Nou.. niet recent, hij weet t al de hele tijd, maar hij wordt er aan herinnerd als ik met zo'n gast zou gaan eten waardoor hij zich rammend kut gaat voelen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het dan relevant dat je vriend recent achter je verleden is gekomen?
Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het danquote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:
P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wil gewoon eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ik was ten eerste een beetje terughoudend. Persoonlijk hou ik niet van die relatiepersonen die zo ontzettend klef zijn (en fotohoesjes met hen en hun vriend hebben, brrr) dus ik moest er weer even aan wennen
Je kunt het ook anders bekijken, áls die wederzijdse interesse er al is (en het is een grote als) zal hij vast niet verdwijnen door de ene krampachtig bij de ander weg te houden. Werkt juist averechts.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er eerlijk over. Wat schiet ik ermee op door te liegen?
Zoals je zegt zal iemand die wil vreemdgaan wel vreemd. Ik heb zelf het idee dat de drempel om te rotzooien met zo'n persoon wel iets lager is dan met iemand met wie je geen verleden hebt. That's it.
Dat is natuurlijk slechts 1 kant van de medaillequote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze vreemd zou willen gaan doet ze dat toch wel.
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wou eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem.
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hemquote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Ben je verliefd op die kerel? Je bevestigt meer dat idee van "ik wou eens iets anders proberen". Wat vind je leuk aan hem? Ik bedoel, ik lees nergens niks over wat je VOELT voor hem.
Ok, je bent dus niet verliefd op hem (wat ik vermoed had) ,voelt wel veel rust bij hem, je ziet je met hem oud worden (!) want je houdt veel van hem.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hem
Ik vermoed dat ook wel ja. Ik denk dat de meesten er uiteindelijk wel wat relaxter in zullen worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is een heel volwassen manier om er tegenaan te kijken. Maar ik denk dat de meeste jongeren het zo nog niet kunnen zien, wegens weinig ervaring, onzekerheid etc.
Thanks hahaquote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef vera166 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het dan
kut om te horen, je hebt een leuker leven dan de meesten hier
Ja klopt, en ik denk dat het in een relatie belangrijk is om je basis goed te hebben voordat je weer ''gekke'' dingen gaat doen, maar dat duurt natuurlijk wel evenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ook wel ja. Ik denk dat de meesten er uiteindelijk wel wat relaxter in zullen worden.
Grrrllpower!!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:01 schreef vera166 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, ik vind zulke reacties ook triest maar dit is FOK en ook al blijft het dan
kut om te horen, je hebt een leuker leven dan de meesten hier
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vrouwen weten vaak niet dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen. Als zij elkaar vaak zien creëert de man altijd gevoelens voor deze vrouw. Zit gewoon in de natuur.
Als het in een vriendengroep is is het natuurlijk anders maar een etentje met zn tweeën... Ik zou het nooit accepteren ook al was het geen ex-scharrel.
Nee maar jij ging geen relatie met je vriend om je hij het doodgraag wilde.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?
De ex van mijn vriend en hijzelf zitten beide nog gewoon in dezelfde vriendengroep en gaan goed met elkaar om, beschouwen elkaar als vrienden. Laatst zijn we nog bij haar en haar vriend thuis blijven slapen na het stappen. Moet ik bang zijn dat mijn vriend weer gevoelens voor haar gaat ontwikkelen?
Hehe, ditquote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt. Het lijkt me uitermate verstikkend om een relatie te hebben met de meesten hier. Wat een jaloezie, claimerigheid en wantrouwen van de zolderkameralpha's hier. Fok weer op zijn best.
Minstens twee van mijn exen hebben een Fok-accountquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Pietiepoe het volgende:
Nou: even een update:
Het is allemaal weer goedgekomen en we hebben het uitgepraat. Hij wilde mij niet beperken maar ik vond het geen beperking om niet met die kennis te gaan eten. Bovendien is hij die kennis gister tegengekomen op een afstubo en bleek hij (die kennis) echt superlullig tegen mijn vriend en zijn jaargenoot te doen. Goede keuze dus om het af te zeggen. Ook had ik door dat ik hem gewoon in een lastige situatie plaatste door zoiets te gaan doen, ik heb ook beloofd om dit soort situaties te vermijden, oftewel: beetje meer aan hem aanpassen. Die kennis was ook geen echte vriend ofzo, mijn enige echte mannelijke vriend is homoseksueel, en mijn vriend kent hem wel integendeel!
Bedankt voor jullie reacties! Hierdoor had ik alles weer even op een rijtje
P.S: Ik ben geen slet, en ik vind het supervervelend dat mensen dat over me zeggen terwijl ze niet het hele verhaal kennen! het is gewoon niet leuk om te horen en bovendien ben ik niet ''door de hele vereniging volgespoten'' en dat soort onzin... :-)
Haha, hij wilde het eerst 'doodgraag' (wie zegt dat?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee maar jij ging geen relatie met je vriend om je hij het doodgraag wilde.![]()
En je bent waarschijnlijk verliefd op hem al weet je nog niet of jullie samen oud worden.
Het geval (basis) van TS is anders.
Ieder zijn ding zou ik zeggen.
De TS. (zie haar OP)quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, hij wilde het eerst 'doodgraag' (wie zegt dat?)
Ja hoor:quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:
Maar denk ook dat in het verhaal van TS men in een andere levensfase zit ofzo, dus alle situaties verschillen. Maar denken dat het in alle situaties zo is dat de man verliefd wordt op zijn ex als ze weer contact hebben, is wel wat kort door de bocht
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op hem zoals bij mijn eerste liefde. Die liefde heb ik ook nooit meer bij iemand anders kunnen voelen helaas. Maar ik voel me heerlijk bij hem en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem, bij hem voel ik rust. Ik hou heel erg veel van hem, maar ben niet verliefd met alle heftige gevoelens die daar bij komen kijken. En daar mag je natuurlijk van vinden wat je wilt, voor mij werkt het en ik zie me al helemaal oud worden met hem
Jij hebt toch ook trios en shit. Wat geef jij nou om monogame relatiesquote:Op zondag 8 juni 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als allebei de partijen een vriend of vriendin hebben (dus 2 koppels), dan is het ineens anders?
De ex van mijn vriend en hijzelf zitten beide nog gewoon in dezelfde vriendengroep en gaan goed met elkaar om, beschouwen elkaar als vrienden. Laatst zijn we nog bij haar en haar vriend thuis blijven slapen na het stappen. Moet ik bang zijn dat mijn vriend weer gevoelens voor haar gaat ontwikkelen?
Haha, je bent echt 16, he?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook trios en shit. Wat geef jij nou om monogame relaties
Ja ik ben echt 16!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, je bent echt 16, he?
Ik heb gewoon een monogame relatie hoorEn we kunnen gewoon bier drinken met onze exen, helemaal prima
Valt mij nog mee dat je mij geen mongooltje gaat noemen omdat ik een andere mening heb zoals vorige keer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |