc.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
Nou.. niet recent, hij weet t al de hele tijd, maar hij wordt er aan herinnerd als ik met zo'n gast zou gaan eten waardoor hij zich rammend kut gaat voelen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het dan relevant dat je vriend recent achter je verleden is gekomen?
Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het danquote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:
P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wil gewoon eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ik was ten eerste een beetje terughoudend. Persoonlijk hou ik niet van die relatiepersonen die zo ontzettend klef zijn (en fotohoesjes met hen en hun vriend hebben, brrr) dus ik moest er weer even aan wennen
Je kunt het ook anders bekijken, áls die wederzijdse interesse er al is (en het is een grote als) zal hij vast niet verdwijnen door de ene krampachtig bij de ander weg te houden. Werkt juist averechts.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er eerlijk over. Wat schiet ik ermee op door te liegen?
Zoals je zegt zal iemand die wil vreemdgaan wel vreemd. Ik heb zelf het idee dat de drempel om te rotzooien met zo'n persoon wel iets lager is dan met iemand met wie je geen verleden hebt. That's it.
Dat is natuurlijk slechts 1 kant van de medaillequote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wou eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem.
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hemquote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wou eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem.
Ok, je bent dus niet verliefd op hem (wat ik vermoed had) ,voelt wel veel rust bij hem, je ziet je met hem oud worden (!) want je houdt veel van hem.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hem
Ik vermoed dat ook wel ja. Ik denk dat de meesten er uiteindelijk wel wat relaxter in zullen worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is een heel volwassen manier om er tegenaan te kijken. Maar ik denk dat de meeste jongeren het zo nog niet kunnen zien, wegens weinig ervaring, onzekerheid etc.
Thanks hahaquote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef vera166 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het dan
kut om te horen, je hebt een leuker leven dan de meesten hier
Ja klopt, en ik denk dat het in een relatie belangrijk is om je basis goed te hebben voordat je weer ''gekke'' dingen gaat doen, maar dat duurt natuurlijk wel evenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ook wel ja. Ik denk dat de meesten er uiteindelijk wel wat relaxter in zullen worden.
Grrrllpower!!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef vera166 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het dan
kut om te horen, je hebt een leuker leven dan de meesten hier
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.
Als het in een vriendengroep is is het natuurlijk anders maar een etentje met zn tweeën... Ik zou het nooit accepteren ook al was het geen ex-scharrel.
Nee maar jij ging geen relatie met je vriend om je hij het doodgraag wilde.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?
De ex van mijn vriend en hijzelf zitten beide nog gewoon in dezelfde vriendengroep en gaan goed met elkaar om, beschouwen elkaar als vrienden. Laatst zijn we nog bij haar en haar vriend thuis blijven slapen na het stappen. Moet ik bang zijn dat mijn vriend weer gevoelens voor haar gaat ontwikkelen?
Hehe, ditquote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Minstens twee van mijn exen hebben een Fok-accountquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:
Nou: even een update:
Het is allemaal weer goedgekomen en we hebben het uitgepraat. Hij wilde mij niet beperken maar ik vond het geen beperking om niet met die kennis te gaan eten. Bovendien is hij die kennis gister tegengekomen op een afstubo en bleek hij (die kennis) echt superlullig tegen mijn vriend en zijn jaargenoot te doen. Goede keuze dus om het af te zeggen. Ook had ik door dat ik hem gewoon in een lastige situatie plaatste door zoiets te gaan doen, ik heb ook beloofd om dit soort situaties te vermijden, oftewel: beetje meer aan hem aanpassen. Die kennis was ook geen echte vriend ofzo, mijn enige echte mannelijke vriend is homoseksueel, en mijn vriend kent hem wel integendeel!
Bedankt voor jullie reacties! Hierdoor had ik alles weer even op een rijtje
Haha, hij wilde het eerst 'doodgraag' (wie zegt dat?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee maar jij ging geen relatie met je vriend om je hij het doodgraag wilde.![]()
En je bent waarschijnlijk verliefd op hem al weet je nog niet of jullie samen oud worden.
Het geval (basis) van TS is anders.
Ieder zijn ding zou ik zeggen.
De TS. (zie haar OP)quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, hij wilde het eerst 'doodgraag' (wie zegt dat?)
Ja hoor:quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:
Maar denk ook dat in het verhaal van TS men in een andere levensfase zit ofzo, dus alle situaties verschillen. Maar denken dat het in alle situaties zo is dat de man verliefd wordt op zijn ex als ze weer contact hebben, is wel wat kort door de bocht
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hem
Jij hebt toch ook trios en shit. Wat geef jij nou om monogame relatiesquote:Op zondag 8 juni 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?
De ex van mijn vriend en hijzelf zitten beide nog gewoon in dezelfde vriendengroep en gaan goed met elkaar om, beschouwen elkaar als vrienden. Laatst zijn we nog bij haar en haar vriend thuis blijven slapen na het stappen. Moet ik bang zijn dat mijn vriend weer gevoelens voor haar gaat ontwikkelen?
Haha, je bent echt 16, he?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook trios en shit. Wat geef jij nou om monogame relaties
Ja ik ben echt 16!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, je bent echt 16, he?
Ik heb gewoon een monogame relatie hoorEn we kunnen gewoon bier drinken met onze exen, helemaal prima
Valt mij nog mee dat je mij geen mongooltje gaat noemen omdat ik een andere mening heb zoals vorige keer.quote:
Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat je mij geen mongooltje gaat noemen omdat ik een andere mening heb zoals vorige keer.
Maargoed ik gedraag mij als een 16 jarige![]()
Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.
Je zou je vriendin niet met een vriend van haar laten afspreken, maar als hij nou ook een vriendin heeft, of misschien wel verloofd/getrouwd is, is 't dan ineens anders?
Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:26 schreef Moira. het volgende:
Nuah, als hij er net achter is dat jij met een aantal van die studentenvereniging hebt lopen rollebollen, en nu samen wil gaan eten met één van hen, dan snap ik wel dat je vriend daar mee zit (hoewel ik het dan overdreven vind om gelijk te gaan roepen dat je 't uit wil maken).
Ik zou hem gewoon duidelijk proberen te maken hoe het zit, en ook duidelijk maken dat jij snápt waar hij mee zit, en daarom gewoon niet met hem uit eten gaat (uit eten gaan is sowieso eigenlijk een soort 'date').
Spreek dan een keer af om wat te gaan drinken om bij te kletsen, desnoods als je vriend er ook bij is, zodat hij met eigen ogen kan zien hoe het zit tussen jullie.
Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?
En voor de rest zal ik even mijn eerste post hier quoten:
[..]
Het ging me dan ook meer om dit:quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.quote:Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ging me dan ook meer om dit:
[..]
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
http://www.scientificamer(...)ant-be-just-friends/quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ging me dan ook meer om dit:
[..]
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
Vooral ook omdat je op latere leeftijd vaak meer te maken krijgt met stelletjes die met stelletjes afspreken. Dan zijn man en vrouw gewoon bevriend met elkaar zonder gevoelens.
Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikkenquote:
Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1quote:Op zondag 8 juni 2014 18:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikken
Maar snap je echt niet wat ik bedoel? Kun je je dat echt niet inbeelden?
Dat volwassen mensen gewoon bij vrienden op de koffie gaan en dat die mannen niet allemaal voor hun vriendin bezwijken (omdat ze bijv. zelf al een relatie hebben, of gewoon niet geïnteresseerd zijn)?
Jeez.
Ik ben net verhuisd, dus nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1(zonder dat die homo is)
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, dus nee.
Maar ik heb hier al wel met een oude schoolvriend afgesproken waar ik samen mee een drankje ben gaan drinken, terwijl mijn vriend thuis op de bank zat. Daar had ik vroegah ook 'sexual tension' mee, nu was het gewoon leuk bijkletsen.
Alsof iedereen geïnteresseerd is in iedereen
Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezienquote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken...
Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezien
Da's toch gewoon een voor de hand liggend antwoord?
En nee, hij had geen relatie op dat moment.
En al zou iemand interesse in me krijgen, da's dan toch hun probleem? Zitten zij lekker met een eenzijdige verliefdheid. Daar ga je toch gewoon niet op in? Da's toch common sense. Gelukkig heeft mijn vriend dat wel en leveren dat soort dingen geen gezeik op.
Ja, dat weet ik zeker. Toen hij nog een vriendin had heb ik ook met 'm afgesproken. Was ook gezellig bijkletsen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?
Inderdaad. Dat is ook de reden dat ik samenwoon met m'n vriend en elke dag plezier met hem maak, en eens in de zoveel jaren/maanden met vrienden af spreek om weer eens gezellig bij te kletsen.quote:en wat boeit jou die jongen nou... Je hebt het toch veel leuker met je vriend..?
Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als mijn vriend de behoefte had om z'n leuter in andermans kut te hangen, dan zou hij toch geen relatie met mij hebben? Waarom zou je je daar in een relatie dan druk om maken?
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Dan zou er nooit iemand vreemd gaan. Terwijl dit toch vrij vaak voorkomt.
Seriously?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan?
Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
Alcohol kan meer kapotmaken dan je lief is... Ook een relatiedipje is kan best vervelend uitpakken.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan?
Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?quote:
Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.
Er zijn er zat die ook in een goede relatie vreemdgaan. Niet altijd met de intentie om vreemd te gaan, maar het gebeurt meer dan genoeg. Ondanks communicatie.
Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?
(gewoon even oprecht nieuwsgierig of je 't begrijpt)
[..]
Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.
Verschilt ook per geval allemaal, natuurlijk. Maar over het algemeen is er wel wat mis in je relatie als er wordt vreemdgegaan
Nee, want dat zijn ze niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef dopfles1 het volgende:
Moira denk jij ook dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn?
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manierquote:Op zondag 8 juni 2014 18:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d.
En ja hoor, als jij gelukkig bent zeker doen. Ik zou zo niet gelukkig kunnen zijn. En mijn vriendin ook niet.
Wees blij dat het gedaan is met zo een kerelquote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manier
Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven
Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hemquote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Wees blij dat het gedaan is met zo een kerelYeah!
Inderdaad. Ik snap zeker jouw opluchting na zo een relatie, been there done that.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hem
Ging een wereld voor me open toen ik erachter kwam dat 't toch wel ook anders kon
Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goedquote:Op zondag 8 juni 2014 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Communicatie is wel key. Ik weet dat er een hoop wordt vreemd gegaan. Ikzelf pieker daar niet over. Tuurlijk, ik ben een gezonde man. Als ik voorop in de trein zit en er loopt zo'n wulps teefje over het perron kijk ik er naar en denk ik wel eens van: Donders, ik wil dat zeehondenlijfje van je helemaal kapot scheuren met mijn enorme fallus. Maar na 3 seconden is die gedachte weer weg en dan zal het allemaal wel.
Hoezo?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goed
Wat ik al zei; ieder zijn ding.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manier
Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven
Toch bijzonder hoe dat voor iedereen anders is. Mja als mijn ex iemand zou vinden die ook jaloers en control-freakerig en bezitterig is, dan zou dat misschien ook wel weer juist klikken
Niks mis mee, en als het wederzijds is, dan passen jullie bij elkaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat ik al zei; ieder zijn ding.
Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel jouw vriendje voor om met zijn drieen wat te gaan drinkenVroeg of laat ging hij toch jouw vrienden/vriendinnen leren kennen. Bel hem en stel hem dat voor.
De rest niet lezenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?
Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.quote:
Ok.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.
Na het lezen van de rest: ik blijk gelijk te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee we zijn een stel en af en toe een beetje vreemdquote:Op zondag 8 juni 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo?Zijn jullie een stel of is dat jouw "humor"?
![]()
Sja nja als jullie allebei zo zijn zit het verder ook niemand in de weg natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.
Heeft niets met puberaal te maken, zit gewoon in de natuur?
He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?
Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?
Of je vriendin stelt jou niet voor aan haar vrienden?
Ik denk dat dit deels in je natuur zit. Ik was vroeger ook best internaliserend; mijn problemen en dingen liever niet met een ander bespreken. Nu voel ik me meer ontwikkeld en knoop ik veel gemakkelijker een praatje met iemand aan en is mijn interessevlak zich ook aan het uitbreiden.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heeft niets met puberaal te maken, zit gewoon in de natuur?
En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.
Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:25 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?
Dat is wel vrij politiek correct ja hihiquote:Op zondag 8 juni 2014 23:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.
Ik snap echt totaal niet wat je bedoelt en wat makkelijker een praatje met iemand aangaan etc hiermee te maken heeftquote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Pietiepoe het volgende:
Ik denk dat dit deels in je natuur zit. Ik was vroeger ook best internaliserend; mijn problemen en dingen liever niet met een ander bespreken. Nu voel ik me meer ontwikkeld en knoop ik veel gemakkelijker een praatje met iemand aan en is mijn interessevlak zich ook aan h
Oké, dan is het voor jou dus anders dan in andere relaties/vriendschappen/situaties.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.
Wow .. Over rigide denkpatronen gesproken. Mijn eerste vriendje kreeg ik zo'n 4,5 jaar geleden en hier heb ik welgeteld zo'n 1 jaar verkering mee gehad. Dit is dus al zo'n 3,5 jaar geleden en over hem ben ik allang heen. Het feit dat hij de enige was waarop ik echt verliefd was (via internet ontmoet by the way) heeft hier helemaal niks mee te maken. Dan: het is geen goedkeurig wat ik zoek, het is fijn om met veel mensen contact te hebben, ik heb daar in ieder geval behoefte aan. En dan doel ik natuurlijk niet op het soort contact wat ik met mijn vriend heb, maar gewoon om even gezellig te kletsen. Ik hou van een breed publiek.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet wat je bedoelt en wat makkelijker een praatje met iemand aangaan etc hiermee te maken heeft![]()
En waarom zou je goedkeuring moeten hebben van andere mannen dan je vriend? Ga anders even met iemand waar je echt verliefd op bent. En eerst even over je grote liefde heen komen (ex) waar je het eerder over had. Je liefdesverdriet wegneuken/snel naar ander vriendje voor aandacht is nooit goed.
Je gaf eerder zelf toe dat je niet verliefd op je vriend bentquote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Wow .. Over rigide denkpatronen gesproken. Mijn eerste vriendje kreeg ik zo'n 4,5 jaar geleden en hier heb ik welgeteld zo'n 1 jaar verkering mee gehad. Dit is dus al zo'n 3,5 jaar geleden en over hem ben ik allang heen. Het feit dat hij de enige was waarop ik echt verliefd was (via internet ontmoet by the way) heeft hier helemaal niks mee te maken. Dan: het is geen goedkeurig wat ik zoek, het is fijn om met veel mensen contact te hebben, ik heb daar in ieder geval behoefte aan. En dan doel ik natuurlijk niet op het soort contact wat ik met mijn vriend heb, maar gewoon om even gezellig te kletsen. Ik hou van een breed publiek.
Dan nog: ik snap dat je je mening wilt laten horen, maar ik voelde me hier best een beetje beledigd door. Het is dan wel internet, maar je bericht ietwat genuanceerder brengen zorgt er in ieder geval voor dat mensen zich niet beledigd voelen
Ik denk niet dat het bij mij anders is, kijk eens naar de reacties.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké, dan is het voor jou dus anders dan in andere relaties/vriendschappen/situaties.
Geen reden om dan tegen anderen te zeggen dat ze mannen niet begrijpen, als jij ándere mannen niet begrijpt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ik zou het erger vinden als m'n vriendin wat zou krijgen met een vriend dan met een random persoon, eerlijk gezegd. Jij niet dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?
In een vriendengroep ga je anders om met elkaar dan als je samen aan het eten bent.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:33 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden als m'n vriendin wat zou krijgen met een vriend dan met een random persoon, eerlijk gezegd. Jij niet dan?
Jij doet alleen maar dammen met biscuitjes erbij als jij met je vrienden bent?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:35 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
In een vriendengroep ga je anders om met elkaar dan als je samen aan het eten bent.
Wat is je punt?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Jij doet alleen maar dammen met biscuitjes erbij als jij met je vrienden bent?
Wat is dit voor vraagquote:Op maandag 9 juni 2014 11:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Hoezo zou je met vrienden anders omgaan dan als je aan het eten bent?
klopt geen zak vanquote:Op maandag 9 juni 2014 11:41 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat is dit voor vraag__
Als je 1op1 met een vriendin aan het eten bent is het anders als dat je met een vriendin aan het praten bent binnen een vriendenkring. snapje?
Maak het uit..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Het is bij jou en andere mensen die hier posts hebben geplaatst anders dan bij andere mensen.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij mij anders is, kijk eens naar de reacties.
Ik zou mijn vriendin nooit in de positie willen brengen dat ze een avond met mij en een voormalig scharrel door moet brengen. Ik zou andersom ook niet een gezellig avondje met haar en een van haar oude scharrels willen. Zij zou dat voorstel niet doen, en als ze het zou doen zou ik het afwijzen.
Ik zou het ook niet relaxt vinden als mijn vriendin haar scharrels nog regelmatig zou spreken, en ik heb het contact met al die scharrels afgekapt zodra ik en mijn huidige vriendin wat kregen. In mijn beleving zijn scharrels toch een soort vervanging van (een gedeelte van) een relatie. Die heb ik niet meer nodig op het moment dat het voor het eggie is.
Helemaal mee eens, maar dat maakt niet dat die anderen meer gelijk hebben. Het is anders, niet meer niet minder.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is bij jou en andere mensen die hier posts hebben geplaatst anders dan bij andere mensen.
Omdat er ook heel veel mensen zijn die nog gewoon goed contact met hun exen en scharrels hebben, zonder dat ze er wat voor voelen.
Ik ben best goed bevriend met de ex van m'n vriend en haar vriend, we zijn laatst nog bij ze blijven slapen.
Snap niet waarom ik daar moeilijk over zou moeten doen.
Je hebt exen/ex-scharrels die je nooit meer in je leven wilt spreken, en je hebt exen die gewoon in je leven blijven plakken zonder dat het iemand in de weg zit.
Dat sommigen daar niet mee om kunnen gaan, zegt niet dat anderen dat ook niet kunnen.
Jij snapt er ook echt niks van he... Ten eerste: nee ik zou mijn vriend daarvoor niet in de steek laten, die liefdesgevoelens gaan voorbij en het fijne gevoel dat ik bij hem heb niet. Ik weet dat ik altijd bij hem terecht kan en dat we er voor elkaar zijn. Dat weegt voor mij totaal niet op tegen een maandje heftig verliefd te zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je gaf eerder zelf toe dat je niet verliefd op je vriend bentWat als je straks iemand tegen komt waar je wel echte gevoelens voor krijgt? Dan laat je je vriend zo in de steek neem ik aan? Terwijl hij waarschijnlijk wel echt verliefd is. Waarom wil je niet het uiterste en neem je genoegen met heerlijk voelen maar niet met de heftige liefdes gevoelens? Wat als je vriend deze gevoelens wel heeft... En hoe jij eerder over je vriend sprak...
3.5 jaar.. Je hebt verteld dat je best wat rond geneukt hebt. Terwijl je liefdeverdriet hebt en troost zoekt door aandacht te zoeken van andere mannen door je benen open te gooien kom je nooit over je ex heen. Zelfs niet in 10 jaar. En nu heb je een vriendje die wel verliefd op jou is maar waar jij je alleen heerlijk bij voelt (ja lekker veel aandacht?).
Waar ben jij mee bezig joh.
Is het niet zo dat als je een keer verliefd bent geweest op iemand dat je altijd soort van gevoelens voor deze persoon zou behouden? Vriendschap lijkt mij dan heel lastig... En er is altijd 1 partij die meer gevoelens zou behouden. Misschien jijzelf niet maar die andere partij dan? Lijkt mij erg lastig.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is bij jou en andere mensen die hier posts hebben geplaatst anders dan bij andere mensen.
Omdat er ook heel veel mensen zijn die nog gewoon goed contact met hun exen en scharrels hebben, zonder dat ze er wat voor voelen.
Ik ben best goed bevriend met de ex van m'n vriend en haar vriend, we zijn laatst nog bij ze blijven slapen.
Snap niet waarom ik daar moeilijk over zou moeten doen.
Je hebt exen/ex-scharrels die je nooit meer in je leven wilt spreken, en je hebt exen die gewoon in je leven blijven plakken zonder dat het iemand in de weg zit.
Dat sommigen daar niet mee om kunnen gaan, zegt niet dat anderen dat ook niet kunnen.
Nee hoor, op een gegeven moment gaat dat toch écht weg. Je hebt toch een nieuwe liefde die veel beter bij je past?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je een keer verliefd bent geweest op iemand dat je altijd soort van gevoelens voor deze persoon zou behouden? Vriendschap lijkt mij dan heel lastig... En er is altijd 1 partij die meer gevoelens zou behouden. Misschien jijzelf niet maar die andere partij dan? Lijkt mij erg lastig.
Maar als het alleen een scharrel was met verder weinig gevoelens kan ik het mij wel voorstellen.
Prima, ik was misschien voorbarig met denken dat je nog niet over je ex heen bent.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:36 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Jij snapt er ook echt niks van he... Ten eerste: nee ik zou mijn vriend daarvoor niet in de steek laten, die liefdesgevoelens gaan voorbij en het fijne gevoel dat ik bij hem heb niet. Ik weet dat ik altijd bij hem terecht kan en dat we er voor elkaar zijn. Dat weegt voor mij totaal niet op tegen een maandje heftig verliefd te zijn.
Ten tweede: waar lees jij ook maar IETS over liefdesverdriet? Ik heb het toentertijd zelf met mijn ex uitgemaakt; het klikte toch niet zoals ik gehoopt had, maar ik werd in eerste instantie verblind door mijn liefdesgevoelens om dat door te hebben. Toen die eenmaal voorbij waren was het voor mij duidelijk dat hij niet de ware was.
Denk dus even wat verder dan het volmaakte plaatje wat jij voor ogen hebt. Natuurlijk, het bestaat, maar ik heb allang door dat dit voor mij werkt
Ik weet dat het bij vrouwen na een lange tijd echt weg gaat. Maar als een man van een vrouw houd dan is dat voor altijd, terwijl hij niet bij die vrouw hoeft te zijn. Tenminste, als deze écht van die vrouw heeft gehouden.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, op een gegeven moment gaat dat toch écht weg. Je hebt toch een nieuwe liefde die veel beter bij je past?
Je hebt samen een geschiedenis, herinneringen die je allebei nog kunt koesteren. Maar daar is niks mis mee, dat is juist iets moois om nog te delen in een vriendschap.
Maar toegegeven, het gaat (bij jongere mensen) inderdaad zelden zo. In een aantal gevallen om me heen in elk geval wel zo, als er genoeg tijd overheen isIk maak me er echt niet druk om of m'n vriend nou nog gevoelens heeft voor z'n ex, of andersom, ondanks dat ze 6 jaar een relatie hebben gehad. Zij heeft ook een hartstikke toffe vriend waar ze gelukkig mee samenwoont, ik woon gelukkig samen met de mijne.
Het is meer dat ik nooit dezelfde verliefdheid zal voelen als bij mij ex, die ik via internet ontmoette en het dus extra spannend maakte. Ik ben echt een hele hoop andere gasten tegengekomen en 't is nooit meer zo geweest. En mijn ex was nou ook weer niet ZO bijzonder. Dus als ik mijn ex in het echt had ontmoet had ik wsl niet hetzelfde gevoeld. Ik weet ook niet wat het is, maar ik heb er ook geen behoefte aan. Ik heb behoefte aan iemand zoals mijn vriend. Iemand waarmee ik de domste lol kan hebben, over alles kan praten en bovendien heerlijke seks mee hebquote:Op maandag 9 juni 2014 13:43 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Prima, ik was misschien voorbarig met denken dat je nog niet over je ex heen bent.
En heftig verliefd zijn is helemaal niet over in 1 maand... Ja ik weet het wordt minder en wordt houden van. maar Ik krijg een beetje het gevoel dat je bij hem bent omdat hij dat graag wil en hij wel super verliefd is en jij je alleen lekker voelt bij hem. Dat betekent dat jullie niet hetzelfde voor elkaar voelen?
Ik vraag mij af of dit wel voor je gaat werken.. Niks mis mee om een aantal jaar alleen te zijn en dan met iemand gaan waar je EN super verliefd op bent EN super gelukkig bij bent ook wanneer de verliefdheid minder wordt en waarbij je partner hetzelfde voelt. Maargoed.
Dat zou betekenen dat je na een relatie (die misschien op de lange termijn helemaal niet leuk was, anders zou het ook niet uit zijn gegaan) nooit meer een andere relatie kunt krijgen waarin je voor de volle 100% voor die persoon kan gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 13:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij vrouwen na een lange tijd echt weg gaat. Maar als een man van een vrouw houd dan is dat voor altijd, terwijl hij niet bij die vrouw hoeft te zijn. Tenminste, als deze écht van die vrouw heeft gehouden.
Althans, dat denk ik
sigh..quote:Op maandag 9 juni 2014 14:24 schreef CaptainSushi het volgende:
TS grijpt niet naar drank als ze emotioneel labiel word maar naar piemels.
Ja, zit ik daar met al die piemels, weet gewoon soms niet wat ik er mee aanmoetquote:Op maandag 9 juni 2014 14:41 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je er mee want anders zou je dit bericht genegeerd hebben
Ervaring heb je uit je eerdere jaartjes viezerikquote:Op maandag 9 juni 2014 14:45 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja, zit ik daar met al die piemels, weet gewoon soms niet wat ik er mee aanmoet
Waarom denk je dat je dat nooit meer kan voelen? Dan ben je dus niet over hem heen?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:53 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nooit dezelfde verliefdheid zal voelen als bij mij ex, die ik via internet ontmoette en het dus extra spannend maakte. Ik ben echt een hele hoop andere gasten tegengekomen en 't is nooit meer zo geweest. En mijn ex was nou ook weer niet ZO bijzonder. Dus als ik mijn ex in het echt had ontmoet had ik wsl niet hetzelfde gevoeld. Ik weet ook niet wat het is, maar ik heb er ook geen behoefte aan. Ik heb behoefte aan iemand zoals mijn vriend. Iemand waarmee ik de domste lol kan hebben, over alles kan praten en bovendien heerlijke seks mee heb![]()
En als hij dan wel die liefdesgevoelens heeft; prima, maar dat maakt het geen onevenredige relatie.
Waarom denk je dat ik niet over hem heen ben? :p Als ik aan hem denk voel ik echt geen bal.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je dat nooit meer kan voelen? Dan ben je dus niet over hem heen?
Waarom denk je dat je nooit meer verliefd kan worden? Dat is niet bepaald normaal...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:22 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet over hem heen ben? :p Als ik aan hem denk voel ik echt geen bal.
Is dat zo? Ik vond het eerst ook gek, maar kwam toen allerlei verhalen tegen op internet van mensen die precies hetzelfde als ik ervaarden, zo gek bleek het dus niet te zijn. Heb me er nu bij neergelegd en dat geeft mijzelf ook rust.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je nooit meer verliefd kan worden? Dat is niet bepaald normaal...
Wat ik bedoel te zeggen is dat er een reden voor is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef Pietiepoe het volgende:
Is dat zo? Ik vond het eerst ook gek, maar kwam toen allerlei verhalen tegen op internet van mensen die precies hetzelfde als ik ervaarden, zo gek bleek het dus niet te zijn. Heb me er nu bij neergelegd en dat geeft mijzelf ook rust.
B
Misschien is mijn onbewuste idee wel dat ik iemand alleen echt leer kennen via internet en daarom alleen via internet verliefd kan worden? Een andere verklaring heb ik niet echt... En om nou te stellen dat ik gelukkig was met mijn ex .. niet bepaald. Op internet leken we de perfecte match maar in het echt was het geen match.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat er een reden voor is.
Je gaf aan dat je via internet wel verliefd was, dus het kan wel? Misschien heb je een idee waarom je denkt dat je niet verliefd kan worden?
Oke... Misschien moet je niet denken dat je op elke jongen verliefd kan worden en dat er meer nodig is dan alleen een leuke tijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Misschien is mijn onbewuste idee wel dat ik iemand alleen echt leer kennen via internet en daarom alleen via internet verliefd kan worden? Een andere verklaring heb ik niet echt... En om nou te stellen dat ik gelukkig was met mijn ex .. niet bepaald. Op internet leken we de perfecte match maar in het echt was het geen match.
Even offtopic: je bent Mod. gewordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Even offtopic: je bent Mod. geworden
Haha jup, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Het is meer andersom als je het mij vraagt.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef dopfles1 het volgende:
Overigens ben ik nog steeds van mening dat een man geen vriend kan zijn met een vrouw zonder andere gevoelens te ontwikkelen.
Ja, een leuke tijd met iemand hebben is iets anders dan van iemand houden in een relatie ;-) Ik stond er zelf ook meer voor open (voor een relatie) dan een jaar terug, dat heeft ook geholpen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oke... Misschien moet je niet denken dat je op elke jongen verliefd kan worden en dat er meer nodig is dan alleen een leuke tijd.
Misschien doe je dat ook niet. Maar je geeft zelf aan dat je een leuke tijd had met de boyzz en dat je denkt dat je niet verliefd kan worden. Ik vind het allemaal een beetje een raar verhaal. Misschien probeer je het op de verkeerde manier.
Ook hoe je over je vriend praat... Ik zou niet verwachten dat hij bij jou blijft op deze manier.
Eerst iemand leren kennen voor ermee naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja, een leuke tijd met iemand hebben is iets anders dan van iemand houden in een relatie ;-) Ik stond er zelf ook meer voor open (voor een relatie) dan een jaar terug, dat heeft ook geholpen.
En op welke manier zou ik het dan volgens jou moeten proberen?
Ik kende hem al een klein tijdje voordat ik dat deed (zo'n 1.5 maand), vonden wij beiden lang genoeg (in jouw belevingswereld moet dat wsl langer zijn, dat dacht ik ook op m'n 16e). En met 2 maanden een relatie, waar intensief contact aan vooraf ging en waar ik dus ook niet ''zomaar'' ingedoken ben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Eerst iemand leren kennen voor ermee naar bed te gaan.
Of bv. niet met iemand een relatie beginnen alleen omdat een jongen dat dolgraag wil.
Waarom praat je dan zo over hemquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ik kende hem al een klein tijdje voordat ik dat deed (zo'n 1.5 maand), vonden wij beiden lang genoeg (in jouw belevingswereld moet dat wsl langer zijn, dat dacht ik ook op m'n 16e). En met 2 maanden een relatie, waar intensief contact aan vooraf ging en waar ik dus ook niet ''zomaar'' ingedoken ben.
Ik heb heus niet even voor de gein een relatie genomen, als ik een relatie neem wil ik ook graag dat ie het voor altijd volhoudt.
Dat heb ik dus al eerder uitgelegd: hij stond op het punt het met me uit te maken, vandaar het (tenminste..nog wel)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom praat je dan zo over hem
Ik probeer je niet belachelijk te maken ofzo, misschien moet je even goed nadenken met wat je doet en hoeveel je om hem geeft.
"De situatie is als volgt: Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel) en hij is wat jonger dan ik. Nu is het zo dat we op dezelfde studentenvereniging rondlopen en ik, voor dat hij daar rondliep, nogal los ging met de boyzz daar. Ik liep daar al 2 jaar rond toen hij lid werd, en toen hij een paar maanden lid was kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag). "
godverdomme zeg
ah dat had ik niet meegekregen. Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al eerder uitgelegd: hij stond op het punt het met me uit te maken, vandaar het (tenminste..nog wel)
En het (hij wilde dit doodgraag) om aan te geven dat hij het heel graag wilde en het nu dus best serieus voor hem was dat hij het misschien wilde uitmaken.
Was dus om de situatie te verduidelijken, moeilijk he? -.-
Je kan je afvragen hoe het voor altijd zal blijven als hij zo vreselijk onzeker / jaloers is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ik kende hem al een klein tijdje voordat ik dat deed (zo'n 1.5 maand), vonden wij beiden lang genoeg (in jouw belevingswereld moet dat wsl langer zijn, dat dacht ik ook op m'n 16e). En met 2 maanden een relatie, waar intensief contact aan vooraf ging en waar ik dus ook niet ''zomaar'' ingedoken ben.
Ik heb heus niet even voor de gein een relatie genomen, als ik een relatie neem wil ik ook graag dat ie het voor altijd volhoudt.
Dat zien we dan wel weer. Ik leef liever in het nu dan op zo'n manier te anticiperen op de toekomst!quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:45 schreef avotar het volgende:
[..]
Je kan je afvragen hoe het voor altijd zal blijven als hij zo vreselijk onzeker / jaloers is.
Waarschijnlijk niet.
Dat is niet wat je hierboven zegt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Ik leef liever in het nu dan op zo'n manier te anticiperen op de toekomst!
Dus jij gaat gewoon niet meer met mensen van het andere geslacht om buiten je werk om?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Angstig zijn voor iets is iets anders dan iemand niet vertrouwen. Daarnaast kies jij bewust voor een situatie waar jouw vriend zich niet helemaal prettig bij voelt.
Ik had ook een goede vriendin die regelmatig bleef slapen, zonder dat er ooit iets gebeurde of zou kunnen gebeuren, maar zodra ik een vaste vriendin kreeg heb ik aan die logeerpartijtjes wel een einde gemaakt, omdat ik besef dat dat voor mijn vriendin toch geen gerust gevoel zou zijn, een mooie chick die de hele nacht bij je vriend in huis is...
.... en toen ik via school bevriend raakte met een ander meisje, en ze me een keer vroeg of ik met haar naar de bios wilde, heb ik ook nee gezegd. Niet omdat ik dacht dat we vreemd zouden gaan, maar voornamelijk omdat ik weet dat mijn vriendin zich daar niet prettig bij zou voelen, en ik mezelf ook niet in zulke situaties wil plaatsen, of er nou iets gebeurd of niet. En daarnaast zou ik het andersom ook geen fijn gevoel vinden.
Echt hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon niet meer met mensen van het andere geslacht om buiten je werk om?
ik doe dat ook niet zo graag trouwensquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon niet meer met mensen van het andere geslacht om buiten je werk om?
Maar omdat jij dat niet wil, of omdat je denkt/weet dat je vriend het niet zo fijn vindt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe dat ook niet zo graag trouwens
het eerstequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar omdat jij dat niet wil, of omdat je denkt/weet dat je vriend het niet zo fijn vindt?
klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een heel ander iets dan
Als het van jezelf niet hoeft moet je ook niet klagenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt.
Ik kan me alleen ook voorstellen dat t een combi is van beide. Én hij vindt t niet zo fijn en van jezelf hoeft t ook niet zo, dan lijkt t voor anderen wellicht of t meer om t eerste gaat.
En als je dan gaat lopen klagen, is t natuurlijk raar om erbij te vermelden dat t van jou zelf ook niet zo nodig hoeft.
Ik wil best de concessie maken dat ik niet meer bij diegene in bed slaapquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Blijven slapen zou ik ook niet bij iedereen even prettig vinden...
Nee, niet op 1-op-1 basis. Natuurlijk wel gewoon in normale situaties, wanneer je samen werkt of reist of whatever, maar als een meisje me uitnodigt om naar de bioscoop te gaan of om bij haar thuis te komen kijken hoe ze gaat douchen, dan zeg ik nee....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is toch ook meer dan normaal... Ik snap niet dat mensen dat hier raar vinden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, niet op 1-op-1 basis. Natuurlijk wel gewoon in normale situaties, wanneer je samen werkt of reist of whatever, maar als een meisje me uitnodigt om naar de bioscoop te gaan of om bij haar thuis te komen kijken hoe ze gaat douchen, dan zeg ik nee....
Dit idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Misschien omdat er verschil zit tussen mensen van het andere geslacht die reeds je vrienden zijn en degene die nog niet je vrienden zijn / willen worden / meer van ej willen etc.
Geen nieuwe trend en niet alleen onder meiden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
Slapen vind ik een beetje overdreven maar ik zou het erg fijn vinden als ik de kroeg gewoon gezellig met andere mannen kan praten of als een andere man me gedag zegt.
Is trouwens jaloers zijn een nieuwe trend onder meiden zie het wel heel erg veel.
DIt, mensen geven een ander de schuld van hun eigen onzekerheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen nieuwe trend en niet alleen onder meiden.
Ja inderdaad, niks mis mee, zo lang het maar niet uit de hand loopt natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
Slapen vind ik een beetje overdreven maar ik zou het erg fijn vinden als ik de kroeg gewoon gezellig met andere mannen kan praten of als een andere man me gedag zegt.
Ik zeg hierboven; ik wil anticiperen op een gelukkige toekomst waarin ik en m'n vriend onze problemen oplossen i.p.v het meteen maar uit te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:32 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is niet wat je hierboven zegt.
Maar zeg anders even wat je wil horen. Dat scheelt een hoop gedoe.
Gewoon in het heden levenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ik zeg hierboven; ik wil anticiperen op een gelukkige toekomst waarin ik en m'n vriend onze problemen oplossen i.p.v het meteen maar uit te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |