quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
Hij is bang dat je je weer als een slet gaat gedragen.
jij kent ts?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
Hij is bang dat je je weer als een slet gaat gedragen.
Kan natuurlijk goed zijn dat die gasten waar je mee afspreekt WEL andere bedoelingen hebben dan jij...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Pietiepoe het volgende:
Ja wsl wel, maar hij wil het nu dus uitmaken, terwijl ik me niet eens heb kunnen bewijzen (we hebben nu pas paar maanden), zo frustrerend!!
Ja is ook zo, maar ik ken deze vent gewoon en al heeft hij dat: pech voor hemquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kan natuurlijk goed zijn dat die gasten waar je mee afspreekt WEL andere bedoelingen hebben dan jij...
Bewijzen? Wat moet je bewijzen? Dat je te vertrouwen bent? Normaal gaat het andersom in relaties: je bent te vertrouwen totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Pietiepoe het volgende:
Ja wsl wel, maar hij wil het nu dus uitmaken, terwijl ik me niet eens heb kunnen bewijzen (we hebben nu pas paar maanden), zo frustrerend!!
Dat denk jij, maar jouw vriend weet je verleden en is uiteraard angstig dat je wellicht terugvalt in 'oude gezelligheden'. En die angst is niet geheel onterecht, want dat zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat iemand 'een impulsief foutje' maakt, waar dan later weer spijt over is...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:41 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar ik ken deze vent gewoon en al heeft hij dat: pech voor hem
Ja.. het is meer dat we er allebei anders tegenaan kijken; hij vindt het niet kunnen en ik wel. Ik ben sowieso wat losser dan hij. Maar ik vroeg me gewoon meer af of dat over het algemeen normaal te vinden is.. maar dat is natuurlijk ook weer iedereens eigen mening :p kutgedoe ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
Het ligt er allemaal enorm aan hoe het gaat als je het mij vraagt
Puur het eten met een oude vlam (waarbij geen gevoelens meer zijn) is in mijn ogen geen probleem
Maar er kan natuurlijk nogal wat meer achter dit verhaal zitten he. Dat hij bijvoorbeeld aangaf dat hij het niet fijn vind omdat hij nu nog even zit met je verleden en of je daar rekening mee wilt houden en dat jij zei 'ja jammer dan'. Dat maakt het verhaal wat anders
Nee, maar ik heb de OP gelezen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jij kent ts?
OT: je vriend moet zich niet zo aanstellen.
Het maakt ook helemaal niet uit wat wij vinden. Als jij dat soort dingen wel vindt kunnen en hij niet, en je kunt geen middenweg vinden, dan werkt het gewoon niet tussen jullie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja.. het is meer dat we er allebei anders tegenaan kijken; hij vindt het niet kunnen en ik wel. Ik ben sowieso wat losser dan hij. Maar ik vroeg me gewoon meer af of dat over het algemeen normaal te vinden is.. maar dat is natuurlijk ook weer iedereens eigen mening :p kutgedoe ook
Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Bewijzen? Wat moet je bewijzen? Dat je te vertrouwen bent? Normaal gaat het andersom in relaties: je bent te vertrouwen totdat het tegendeel bewezen is.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzen
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het maakt ook helemaal niet uit wat wij vinden. Als jij dat soort dingen wel vindt kunnen en hij niet, en je kunt geen middenweg vinden, dan werkt het gewoon niet tussen jullie.
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Maar ik weet ook dat het over is als ik zoiets doe (ik zou er zelf ook niet mee kunnen leven) dus ik heb ook echt geen reden om vreemd te gaan. Maar mijn vriend ziet dat niet bepaald in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar jouw vriend weet je verleden en is uiteraard angstig dat je wellicht terugvalt in 'oude gezelligheden'. En die angst is niet geheel onterecht, want dat zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat iemand 'een impulsief foutje' maakt, waar dan later weer spijt over is...
Ik zou het niet waarderen als mijn vriend mij dingen zou waarderenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja.. het is meer dat we er allebei anders tegenaan kijken; hij vindt het niet kunnen en ik wel. Ik ben sowieso wat losser dan hij. Maar ik vroeg me gewoon meer af of dat over het algemeen normaal te vinden is.. maar dat is natuurlijk ook weer iedereens eigen mening :p kutgedoe ook
Angstig zijn voor iets is iets anders dan iemand niet vertrouwen. Daarnaast kies jij bewust voor een situatie waar jouw vriend zich niet helemaal prettig bij voelt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzen
Ja klopt ook, maar we kunnen het zo goed vinden en we passen perfect (in mijn ogen), dus dan is het supermoeilijk om zoiets te accepteren :/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |