Als ze een verleden hebben kan het ineens niet? Ik vind dat echt een rare gedachtegang.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan prima met iemand van het andere geslacht wat gaan eten/drinken, daar is toch niets mis mee? Ik zou er geen probleem mee hebben als m'n partner met een vriend wil gaan eten/drinken, tenzij die twee een verleden hebben (júist omdat de spanning er al af is...).
Geen idee, betekent dat dat ze maar niet meer om moet gaan met mannen?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Want zo'n gezellige avond zal ze niet met haar vriend hebben
Dat zegt hij niet, hij heeft het over mannen die haar graag nog eens diep zouden willen nemen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
Geen idee, betekent dat dat ze maar niet meer om moet gaan met mannen?wat een onzin
Dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt. Het lijkt me uitermate verstikkend om een relatie te hebben met de meesten hier. Wat een jaloezie, claimerigheid en wantrouwen van de zolderkameralpha's hier. Fok weer op zijn best.
Een date op Fok willen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dit.
En aangezien ik zelf nog steeds regelmatig met de meeste van mijn exen optrek zal ik op Fok duidelijk nooit een date vinden. Snif
Ik zou dat niet zo tof vinden nee, en zou er zeker wel iets van zeggen. Je mag het een rare gedachtegang vinden.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze een verleden hebben kan het ineens niet? Ik vind dat echt een rare gedachtegang.
Dat doe ik ook. Maar dat heeft nog nooit een date-to-be in de weg gestaan. Waarschijnlijk omdat dat vrouwen zijn die er iets minder paniekerig op reageren en niet overal direct vreemdgaan in zien.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dit.
En aangezien ik zelf nog steeds regelmatig met de meeste van mijn exen optrek zal ik op Fok duidelijk nooit een date vinden. Snif
Waar ben je precies zo bang voor?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo tof vinden nee, en zou er zeker wel iets van zeggen. Je mag het een rare gedachtegang vinden.
maar wat maakt het uit dat die mannen dat willenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, hij heeft het over mannen die haar graag nog eens diep zouden willen nemen.
Gezien haar "verleden" met met de boyzz (quote:Op zondag 8 juni 2014 12:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
maar wat maakt het uit dat die mannen dat willen
het gaat erom of zij daadwerkelijk op haar rug gaat liggen voor die mannen
nja idd dat is niet een beste basis om je relatie te beginnenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Gezien haar "verleden" met met de boyzz () zal dat lukken
. En vooral de reden waarom ze die relatie is aangegaan : omdat HIJ dat doodgraag wilde
![]()
![]()
Precies mijn punt, dan kan ze beter terug gaan scharrelen, past beter bij haar "HIJ WOU HET ZO DOODGRAAG"quote:Op zondag 8 juni 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
nja idd dat is niet een beste basis om je relatie te beginnen
Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moeilijk te omschrijven. Deels onzekerheid, denk ik...
Aldus de grootste stoere zolderkameralpha in dit topic... ik ben erg onder de indruk!quote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt. Het lijkt me uitermate verstikkend om een relatie te hebben met de meesten hier. Wat een jaloezie, claimerigheid en wantrouwen van de zolderkameralpha's hier. Fok weer op zijn best.
Dat bedoelde ik daar niet mee! Ik ben echt helemaal klaar met dat scharrelen :pquote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies mijn punt, dan kan ze beter terug gaan scharrelen, past beter bij haar "HIJ WOU HET ZO DOODGRAAG".
Ben je dan verliefd op hem of is dit gewoon iets nieuws dat je wilt uitproberen. Ik heb hier nergens gelezen hoe gek je wel op hem bent. oid.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:57 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik daar niet mee! Ik ben echt helemaal klaar met dat scharrelen :p
Graag gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Aldus de grootste stoere zolderkameralpha in dit topic... ik ben erg onder de indruk!
Hoe is het dan relevant dat je vriend recent achter je verleden is gekomen?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:
Nou: even een update:
Het is allemaal weer goedgekomen en we hebben het uitgepraat. Hij wilde mij niet beperken maar ik vond het geen beperking om niet met die kennis te gaan eten. Bovendien is hij die kennis gister tegengekomen op een afstubo en bleek hij (die kennis) echt superlullig tegen mijn vriend en zijn jaargenoot te doen. Goede keuze dus om het af te zeggen. Ook had ik door dat ik hem gewoon in een lastige situatie plaatste door zoiets te gaan doen, ik heb ook beloofd om dit soort situaties te vermijden, oftewel: beetje meer aan hem aanpassen. Die kennis was ook geen echte vriend ofzo, mijn enige echte mannelijke vriend is homoseksueel, en mijn vriend kent hem wel integendeel!
Bedankt voor jullie reacties! Hierdoor had ik alles weer even op een rijtje
P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
Ik was ten eerste een beetje terughoudend. Persoonlijk hou ik niet van die relatiepersonen die zo ontzettend klef zijn (en fotohoesjes met hen en hun vriend hebben, brrr) dus ik moest er weer even aan wennenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je dan verliefd op hem of is dit gewoon iets nieuws dat je wilt uitproberen. Ik heb hier ergens gelezen hoe gek je wel op hem bent. oid.
Tuurlijk ben ik er eerlijk over. Wat schiet ik ermee op door te liegen?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
Dat is een heel volwassen manier om er tegenaan te kijken. Maar ik denk dat de meeste jongeren het zo nog niet kunnen zien, wegens weinig ervaring, onzekerheid etc.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
Nou.. niet recent, hij weet t al de hele tijd, maar hij wordt er aan herinnerd als ik met zo'n gast zou gaan eten waardoor hij zich rammend kut gaat voelen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het dan relevant dat je vriend recent achter je verleden is gekomen?
Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het danquote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:
P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wil gewoon eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ik was ten eerste een beetje terughoudend. Persoonlijk hou ik niet van die relatiepersonen die zo ontzettend klef zijn (en fotohoesjes met hen en hun vriend hebben, brrr) dus ik moest er weer even aan wennen
Je kunt het ook anders bekijken, áls die wederzijdse interesse er al is (en het is een grote als) zal hij vast niet verdwijnen door de ene krampachtig bij de ander weg te houden. Werkt juist averechts.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er eerlijk over. Wat schiet ik ermee op door te liegen?
Zoals je zegt zal iemand die wil vreemdgaan wel vreemd. Ik heb zelf het idee dat de drempel om te rotzooien met zo'n persoon wel iets lager is dan met iemand met wie je geen verleden hebt. That's it.
Dat is natuurlijk slechts 1 kant van de medaillequote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wou eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem.
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hemquote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wou eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem.
Ok, je bent dus niet verliefd op hem (wat ik vermoed had) ,voelt wel veel rust bij hem, je ziet je met hem oud worden (!) want je houdt veel van hem.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hem
Ik vermoed dat ook wel ja. Ik denk dat de meesten er uiteindelijk wel wat relaxter in zullen worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is een heel volwassen manier om er tegenaan te kijken. Maar ik denk dat de meeste jongeren het zo nog niet kunnen zien, wegens weinig ervaring, onzekerheid etc.
Thanks hahaquote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef vera166 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het dan
kut om te horen, je hebt een leuker leven dan de meesten hier
Ja klopt, en ik denk dat het in een relatie belangrijk is om je basis goed te hebben voordat je weer ''gekke'' dingen gaat doen, maar dat duurt natuurlijk wel evenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ook wel ja. Ik denk dat de meesten er uiteindelijk wel wat relaxter in zullen worden.
Grrrllpower!!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef vera166 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het dan
kut om te horen, je hebt een leuker leven dan de meesten hier
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.
Als het in een vriendengroep is is het natuurlijk anders maar een etentje met zn tweeën... Ik zou het nooit accepteren ook al was het geen ex-scharrel.
Nee maar jij ging geen relatie met je vriend om je hij het doodgraag wilde.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?
De ex van mijn vriend en hijzelf zitten beide nog gewoon in dezelfde vriendengroep en gaan goed met elkaar om, beschouwen elkaar als vrienden. Laatst zijn we nog bij haar en haar vriend thuis blijven slapen na het stappen. Moet ik bang zijn dat mijn vriend weer gevoelens voor haar gaat ontwikkelen?
Hehe, ditquote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Minstens twee van mijn exen hebben een Fok-accountquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:
Nou: even een update:
Het is allemaal weer goedgekomen en we hebben het uitgepraat. Hij wilde mij niet beperken maar ik vond het geen beperking om niet met die kennis te gaan eten. Bovendien is hij die kennis gister tegengekomen op een afstubo en bleek hij (die kennis) echt superlullig tegen mijn vriend en zijn jaargenoot te doen. Goede keuze dus om het af te zeggen. Ook had ik door dat ik hem gewoon in een lastige situatie plaatste door zoiets te gaan doen, ik heb ook beloofd om dit soort situaties te vermijden, oftewel: beetje meer aan hem aanpassen. Die kennis was ook geen echte vriend ofzo, mijn enige echte mannelijke vriend is homoseksueel, en mijn vriend kent hem wel integendeel!
Bedankt voor jullie reacties! Hierdoor had ik alles weer even op een rijtje
Haha, hij wilde het eerst 'doodgraag' (wie zegt dat?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee maar jij ging geen relatie met je vriend om je hij het doodgraag wilde.![]()
En je bent waarschijnlijk verliefd op hem al weet je nog niet of jullie samen oud worden.
Het geval (basis) van TS is anders.
Ieder zijn ding zou ik zeggen.
De TS. (zie haar OP)quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, hij wilde het eerst 'doodgraag' (wie zegt dat?)
Ja hoor:quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:
Maar denk ook dat in het verhaal van TS men in een andere levensfase zit ofzo, dus alle situaties verschillen. Maar denken dat het in alle situaties zo is dat de man verliefd wordt op zijn ex als ze weer contact hebben, is wel wat kort door de bocht
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hem
Jij hebt toch ook trios en shit. Wat geef jij nou om monogame relatiesquote:Op zondag 8 juni 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?
De ex van mijn vriend en hijzelf zitten beide nog gewoon in dezelfde vriendengroep en gaan goed met elkaar om, beschouwen elkaar als vrienden. Laatst zijn we nog bij haar en haar vriend thuis blijven slapen na het stappen. Moet ik bang zijn dat mijn vriend weer gevoelens voor haar gaat ontwikkelen?
Haha, je bent echt 16, he?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook trios en shit. Wat geef jij nou om monogame relaties
Ja ik ben echt 16!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, je bent echt 16, he?
Ik heb gewoon een monogame relatie hoorEn we kunnen gewoon bier drinken met onze exen, helemaal prima
Valt mij nog mee dat je mij geen mongooltje gaat noemen omdat ik een andere mening heb zoals vorige keer.quote:
Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat je mij geen mongooltje gaat noemen omdat ik een andere mening heb zoals vorige keer.
Maargoed ik gedraag mij als een 16 jarige![]()
Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.
Je zou je vriendin niet met een vriend van haar laten afspreken, maar als hij nou ook een vriendin heeft, of misschien wel verloofd/getrouwd is, is 't dan ineens anders?
Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:26 schreef Moira. het volgende:
Nuah, als hij er net achter is dat jij met een aantal van die studentenvereniging hebt lopen rollebollen, en nu samen wil gaan eten met één van hen, dan snap ik wel dat je vriend daar mee zit (hoewel ik het dan overdreven vind om gelijk te gaan roepen dat je 't uit wil maken).
Ik zou hem gewoon duidelijk proberen te maken hoe het zit, en ook duidelijk maken dat jij snápt waar hij mee zit, en daarom gewoon niet met hem uit eten gaat (uit eten gaan is sowieso eigenlijk een soort 'date').
Spreek dan een keer af om wat te gaan drinken om bij te kletsen, desnoods als je vriend er ook bij is, zodat hij met eigen ogen kan zien hoe het zit tussen jullie.
Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?
En voor de rest zal ik even mijn eerste post hier quoten:
[..]
Het ging me dan ook meer om dit:quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.quote:Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ging me dan ook meer om dit:
[..]
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
http://www.scientificamer(...)ant-be-just-friends/quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ging me dan ook meer om dit:
[..]
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
Vooral ook omdat je op latere leeftijd vaak meer te maken krijgt met stelletjes die met stelletjes afspreken. Dan zijn man en vrouw gewoon bevriend met elkaar zonder gevoelens.
Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikkenquote:
Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1quote:Op zondag 8 juni 2014 18:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikken
Maar snap je echt niet wat ik bedoel? Kun je je dat echt niet inbeelden?
Dat volwassen mensen gewoon bij vrienden op de koffie gaan en dat die mannen niet allemaal voor hun vriendin bezwijken (omdat ze bijv. zelf al een relatie hebben, of gewoon niet geïnteresseerd zijn)?
Jeez.
Ik ben net verhuisd, dus nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1(zonder dat die homo is)
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, dus nee.
Maar ik heb hier al wel met een oude schoolvriend afgesproken waar ik samen mee een drankje ben gaan drinken, terwijl mijn vriend thuis op de bank zat. Daar had ik vroegah ook 'sexual tension' mee, nu was het gewoon leuk bijkletsen.
Alsof iedereen geïnteresseerd is in iedereen
Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezienquote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken...
Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezien
Da's toch gewoon een voor de hand liggend antwoord?
En nee, hij had geen relatie op dat moment.
En al zou iemand interesse in me krijgen, da's dan toch hun probleem? Zitten zij lekker met een eenzijdige verliefdheid. Daar ga je toch gewoon niet op in? Da's toch common sense. Gelukkig heeft mijn vriend dat wel en leveren dat soort dingen geen gezeik op.
Ja, dat weet ik zeker. Toen hij nog een vriendin had heb ik ook met 'm afgesproken. Was ook gezellig bijkletsen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?
Inderdaad. Dat is ook de reden dat ik samenwoon met m'n vriend en elke dag plezier met hem maak, en eens in de zoveel jaren/maanden met vrienden af spreek om weer eens gezellig bij te kletsen.quote:en wat boeit jou die jongen nou... Je hebt het toch veel leuker met je vriend..?
Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als mijn vriend de behoefte had om z'n leuter in andermans kut te hangen, dan zou hij toch geen relatie met mij hebben? Waarom zou je je daar in een relatie dan druk om maken?
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Dan zou er nooit iemand vreemd gaan. Terwijl dit toch vrij vaak voorkomt.
Seriously?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan?
Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
Alcohol kan meer kapotmaken dan je lief is... Ook een relatiedipje is kan best vervelend uitpakken.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan?
Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?quote:
Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.
Er zijn er zat die ook in een goede relatie vreemdgaan. Niet altijd met de intentie om vreemd te gaan, maar het gebeurt meer dan genoeg. Ondanks communicatie.
Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?
(gewoon even oprecht nieuwsgierig of je 't begrijpt)
[..]
Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.
Verschilt ook per geval allemaal, natuurlijk. Maar over het algemeen is er wel wat mis in je relatie als er wordt vreemdgegaan
Nee, want dat zijn ze niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef dopfles1 het volgende:
Moira denk jij ook dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn?
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manierquote:Op zondag 8 juni 2014 18:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d.
En ja hoor, als jij gelukkig bent zeker doen. Ik zou zo niet gelukkig kunnen zijn. En mijn vriendin ook niet.
Wees blij dat het gedaan is met zo een kerelquote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manier
Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven
Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hemquote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Wees blij dat het gedaan is met zo een kerelYeah!
Inderdaad. Ik snap zeker jouw opluchting na zo een relatie, been there done that.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hem
Ging een wereld voor me open toen ik erachter kwam dat 't toch wel ook anders kon
Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goedquote:Op zondag 8 juni 2014 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Communicatie is wel key. Ik weet dat er een hoop wordt vreemd gegaan. Ikzelf pieker daar niet over. Tuurlijk, ik ben een gezonde man. Als ik voorop in de trein zit en er loopt zo'n wulps teefje over het perron kijk ik er naar en denk ik wel eens van: Donders, ik wil dat zeehondenlijfje van je helemaal kapot scheuren met mijn enorme fallus. Maar na 3 seconden is die gedachte weer weg en dan zal het allemaal wel.
Hoezo?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goed
Wat ik al zei; ieder zijn ding.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manier
Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven
Toch bijzonder hoe dat voor iedereen anders is. Mja als mijn ex iemand zou vinden die ook jaloers en control-freakerig en bezitterig is, dan zou dat misschien ook wel weer juist klikken
Niks mis mee, en als het wederzijds is, dan passen jullie bij elkaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat ik al zei; ieder zijn ding.
Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel jouw vriendje voor om met zijn drieen wat te gaan drinkenVroeg of laat ging hij toch jouw vrienden/vriendinnen leren kennen. Bel hem en stel hem dat voor.
De rest niet lezenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?
Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.quote:
Ok.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.
Na het lezen van de rest: ik blijk gelijk te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee we zijn een stel en af en toe een beetje vreemdquote:Op zondag 8 juni 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo?Zijn jullie een stel of is dat jouw "humor"?
![]()
Sja nja als jullie allebei zo zijn zit het verder ook niemand in de weg natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.
Heeft niets met puberaal te maken, zit gewoon in de natuur?
He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?
Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?
Of je vriendin stelt jou niet voor aan haar vrienden?
Ik denk dat dit deels in je natuur zit. Ik was vroeger ook best internaliserend; mijn problemen en dingen liever niet met een ander bespreken. Nu voel ik me meer ontwikkeld en knoop ik veel gemakkelijker een praatje met iemand aan en is mijn interessevlak zich ook aan het uitbreiden.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heeft niets met puberaal te maken, zit gewoon in de natuur?
En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.
Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:25 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?
Dat is wel vrij politiek correct ja hihiquote:Op zondag 8 juni 2014 23:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |