Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat je mij geen mongooltje gaat noemen omdat ik een andere mening heb zoals vorige keer.
Maargoed ik gedraag mij als een 16 jarige![]()
Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar je nou allemaal omheen zit te draaien. Je kunt ook gewoon reageren op wat ik zei.
Je zou je vriendin niet met een vriend van haar laten afspreken, maar als hij nou ook een vriendin heeft, of misschien wel verloofd/getrouwd is, is 't dan ineens anders?
Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee. In vriendengroepen zou ik het geen probleem hebben als mijn vriendin met een jongen omgaat. Maar als mijn vriendin met een man alleen wat zou willen eten zou ik dit niet willen. Ze kan net zo goed met mij eten toch?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:26 schreef Moira. het volgende:
Nuah, als hij er net achter is dat jij met een aantal van die studentenvereniging hebt lopen rollebollen, en nu samen wil gaan eten met één van hen, dan snap ik wel dat je vriend daar mee zit (hoewel ik het dan overdreven vind om gelijk te gaan roepen dat je 't uit wil maken).
Ik zou hem gewoon duidelijk proberen te maken hoe het zit, en ook duidelijk maken dat jij snápt waar hij mee zit, en daarom gewoon niet met hem uit eten gaat (uit eten gaan is sowieso eigenlijk een soort 'date').
Spreek dan een keer af om wat te gaan drinken om bij te kletsen, desnoods als je vriend er ook bij is, zodat hij met eigen ogen kan zien hoe het zit tussen jullie.
Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom is het dan anders? Dan kunnen toch ook nog steeds die vrienden gevoelens voor haar ontwikkelen? Een vrouw kon toch geen mannelijke vrienden hebben?
En voor de rest zal ik even mijn eerste post hier quoten:
[..]
Het ging me dan ook meer om dit:quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Als je met zn tweeën bent is het anders dan binnen een vriendengroep toch?
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.quote:Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ging me dan ook meer om dit:
[..]
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
http://www.scientificamer(...)ant-be-just-friends/quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ging me dan ook meer om dit:
[..]
Da's vrij puberaal, volwassen mannen kunnen namelijk gewoon bevriend zijn met volwassen vrouwen zonder daar gevoelens voor te creëren. En dat het wel eens door z'n hoofd schiet om met 'r te neuken telt niet mee, want dat schiet bij vrouwen ook wel eens door hun hoofd. Daar blijft het dan bij.
Vooral ook omdat je op latere leeftijd vaak meer te maken krijgt met stelletjes die met stelletjes afspreken. Dan zijn man en vrouw gewoon bevriend met elkaar zonder gevoelens.
Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikkenquote:
Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1quote:Op zondag 8 juni 2014 18:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja kun je wel leuk met linkjes aan gaan komen waar ik natuurlijk geen zin in heb om op te klikken
Maar snap je echt niet wat ik bedoel? Kun je je dat echt niet inbeelden?
Dat volwassen mensen gewoon bij vrienden op de koffie gaan en dat die mannen niet allemaal voor hun vriendin bezwijken (omdat ze bijv. zelf al een relatie hebben, of gewoon niet geïnteresseerd zijn)?
Jeez.
Ik ben net verhuisd, dus nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb jij een vriend (mannelijk) die bij je elke week op de koffie komt om een uurtje bij te kletsen? 1op1(zonder dat die homo is)
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, dus nee.
Maar ik heb hier al wel met een oude schoolvriend afgesproken waar ik samen mee een drankje ben gaan drinken, terwijl mijn vriend thuis op de bank zat. Daar had ik vroegah ook 'sexual tension' mee, nu was het gewoon leuk bijkletsen.
Alsof iedereen geïnteresseerd is in iedereen
Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezienquote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken...
Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik woon samen met m'n vriend dus daar drink ik elke dag drankjes mee, die vriend had ik al jaren niet meer gezien
Da's toch gewoon een voor de hand liggend antwoord?
En nee, hij had geen relatie op dat moment.
En al zou iemand interesse in me krijgen, da's dan toch hun probleem? Zitten zij lekker met een eenzijdige verliefdheid. Daar ga je toch gewoon niet op in? Da's toch common sense. Gelukkig heeft mijn vriend dat wel en leveren dat soort dingen geen gezeik op.
Ja, dat weet ik zeker. Toen hij nog een vriendin had heb ik ook met 'm afgesproken. Was ook gezellig bijkletsen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nu eerlijk wezen.. Denk je dat die jongen ook met je dat drankje zou gaan drinken terwijl hij een vriendin had?
Inderdaad. Dat is ook de reden dat ik samenwoon met m'n vriend en elke dag plezier met hem maak, en eens in de zoveel jaren/maanden met vrienden af spreek om weer eens gezellig bij te kletsen.quote:en wat boeit jou die jongen nou... Je hebt het toch veel leuker met je vriend..?
Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als mijn vriend de behoefte had om z'n leuter in andermans kut te hangen, dan zou hij toch geen relatie met mij hebben? Waarom zou je je daar in een relatie dan druk om maken?
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Moira, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Dan zou er nooit iemand vreemd gaan. Terwijl dit toch vrij vaak voorkomt.
Seriously?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou doen? Terwijl je net zo goed met je vriend dat drankje kon gaan drinken... En had die andere jongen een relatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie mono niet vreemdgaan. Maar dat ligt geheel aan de persoon.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan?
Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
Alcohol kan meer kapotmaken dan je lief is... Ook een relatiedipje is kan best vervelend uitpakken.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar zie jij Mono al vreemdgaan?
Vreemdgaan ligt gewoon aan de relatie. Als dat goed zit, heeft geen van beide de behoefte om vreemd te gaan.
Communicatie enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |