sigh..quote:Op maandag 9 juni 2014 14:24 schreef CaptainSushi het volgende:
TS grijpt niet naar drank als ze emotioneel labiel word maar naar piemels.
Ja, zit ik daar met al die piemels, weet gewoon soms niet wat ik er mee aanmoetquote:Op maandag 9 juni 2014 14:41 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je er mee want anders zou je dit bericht genegeerd hebben
Ervaring heb je uit je eerdere jaartjes viezerikquote:Op maandag 9 juni 2014 14:45 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja, zit ik daar met al die piemels, weet gewoon soms niet wat ik er mee aanmoet
Waarom denk je dat je dat nooit meer kan voelen? Dan ben je dus niet over hem heen?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:53 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nooit dezelfde verliefdheid zal voelen als bij mij ex, die ik via internet ontmoette en het dus extra spannend maakte. Ik ben echt een hele hoop andere gasten tegengekomen en 't is nooit meer zo geweest. En mijn ex was nou ook weer niet ZO bijzonder. Dus als ik mijn ex in het echt had ontmoet had ik wsl niet hetzelfde gevoeld. Ik weet ook niet wat het is, maar ik heb er ook geen behoefte aan. Ik heb behoefte aan iemand zoals mijn vriend. Iemand waarmee ik de domste lol kan hebben, over alles kan praten en bovendien heerlijke seks mee heb![]()
En als hij dan wel die liefdesgevoelens heeft; prima, maar dat maakt het geen onevenredige relatie.
Waarom denk je dat ik niet over hem heen ben? :p Als ik aan hem denk voel ik echt geen bal.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je dat nooit meer kan voelen? Dan ben je dus niet over hem heen?
Waarom denk je dat je nooit meer verliefd kan worden? Dat is niet bepaald normaal...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:22 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet over hem heen ben? :p Als ik aan hem denk voel ik echt geen bal.
Is dat zo? Ik vond het eerst ook gek, maar kwam toen allerlei verhalen tegen op internet van mensen die precies hetzelfde als ik ervaarden, zo gek bleek het dus niet te zijn. Heb me er nu bij neergelegd en dat geeft mijzelf ook rust.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je nooit meer verliefd kan worden? Dat is niet bepaald normaal...
Wat ik bedoel te zeggen is dat er een reden voor is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef Pietiepoe het volgende:
Is dat zo? Ik vond het eerst ook gek, maar kwam toen allerlei verhalen tegen op internet van mensen die precies hetzelfde als ik ervaarden, zo gek bleek het dus niet te zijn. Heb me er nu bij neergelegd en dat geeft mijzelf ook rust.
B
Misschien is mijn onbewuste idee wel dat ik iemand alleen echt leer kennen via internet en daarom alleen via internet verliefd kan worden? Een andere verklaring heb ik niet echt... En om nou te stellen dat ik gelukkig was met mijn ex .. niet bepaald. Op internet leken we de perfecte match maar in het echt was het geen match.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat er een reden voor is.
Je gaf aan dat je via internet wel verliefd was, dus het kan wel? Misschien heb je een idee waarom je denkt dat je niet verliefd kan worden?
Oke... Misschien moet je niet denken dat je op elke jongen verliefd kan worden en dat er meer nodig is dan alleen een leuke tijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Misschien is mijn onbewuste idee wel dat ik iemand alleen echt leer kennen via internet en daarom alleen via internet verliefd kan worden? Een andere verklaring heb ik niet echt... En om nou te stellen dat ik gelukkig was met mijn ex .. niet bepaald. Op internet leken we de perfecte match maar in het echt was het geen match.
Even offtopic: je bent Mod. gewordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Even offtopic: je bent Mod. geworden
Haha jup, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Het is meer andersom als je het mij vraagt.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef dopfles1 het volgende:
Overigens ben ik nog steeds van mening dat een man geen vriend kan zijn met een vrouw zonder andere gevoelens te ontwikkelen.
Ja, een leuke tijd met iemand hebben is iets anders dan van iemand houden in een relatie ;-) Ik stond er zelf ook meer voor open (voor een relatie) dan een jaar terug, dat heeft ook geholpen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oke... Misschien moet je niet denken dat je op elke jongen verliefd kan worden en dat er meer nodig is dan alleen een leuke tijd.
Misschien doe je dat ook niet. Maar je geeft zelf aan dat je een leuke tijd had met de boyzz en dat je denkt dat je niet verliefd kan worden. Ik vind het allemaal een beetje een raar verhaal. Misschien probeer je het op de verkeerde manier.
Ook hoe je over je vriend praat... Ik zou niet verwachten dat hij bij jou blijft op deze manier.
Eerst iemand leren kennen voor ermee naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja, een leuke tijd met iemand hebben is iets anders dan van iemand houden in een relatie ;-) Ik stond er zelf ook meer voor open (voor een relatie) dan een jaar terug, dat heeft ook geholpen.
En op welke manier zou ik het dan volgens jou moeten proberen?
Ik kende hem al een klein tijdje voordat ik dat deed (zo'n 1.5 maand), vonden wij beiden lang genoeg (in jouw belevingswereld moet dat wsl langer zijn, dat dacht ik ook op m'n 16e). En met 2 maanden een relatie, waar intensief contact aan vooraf ging en waar ik dus ook niet ''zomaar'' ingedoken ben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Eerst iemand leren kennen voor ermee naar bed te gaan.
Of bv. niet met iemand een relatie beginnen alleen omdat een jongen dat dolgraag wil.
Waarom praat je dan zo over hemquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ik kende hem al een klein tijdje voordat ik dat deed (zo'n 1.5 maand), vonden wij beiden lang genoeg (in jouw belevingswereld moet dat wsl langer zijn, dat dacht ik ook op m'n 16e). En met 2 maanden een relatie, waar intensief contact aan vooraf ging en waar ik dus ook niet ''zomaar'' ingedoken ben.
Ik heb heus niet even voor de gein een relatie genomen, als ik een relatie neem wil ik ook graag dat ie het voor altijd volhoudt.
Dat heb ik dus al eerder uitgelegd: hij stond op het punt het met me uit te maken, vandaar het (tenminste..nog wel)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom praat je dan zo over hem
Ik probeer je niet belachelijk te maken ofzo, misschien moet je even goed nadenken met wat je doet en hoeveel je om hem geeft.
"De situatie is als volgt: Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel) en hij is wat jonger dan ik. Nu is het zo dat we op dezelfde studentenvereniging rondlopen en ik, voor dat hij daar rondliep, nogal los ging met de boyzz daar. Ik liep daar al 2 jaar rond toen hij lid werd, en toen hij een paar maanden lid was kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag). "
godverdomme zeg
ah dat had ik niet meegekregen. Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al eerder uitgelegd: hij stond op het punt het met me uit te maken, vandaar het (tenminste..nog wel)
En het (hij wilde dit doodgraag) om aan te geven dat hij het heel graag wilde en het nu dus best serieus voor hem was dat hij het misschien wilde uitmaken.
Was dus om de situatie te verduidelijken, moeilijk he? -.-
Je kan je afvragen hoe het voor altijd zal blijven als hij zo vreselijk onzeker / jaloers is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ik kende hem al een klein tijdje voordat ik dat deed (zo'n 1.5 maand), vonden wij beiden lang genoeg (in jouw belevingswereld moet dat wsl langer zijn, dat dacht ik ook op m'n 16e). En met 2 maanden een relatie, waar intensief contact aan vooraf ging en waar ik dus ook niet ''zomaar'' ingedoken ben.
Ik heb heus niet even voor de gein een relatie genomen, als ik een relatie neem wil ik ook graag dat ie het voor altijd volhoudt.
Dat zien we dan wel weer. Ik leef liever in het nu dan op zo'n manier te anticiperen op de toekomst!quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:45 schreef avotar het volgende:
[..]
Je kan je afvragen hoe het voor altijd zal blijven als hij zo vreselijk onzeker / jaloers is.
Waarschijnlijk niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |