Haha nee echt niet, hij is toevallig nu een buurman geworden, vandaar. Gewoon gezelligheid :pquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:45 schreef TheStranger1158 het volgende:
Je doet dat gewoon niet TS, ja het is raar.
En diep van binnen weet jij ook wel dat je die scharrel nog wel eens zou doen.
Niet echt respectvol naar je partner.
Hoe kan het nou perfect passen als je over dit soort belangrijke zaken beiden al een compleet andere mening hebt?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:46 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja klopt ook, maar we kunnen het zo goed vinden en we passen perfect (in mijn ogen), dus dan is het supermoeilijk om zoiets te accepteren :/
Begrijp ik het nou goed dat ie je buurman is geworden?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:48 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Haha nee echt niet, hij is toevallig nu een buurman geworden, vandaar. Gewoon gezelligheid :p
[..]
Haha nee echt niet, hij is nu toevallig mn buurman geworden, vandaar...
[..]
Haha no way, echt no aantrekking, hij is toevallig mn buurman geworden, vandaar, gezelligheid
Haha oeps had niet door dat ie al gepost wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat ie je buurman is geworden?
Je kan toch heel leuk met elkaar omgaan zonder dat je het over dit eens bent.. Maar in t overall plaatje werkt het dan niet, neequote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe kan het nou perfect passen als je over dit soort belangrijke zaken beiden al een compleet andere mening hebt?
Oh god,not this shit againquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:41 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar ik ken deze vent gewoon en al heeft hij dat: pech voor hem
Dat heet gewoon 'goede vrienden'.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:51 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Je kan toch heel leuk met elkaar omgaan zonder dat je het over dit eens bent.. Maar in t overall plaatje werkt het dan niet, nee
Het is gewoon een kennisje, verder niets, of ben ik nu heel naïef aan het zijn.. (ik zie graag het goede in mensen)quote:
quote:Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel)
(Jij niet??)quote:kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag)
Oohh jawel! ik wilde daarmee meer aangeven dat hij zelf ook een relatie wilde en met dat ''nog wel'' dat we in een fase van het uitmaken zitten:/quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:52 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat jouw vriendje het niet tof vindt dat je met een vroegere scharrel gaat eten, omdat je hier nou ook niet bepaald overkomt als iemand die heel gek is op hem. En dat voelt hij waarschijnlijk donders goed aan. O.a. hierdoor:
[..]
[..]
(Jij niet??)
Naja van een goede vriend hou ik niet zoveel als van hemquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat heet gewoon 'goede vrienden'.
Nou ja, je zei zelf in je OP dat je vóór hem 'nogal los ging met de boyzz' en dat je die gast waarmee je wat wilt eten ooit gedaan hebt. Dan is het niet zo héél gek dat hij er een pietsie twijfels bij heeft, toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzen
Ja is ook zo.. Maar ik heb nu besloten dat ik niet met die kennis ga eten, zo veel boeit hij me echt niet. Maar ja, daarmee verander ik niet het feit dat mn vriend me niet echt vertrouwt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, je zei zelf in je OP dat je vóór hem 'nogal los ging met de boyzz' en dat je die gast waarmee je wat wilt eten ooit gedaan hebt. Dan is het niet zo héél gek dat hij er een pietsie twijfels bij heeft, toch?
Hij moet je geen dingen gaan verbieden, maar kan me ergens echt wel voorstellen dat hij het niet tof vindt. Waarom neem je je vriendje niet gewoon mee? Als je hem alleen nog maar als goede vriend ziet is het wel zo leuk misschien als ze elkaar leren kennen.
Hij vertrouwt de situatie niet, en hij vindt het raar dat jij jezelf in zo'n situatie wilt plaatsen terwijl je weet dat hij daar ongerust over is...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:02 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja is ook zo.. Maar ik heb nu besloten dat ik niet met die kennis ga eten, zo veel boeit hij me echt niet. Maar ja, daarmee verander ik niet het feit dat mn vriend me niet echt vertrouwt.
Misschien kan je hem daar een beetje mee helpen dan in de toekomstquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:02 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja is ook zo.. Maar ik heb nu besloten dat ik niet met die kennis ga eten, zo veel boeit hij me echt niet. Maar ja, daarmee verander ik niet het feit dat mn vriend me niet echt vertrouwt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:41 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar ik ken deze vent gewoon en al heeft hij dat: pech voor hem
Dat dus. Hij vertrouwt de situatie die jijzelf bewust creëert niet. Betrek het niet op jezelf, bekijk het totaalplaatje...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij vertrouwt de situatie niet, en hij vindt het raar dat jij jezelf in zo'n situatie wilt plaatsen terwijl je weet dat hij daar ongerust over is...
opgelost na 3 replies.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
Hij is bang dat je je weer als een slet gaat gedragen.
Een kennisje waar je een tijd lang mee geneukt hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:52 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Het is gewoon een kennisje, verder niets, of ben ik nu heel naïef aan het zijn.. (ik zie graag het goede in mensen)
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef bosa_kaba het volgende:
studentenvereniging () + uiteten gaan met oude scharrel + sletten'verleden' = je bent nu nog steeds gewoon een onbetrouwbare slet
Misschien dat het nu niet mis gaat, maar als je die 'boyzzz' (
![]()
![]()
) blijft opzoeken gaat het natuurlijk (onder invloed van alcohol of drugs, want daar zit je vast ook wel aardig aan) een keer mis.
Dus het hele elftal is op je geklommen en nu wil je gaan uiteten met de keeper, om even een metafoor ertegenaan te gooien?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:33 schreef Pietiepoe het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik heb een situatie en ik zou graag van jullie objectieve mening gebruik willen maken.
De situatie is als volgt: Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel) en hij is wat jonger dan ik. Nu is het zo dat we op dezelfde studentenvereniging rondlopen en ik, voor dat hij daar rondliep, nogal los ging met de boyzz daar. Ik liep daar al 2 jaar rond toen hij lid werd, en toen hij een paar maanden lid was kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag). Maar hij wist niet echt van mijn 'verleden' en hij werd/is daar nogal depri van. Nu wilde ik met een vriend gaan eten en dat is toevallig ook een van mn oude scharrels (zo'n 2 jaar geleden ondertussen) en dit was voor hem de druppel. Maar is het nou zou raar om met zo'n oude scharrel te eten? Als het voor jou gewoon puur een gezellige kennis is? (Ik heb nml nog zo'n jongen waarmee ik heel goed kan maar ook een oude scharrel is en daar had mn vriend ook superveel problemen mee). Vinden jullie dat normaal? Of moet ik dat soort dingen maar laten als ik een vriend heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |