Dat is niet wat je hierboven zegt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Ik leef liever in het nu dan op zo'n manier te anticiperen op de toekomst!
Dus jij gaat gewoon niet meer met mensen van het andere geslacht om buiten je werk om?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Angstig zijn voor iets is iets anders dan iemand niet vertrouwen. Daarnaast kies jij bewust voor een situatie waar jouw vriend zich niet helemaal prettig bij voelt.
Ik had ook een goede vriendin die regelmatig bleef slapen, zonder dat er ooit iets gebeurde of zou kunnen gebeuren, maar zodra ik een vaste vriendin kreeg heb ik aan die logeerpartijtjes wel een einde gemaakt, omdat ik besef dat dat voor mijn vriendin toch geen gerust gevoel zou zijn, een mooie chick die de hele nacht bij je vriend in huis is...
.... en toen ik via school bevriend raakte met een ander meisje, en ze me een keer vroeg of ik met haar naar de bios wilde, heb ik ook nee gezegd. Niet omdat ik dacht dat we vreemd zouden gaan, maar voornamelijk omdat ik weet dat mijn vriendin zich daar niet prettig bij zou voelen, en ik mezelf ook niet in zulke situaties wil plaatsen, of er nou iets gebeurd of niet. En daarnaast zou ik het andersom ook geen fijn gevoel vinden.
Echt hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon niet meer met mensen van het andere geslacht om buiten je werk om?
ik doe dat ook niet zo graag trouwensquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon niet meer met mensen van het andere geslacht om buiten je werk om?
Maar omdat jij dat niet wil, of omdat je denkt/weet dat je vriend het niet zo fijn vindt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe dat ook niet zo graag trouwens
het eerstequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar omdat jij dat niet wil, of omdat je denkt/weet dat je vriend het niet zo fijn vindt?
klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een heel ander iets dan
Als het van jezelf niet hoeft moet je ook niet klagenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt.
Ik kan me alleen ook voorstellen dat t een combi is van beide. Én hij vindt t niet zo fijn en van jezelf hoeft t ook niet zo, dan lijkt t voor anderen wellicht of t meer om t eerste gaat.
En als je dan gaat lopen klagen, is t natuurlijk raar om erbij te vermelden dat t van jou zelf ook niet zo nodig hoeft.
Ik wil best de concessie maken dat ik niet meer bij diegene in bed slaapquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Blijven slapen zou ik ook niet bij iedereen even prettig vinden...
Nee, niet op 1-op-1 basis. Natuurlijk wel gewoon in normale situaties, wanneer je samen werkt of reist of whatever, maar als een meisje me uitnodigt om naar de bioscoop te gaan of om bij haar thuis te komen kijken hoe ze gaat douchen, dan zeg ik nee....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is toch ook meer dan normaal... Ik snap niet dat mensen dat hier raar vinden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, niet op 1-op-1 basis. Natuurlijk wel gewoon in normale situaties, wanneer je samen werkt of reist of whatever, maar als een meisje me uitnodigt om naar de bioscoop te gaan of om bij haar thuis te komen kijken hoe ze gaat douchen, dan zeg ik nee....
Dit idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Misschien omdat er verschil zit tussen mensen van het andere geslacht die reeds je vrienden zijn en degene die nog niet je vrienden zijn / willen worden / meer van ej willen etc.
Geen nieuwe trend en niet alleen onder meiden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
Slapen vind ik een beetje overdreven maar ik zou het erg fijn vinden als ik de kroeg gewoon gezellig met andere mannen kan praten of als een andere man me gedag zegt.
Is trouwens jaloers zijn een nieuwe trend onder meiden zie het wel heel erg veel.
DIt, mensen geven een ander de schuld van hun eigen onzekerheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen nieuwe trend en niet alleen onder meiden.
Ja inderdaad, niks mis mee, zo lang het maar niet uit de hand loopt natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
Slapen vind ik een beetje overdreven maar ik zou het erg fijn vinden als ik de kroeg gewoon gezellig met andere mannen kan praten of als een andere man me gedag zegt.
Ik zeg hierboven; ik wil anticiperen op een gelukkige toekomst waarin ik en m'n vriend onze problemen oplossen i.p.v het meteen maar uit te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:32 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is niet wat je hierboven zegt.
Maar zeg anders even wat je wil horen. Dat scheelt een hoop gedoe.
Gewoon in het heden levenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Ik zeg hierboven; ik wil anticiperen op een gelukkige toekomst waarin ik en m'n vriend onze problemen oplossen i.p.v het meteen maar uit te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |