abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140805940
Hoi lieve mensen,

Ik heb een situatie en ik zou graag van jullie objectieve mening gebruik willen maken.
De situatie is als volgt: Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel) en hij is wat jonger dan ik. Nu is het zo dat we op dezelfde studentenvereniging rondlopen en ik, voor dat hij daar rondliep, nogal los ging met de boyzz daar. Ik liep daar al 2 jaar rond toen hij lid werd, en toen hij een paar maanden lid was kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag). Maar hij wist niet echt van mijn 'verleden' en hij werd/is daar nogal depri van. Nu wilde ik met een vriend gaan eten en dat is toevallig ook een van mn oude scharrels (zo'n 2 jaar geleden ondertussen) en dit was voor hem de druppel. Maar is het nou zou raar om met zo'n oude scharrel te eten? Als het voor jou gewoon puur een gezellige kennis is? (Ik heb nml nog zo'n jongen waarmee ik heel goed kan maar ook een oude scharrel is en daar had mn vriend ook superveel problemen mee). Vinden jullie dat normaal? Of moet ik dat soort dingen maar laten als ik een vriend heb?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:33:52 #2
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140805958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:33 schreef Pietiepoe het volgende:
objectieve mening
:D

En als je verder geen gevoelens voor die jongen waar je mee gaat eten hebt, en hij niet voor jou, dan moet dat toch gewoon kunnen? Je vriend moet zich niet zo aanstellen.
pi_140806047
Tja. Ik vind dat het moet kunnen maar ik kan niet oordelen voor je vriend he. Hij kent jou beter dan ik en hij zal wel z'n redenen hebben..
pi_140806055
Hij is bang dat je je weer als een slet gaat gedragen.
pi_140806106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
pi_140806130
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
jij kent ts?

OT: je vriend moet zich niet zo aanstellen.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:39:34 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140806136
Ik denk niet dat mijn vriendin het een fijn idee zou vinden als ik met oude scharrels uit eten enzo ga, en andersom ook niet.
pi_140806141
Ja wsl wel, maar hij wil het nu dus uitmaken, terwijl ik me niet eens heb kunnen bewijzen (we hebben nu pas paar maanden), zo frustrerend!!
pi_140806151
Het ligt er allemaal enorm aan hoe het gaat als je het mij vraagt

Puur het eten met een oude vlam (waarbij geen gevoelens meer zijn) is in mijn ogen geen probleem
Maar er kan natuurlijk nogal wat meer achter dit verhaal zitten he. Dat hij bijvoorbeeld aangaf dat hij het niet fijn vind omdat hij nu nog even zit met je verleden en of je daar rekening mee wilt houden en dat jij zei 'ja jammer dan'. Dat maakt het verhaal wat anders
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:40:20 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140806159
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Pietiepoe het volgende:
Ja wsl wel, maar hij wil het nu dus uitmaken, terwijl ik me niet eens heb kunnen bewijzen (we hebben nu pas paar maanden), zo frustrerend!!
Kan natuurlijk goed zijn dat die gasten waar je mee afspreekt WEL andere bedoelingen hebben dan jij...
pi_140806184
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Kan natuurlijk goed zijn dat die gasten waar je mee afspreekt WEL andere bedoelingen hebben dan jij...
Ja is ook zo, maar ik ken deze vent gewoon en al heeft hij dat: pech voor hem
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:42:15 #12
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140806213
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Pietiepoe het volgende:
Bewijzen? Wat moet je bewijzen? Dat je te vertrouwen bent? Normaal gaat het andersom in relaties: je bent te vertrouwen totdat het tegendeel bewezen is.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:43:06 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140806233
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:41 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

Ja is ook zo, maar ik ken deze vent gewoon en al heeft hij dat: pech voor hem
Dat denk jij, maar jouw vriend weet je verleden en is uiteraard angstig dat je wellicht terugvalt in 'oude gezelligheden'. En die angst is niet geheel onterecht, want dat zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat iemand 'een impulsief foutje' maakt, waar dan later weer spijt over is...
pi_140806239
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
Het ligt er allemaal enorm aan hoe het gaat als je het mij vraagt

Puur het eten met een oude vlam (waarbij geen gevoelens meer zijn) is in mijn ogen geen probleem
Maar er kan natuurlijk nogal wat meer achter dit verhaal zitten he. Dat hij bijvoorbeeld aangaf dat hij het niet fijn vind omdat hij nu nog even zit met je verleden en of je daar rekening mee wilt houden en dat jij zei 'ja jammer dan'. Dat maakt het verhaal wat anders
Ja.. het is meer dat we er allebei anders tegenaan kijken; hij vindt het niet kunnen en ik wel. Ik ben sowieso wat losser dan hij. Maar ik vroeg me gewoon meer af of dat over het algemeen normaal te vinden is.. maar dat is natuurlijk ook weer iedereens eigen mening :p kutgedoe ook
pi_140806251
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

jij kent ts?

OT: je vriend moet zich niet zo aanstellen.
Nee, maar ik heb de OP gelezen.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:44:04 #16
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140806263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

Ja.. het is meer dat we er allebei anders tegenaan kijken; hij vindt het niet kunnen en ik wel. Ik ben sowieso wat losser dan hij. Maar ik vroeg me gewoon meer af of dat over het algemeen normaal te vinden is.. maar dat is natuurlijk ook weer iedereens eigen mening :p kutgedoe ook
Het maakt ook helemaal niet uit wat wij vinden. Als jij dat soort dingen wel vindt kunnen en hij niet, en je kunt geen middenweg vinden, dan werkt het gewoon niet tussen jullie.
pi_140806265
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:42 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Bewijzen? Wat moet je bewijzen? Dat je te vertrouwen bent? Normaal gaat het andersom in relaties: je bent te vertrouwen totdat het tegendeel bewezen is.
Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzen }:|
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:44:24 #18
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140806272
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzen }:|
:') Dat werkt toch niet.
pi_140806285
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Het maakt ook helemaal niet uit wat wij vinden. Als jij dat soort dingen wel vindt kunnen en hij niet, en je kunt geen middenweg vinden, dan werkt het gewoon niet tussen jullie.
pi_140806308
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat denk jij, maar jouw vriend weet je verleden en is uiteraard angstig dat je wellicht terugvalt in 'oude gezelligheden'. En die angst is niet geheel onterecht, want dat zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat iemand 'een impulsief foutje' maakt, waar dan later weer spijt over is...
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Maar ik weet ook dat het over is als ik zoiets doe (ik zou er zelf ook niet mee kunnen leven) dus ik heb ook echt geen reden om vreemd te gaan. Maar mijn vriend ziet dat niet bepaald in.
pi_140806313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

Ik zou het niet waarderen als mijn vriend mij dingen zou waarderen
Maar aan de andere kant zou ik ook geen dingen willen doen die hem ongemakkelijk maken dus dan zou ik vanuit mezelf niet gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140806322
Je doet dat gewoon niet TS, ja het is raar.
En diep van binnen weet jij ook wel dat je die scharrel nog wel eens zou doen.
Niet echt respectvol naar je partner.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:46:31 #23
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_140806336
Tja als hij net achter jouw 'wilde jaren' is gekomen en als dat onder andere met die gast is geweest snap ik hem enigszins wel.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:46:38 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140806341
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

Angstig zijn voor iets is iets anders dan iemand niet vertrouwen. Daarnaast kies jij bewust voor een situatie waar jouw vriend zich niet helemaal prettig bij voelt.

Ik had ook een goede vriendin die regelmatig bleef slapen, zonder dat er ooit iets gebeurde of zou kunnen gebeuren, maar zodra ik een vaste vriendin kreeg heb ik aan die logeerpartijtjes wel een einde gemaakt, omdat ik besef dat dat voor mijn vriendin toch geen gerust gevoel zou zijn, een mooie chick die de hele nacht bij je vriend in huis is...

.... en toen ik via school bevriend raakte met een ander meisje, en ze me een keer vroeg of ik met haar naar de bios wilde, heb ik ook nee gezegd. Niet omdat ik dacht dat we vreemd zouden gaan, maar voornamelijk omdat ik weet dat mijn vriendin zich daar niet prettig bij zou voelen, en ik mezelf ook niet in zulke situaties wil plaatsen, of er nou iets gebeurd of niet. En daarnaast zou ik het andersom ook geen fijn gevoel vinden.
pi_140806342
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

:') Dat werkt toch niet.
Ja klopt ook, maar we kunnen het zo goed vinden en we passen perfect (in mijn ogen), dus dan is het supermoeilijk om zoiets te accepteren :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')