abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140838054
Moira denk jij ook dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:24:57 #177
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140838062
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef dopfles1 het volgende:
Achja ieder zijn ding. :)
Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?

(gewoon even oprecht nieuwsgierig of je 't begrijpt :P )
quote:
17s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.

Er zijn er zat die ook in een goede relatie vreemdgaan. Niet altijd met de intentie om vreemd te gaan, maar het gebeurt meer dan genoeg. Ondanks communicatie.
Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.
Verschilt ook per geval allemaal, natuurlijk. Maar over het algemeen is er wel wat mis in je relatie als er wordt vreemdgegaan :P
Fuck the EBU.
pi_140838073
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?

(gewoon even oprecht nieuwsgierig of je 't begrijpt :P )

[..]

Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.
Verschilt ook per geval allemaal, natuurlijk. Maar over het algemeen is er wel wat mis in je relatie als er wordt vreemdgegaan :P
Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d. ;)

En ja hoor, als jij gelukkig bent zeker doen. Ik zou zo niet gelukkig kunnen zijn. En mijn vriendin ook niet.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:25:58 #179
288245 crew  Moira
pi_140838093
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef dopfles1 het volgende:
Moira denk jij ook dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn?
Nee, want dat zijn ze niet.
Hoewel veel vrouwen niet als alle vrouwen zijn, en veel mannen niet als alle mannen.
Je hebt mannen en vrouwen die dezelfde persoonlijkheid/karaktertrekjes hebben, maar totaal niet dezelfde als hun geslachtsgenoten.
Verschilt allemaal per persoon, niet per geslacht.
Fuck the EBU.
pi_140838229
Communicatie is wel key. Ik weet dat er een hoop wordt vreemd gegaan. Ikzelf pieker daar niet over. Tuurlijk, ik ben een gezonde man. Als ik voorop in de trein zit en er loopt zo'n wulps teefje over het perron kijk ik er naar en denk ik wel eens van: Donders, ik wil dat zeehondenlijfje van je helemaal kapot scheuren met mijn enorme fallus. Maar na 3 seconden is die gedachte weer weg en dan zal het allemaal wel. Dat is een gezonde gedachte (wellicht niet die bewoording, maar je snapt mijn punt hopelijk wel :D ).

Maar blijf in elke relatie gewoon open, eerlijk en blijf praten. Als je een bepaald standpunt hebt hoeft dat niet meteen de waarheid te zijn. Je gaat samen een relatie aan, en op het moment dat je direct zegt: 'ik wil niet dit, of ik wil niet dat, dan gaat het vrij rap mis.

Praten, praten, praten. Open en eerlijkheid. Dan kom je er wel ^O^

Zo. Bier.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:33:54 #181
288245 crew  Moira
pi_140838265
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:25 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d. ;)

En ja hoor, als jij gelukkig bent zeker doen. Ik zou zo niet gelukkig kunnen zijn. En mijn vriendin ook niet.
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manier :D
Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven ;(

Toch bijzonder hoe dat voor iedereen anders is. Mja als mijn ex iemand zou vinden die ook jaloers en control-freakerig en bezitterig is, dan zou dat misschien ook wel weer juist klikken :P
Fuck the EBU.
pi_140838290
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven ;(
Wees blij dat het gedaan is met zo een kerel :P Yeah!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:36:46 #183
288245 crew  Moira
pi_140838321
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Wees blij dat het gedaan is met zo een kerel :P Yeah!
Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hem :')
Ging een wereld voor me open toen ik erachter kwam dat 't toch wel ook anders kon :P
Fuck the EBU.
pi_140838366
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hem :')
Ging een wereld voor me open toen ik erachter kwam dat 't toch wel ook anders kon :P
Inderdaad. Ik snap zeker jouw opluchting na zo een relatie, been there done that. :P

Verder wat Monopoly zegt: praten praten praten.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:39:36 #185
288245 crew  Moira
pi_140838396
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Communicatie is wel key. Ik weet dat er een hoop wordt vreemd gegaan. Ikzelf pieker daar niet over. Tuurlijk, ik ben een gezonde man. Als ik voorop in de trein zit en er loopt zo'n wulps teefje over het perron kijk ik er naar en denk ik wel eens van: Donders, ik wil dat zeehondenlijfje van je helemaal kapot scheuren met mijn enorme fallus. Maar na 3 seconden is die gedachte weer weg en dan zal het allemaal wel.
Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goed O+
Fuck the EBU.
pi_140838411
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goed O+
Hoezo? :D Zijn jullie een stel of is dat jouw "humor"? :@
pi_140838453
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Toch bijzonder hoe dat voor iedereen anders is. Mja als mijn ex iemand zou vinden die ook jaloers en control-freakerig en bezitterig is, dan zou dat misschien ook wel weer juist klikken :P
Wat ik al zei; ieder zijn ding. :)

Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.

Heeft niets met puberaal te maken, zit gewoon in de natuur?
pi_140838477
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.

Niks mis mee, en als het wederzijds is, dan passen jullie bij elkaar. *;
  zondag 8 juni 2014 @ 18:50:01 #189
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140838696
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Stel jouw vriendje voor om met zijn drieen wat te gaan drinken *O* Vroeg of laat ging hij toch jouw vrienden/vriendinnen leren kennen. Bel hem en stel hem dat voor. 8-)
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?

:N
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_140838728
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?

De rest niet lezen :')
  zondag 8 juni 2014 @ 18:55:52 #191
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140838896
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef complicate het volgende:

[..]

De rest niet lezen :')
Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.

Na het lezen van de rest: ik blijk gelijk te hebben.

pi_140838921
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.

Na het lezen van de rest: ik blijk gelijk te hebben.
Ok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 23:03:22 #193
288245 crew  Moira
pi_140851423
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo? :D Zijn jullie een stel of is dat jouw "humor"? :@
Nee we zijn een stel en af en toe een beetje vreemd :') :D
quote:

[..]

Sja nja als jullie allebei zo zijn zit het verder ook niemand in de weg natuurlijk ^O^
Maar soms lijk je niet te snappen dat andere mensen zich dat wél kunnen voorstellen :P Mja 't is nu weer van beide kanten duidelijk :D
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 23:04:20 #194
288245 crew  Moira
pi_140851474
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?
Of je vriendin stelt jou niet voor aan haar vrienden?
Fuck the EBU.
  zondag 8 juni 2014 @ 23:21:02 #195
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140852508
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?
Of je vriendin stelt jou niet voor aan haar vrienden?
Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.

pi_140852661
quote:

[..]

Ik denk dat dit deels in je natuur zit. Ik was vroeger ook best internaliserend; mijn problemen en dingen liever niet met een ander bespreken. Nu voel ik me meer ontwikkeld en knoop ik veel gemakkelijker een praatje met iemand aan en is mijn interessevlak zich ook aan het uitbreiden.

'T blijft lastig om je grenzen te stellen maar idd als je het met elkaar eens bent is het prima. (Hoewel ik nooit zo'n rigide stelletje zou willen worden waarbij ik elk mannelijk contact afsla ''omdat ik een vriend heb'', aandacht krijgen is leuk, tot op een zeker niveau :) )
pi_140852703
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.
En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?
  zondag 8 juni 2014 @ 23:26:22 #198
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140852741
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:25 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?
Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.

pi_140852784
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:26 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.
Dat is wel vrij politiek correct ja hihi ^O^
pi_140852973
Homo
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')