Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?quote:
Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.
Er zijn er zat die ook in een goede relatie vreemdgaan. Niet altijd met de intentie om vreemd te gaan, maar het gebeurt meer dan genoeg. Ondanks communicatie.
Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar snap je nou wel wat ik bedoel? Dat er héél veel mensen zijn die op zo'n relaxte manier in hun relatie leven als ik omschrijf? Dat dat óók gewoon kan en werkt?
(gewoon even oprecht nieuwsgierig of je 't begrijpt)
[..]
Juah, als je relatie 100% goed zit van beide kanten gaat de één echt niet zomaar vreemd, hoor. Dan heeft er wel wat anders gespeeld waar niet goed over gecommuniceerd is.
Verschilt ook per geval allemaal, natuurlijk. Maar over het algemeen is er wel wat mis in je relatie als er wordt vreemdgegaan
Nee, want dat zijn ze niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef dopfles1 het volgende:
Moira denk jij ook dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn?
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manierquote:Op zondag 8 juni 2014 18:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vreemd omdat de relatie kut is. Mannen gaan vreemd omdat.. ja omdat het kan? Gevoel van macht e.d.
En ja hoor, als jij gelukkig bent zeker doen. Ik zou zo niet gelukkig kunnen zijn. En mijn vriendin ook niet.
Wees blij dat het gedaan is met zo een kerelquote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manier
Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven
Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hemquote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Wees blij dat het gedaan is met zo een kerelYeah!
Inderdaad. Ik snap zeker jouw opluchting na zo een relatie, been there done that.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment hield ik het écht niet langer, kon mezelf niet langer voor de gek houden dat ik oud zou (willen) worden met hem
Ging een wereld voor me open toen ik erachter kwam dat 't toch wel ook anders kon
Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goedquote:Op zondag 8 juni 2014 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Communicatie is wel key. Ik weet dat er een hoop wordt vreemd gegaan. Ikzelf pieker daar niet over. Tuurlijk, ik ben een gezonde man. Als ik voorop in de trein zit en er loopt zo'n wulps teefje over het perron kijk ik er naar en denk ik wel eens van: Donders, ik wil dat zeehondenlijfje van je helemaal kapot scheuren met mijn enorme fallus. Maar na 3 seconden is die gedachte weer weg en dan zal het allemaal wel.
Hoezo?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan denk je weer aan mijn tieten en dan is alles weer goed
Wat ik al zei; ieder zijn ding.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind 't wel echt interessant though, en dan niet op de lullige manier
Ik heb eerder in een relatie gezeten waarin ook al mijn mannelijke vrienden uit m'n leven werden gebannen door m'n ex, want oh jee er zou toch eens wat gebeuren, mocht niet in te strakke kleren naar de stad, mocht niet stappen met vriendinnen zonder dat hij erbij was, dat soort dingen. Da's toch niet fijn leven
Toch bijzonder hoe dat voor iedereen anders is. Mja als mijn ex iemand zou vinden die ook jaloers en control-freakerig en bezitterig is, dan zou dat misschien ook wel weer juist klikken
Niks mis mee, en als het wederzijds is, dan passen jullie bij elkaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat ik al zei; ieder zijn ding.
Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel jouw vriendje voor om met zijn drieen wat te gaan drinkenVroeg of laat ging hij toch jouw vrienden/vriendinnen leren kennen. Bel hem en stel hem dat voor.
De rest niet lezenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?
Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.quote:
Ok.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar dit was zo'n dom voorstel dat ik onmiddelijk moest reageren.
Na het lezen van de rest: ik blijk gelijk te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee we zijn een stel en af en toe een beetje vreemdquote:Op zondag 8 juni 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo?Zijn jullie een stel of is dat jouw "humor"?
![]()
Sja nja als jullie allebei zo zijn zit het verder ook niemand in de weg natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om mijn hele leven als enig vrouwelijk contact mijn vriendin te hebben. Heb ook nooit behoefte gehad om "vrienden" te zijn met een vrouw. kan mij dat overigens ook niet voorstellen.
Heeft niets met puberaal te maken, zit gewoon in de natuur?
He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, briljant plan. Kunnen de heren ervaringen uitwisselen. Jij begrijpt niet heel veel van mannen?
Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
He? Jij stelt je vriendin niet voor aan je vrienden?
Of je vriendin stelt jou niet voor aan haar vrienden?
Ik denk dat dit deels in je natuur zit. Ik was vroeger ook best internaliserend; mijn problemen en dingen liever niet met een ander bespreken. Nu voel ik me meer ontwikkeld en knoop ik veel gemakkelijker een praatje met iemand aan en is mijn interessevlak zich ook aan het uitbreiden.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heeft niets met puberaal te maken, zit gewoon in de natuur?
En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vrouwen waarmee ik gescharreld heb zijn per definitie niet mijn vrienden. Dus nee, ik stel mijn vriendin niet aan hen voor.
Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:25 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
En wat nou als je ze toevallig tegenkomt en ze je hartelijk begroeten? Hoe leg je dat uit aan je vriendin?
Dat is wel vrij politiek correct ja hihiquote:Op zondag 8 juni 2014 23:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lijkt me stug, maar dan stel ik ze voor als iemand die ik ken uit mijn studententijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |