abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2014 @ 12:12:22 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140827645
Achter je verleden gekomen, is dat dat je een extreme slet was, of dat je al je partners hebt bedrogen?

Je bent dus kennelijk niet vies van een leuter in je lijf en je gaat eten met iemand die je een tijd lang aantrekkelijk genoeg hebt gevonden om volgespoten te worden op regelmatige basis. En het was wederzijds.
En je vriend die je nog niet lang hebt die weet dat je niet vies bent van een avondje liggen ketsen met iemand waar je geen relatie mee hebt, vindt het niet leuk dat je een avondje weggaat met deze persoon.

Wauw. In ander nieuws: Water is nat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 8 juni 2014 @ 12:13:44 #102
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140827673
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je kan prima met iemand van het andere geslacht wat gaan eten/drinken, daar is toch niets mis mee? Ik zou er geen probleem mee hebben als m'n partner met een vriend wil gaan eten/drinken, tenzij die twee een verleden hebben (júist omdat de spanning er al af is...).
Als ze een verleden hebben kan het ineens niet? Ik vind dat echt een rare gedachtegang.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140828043
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:12 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Want zo'n gezellige avond zal ze niet met haar vriend hebben :')
Geen idee, betekent dat dat ze maar niet meer om moet gaan met mannen? :') wat een onzin
pi_140828166
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:31 schreef vera166 het volgende:

[..]

Geen idee, betekent dat dat ze maar niet meer om moet gaan met mannen? :') wat een onzin
Dat zegt hij niet, hij heeft het over mannen die haar graag nog eens diep zouden willen nemen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 8 juni 2014 @ 12:36:18 #105
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140828169
Echt. Het lijkt me uitermate verstikkend om een relatie te hebben met de meesten hier. Wat een jaloezie, claimerigheid en wantrouwen van de zolderkameralpha's hier. Fok weer op zijn best.
pi_140828226
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt. Het lijkt me uitermate verstikkend om een relatie te hebben met de meesten hier. Wat een jaloezie, claimerigheid en wantrouwen van de zolderkameralpha's hier. Fok weer op zijn best.
Dit.
En aangezien ik zelf nog steeds regelmatig met de meeste van mijn exen optrek zal ik op Fok duidelijk nooit een date vinden. Snif :P
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_140828270
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Dit.
En aangezien ik zelf nog steeds regelmatig met de meeste van mijn exen optrek zal ik op Fok duidelijk nooit een date vinden. Snif :P
Een date op Fok willen. :')
pi_140828319
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:13 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als ze een verleden hebben kan het ineens niet? Ik vind dat echt een rare gedachtegang.
Ik zou dat niet zo tof vinden nee, en zou er zeker wel iets van zeggen. Je mag het een rare gedachtegang vinden.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:44:07 #109
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140828389
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Dit.
Dat doe ik ook. Maar dat heeft nog nooit een date-to-be in de weg gestaan. Waarschijnlijk omdat dat vrouwen zijn die er iets minder paniekerig op reageren en niet overal direct vreemdgaan in zien. :')
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik zou dat niet zo tof vinden nee, en zou er zeker wel iets van zeggen. Je mag het een rare gedachtegang vinden.
Waar ben je precies zo bang voor?
pi_140828423
quote:
9s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet, hij heeft het over mannen die haar graag nog eens diep zouden willen nemen.
maar wat maakt het uit dat die mannen dat willen
het gaat erom of zij daadwerkelijk op haar rug gaat liggen voor die mannen
pi_140828560
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:45 schreef vera166 het volgende:

[..]

maar wat maakt het uit dat die mannen dat willen
het gaat erom of zij daadwerkelijk op haar rug gaat liggen voor die mannen
Gezien haar "verleden" met met de boyzz ( :') ) zal dat lukken :') . En vooral de reden waarom ze die relatie is aangegaan : omdat HIJ dat doodgraag wilde :') :') :')
pi_140828579
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Gezien haar "verleden" met met de boyzz ( :') ) zal dat lukken :') . En vooral de reden waarom ze die relatie is aangegaan : omdat HIJ dat doodgraag wilde :') :') :')
nja idd dat is niet een beste basis om je relatie te beginnen :P
pi_140828629
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]
Waar ben je precies zo bang voor?
Moeilijk te omschrijven. Deels onzekerheid, denk ik...
pi_140828699
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:

[..]

nja idd dat is niet een beste basis om je relatie te beginnen :P
Precies mijn punt, dan kan ze beter terug gaan scharrelen, past beter bij haar "HIJ WOU HET ZO DOODGRAAG" :') .
:P
  zondag 8 juni 2014 @ 12:55:46 #115
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140828702
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Moeilijk te omschrijven. Deels onzekerheid, denk ik...
Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
pi_140828708
Nou: even een update:

Het is allemaal weer goedgekomen en we hebben het uitgepraat. Hij wilde mij niet beperken maar ik vond het geen beperking om niet met die kennis te gaan eten. Bovendien is hij die kennis gister tegengekomen op een afstubo en bleek hij (die kennis) echt superlullig tegen mijn vriend en zijn jaargenoot te doen. Goede keuze dus om het af te zeggen. Ook had ik door dat ik hem gewoon in een lastige situatie plaatste door zoiets te gaan doen, ik heb ook beloofd om dit soort situaties te vermijden, oftewel: beetje meer aan hem aanpassen. Die kennis was ook geen echte vriend ofzo, mijn enige echte mannelijke vriend is homoseksueel, en mijn vriend kent hem wel integendeel!
Bedankt voor jullie reacties! Hierdoor had ik alles weer even op een rijtje :)

P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
  zondag 8 juni 2014 @ 12:56:57 #117
289973 TerryStone
meh, i say
pi_140828735
quote:
Aldus de grootste stoere zolderkameralpha in dit topic... ik ben erg onder de indruk!
pi_140828745
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Precies mijn punt, dan kan ze beter terug gaan scharrelen, past beter bij haar "HIJ WOU HET ZO DOODGRAAG" :') .
:P
Dat bedoelde ik daar niet mee! Ik ben echt helemaal klaar met dat scharrelen :p
pi_140828772
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:57 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik daar niet mee! Ik ben echt helemaal klaar met dat scharrelen :p
Ben je dan verliefd op hem of is dit gewoon iets nieuws dat je wilt uitproberen. Ik heb hier nergens gelezen hoe gek je wel op hem bent. oid.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:58:21 #120
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140828773
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Aldus de grootste stoere zolderkameralpha in dit topic... ik ben erg onder de indruk!
Graag gedaan.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:59:34 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140828803
Die gefrustreerde pubers hier :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 8 juni 2014 @ 12:59:59 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140828810
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:

Het is allemaal weer goedgekomen en we hebben het uitgepraat. Hij wilde mij niet beperken maar ik vond het geen beperking om niet met die kennis te gaan eten. Bovendien is hij die kennis gister tegengekomen op een afstubo en bleek hij (die kennis) echt superlullig tegen mijn vriend en zijn jaargenoot te doen. Goede keuze dus om het af te zeggen. Ook had ik door dat ik hem gewoon in een lastige situatie plaatste door zoiets te gaan doen, ik heb ook beloofd om dit soort situaties te vermijden, oftewel: beetje meer aan hem aanpassen. Die kennis was ook geen echte vriend ofzo, mijn enige echte mannelijke vriend is homoseksueel, en mijn vriend kent hem wel integendeel!

P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
Hoe is het dan relevant dat je vriend recent achter je verleden is gekomen?
pi_140828818
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je dan verliefd op hem of is dit gewoon iets nieuws dat je wilt uitproberen. Ik heb hier ergens gelezen hoe gek je wel op hem bent. oid.
Ik was ten eerste een beetje terughoudend. Persoonlijk hou ik niet van die relatiepersonen die zo ontzettend klef zijn (en fotohoesjes met hen en hun vriend hebben, brrr) dus ik moest er weer even aan wennen :)
pi_140828835
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
Tuurlijk ben ik er eerlijk over. Wat schiet ik ermee op door te liegen? :P

Zoals je zegt zal iemand die wil vreemdgaan wel vreemd. Ik heb zelf het idee dat de drempel om te rotzooien met zo'n persoon wel iets lager is dan met iemand met wie je geen verleden hebt. That's it.
  zondag 8 juni 2014 @ 13:01:17 #125
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140828851
quote:

[..]

Dat is een heel volwassen manier om er tegenaan te kijken. Maar ik denk dat de meeste jongeren het zo nog niet kunnen zien, wegens weinig ervaring, onzekerheid etc.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_140828853
quote:
17s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe is het dan relevant dat je vriend recent achter je verleden is gekomen?
Nou.. niet recent, hij weet t al de hele tijd, maar hij wordt er aan herinnerd als ik met zo'n gast zou gaan eten waardoor hij zich rammend kut gaat voelen.
pi_140828862
quote:

Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het dan
kut om te horen, je hebt een leuker leven dan de meesten hier :')
pi_140828863
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

Ik was ten eerste een beetje terughoudend. Persoonlijk hou ik niet van die relatiepersonen die zo ontzettend klef zijn (en fotohoesjes met hen en hun vriend hebben, brrr) dus ik moest er weer even aan wennen :)
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wil gewoon eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem. :P behalve dat HIJ het wel doodgraag wilde/wil :') .
  zondag 8 juni 2014 @ 13:03:49 #129
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140828912
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Tuurlijk ben ik er eerlijk over. Wat schiet ik ermee op door te liegen? :P

Zoals je zegt zal iemand die wil vreemdgaan wel vreemd. Ik heb zelf het idee dat de drempel om te rotzooien met zo'n persoon wel iets lager is dan met iemand met wie je geen verleden hebt. That's it.
Je kunt het ook anders bekijken, áls die wederzijdse interesse er al is (en het is een grote als) zal hij vast niet verdwijnen door de ene krampachtig bij de ander weg te houden. Werkt juist averechts.

Daarnaast kun je je nog prima seksueel aangetrokken voelen tot de ander, maar je bent er nog altijd zelf bij en dat wil natuurlijk niet zeggen dat er wat gebeuren gaat. Zoals in mijn eerdere voorbeeld.
  zondag 8 juni 2014 @ 13:04:06 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140828921
quote:

[..]

Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
Dat is natuurlijk slechts 1 kant van de medaille
Er zijn genoeg mensen die beweren niet vreemd te willen gaan maar het toch hebben gedaan of doen.
pi_140828945
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wou eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem. :P
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wou eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem. :P
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hem O+
  zondag 8 juni 2014 @ 13:05:17 #132
338319 ZarB
Piña colada
pi_140828948
Afstubo :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_140828991
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

[..]

Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hem O+
Ok, je bent dus niet verliefd op hem (wat ik vermoed had) ,voelt wel veel rust bij hem, je ziet je met hem oud worden (!) want je houdt veel van hem.

OK.

Moet je zelf weten natuurlijk. :)
  zondag 8 juni 2014 @ 13:07:44 #134
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140829004
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat is een heel volwassen manier om er tegenaan te kijken. Maar ik denk dat de meeste jongeren het zo nog niet kunnen zien, wegens weinig ervaring, onzekerheid etc.
Ik vermoed dat ook wel ja. Ik denk dat de meesten er uiteindelijk wel wat relaxter in zullen worden.
pi_140829005
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef vera166 het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het dan
Thanks haha
pi_140829039
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ook wel ja. Ik denk dat de meesten er uiteindelijk wel wat relaxter in zullen worden.
Ja klopt, en ik denk dat het in een relatie belangrijk is om je basis goed te hebben voordat je weer ''gekke'' dingen gaat doen, maar dat duurt natuurlijk wel even
  zondag 8 juni 2014 @ 13:11:20 #137
289973 TerryStone
meh, i say
pi_140829094
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef vera166 het volgende:

[..]

Grrrllpower!! _O-
pi_140829129
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:11 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Grrrllpower!! _O-
_O- _O- !!!!!! Hahahahahahihihihiihhhohohohihhihih
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 14:13:05 #139
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140830695
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:08 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.

Als het in een vriendengroep is is het natuurlijk anders maar een etentje met zn tweeën... Ik zou het nooit accepteren ook al was het geen ex-scharrel. :)
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?

De ex van mijn vriend en hijzelf zitten beide nog gewoon in dezelfde vriendengroep en gaan goed met elkaar om, beschouwen elkaar als vrienden. Laatst zijn we nog bij haar en haar vriend thuis blijven slapen na het stappen. Moet ik bang zijn dat mijn vriend weer gevoelens voor haar gaat ontwikkelen? :')
Fuck the EBU.
pi_140830765
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?

De ex van mijn vriend en hijzelf zitten beide nog gewoon in dezelfde vriendengroep en gaan goed met elkaar om, beschouwen elkaar als vrienden. Laatst zijn we nog bij haar en haar vriend thuis blijven slapen na het stappen. Moet ik bang zijn dat mijn vriend weer gevoelens voor haar gaat ontwikkelen? :')
Nee maar jij ging geen relatie met je vriend om je hij het doodgraag wilde. :P
En je bent waarschijnlijk verliefd op hem al weet je nog niet of jullie samen oud worden.
Het geval (basis) van TS is anders.
Ieder zijn ding zou ik zeggen. :+
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 14:16:53 #141
288245 crew  Moira
pi_140830788
quote:
Hehe, dit :D
Fuck the EBU.
pi_140830817
quote:
9s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Een date op Fok willen. :')
Minstens twee van mijn exen hebben een Fok-account :P Dus nee, dat is an sich geen criterium tegen ;)
Maar de reacties in dit topic.. tsja.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 14:18:28 #143
288245 crew  Moira
pi_140830820
quote:

^O^
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 14:22:06 #144
288245 crew  Moira
pi_140830899
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee maar jij ging geen relatie met je vriend om je hij het doodgraag wilde. :P
En je bent waarschijnlijk verliefd op hem al weet je nog niet of jullie samen oud worden.
Het geval (basis) van TS is anders.
Ieder zijn ding zou ik zeggen. :+
Haha, hij wilde het eerst 'doodgraag' (wie zegt dat? :') ) en toen heeft hij mij voor zich gewonnen :@ Dus ja, da's wel wederzijds allemaal :P Is trouwens ook een FOK!ker :P

Maar denk ook dat in het verhaal van TS men in een andere levensfase zit ofzo, dus alle situaties verschillen. Maar denken dat het in alle situaties zo is dat de man verliefd wordt op zijn ex als ze weer contact hebben, is wel wat kort door de bocht ;)
Fuck the EBU.
pi_140830969
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Haha, hij wilde het eerst 'doodgraag' (wie zegt dat? :') )
De TS. (zie haar OP)
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:

Maar denk ook dat in het verhaal van TS men in een andere levensfase zit ofzo, dus alle situaties verschillen. Maar denken dat het in alle situaties zo is dat de man verliefd wordt op zijn ex als ze weer contact hebben, is wel wat kort door de bocht ;)
Ja hoor:

quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

[..]

pi_140837087
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook trios en shit. Wat geef jij nou om monogame relaties :')
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 17:47:48 #147
288245 crew  Moira
pi_140837100
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook trios en shit. Wat geef jij nou om monogame relaties :')
Haha, je bent echt 16, he?
Ik heb gewoon een monogame relatie hoor ^O^ En we kunnen gewoon bier drinken met onze exen, helemaal prima ^O^
Fuck the EBU.
pi_140837123
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Moira. het volgende:

[..]

Haha, je bent echt 16, he?
Ik heb gewoon een monogame relatie hoor ^O^ En we kunnen gewoon bier drinken met onze exen, helemaal prima ^O^
Ja ik ben echt 16!

Goed van je :)
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 17:49:06 #149
288245 crew  Moira
pi_140837135
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja ik ben echt 16!

Goed van je :)
Oh, dopfles.. :')
Fuck the EBU.
pi_140837210
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oh, dopfles.. :')
Valt mij nog mee dat je mij geen mongooltje gaat noemen omdat ik een andere mening heb zoals vorige keer.

Maargoed ik gedraag mij als een 16 jarige :D :*
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 17:53:18 #151
288245 crew  Moira
pi_140837234
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Valt mij nog mee dat je mij geen mongooltje gaat noemen omdat ik een andere mening heb zoals vorige keer.

Maargoed ik gedraag mij als een 16 jarige :D :*
Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.

Je zou je vriendin niet met een vriend van haar laten afspreken, maar als hij nou ook een vriendin heeft, of misschien wel verloofd/getrouwd is, is 't dan ineens anders?
Fuck the EBU.
pi_140837278
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.

Je zou je vriendin niet met een vriend van haar laten afspreken, maar als hij nou ook een vriendin heeft, of misschien wel verloofd/getrouwd is, is 't dan ineens anders?
Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 17:56:36 #153
288245 crew  Moira
pi_140837310
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?
Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?

En voor de rest zal ik even mijn eerste post hier quoten, dat 'dineren' is ook wat vreemd, ja.
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:26 schreef Moira. het volgende:
Nuah, als hij er net achter is dat jij met een aantal van die studentenvereniging hebt lopen rollebollen, en nu samen wil gaan eten met één van hen, dan snap ik wel dat je vriend daar mee zit (hoewel ik het dan overdreven vind om gelijk te gaan roepen dat je 't uit wil maken :') ).

Ik zou hem gewoon duidelijk proberen te maken hoe het zit, en ook duidelijk maken dat jij snápt waar hij mee zit, en daarom gewoon niet met hem uit eten gaat (uit eten gaan is sowieso eigenlijk een soort 'date').
Spreek dan een keer af om wat te gaan drinken om bij te kletsen, desnoods als je vriend er ook bij is, zodat hij met eigen ogen kan zien hoe het zit tussen jullie.
Fuck the EBU.
pi_140837350
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?

En voor de rest zal ik even mijn eerste post hier quoten:

[..]

Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?
pi_140837436
Overigens ben ik nog steeds van mening dat een man geen vriend kan zijn met een vrouw zonder andere gevoelens te ontwikkelen.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:00:51 #156
288245 crew  Moira
pi_140837439
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?
Het ging me dan ook meer om dit:
quote:
Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
Vooral ook omdat je op latere leeftijd vaak meer te maken krijgt met stelletjes die met stelletjes afspreken. Dan zijn man en vrouw gewoon bevriend met elkaar zonder gevoelens.
Fuck the EBU.
pi_140837483
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:05:58 #158
288245 crew  Moira
pi_140837579
quote:
Oh ja heel representatief, onder studenten :')
Fuck the EBU.
pi_140837595
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Vooral ook omdat je op latere leeftijd vaak meer te maken krijgt met stelletjes die met stelletjes afspreken. Dan zijn man en vrouw gewoon bevriend met elkaar zonder gevoelens.
http://www.scientificamer(...)ant-be-just-friends/
http://www.salon.com/2013(...)_be_friends_partner/
http://www.psychologytoda(...)cant-be-just-friends
http://www.returnofkings.(...)nd-men-to-be-friends
pi_140837609
Wil je meer? En wat ben jij dan? Volwassen huismoeder?

volgens mij ben jij ook een student?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:07:54 #161
288245 crew  Moira
pi_140837621
quote:
Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikken :')
Maar snap je echt niet wat ik bedoel? Kun je je dat echt niet inbeelden? :')

Dat volwassen mensen gewoon bij vrienden op de koffie gaan en dat die mannen niet allemaal voor hun vriendin bezwijken (omdat ze bijv. zelf al een relatie hebben, of gewoon niet geïnteresseerd zijn)? :')

Jeez.
Fuck the EBU.
pi_140837644
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikken :')
Maar snap je echt niet wat ik bedoel? Kun je je dat echt niet inbeelden? :')

Dat volwassen mensen gewoon bij vrienden op de koffie gaan en dat die mannen niet allemaal voor hun vriendin bezwijken (omdat ze bijv. zelf al een relatie hebben, of gewoon niet geïnteresseerd zijn)? :')

Jeez.
Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1 :') (zonder dat die homo is)
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:11:03 #163
288245 crew  Moira
pi_140837694
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:09 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1 :') (zonder dat die homo is)
Ik ben net verhuisd, dus nee.
Maar ik heb hier al wel met een oude schoolvriend afgesproken waar ik samen mee een drankje ben gaan drinken, terwijl mijn vriend thuis op de bank zat. Daar had ik vroegah ook 'sexual tension' mee, nu was het gewoon leuk bijkletsen.
Alsof iedereen geïnteresseerd is in iedereen :')
Fuck the EBU.
pi_140837713
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ben net verhuisd, dus nee.
Maar ik heb hier al wel met een oude schoolvriend afgesproken waar ik samen mee een drankje ben gaan drinken, terwijl mijn vriend thuis op de bank zat. Daar had ik vroegah ook 'sexual tension' mee, nu was het gewoon leuk bijkletsen.
Alsof iedereen geïnteresseerd is in iedereen :')
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:12:51 #165
288245 crew  Moira
pi_140837740
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken...
Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezien :')
Da's toch gewoon een voor de hand liggend antwoord?
En nee, hij had geen relatie op dat moment.

En al zou iemand interesse in me krijgen, da's dan toch hun probleem? Zitten zij lekker met een eenzijdige verliefdheid. Daar ga je toch gewoon niet op in? Da's toch common sense. Gelukkig heeft mijn vriend dat wel en leveren dat soort dingen geen gezeik op.
Fuck the EBU.
pi_140837778
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezien :')
Da's toch gewoon een voor de hand liggend antwoord?
En nee, hij had geen relatie op dat moment.

En al zou iemand interesse in me krijgen, da's dan toch hun probleem? Zitten zij lekker met een eenzijdige verliefdheid. Daar ga je toch gewoon niet op in? Da's toch common sense. Gelukkig heeft mijn vriend dat wel en leveren dat soort dingen geen gezeik op.
Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?

en wat boeit jou die jongen nou... Je hebt het toch veel leuker met je vriend..?
  zondag 8 juni 2014 @ 18:17:57 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140837874
Alsof het zo raar is om met een ex-scharrel nog een keer wat te gaan drinken. :')
Je had toch ooit een gezellige tijd. Panisch gedoe om meteen bang te zijn dat er op zo'n terrastafel even geneukt gaat worden.

"Je hebt het toch veel leuker met je vriend." :') Laat je anders meteen aan een ketting leggen. _O-
Gourmetten of steengrillen?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:18:45 #168
288245 crew  Moira
pi_140837896
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:14 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?
Ja, dat weet ik zeker. Toen hij nog een vriendin had heb ik ook met 'm afgesproken. Was ook gezellig bijkletsen.

Snap je echt niet dat sommige mensen een wat bredere kijk op zaken hebben?
Dat je gewoon vrij moet kunnen zijn in wat je doet in je leven en met wie je afspreekt, en dat niet iedereen (seksuele) gevoelens voor elkaar heeft, maar gewoon oppervlakkig met elkaar geïnteresseerd over elkaars leven kunnen praten?
Ik doe met mijn mannelijke vrienden gewoon hetzelfde als ik met vriendinnen doe: kletsen, lol hebben, maf doen, plezier maken.
Daar komt geen vreemdgaan bij te pas, dus ik zou ook niet weten waarom mijn vriend me daarin niet vrij zou laten.
Andersom ook zo, hij blijft wel eens een avond bij vrienden of gaat een weekendje weg met vrienden. Ik zou m'n leven er echt kutter op maken als ik me druk zou gaan maken om wat hij daar allemaal uit zou vreten. Óók als er andere vrouwen bij zijn.
Antwoord is waarschijnlijk: bier drinken, kletsen, bier drinken, lol maken, maf doen, bier drinken, lallen en plezier maken.
Da's toch juist mooi?

Als mijn vriend de behoefte had om z'n leuter in andermans kut te hangen, dan zou hij toch geen relatie met mij hebben? Waarom zou je je daar in een relatie dan druk om maken?
quote:
en wat boeit jou die jongen nou... Je hebt het toch veel leuker met je vriend..?
Inderdaad. Dat is ook de reden dat ik samenwoon met m'n vriend en elke dag plezier met hem maak, en eens in de zoveel jaren/maanden met vrienden af spreek om weer eens gezellig bij te kletsen.
Fuck the EBU.
  zondag 8 juni 2014 @ 18:20:03 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140837932
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als mijn vriend de behoefte had om z'n leuter in andermans kut te hangen, dan zou hij toch geen relatie met mij hebben? Waarom zou je je daar in een relatie dan druk om maken?
Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Dan zou er nooit iemand vreemd gaan. Terwijl dit toch vrij vaak voorkomt.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:21:39 #170
288245 crew  Moira
pi_140837976
quote:
4s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Dan zou er nooit iemand vreemd gaan. Terwijl dit toch vrij vaak voorkomt.
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan? :D

Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
Fuck the EBU.
pi_140837986
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?
Seriously?

"Ik ga niet naar de bioscoop, want ik kan net zo goed thuis een filmpje kijken. "
"Ik ga niet op vakantie, want ik kan net zo goed thuis slapen."
"Ik ga niet op bezoek bij m'n zus om bij te praten, want ik kan net zo goed met m'n vriendin praten."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140838008
Persoonlijk vind ik het ook niet kunnen nee.
Als het gewoon een vriend was die nooit gevoelens voor jou heeft gehad (op welke manier dan ook) dan zou er geen probleem moeten zijn...
Maargoed, aangezien er al een geschiedenis tussen jullie is...
Ik begrijp je vriend wel eerlijk gezegd, en vraag me ook af waarom je eigenlijk met een oude scharrel wat wil gaan doen..je hebt pas zo kort een relatie, steek daar liever je tijd in.

Heb zo het idee dat velen het oneens met me zijn, maargoed, dit is mijn mening.
pi_140838020
Achja ieder zijn ding. :)
  zondag 8 juni 2014 @ 18:23:06 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140838021
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.

Er zijn er zat die ook in een goede relatie vreemdgaan. Niet altijd met de intentie om vreemd te gaan, maar het gebeurt meer dan genoeg. Ondanks communicatie.
pi_140838048
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Communicatie enzo.

Alcohol kan meer kapotmaken dan je lief is... Ook een relatiedipje is kan best vervelend uitpakken.
pi_140838054
Moira denk jij ook dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:24:57 #177
288245 crew  Moira
pi_140838062
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef dopfles1 het volgende:
Achja ieder zijn ding. :)
Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?

(gewoon even oprecht nieuwsgierig of je 't begrijpt :P )
quote:
17s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.

Er zijn er zat die ook in een goede relatie vreemdgaan. Niet altijd met de intentie om vreemd te gaan, maar het gebeurt meer dan genoeg. Ondanks communicatie.
Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.
Verschilt ook per geval allemaal, natuurlijk. Maar over het algemeen is er wel wat mis in je relatie als er wordt vreemdgegaan :P
Fuck the EBU.
pi_140838073
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?

(gewoon even oprecht nieuwsgierig of je 't begrijpt :P )

[..]

Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.
Verschilt ook per geval allemaal, natuurlijk. Maar over het algemeen is er wel wat mis in je relatie als er wordt vreemdgegaan :P
Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d. ;)

En ja hoor, als jij gelukkig bent zeker doen. Ik zou zo niet gelukkig kunnen zijn. En mijn vriendin ook niet.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:25:58 #179
288245 crew  Moira
pi_140838093
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef dopfles1 het volgende:
Moira denk jij ook dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn?
Nee, want dat zijn ze niet.
Hoewel veel vrouwen niet als alle vrouwen zijn, en veel mannen niet als alle mannen.
Je hebt mannen en vrouwen die dezelfde persoonlijkheid/karaktertrekjes hebben, maar totaal niet dezelfde als hun geslachtsgenoten.
Verschilt allemaal per persoon, niet per geslacht.
Fuck the EBU.
pi_140838229
Communicatie is wel key. Ik weet dat er een hoop wordt vreemd gegaan. Ikzelf pieker daar niet over. Tuurlijk, ik ben een gezonde man. Als ik voorop in de trein zit en er loopt zo'n wulps teefje over het perron kijk ik er naar en denk ik wel eens van: Donders, ik wil dat zeehondenlijfje van je helemaal kapot scheuren met mijn enorme fallus. Maar na 3 seconden is die gedachte weer weg en dan zal het allemaal wel. Dat is een gezonde gedachte (wellicht niet die bewoording, maar je snapt mijn punt hopelijk wel :D ).

Maar blijf in elke relatie gewoon open, eerlijk en blijf praten. Als je een bepaald standpunt hebt hoeft dat niet meteen de waarheid te zijn. Je gaat samen een relatie aan, en op het moment dat je direct zegt: 'ik wil niet dit, of ik wil niet dat, dan gaat het vrij rap mis.

Praten, praten, praten. Open en eerlijkheid. Dan kom je er wel ^O^

Zo. Bier.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:33:54 #181
288245 crew  Moira
pi_140838265
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:25 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d. ;)

En ja hoor, als jij gelukkig bent zeker doen. Ik zou zo niet gelukkig kunnen zijn. En mijn vriendin ook niet.
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manier :D
Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven ;(

Toch bijzonder hoe dat voor iedereen anders is. Mja als mijn ex iemand zou vinden die ook jaloers en control-freakerig en bezitterig is, dan zou dat misschien ook wel weer juist klikken :P
Fuck the EBU.
pi_140838290
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven ;(
Wees blij dat het gedaan is met zo een kerel :P Yeah!
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:36:46 #183
288245 crew  Moira
pi_140838321
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Wees blij dat het gedaan is met zo een kerel :P Yeah!
Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hem :')
Ging een wereld voor me open toen ik erachter kwam dat 't toch wel ook anders kon :P
Fuck the EBU.
pi_140838366
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hem :')
Ging een wereld voor me open toen ik erachter kwam dat 't toch wel ook anders kon :P
Inderdaad. Ik snap zeker jouw opluchting na zo een relatie, been there done that. :P

Verder wat Monopoly zegt: praten praten praten.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:39:36 #185
288245 crew  Moira
pi_140838396
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Communicatie is wel key. Ik weet dat er een hoop wordt vreemd gegaan. Ikzelf pieker daar niet over. Tuurlijk, ik ben een gezonde man. Als ik voorop in de trein zit en er loopt zo'n wulps teefje over het perron kijk ik er naar en denk ik wel eens van: Donders, ik wil dat zeehondenlijfje van je helemaal kapot scheuren met mijn enorme fallus. Maar na 3 seconden is die gedachte weer weg en dan zal het allemaal wel.
Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goed O+
Fuck the EBU.
pi_140838411
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goed O+
Hoezo? :D Zijn jullie een stel of is dat jouw "humor"? :@
pi_140838453
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Toch bijzonder hoe dat voor iedereen anders is. Mja als mijn ex iemand zou vinden die ook jaloers en control-freakerig en bezitterig is, dan zou dat misschien ook wel weer juist klikken :P
Wat ik al zei; ieder zijn ding. :)

Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.

Heeft niets met puberaal te maken, zit gewoon in de natuur?
pi_140838477
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.

Niks mis mee, en als het wederzijds is, dan passen jullie bij elkaar. *;
  zondag 8 juni 2014 @ 18:50:01 #189
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140838696
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Stel jouw vriendje voor om met zijn drieen wat te gaan drinken *O* Vroeg of laat ging hij toch jouw vrienden/vriendinnen leren kennen. Bel hem en stel hem dat voor. 8-)
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?

:N
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_140838728
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?

De rest niet lezen :')
  zondag 8 juni 2014 @ 18:55:52 #191
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140838896
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef complicate het volgende:

[..]

De rest niet lezen :')
Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.

Na het lezen van de rest: ik blijk gelijk te hebben.

pi_140838921
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.

Na het lezen van de rest: ik blijk gelijk te hebben.
Ok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 23:03:22 #193
288245 crew  Moira
pi_140851423
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo? :D Zijn jullie een stel of is dat jouw "humor"? :@
Nee we zijn een stel en af en toe een beetje vreemd :') :D
quote:

[..]

Sja nja als jullie allebei zo zijn zit het verder ook niemand in de weg natuurlijk ^O^
Maar soms lijk je niet te snappen dat andere mensen zich dat wél kunnen voorstellen :P Mja 't is nu weer van beide kanten duidelijk :D
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 23:04:20 #194
288245 crew  Moira
pi_140851474
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?
Of je vriendin stelt jou niet voor aan haar vrienden?
Fuck the EBU.
  zondag 8 juni 2014 @ 23:21:02 #195
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140852508
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?
Of je vriendin stelt jou niet voor aan haar vrienden?
Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.

pi_140852661
quote:

[..]

Ik denk dat dit deels in je natuur zit. Ik was vroeger ook best internaliserend; mijn problemen en dingen liever niet met een ander bespreken. Nu voel ik me meer ontwikkeld en knoop ik veel gemakkelijker een praatje met iemand aan en is mijn interessevlak zich ook aan het uitbreiden.

'T blijft lastig om je grenzen te stellen maar idd als je het met elkaar eens bent is het prima. (Hoewel ik nooit zo'n rigide stelletje zou willen worden waarbij ik elk mannelijk contact afsla ''omdat ik een vriend heb'', aandacht krijgen is leuk, tot op een zeker niveau :) )
pi_140852703
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.
En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?
  zondag 8 juni 2014 @ 23:26:22 #198
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140852741
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:25 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?
Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.

pi_140852784
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:26 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.
Dat is wel vrij politiek correct ja hihi ^O^
pi_140852973
Homo
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')