abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 17:53:18 #151
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140837234
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Valt mij nog mee dat je mij geen mongooltje gaat noemen omdat ik een andere mening heb zoals vorige keer.

Maargoed ik gedraag mij als een 16 jarige :D :*
Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.

Je zou je vriendin niet met een vriend van haar laten afspreken, maar als hij nou ook een vriendin heeft, of misschien wel verloofd/getrouwd is, is 't dan ineens anders?
Fuck the EBU.
pi_140837278
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.

Je zou je vriendin niet met een vriend van haar laten afspreken, maar als hij nou ook een vriendin heeft, of misschien wel verloofd/getrouwd is, is 't dan ineens anders?
Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 17:56:36 #153
288245 crew  Moira
pi_140837310
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?
Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?

En voor de rest zal ik even mijn eerste post hier quoten, dat 'dineren' is ook wat vreemd, ja.
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:26 schreef Moira. het volgende:
Nuah, als hij er net achter is dat jij met een aantal van die studentenvereniging hebt lopen rollebollen, en nu samen wil gaan eten met één van hen, dan snap ik wel dat je vriend daar mee zit (hoewel ik het dan overdreven vind om gelijk te gaan roepen dat je 't uit wil maken :') ).

Ik zou hem gewoon duidelijk proberen te maken hoe het zit, en ook duidelijk maken dat jij snápt waar hij mee zit, en daarom gewoon niet met hem uit eten gaat (uit eten gaan is sowieso eigenlijk een soort 'date').
Spreek dan een keer af om wat te gaan drinken om bij te kletsen, desnoods als je vriend er ook bij is, zodat hij met eigen ogen kan zien hoe het zit tussen jullie.
Fuck the EBU.
pi_140837350
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?

En voor de rest zal ik even mijn eerste post hier quoten:

[..]

Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?
pi_140837436
Overigens ben ik nog steeds van mening dat een man geen vriend kan zijn met een vrouw zonder andere gevoelens te ontwikkelen.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:00:51 #156
288245 crew  Moira
pi_140837439
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?
Het ging me dan ook meer om dit:
quote:
Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
Vooral ook omdat je op latere leeftijd vaak meer te maken krijgt met stelletjes die met stelletjes afspreken. Dan zijn man en vrouw gewoon bevriend met elkaar zonder gevoelens.
Fuck the EBU.
pi_140837483
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:05:58 #158
288245 crew  Moira
pi_140837579
quote:
Oh ja heel representatief, onder studenten :')
Fuck the EBU.
pi_140837595
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Vooral ook omdat je op latere leeftijd vaak meer te maken krijgt met stelletjes die met stelletjes afspreken. Dan zijn man en vrouw gewoon bevriend met elkaar zonder gevoelens.
http://www.scientificamer(...)ant-be-just-friends/
http://www.salon.com/2013(...)_be_friends_partner/
http://www.psychologytoda(...)cant-be-just-friends
http://www.returnofkings.(...)nd-men-to-be-friends
pi_140837609
Wil je meer? En wat ben jij dan? Volwassen huismoeder?

volgens mij ben jij ook een student?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:07:54 #161
288245 crew  Moira
pi_140837621
quote:
Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikken :')
Maar snap je echt niet wat ik bedoel? Kun je je dat echt niet inbeelden? :')

Dat volwassen mensen gewoon bij vrienden op de koffie gaan en dat die mannen niet allemaal voor hun vriendin bezwijken (omdat ze bijv. zelf al een relatie hebben, of gewoon niet geïnteresseerd zijn)? :')

Jeez.
Fuck the EBU.
pi_140837644
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikken :')
Maar snap je echt niet wat ik bedoel? Kun je je dat echt niet inbeelden? :')

Dat volwassen mensen gewoon bij vrienden op de koffie gaan en dat die mannen niet allemaal voor hun vriendin bezwijken (omdat ze bijv. zelf al een relatie hebben, of gewoon niet geïnteresseerd zijn)? :')

Jeez.
Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1 :') (zonder dat die homo is)
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:11:03 #163
288245 crew  Moira
pi_140837694
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:09 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1 :') (zonder dat die homo is)
Ik ben net verhuisd, dus nee.
Maar ik heb hier al wel met een oude schoolvriend afgesproken waar ik samen mee een drankje ben gaan drinken, terwijl mijn vriend thuis op de bank zat. Daar had ik vroegah ook 'sexual tension' mee, nu was het gewoon leuk bijkletsen.
Alsof iedereen geïnteresseerd is in iedereen :')
Fuck the EBU.
pi_140837713
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ben net verhuisd, dus nee.
Maar ik heb hier al wel met een oude schoolvriend afgesproken waar ik samen mee een drankje ben gaan drinken, terwijl mijn vriend thuis op de bank zat. Daar had ik vroegah ook 'sexual tension' mee, nu was het gewoon leuk bijkletsen.
Alsof iedereen geïnteresseerd is in iedereen :')
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:12:51 #165
288245 crew  Moira
pi_140837740
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken...
Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezien :')
Da's toch gewoon een voor de hand liggend antwoord?
En nee, hij had geen relatie op dat moment.

En al zou iemand interesse in me krijgen, da's dan toch hun probleem? Zitten zij lekker met een eenzijdige verliefdheid. Daar ga je toch gewoon niet op in? Da's toch common sense. Gelukkig heeft mijn vriend dat wel en leveren dat soort dingen geen gezeik op.
Fuck the EBU.
pi_140837778
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezien :')
Da's toch gewoon een voor de hand liggend antwoord?
En nee, hij had geen relatie op dat moment.

En al zou iemand interesse in me krijgen, da's dan toch hun probleem? Zitten zij lekker met een eenzijdige verliefdheid. Daar ga je toch gewoon niet op in? Da's toch common sense. Gelukkig heeft mijn vriend dat wel en leveren dat soort dingen geen gezeik op.
Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?

en wat boeit jou die jongen nou... Je hebt het toch veel leuker met je vriend..?
  zondag 8 juni 2014 @ 18:17:57 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140837874
Alsof het zo raar is om met een ex-scharrel nog een keer wat te gaan drinken. :')
Je had toch ooit een gezellige tijd. Panisch gedoe om meteen bang te zijn dat er op zo'n terrastafel even geneukt gaat worden.

"Je hebt het toch veel leuker met je vriend." :') Laat je anders meteen aan een ketting leggen. _O-
Gourmetten of steengrillen?
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:18:45 #168
288245 crew  Moira
pi_140837896
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:14 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?
Ja, dat weet ik zeker. Toen hij nog een vriendin had heb ik ook met 'm afgesproken. Was ook gezellig bijkletsen.

Snap je echt niet dat sommige mensen een wat bredere kijk op zaken hebben?
Dat je gewoon vrij moet kunnen zijn in wat je doet in je leven en met wie je afspreekt, en dat niet iedereen (seksuele) gevoelens voor elkaar heeft, maar gewoon oppervlakkig met elkaar geïnteresseerd over elkaars leven kunnen praten?
Ik doe met mijn mannelijke vrienden gewoon hetzelfde als ik met vriendinnen doe: kletsen, lol hebben, maf doen, plezier maken.
Daar komt geen vreemdgaan bij te pas, dus ik zou ook niet weten waarom mijn vriend me daarin niet vrij zou laten.
Andersom ook zo, hij blijft wel eens een avond bij vrienden of gaat een weekendje weg met vrienden. Ik zou m'n leven er echt kutter op maken als ik me druk zou gaan maken om wat hij daar allemaal uit zou vreten. Óók als er andere vrouwen bij zijn.
Antwoord is waarschijnlijk: bier drinken, kletsen, bier drinken, lol maken, maf doen, bier drinken, lallen en plezier maken.
Da's toch juist mooi?

Als mijn vriend de behoefte had om z'n leuter in andermans kut te hangen, dan zou hij toch geen relatie met mij hebben? Waarom zou je je daar in een relatie dan druk om maken?
quote:
en wat boeit jou die jongen nou... Je hebt het toch veel leuker met je vriend..?
Inderdaad. Dat is ook de reden dat ik samenwoon met m'n vriend en elke dag plezier met hem maak, en eens in de zoveel jaren/maanden met vrienden af spreek om weer eens gezellig bij te kletsen.
Fuck the EBU.
  zondag 8 juni 2014 @ 18:20:03 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140837932
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als mijn vriend de behoefte had om z'n leuter in andermans kut te hangen, dan zou hij toch geen relatie met mij hebben? Waarom zou je je daar in een relatie dan druk om maken?
Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Dan zou er nooit iemand vreemd gaan. Terwijl dit toch vrij vaak voorkomt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  PR en moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:21:39 #170
288245 crew  Moira
pi_140837976
quote:
4s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Dan zou er nooit iemand vreemd gaan. Terwijl dit toch vrij vaak voorkomt.
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan? :D

Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
Fuck the EBU.
pi_140837986
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?
Seriously?

"Ik ga niet naar de bioscoop, want ik kan net zo goed thuis een filmpje kijken. "
"Ik ga niet op vakantie, want ik kan net zo goed thuis slapen."
"Ik ga niet op bezoek bij m'n zus om bij te praten, want ik kan net zo goed met m'n vriendin praten."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140838008
Persoonlijk vind ik het ook niet kunnen nee.
Als het gewoon een vriend was die nooit gevoelens voor jou heeft gehad (op welke manier dan ook) dan zou er geen probleem moeten zijn...
Maargoed, aangezien er al een geschiedenis tussen jullie is...
Ik begrijp je vriend wel eerlijk gezegd, en vraag me ook af waarom je eigenlijk met een oude scharrel wat wil gaan doen..je hebt pas zo kort een relatie, steek daar liever je tijd in.

Heb zo het idee dat velen het oneens met me zijn, maargoed, dit is mijn mening.
pi_140838020
Achja ieder zijn ding. :)
  zondag 8 juni 2014 @ 18:23:06 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140838021
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.

Er zijn er zat die ook in een goede relatie vreemdgaan. Niet altijd met de intentie om vreemd te gaan, maar het gebeurt meer dan genoeg. Ondanks communicatie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_140838048
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Communicatie enzo.

Alcohol kan meer kapotmaken dan je lief is... Ook een relatiedipje is kan best vervelend uitpakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')