abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2014 @ 12:12:22 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140827645
Achter je verleden gekomen, is dat dat je een extreme slet was, of dat je al je partners hebt bedrogen?

Je bent dus kennelijk niet vies van een leuter in je lijf en je gaat eten met iemand die je een tijd lang aantrekkelijk genoeg hebt gevonden om volgespoten te worden op regelmatige basis. En het was wederzijds.
En je vriend die je nog niet lang hebt die weet dat je niet vies bent van een avondje liggen ketsen met iemand waar je geen relatie mee hebt, vindt het niet leuk dat je een avondje weggaat met deze persoon.

Wauw. In ander nieuws: Water is nat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 8 juni 2014 @ 12:13:44 #102
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140827673
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je kan prima met iemand van het andere geslacht wat gaan eten/drinken, daar is toch niets mis mee? Ik zou er geen probleem mee hebben als m'n partner met een vriend wil gaan eten/drinken, tenzij die twee een verleden hebben (júist omdat de spanning er al af is...).
Als ze een verleden hebben kan het ineens niet? Ik vind dat echt een rare gedachtegang.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140828043
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:12 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Want zo'n gezellige avond zal ze niet met haar vriend hebben :')
Geen idee, betekent dat dat ze maar niet meer om moet gaan met mannen? :') wat een onzin
pi_140828166
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:31 schreef vera166 het volgende:

[..]

Geen idee, betekent dat dat ze maar niet meer om moet gaan met mannen? :') wat een onzin
Dat zegt hij niet, hij heeft het over mannen die haar graag nog eens diep zouden willen nemen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 8 juni 2014 @ 12:36:18 #105
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140828169
Echt. Het lijkt me uitermate verstikkend om een relatie te hebben met de meesten hier. Wat een jaloezie, claimerigheid en wantrouwen van de zolderkameralpha's hier. Fok weer op zijn best.
pi_140828226
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt. Het lijkt me uitermate verstikkend om een relatie te hebben met de meesten hier. Wat een jaloezie, claimerigheid en wantrouwen van de zolderkameralpha's hier. Fok weer op zijn best.
Dit.
En aangezien ik zelf nog steeds regelmatig met de meeste van mijn exen optrek zal ik op Fok duidelijk nooit een date vinden. Snif :P
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_140828270
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Dit.
En aangezien ik zelf nog steeds regelmatig met de meeste van mijn exen optrek zal ik op Fok duidelijk nooit een date vinden. Snif :P
Een date op Fok willen. :')
pi_140828319
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:13 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als ze een verleden hebben kan het ineens niet? Ik vind dat echt een rare gedachtegang.
Ik zou dat niet zo tof vinden nee, en zou er zeker wel iets van zeggen. Je mag het een rare gedachtegang vinden.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:44:07 #109
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140828389
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Dit.
Dat doe ik ook. Maar dat heeft nog nooit een date-to-be in de weg gestaan. Waarschijnlijk omdat dat vrouwen zijn die er iets minder paniekerig op reageren en niet overal direct vreemdgaan in zien. :')
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik zou dat niet zo tof vinden nee, en zou er zeker wel iets van zeggen. Je mag het een rare gedachtegang vinden.
Waar ben je precies zo bang voor?
pi_140828423
quote:
9s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet, hij heeft het over mannen die haar graag nog eens diep zouden willen nemen.
maar wat maakt het uit dat die mannen dat willen
het gaat erom of zij daadwerkelijk op haar rug gaat liggen voor die mannen
pi_140828560
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:45 schreef vera166 het volgende:

[..]

maar wat maakt het uit dat die mannen dat willen
het gaat erom of zij daadwerkelijk op haar rug gaat liggen voor die mannen
Gezien haar "verleden" met met de boyzz ( :') ) zal dat lukken :') . En vooral de reden waarom ze die relatie is aangegaan : omdat HIJ dat doodgraag wilde :') :') :')
pi_140828579
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Gezien haar "verleden" met met de boyzz ( :') ) zal dat lukken :') . En vooral de reden waarom ze die relatie is aangegaan : omdat HIJ dat doodgraag wilde :') :') :')
nja idd dat is niet een beste basis om je relatie te beginnen :P
pi_140828629
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]
Waar ben je precies zo bang voor?
Moeilijk te omschrijven. Deels onzekerheid, denk ik...
pi_140828699
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:

[..]

nja idd dat is niet een beste basis om je relatie te beginnen :P
Precies mijn punt, dan kan ze beter terug gaan scharrelen, past beter bij haar "HIJ WOU HET ZO DOODGRAAG" :') .
:P
  zondag 8 juni 2014 @ 12:55:46 #115
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140828702
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Moeilijk te omschrijven. Deels onzekerheid, denk ik...
Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
pi_140828708
Nou: even een update:

Het is allemaal weer goedgekomen en we hebben het uitgepraat. Hij wilde mij niet beperken maar ik vond het geen beperking om niet met die kennis te gaan eten. Bovendien is hij die kennis gister tegengekomen op een afstubo en bleek hij (die kennis) echt superlullig tegen mijn vriend en zijn jaargenoot te doen. Goede keuze dus om het af te zeggen. Ook had ik door dat ik hem gewoon in een lastige situatie plaatste door zoiets te gaan doen, ik heb ook beloofd om dit soort situaties te vermijden, oftewel: beetje meer aan hem aanpassen. Die kennis was ook geen echte vriend ofzo, mijn enige echte mannelijke vriend is homoseksueel, en mijn vriend kent hem wel integendeel!
Bedankt voor jullie reacties! Hierdoor had ik alles weer even op een rijtje :)

P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
  zondag 8 juni 2014 @ 12:56:57 #117
289973 TerryStone
meh, i say
pi_140828735
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Aldus de grootste stoere zolderkameralpha in dit topic... ik ben erg onder de indruk!
pi_140828745
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Precies mijn punt, dan kan ze beter terug gaan scharrelen, past beter bij haar "HIJ WOU HET ZO DOODGRAAG" :') .
:P
Dat bedoelde ik daar niet mee! Ik ben echt helemaal klaar met dat scharrelen :p
pi_140828772
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:57 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik daar niet mee! Ik ben echt helemaal klaar met dat scharrelen :p
Ben je dan verliefd op hem of is dit gewoon iets nieuws dat je wilt uitproberen. Ik heb hier nergens gelezen hoe gek je wel op hem bent. oid.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:58:21 #120
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140828773
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Aldus de grootste stoere zolderkameralpha in dit topic... ik ben erg onder de indruk!
Graag gedaan.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:59:34 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140828803
Die gefrustreerde pubers hier :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 8 juni 2014 @ 12:59:59 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140828810
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:
Nou: even een update:

Het is allemaal weer goedgekomen en we hebben het uitgepraat. Hij wilde mij niet beperken maar ik vond het geen beperking om niet met die kennis te gaan eten. Bovendien is hij die kennis gister tegengekomen op een afstubo en bleek hij (die kennis) echt superlullig tegen mijn vriend en zijn jaargenoot te doen. Goede keuze dus om het af te zeggen. Ook had ik door dat ik hem gewoon in een lastige situatie plaatste door zoiets te gaan doen, ik heb ook beloofd om dit soort situaties te vermijden, oftewel: beetje meer aan hem aanpassen. Die kennis was ook geen echte vriend ofzo, mijn enige echte mannelijke vriend is homoseksueel, en mijn vriend kent hem wel integendeel!
Bedankt voor jullie reacties! Hierdoor had ik alles weer even op een rijtje :)

P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
Hoe is het dan relevant dat je vriend recent achter je verleden is gekomen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_140828818
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je dan verliefd op hem of is dit gewoon iets nieuws dat je wilt uitproberen. Ik heb hier ergens gelezen hoe gek je wel op hem bent. oid.
Ik was ten eerste een beetje terughoudend. Persoonlijk hou ik niet van die relatiepersonen die zo ontzettend klef zijn (en fotohoesjes met hen en hun vriend hebben, brrr) dus ik moest er weer even aan wennen :)
pi_140828835
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Okay. Je bent er in ieder geval eerlijk over. Kudo's daarvoor. Makkelijk gezegd misschien, maar het heeft geen zin je allerlei doemscenario's in het hoofd te halen. Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
Tuurlijk ben ik er eerlijk over. Wat schiet ik ermee op door te liegen? :P

Zoals je zegt zal iemand die wil vreemdgaan wel vreemd. Ik heb zelf het idee dat de drempel om te rotzooien met zo'n persoon wel iets lager is dan met iemand met wie je geen verleden hebt. That's it.
  zondag 8 juni 2014 @ 13:01:17 #125
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140828851
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is een heel volwassen manier om er tegenaan te kijken. Maar ik denk dat de meeste jongeren het zo nog niet kunnen zien, wegens weinig ervaring, onzekerheid etc.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')